Nationale Nederlanden reviews

1.9

Mustafatirtir
17-05-2016

Inbedoelverzekering

Afhandeling schade duurt maanden!

Onvoorstelbaar dat de service van zo'n groot bedrijf zo ontzettend slecht is! Premies innen zijn ze als de kippen bij maar afhandeling van de schade gaat heeeeeel traag. Ik ben al 6 maanden bezig voor mijn schade en nog niet opgelost. Nog geen halve ster maar het moest. Absolute afrader! (inboedelverzekering)

Jessica
27-04-2016

Erg tevreden

Erg tevreden over deze zorgverzekeraar. Overzichtelijke site maar het overzicht van wat vergoed wordt en niet kan wat mij betreft wel iets duidelijker. Verder zijn de declaraties in orde en wordt dit netjes geregeld met de andere partij. Dus tevreden over Delta Lloyd,

TT Nera
29-03-2016

Klantvriendelijkheid?

Vanochtend wilde ik een document 'verzoek voor uitbetaling van een levensverzekering' afgeven, waarbij ik nog een kopie van mijn paspoort moest inleveren.

Ik moest de kopie maar bij Albert Heijn maken, geen medewerking van NN kon ik hierin verwachten. Trieste ontwikkeling...

Fidelus
08-03-2016

Vraag gesteld. Wacht op antwoord.

Lang geleden een beleggingspolis gekocht, die zogenaamd in waarde zou vermeerderen bij uitbetaling. Binnenkort komt deze belegging vrij. Krijg een brief. Geen bemiddeling kost 365,- euro, wel verder geholpen 1500,- euro. MOET antwoord geven! Niet gedaan maar vraag erover gesteld, want ik wil dat het beloofde geld (al is het vele malen minder dan voorgespiegeld, maar dat is het risico van beleggen) gewoon op mijn rekening wordt gezet. Zoals destijds beloofd. Ik wordt overtroeft door een brief in vakjargon met wettelijke bepalingen, die ik wonderlijk vind. Lijkt mij dat er best uitleg over gegeven kan worden. Contact maken blijkt nu eenrichtingsverkeer. Wacht nog op antwoord NN!

Joost
26-02-2016

Schandalige klachtafhandeling

Een klacht ingediend over een boete bij verkoop.

Vervolgens nooit een reactie ontvangen.

Nog nooit zo een slechte klachtafhandeling meegemaakt.

Robin
27-01-2016

Afhandeling schade duurt maanden!

Onvoorstelbaar dat de service van zo'n groot bedrijf zo ontzettend slecht is! Premies innen zijn ze als de kippen bij maar afhandeling van de schade gaat heeeeeel traag. Terugbelafspraken houden ze zich herhaaldelijk niet aan. Zodra de schade is uitgekeerd, zijn weg. Absolute afrader! (inboedelverzekering)

Mirjam
15-12-2015

Delta loyd een nee krijg je bijna nooit!

Ik zit nu een jaar bij delta loyd en ben erg tevreden,

Word altijd netjes geholpen en zijn erg klantvriendelijk.

deze zorgverzekeraar beveel ik zeker aan.

De vergoeding zijn het meest van alle zorgverzekeringen en ook zijn ze coulant als iets niet goed gaat wordt er bijna altijd voor een oplossing gezorgd.

dus al met al zeer tevreden.

Riet
15-12-2015

Doen niet moeilijk!

Ben nu 1 jaar bij hen verzekerd ze doen absolut niet moeilijk ook eigen risico kun je gewoon in termijnen betalen. voor incontinentiemateriaal zijn zij nog wel voor verbetering vatbaar!

Eef
11-12-2015

Goede betaler

Mijn vrouw heeft een paar jaar geleden een hersenbloeding gehad. Ze had alleen een basisverzekering. Het bijsluiten van aanvullingen leverder geen enkel probleem op. Ook de betalingen hebben geen enkele vraag opgeleverd. Klasse!

Maaike
11-12-2015

Geen gedoe

Weinig contact met ze. Duidelijke en heldere communicatie

Alex
16-06-2015

Zeer dubieus acceptatiebeleid

Zeer dubieus acceptatiebeleid

Ik heb een verzekering aangevraagd en heb 19 schadevrije jaren. Aangezien 2 jaar geleden mijn auto is gestolen en ik een jaar daarvoor ook het slachtoffer was van een ingeslagen autoruit (zonder buit voor dader) ben ik geweigerd. Het doet er dus helemaal niet toe of de verzekerde iets valt aan te rekenen. Het gaat er bij acceptatie om of er ooit een schade werd geclaimd. Is dat het geval, los van de schuldvraag, dan volgt een weigering.

Het vorenstaande geeft blijk van zeer weinig vertrouwen in de klant. Het kan bijna niet anders dan dat dit gedrag ook een rol gaat spelen bij de afhandeling van een schade. Een zeer slechte voorbode derhalve. Beslist niet doen!

Mar
15-07-2013

Zeer slechte ervaring. Ik stapte over naar Nationale Nederlanden vanwege de aantrekkelijke premie en goede polisvoorwaarden. Na 3 maanden meldde Nationale Nederlanden dat mijn oude verzekeraar mijn schade vrije jaren niet had vrijgegeven en ik diende dit zelf op te lossen. Mijn oude verzekeraar wilde hier niet aan meer werken in het tempo dat Nationale Nederlanden eiste en daarop ben ik uit de verzekering gezet, opeens was ik onverzekerd! Naast dat mijn auto opeens onverzekerd was ben ik nu de boeken ingegaan ben als iemand die ooit uit een verzekering uit is gezet waardoor ik bij geen enkele grote verzekeraar meer aangenomen wordt, met een zeer hoge premie als gevolg. Later begreep ik dat dit helemaal niet had mogen gebeuren, dat Nationale Nederlanden mij eerst aan had moeten bieden om mijn premie aan te passen naar 0 schade vrije jaren zodat ik net onverzekerd zou zijn. Dan hadden ze de premie vervolgens weer kunnen verlagen wanneer de schadevrije jaren vrijgegeven zouden zijn.