Fashion Musthaves reviews

7.0

Nienke
03-07-2016

Geld retour

Ik heb op 25 mei een bestelling geplaatst bij jullie. Vervolgens kreeg ik mijn bestelling op maandag 6 juni. Ik vond de kwaliteit tegenvallen en toen heb ik het jasje teruggestuurd. Ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen. Helaas moet ik daar nog steeds opwachten! Ik heb al 2 e-mails gestuurd en ik heb nog geen reactie gekregen. Ik ben zeer ontevreden!

Nahomi
02-07-2016

Niet betrouwbaar

Dinsdag 28 mei een bestelling van €165 euro geplaatst in de sale en meteen betaald met Ideal. Krijg ik een dag later dat er iets mis is gegaan en dat ze mijn bestelling handmatig hebben verwijderd "zodat er meer mensen gebruik kunnen maken van de sale"

Ik heb meteen actie ondernomen en hen terug gemaild. Nu zijn we inmiddels 4 dagen en tig mails en Facebook berichten verder en weet ik nog niets. Ze hebben wel gereageerd op facebook messenger dat zij mijn mail hebben beantwoord. Als ik zeg dat dit niet het geval is en ik alleen maar wil dat zij mijn geld terug storten dan krijg ik geen reactie meer.

Kortom niet betrouwbaar!

Astrid
30-06-2016

Kleur doorlopen top

Nadat ik mijn twee kleurige top had gewassen kwam hij uit de wasmachine met de roze kleur doorlopen op het wit, in eerste instantie er zelf wat aan gedaan en daarna gedragen en gewassen en weer het zelfde.

Musthaves gemaild met foto's erbij en kreeg mail terug dat het opgenomen werd met leverancier,ik gemaild en gevraagd en mijn top dan die kan ik niet meer dragen.

Daarna super afgehandeld met mail met kortings code voor het hele bedrag van de top dus nu gelijk wat nieuws uitgezocht verder is de kwaliteit prima en service ook wordt goed afgehandeld.

Irene
30-06-2016

Bestelling niet geleverd en wordt slecht op de hoogte gehouden van je bestelling

Ik heb op 28 juni jl een bestelling geplaatst met order nummer 240563.

1 artikel is een pre order. Maar de rest niet en zou dan 29 juni moeten worden geleverd zoals de site beloofd maar helaas niks ontvangen

Er wordt ook geen mail gestuurd dat de bestelling langer op zich laat wachten of iets. Er is geen telefoon nummer waar je naar kan bellen om even navraag te doen. Voa mail geen reactie ontvangen.

Ik hoop dat me bestelling snel binnen komt 142 euro is best veel geld.

Celeste
29-06-2016

Bestelling niet binnen prder nummer 239152

Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik 3 emails heb verzonden, waarvan ik maar 1 antwoord op heb gekregen. Echt waardeloos. Ik heb 4 dingen besteld, waarvan 1 wordt gezegd dat het niet op vooraad was. Terwijl het er wel duidelijk stond en 1tje was een pre-order. Prima dit, maar waar blijven mijn andere 2 bestellingen dan. Ik heb ze afgelopen zondag besteld. Ook nog zoiets heb ik 2 jasjes besteld, waarvan ze 2 dagen later in de sale zijn. Ik heb wettelijk recht op de actie. Aangezien het binnen een week veranderd is. Dit is wettelijk bepaald. Dus ik wil ook nog een deel van mijn geld terug. Als je alles niet kan verzenden. Wil ik al mijn geld graag terug.

Martine
29-06-2016

wachten op ordernummer 238599

Afgelopen zaterdag mijn bestelling geplaatst, waarvan beide artikelen op voorraad waren op dat moment. Het is nu woensdag, en inmiddels nog niks vernomen, ook niet op mijn mail. Ik zou het fijn vinden als jullie mij kunnen zeggen hoelang het nog duurt voordat mijn bestelling geleverd wordt. Ik heb aanstaand weekend twee feestjes en de kleding is speciaal daarvoor besteld, dus het zou fijn zijn als het dan ook binnen is. Graag reactie!

Kvanloenh
28-06-2016

Order 208914

Heb op 1 mei bestelling gedaan maar is blijkbaar kwijt geraakt want heb de bestelling nooit ontvangen.

Wordt door musthaves onderzoek opgestart bij DHL en die geven aan dat het wel is afgeleverd. Maar ik heb niets ontvangen. Voor de tweede keer wordt er onderzoek gedaan maar omdat er geen bewijs is dat ik het pakket niet heb ontvangen wordt mij een kortingscode aangeboden (is omgekeerde wereld toch? Waar is het bewijs dat het pakket wel is afgeleverd dan?)

Als klap op de vuurpijl krijg ik wel een brief van het incassobureau of ik € 40,- bovenop het orderbedrag wil betalen want ik heb de order niet op tijd betaald. Nee, ik heb het pakket nooit ontvangen en heb dit ook bij musthaves aangegeven dat ik ga betalen als er meer bekend was over mijn bestelling, dat was geen probleem en werd begrepen. Ze kunnen het pakket niet vinden maar wel de openstaande betaling doorsturen naar het incassobureau, slecht service.

Ook moet ik telkens lang wachten op antwoord op mijn mails en is er geen telefoonnummer bekend.

Arenda
28-06-2016

geld retour..

Ik heb een paar weken terug een bestelling gedaan. Vond het toch tegen vallen en heb het terug gestuurd. Kreeg een email dat ze 10 juni mijn retour werd verwerkt en dat ik na 2 weken mijn geld terug gestort zou krijgen.. ik heb nog steeds mijn geld niet en vind het allemaal maar erg lang duren. Snap dat het eventjes kan duren dat het is verwerkt maar vind het raar dat je ook niet op de hoogte zal worden gehouden. Ik zal hier niet zo snel meer wat bestellen.

Sandra
27-06-2016

Te laat, niet geleverd geen geld retour !

Ik heb 2 juni mijn bestelling gedaan. Waar ik lang op gewacht heb. Mails gestuurd geen antwoord! Via deze site gelijk antwoord. Ongelofelijk maar goed dan krijg ik te horen dat er een product niet bij zit omdat die later binnen komt. Oke... Vervolgens krijg ik een mail over dat product waar ik moest wachtte uitverkocht is ? Hoe dan .. Maar de rest van mijn bestelling zou gelijk opgestuurd worden. Ik heb nog niks ontvangen! Ik krijg een mail met een zogenaamde te goed bon die niet werkt! Ik heb een mail terug gestuurd dat ik mijn geld terug wil ! Geen antwoord ! Ik wil al mijn geld terug. Ik heb nog niks van de gehele bestelling ontvangen

Ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf als dit mee gemaakt ! Ik wil graag al mijn geld terug

Ik hoop wat te horen.

Het gaat om orde nummer 227380

F_teeling
23-06-2016

Retourzending

Top service! Reactie op de mailde duurt misschien iets langer dan gewend maar ze zijn erg behulpzaam. Ik had een bestelling gedaan en er zat een verkeerd artikel tussen. Dit meteen laten weten en ze stuurde echt direct het juiste artikel toe!

Ellen
22-06-2016

Super winactie

Ik deed mee aan een Facebook like- en winactie. Ik dacht altijd dat zulke acties alleen maar als reclamemiddel werden gebruikt, zonder daadwerkelijk iemand te laten winnen.

Nou, ik had ongelijk :-D Ik heb een super leuke rok en gilet gewonnen. Kwaliteit is oké, alleen jammer dat het one size is. Ik heb maat s/m en de rok zit (te) strak. Iemand met maat l zal de rok echt niet passen.

Ik had reeds eerder bij The Musthaves iets besteld, toen was ik ook tevreden.

Sascha
21-06-2016

Levering duurt lang door pre-order blijkt product ook nog stuk te zijn

Ik ben echt niet blij. Om te beginnen worden de datums waarop pre orders verstuurd zullen gaan worden erg ruim geïnterpreteerd door het bedrijf. Nou kreeg ik eindelijk geleverd, zit er een top met gat erin bij. Mail naar klantenservice gestuurd. Krijg mail terug:

Zou je dit item naar ons willen retourneren?

Zodra we jouw pakketje retour ontvangen hebben zullen we ervoor zorgen dat er meteen een nieuw exemplaar naar je wordt opgestuurd.

Graag zou ik je willen adviseren om deze Musthave naar ons retour te sturen via brievenbuspost inclusief track & Trace code. De verzendkosten hiervoor bedragen € 3,95. Wij willen jouw graag tegemoet komen voor het ongemak en daarom zullen wij deze kosten maximaal vergoeden in de vorm van een tegoedbon van €5,-

IK WIL GEEN TEGOEDBON WANT IK ZAL NOOIT MEER BIJ JULLIE BESTELLEN. verder is het natuurlijk belachelijk dat ik dan blijkbaar indirect op draai voor de kosten terwijl er een kapot product is geleverd.

Oh ja en natuurlijk is de top op, dus wordt een pre-order... weer 12 dagen wachten?

Embraat
20-06-2016

Geen bestelling en ook (nog) geen geld terug

Bestelling is nooit geleverd aangezien ik verhuisd zou zijn (?) en dus twee keer teruggestuurd. Nu de bestelling gecancelled maar dan moet je nog ruim 2 weken op het geld wachten. Zijn niet bereikbaar via telefoon, en duurt bijna een week voordat je antwoordt krijgt op je vragen. Ik zal nooit meer bij dit bedrijf bestellen en ben blij als ik eindelijk mijn geld terug heb.

Jessica
18-06-2016

Top service !

Ik had een beschadigd artikel ontvangen , kreeg snel antwoordt en toen mijn artikel niet meer op voorraad was kon ik Iets anders uitzoeken wat ik de volgende dag al in huis had! Zelfs de portokosten werden vergoed! Echt super leuke kleding voor een mooie prijs en super service !

C.buijtenhek
16-06-2016

Order nog steeds niet binnen

Bestelling geplaats op 7juni bij Musthaves (order 229327) Betrof 2 jurkjes uit de pre-order, wat duidelijk bij het product vermeld stond. Dank hiervoor, zeer netjes dat jullie dit aangeven. Enige nadeel is dat de communicatie qua datum/week (week van 9e met SPOED verzenden) in geen enkel opzicht nageleefd word! Inmiddels is de week erna alweer bijna verstreken en heb nog steeds niets ontvangen. Op emails wordt niet gereageerd, zeer slechte zaak! Ik zou niet snel weer een order plaatsen via Musthaves.

Manouschka
16-06-2016

Goede en snelle service!

Zeer tevreden met de service, kreeg snel antwoord via de facebook chat en ook per mail.

Alles word duidelijk en eerlijk aangegeven.

Besteld en volgende dag in huis, en super blij met de set :D

Rag
15-06-2016

Snelle levering, adequaat handelen na klacht

Heel snel geleverd, zat op de rok een vlek, mocht een nieuwe uitzoeken en ook deze is weer snel geleverd. Ik ben tevreden.

Merel
15-06-2016

Waardeloze service

Erg slecht bedrijf dat hun zaken niet op orde heeft. Ik blijf betalingsherinneringen krijgen voor een product dat ik al maanden geleden heb geannuleerd i.v.m. levertijden die zij absoluut niet konden nakomen.

Sanne
14-06-2016

Helaas krijg geen reactie op mail.

Leuke kleren, maar Ik heb ze een paar keer per mail proberen te bereiken, maar helaas geen respons. En een telefoonnummer is nergens te bekennen.

Judith
14-06-2016

Snelle levering waardeloze aftersales

Bestelling en levering ging zeer vlot ook al waren sommige artikelen niet op voorraad. Aantal stuks gehouden en aantal retour gestuurd. Eind mei deel teruggestuurd, en hierover een aantal mails gestuurd en tot op heden niets meer vernomen en ook geen terugstorting ontvangen. Omdat contact opnemen enkel mogelijk is via email kan ik niet anders dan deze transactie als betwist aan te merken en mijn bank aan het werk te zetten. Erg jammer, 1 keer en nooit meer.