Nationale Nederlanden reviews

1.9

Maarten
17-06-2019

Alleen geld telt voor Nationale Nederlanden

Nationale nederlanden heeft een incassobureau naar mijn dementerende moeder gestuurd. De rekening was inderdaad niet betaald maar er zit niets menselijks bij. Een uur aan de lijn gehangen: je moet betalen. Word je woest en ga je reageren via internet krijg je webcare die gaat slijmenvia webcare maar er is maar 1 antwoord: we willen je helpen maar laten je en week wachten, zeggen dat het is opgelost maar incasso blijkt nog open te staan en ga je betalen! en dat voor 2 dagen te laat! hieruit blijkt alleen geld telt, mijn moeder heeft jarenlang alleen maar betaalt. Zo zie je maar, bij nationale nederlanden ben je alleen een profitcenter en als je ziek bent en per ongeluk een rekening niet meer begrijpt slachten ze je om je geld. Onmenselijk! ik weet 1 ding zeker, ik zal never nooit 1 product bij nationale afnemen. Ik ben verdrietig, boos en gepijnigd door de onmenselijkheid. Geld telt. Mens niet.

12-06-2019

Balluh tent

Ga niet in zee met nn lees de ervaringen van andere dan heb je een prima beeld van deze verzekeringspiraten.

Edwin
20-05-2019

Ontmoedigen geld opnemen

Het proces van afkopen levenspolis duurt vrij lang. Elke stap nemen ze hun tijd. En bij een afwijking zullen ze niet proactief contact opnemen om snel zaken af te wikkelen maar krijg je weer een brief waardoor je weer weken verder bent . geen goede beleving - snap natuurlijk wel hun motief maar hou er toch een vrij vervelend gevoel aan over. Eenzijdig gericht op eigen belang.

20-05-2019

Keert verzekering niet uit

Mijn ouders hebben 50 jaar geleden een levensverzekering afgesloten waarbij na 50 jaar een bedrag wordt uitgekeerd. Hiervoor moest extra informatie worden verstrekt. U raad het al nog niets ontvangen. Op de door hen verstuurde brief klopt het telefoonnummer niet van de afdeling, dus je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Het adres op de brief waar gegevens naar moeten worden toegestuurd blijkt nadat brieven "niet zijn ontvangen"(zelfs aangetekend) niet te kloppen blijkt na tig keer telefonisch contact. Het blijkt dat de documenten ook kunnen worden geupload(gelukkig heb ik de boel ingescand), maar zit wel een wachttijd tot aan behandeling van 10 tot 40 dagen volgens hun eigen website. Kortom een onbeschofte organisatie.

Leila
29-04-2019

Wachttijden klantenservice

Vanochtend klantenservice gebeld, bleek er niemand op kantoor aanwezig te zijn. Dit is ondanks dat ze bereikbaar zouden zijn vanaf 8.00 en ik belde rond 10.00.

Vervolgens om 16.45 diezelfde dag nogmaals gebeld, kreeg niemand te pakken. Uiteindelijk na ruim 45 minuten opgehangen, met de hoop op een punt alsnog een reactie te krijgen.

14-04-2019

Geldwolven

De enige ervaring die ik persoonlijk met NN heb is gebaseerd op mijn hypotheek. Mijn vader had vroeger een woekerpolis.

NN is zeer correct in het volgen van de regeltjes en is op geen enkele wijze te betichten van meedenken of in oplossingen die wederzijds winst opleveren.

Het is een smerig geldbelust bedrijf wat werkelijk geen enkele menselijkheid kent.

Het is dat we nog tegen €45.000 aan boeterente aankijken en dat we bij oversluiten nog meer geld kwijt zijn. anders was ik al LANG weggeweest.

Wees gewaarschuwd.

B.
11-04-2019

Belabberde klantenservice!

Zeer lange wachttijden bij bellen, weken bezig om een vrij makkelijke wijziging aan te brengen, ze lezen het verkeerd, moet opnieuw, ze hebben geen idee hoe dat moet, geen klantvriendelijkheid.

Zou hier nooit meer iets afsluiten!

Mic
09-04-2019

Misleiding door Nationale Nederlanden

Een offerte ontvangen van Nationale Nederlanden waarbij je levensverzekering naar pensioensparen gaat. Beide bij NN dus denk je dat de aansluiting klopt. Niets is minder waar! Je wordt misleidt met een mooie rentepercentage waarbij NN aan de voorkant al weet dat dit niet haalbaar is. Echter ze laten het vuiltje bij de consument liggen en die moet deze fout maar ontdekken. Of voor 900 euro een adviseur van NN inhuren die het proces begeleidt. Kortom een zeer misleidende actie, waarbij NN geen klantenbelang hoog heeft.

Floyd
21-03-2019

Heel slecht ,net als delta Lloyd en alle andere verzekerraars

Mijn pensioen werd een aantal keren doorverkocht toen verandert in een beleggings verzekering nu is het van delta lloyd weer naar nationale Nederlanden gegaan het was ooit 76000 gulden nu staat hij op 12500.

Veranderen naar een beter plan is bijna niet mogelijk.

Ik verzeker niets meer.

Ari
13-03-2019

Zeer klantonvriendelijke organisatie

Was in december accoord met deltalloyd , kreeg een brief van NN met een totaal andere opstelling,nu al 3 maanden bezig op mijn klacht in febr. Kreeg ik na een. maand bericht dat ze de klacht gaan behandelen na 14 dagen, wat een slechte en klantonvriendelijke organisatie zeker geen aanrader

Freda
13-03-2019

1 jaar bezig om verzekering op te zeggen

Ik ben al een jaar bezig met van mijn levensverzekering af te komen. Elke keer als ik bel dan zijn ze een stap vergeten. Om een brief van ze te ontvangen waarin ik schriftelijk mag tekenen om mij polis te ontvangen, duurt volgens hen 4 weken. Het duurt 4 weken om mij een brief te sturen. En heel dood normaal vertellen ze mij dat ze het druk hebben. Ik ben dus nu 1 jaar elke maand nog aan het betalen voor een verzekering die ik al 1 jaar geleden niet meer wilde.

Ze nemen je snel aan, maar je komt er nooit meer van hen af.

11-03-2019

Ontmoedigingsbeleid

Ik ben 2 dagen voor kerst in het buitenland met een zeer pijnlijk schouder met een tolk bij een Spaans sprekende orthopeed beland.

Deze heeft mij een injectie gegeven en de kosten waren omgerekend bijna 60 euro. Nu ben ik al 3 maanden bezig om deze uitgekeerd te krijgen.

Nu komen ze met een brief met de volgende vragen voor deze orthopeed:

Wilt u de volgende gegevens insturen?

een verslag van Dr. Wong met vermelding van

de medische indicatie, uw klachten, hoe lang u deze klachten al hebt, wat er in het verleden is gedaan om deze klachten te behandelen en met welk resultaat, een motivatie voor de uitgevoerde onderzoeken en

de uitslagen hiervan een verslag van eerdere

onderzoeken en/of behandelingen in Nederland en het buitenland.

Dus Nationale Nederlanden wil nu dat ik opnieuw een afspraak ga maken met deze orthopeed en hem een uitgebreid verslag gaat maken van een patiënt, die hij 15 minuten heeft gezien

Pffff voor nog geen 60 euro denk je dan laat maar Nationale Nederlanden

09-03-2019

ABSOLUUT WAARDELOOS

Als je niet (meer) in nederland woont is contact met nn bijna onmogelijk. Adreswijzigingen moeten per polis verwerkt worden, en dan duurt het nog steeds jaren. Post raakt kwijt. Bellen is onmogelijk. E-mail contact wordt onmogelijk gemaakt of is nog trager dan post. Polissen verdwijnen.

07-03-2019

Na overname DL door NN pensioen duizenden euros minder waard!

Pensioen 2000 euro minder waard hoe zit dat?

Is er toch weer sprake van een crisis?

JOS
06-03-2019

Waardeloze service

Na 2 keer contactformulier en E.mail,met vraag;

over banksparen na maand nog geen antwoord.

Aad
01-03-2019

Geen reactie, en geen uitbetaling polis

Per 01-02-2019 is mijn levensverzekering verlopen en zou per die datum uitbetaald worden. Ruim tevoren alle benodigde documenten ingestuurd. Ondanks diverse klachten per e-mail, alsmede telefoontjes nog altijd geen geld ontvangen. Wat een waardeloos bedrijf is NN. Verschuilen zich achter druk druk druk, en maken er spoed van. Men weet al jaren dat er per 01-02-19 betaald moet worden! Je wordt als klant volkomen genegeerd en vooral daarover maak ik me bijzonder kwaad. Je staat volkomen machteloos. Heb diverse andere polissen lopen bij NN en het zal duidelijk zijn, wat ik daarmee ga doen.

Vivian
28-02-2019

Waterschade,leidingen tot heden geen schadeherstel!

Hierbij dien ik een klacht in over de wijze waarop ik als klant niet serieus wordt behandeld en niet wordt geholpen door Nationale Nederlanden (Deltalloid), CED en gedupeerd met niet afgehandelde schades van kapotte leidingen. Ze beloven om zo snel mogelijk te komen en de leidingen te laten repareren maar sturen pas een loodgieter na 2 weken! Waardoor we een van de gesprongen leidingen door een kennis met tijdelijke pleisterwerk hebben dichtlaten maken en water uit de kruipruimte moesten wegscheppen. Zand is vervuild in kruipruimte, kapotte leiding niet gerepareerd tot heden en een ander leiding ook gebarst. Er werd mij beloofd om beide leidingen te repareren en het zand een klein laagje te verversen, dit werd teruggedraaid! Er werd een vakonbekwame loodgieter gestuurd die weigerde om her werk uit te voeren omdat hij het niet alleen aan kon zonder collega en geen zin had om het werk uit te voeren! Ze komen hun beloftes niet na! Immers heb ik er wettelijk recht op dat een kapotte gesprongen leiding gerepareerd wordt, en dit recht hebben ze mij afgenomen door het dossier af te sluiten zonder enige schadeherstel! Nationale Nederlanden en CED laten mij als klant gedupeerd achter met schade van gesprongen kapotte leidingen. Beide partijen spelen onder een hoedje om de klant machteloos te laten voelen en af te wimpelen! Sinds 13 januari tot nu is er geen schade herstel geweest en hebben ze al hun beloftes ter reparatie van de leidingen en verversen van laagje zand allemaal teruggedraaid. Waarvoor betaal ik verzekeringsgeld? Zodat ze ons in dit soort momenten niet helpen?

Terwijl ik een keer in lange tijd op hun beroep doe ivm kapotte gesprongen leidingen en warerschade! Ik ben zwaar ontevreden, machteloos, teleurgesteld en geschrokken over hoe ze beloftes niet nakomen!

Jannette
27-02-2019

Zeer trage en uiterst onzorgvuldige aanvraag pgb

Werkelijk schandalig hoe nn met hulpbehoevende mensen omgaat een pgb aanvragen lijkt wel een doorn in het oog voor dit bedrijf

JC
19-02-2019

Website down en klantenservice telefonisch onbereikbaar

Ik probeerde vandaag in te loggen op mijn Delta Lloyd account (dat gebruik ik al een tijd) en merkte dat ik doorgestuurd wordt naar NN website. Daar probeerde ik in te loggen maar kreeg ik de melding dat mijn inlog ggevens helemaal niet bestaan. Chat gesprek verliep ook slecht daar werd mij geadviseerd dat ik klantenservice moest bellen. Na bellen kreeg ik te horen dat door enorme drukte, ik maar een andere keer moet terug bellen. Wat een slechte service is dit en on professioneel. Puinhoop en ik kan nu ook mijn hypotheek gegevens niet meer inzien die ik nodig heb voor mijn aangiftes. Als het kon had ik de hypotheek echt niet afgesloten bij NN.

Frits
19-02-2019

Spoedopdracht en afhandeling klachten

Medewerker NN: we zijn inderdaad te laat met het overmaken van uw geld. Wij maken er een spoedopdracht van en binnen 5 werkdagen is het overgemaakt. Tien dagen later: nog steeds geen geld en het antwoord van een andere medewerker NN: we weten nog niet wanneer u uw geld zult ontvangen. Het systeem bla, bla, bla.

medewerker NN: U kunt een klacht indienen. Helaas: een klacht wordt zeker niet binnen de toegezegde termijn van 10 dagen afgehandeld en wordt rustig een maand verschoven. Wat een waardeloze organisatie.