Fashion Musthaves reviews

7.0

Carolina
15-03-2016

Fantastisch

Na veel wikken en wegen op vrijdagavond besloten om het gigamooie shirt toch maar te bestellen. Je weet tenslotte maar nooit als je voor de eerste keer gaat bestellen bij een voor jou nieuw bedrijf. Altijd spannend omdat ik nu eenmaal geen maatje 38 heb (zelfs groter dan maat 40 :-) ) en toch wel stevige bovenarmen heb.

Om 21.55 uur heb ik de bevestiging ontvangen en zaterdagochtend heb ik mijn pakketje ontvangen. Super gewoon.

Ik ben zo blij met mijn shirts ondanks dat hij wel wat strakker om mijn bovenarmen zit dan bij het model om de foto's :-) Ik kreeg allemaal complimenten en mijn collega's gaven aan dat ze nadat ze mijn foto hadden gezien op FB ze ook meteen de pagina hebben geliked :-)

Het mooiste compliment kreeg ik van mijn lieve stiefzoon. Hij belde speciaal even op om te zeggen dat het shirt mij zo ontzettend goed stond.... dat was even slikken voor mij, zo lief.

Kortom, themusthaves hebben er een zeer tevreden en vaste klant bij.

Super

Chantal
09-03-2016

Snelle reactie

Bestelling binnen een dag binnen, wat niet goed was mailwisseling over gehad en binnen een paar dagen had ik het vervangend artikel binnen! Zeer goede service!

Nellekeroord
03-03-2016

Onbetrouwbaar

Laatste weken vier bestellingen gedaan, niet een werd binnen de beloofde tijd verzonden. Toen ik contact opnam met klantenservice kreeg ik een reactie terug dat ze me echt net wilden mailen ja ja.

Drie bestellingen geretourneerd, na twee weken nog geen enkele sjoege gehad, laat staan een retour storting. Klantenservice reageert wederom snel maar met een nietszeggend mailtje. Dus hopelijk krijg ik mijn geld nog terug, maar Begin toch echt te twijfelen.

Bijzonder jammer, temeer ze echt een leuke collectie hebben, ook al valt het voor mij met maat 38 te klein.

Brenda
25-02-2016

Vandaag voor 22:00 besteld na 4 dagen nog niet binnen.

Ik heb afgelopen zondag besteld maar nog steeds niks binnen. Het is nu al donderdag. Ik heb ook geen track and trace gekregen.

Heb 2x een mailje gestuurd maar krijg daar geen reactie op. Wat een slechte zaak.

Anoeshka
23-02-2016

Suersnelle service

Super bedankt voor de snelle service. Gister besteld (op zondag!) En nu al in huis! Super!

Bedankt!

Lynne
17-02-2016

Leuke webshop!

Leuke webshop met enorm veel keuze. Op de website staat duidelijk aangegeven zodra een artikel niet op voorraad is. Op deze manier kun je zelf beslissen of je op het product wilt wachten, heel handig! Vanmiddag heb ik mijn producten mogen ontvangen en ik ben er super tevreden mee bedankt Musthaves! :-)

Naomi-flower
12-02-2016

Enorm grote fan!

Al meerdere items van deze webshop in mijn kast hangen! De collecties zijn altijd erg gaaf en afwisselend! En kan mooie complete sets shoppen hier. Die ik regelmatig met groot plezier draag! Ze blijven ook zo mooi. De kwaliteit is echt top. En als ik bestel is het altijd op tijd in huis zoals aangegeven op website.

Kortom helemaal mijn ding en ik ben fan!

Yv
12-02-2016

geen service en niet bereikbaar

Dit is de eerste keer dat ik daar iets bestel!

Meteen de laatste keer.

nu al een week aan t wachten op mijn bestelling al paar keer mail gestuurd ze laten niks weten.

Heb alleen ontvangingsmail gehad verder niks.

Caroline
11-02-2016

Super webshop en service

Dit is echt een super leuke webshop met betaalbare kleding waarbij ze vaak inspelen op de laatste trends. Ik koop regelmatig iets bij deze webshop en alles wordt altijd netjes de volgende dag geleverd. Laatst had ik een vraag over mijn pakketje en kreeg meteen dezelfde dag nog een reactie terug van de klantenservice, dat maak je niet overal mee!

Kortom een super service waar ik als klant veel waarde aan hecht!

Stephanie
10-02-2016

In een woord GE-WEL-DIG!

WAUW wat heeft deze webshop leuke en gave kleding! Vandaag mijn Musthaves mogen ontvangen en ben er echt super blij mee! Ze plaatsen ook leuke foto's van complete setjes waardoor je heel erg hebberig wordt. Een groot pluspunt is dat de kleding ook echt overkomt met de kwaliteit op de foto's, dat maak je namelijk niet vaak mee. Ik houd zeker jullie Facebook & Instagram pagina in de gaten! Bij deze hebben jullie een nieuwe en trouwe klant erbij! ;-)

Tessa
10-02-2016

niks meer gehoord.

Op donderdag 4 feb heb ik een bestelling geplaatst voor 22:00 in de hoop het dus de volgendendag in huis te hebben. Ik heb wel een mail gehad dat de order ontvangen was, maar verder niks meer gehoord. Ook heb ik gemaild maar tot op heden nog steeds geen antwoord gekregen. Inmiddels wil ik mijn bestelling wel annuleren... maar ik kan ze niet bereiken.

Heidi
09-02-2016

Goedkoop

Zeer leuke en kwalitatief goede kleding. Maar ik heb 1 puntje.

Ik wil graag betalen :-)

Ik heb geen mail gekregen geen acceptgiri helemaal niks maar wel het kledingstuk.

Hoe nu verder?

Gr Heidi van der Net

Laura
07-02-2016

Super winkel, super klantenservice!

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden. Ik ben erg tevreden over de klantenservice. Wanneer je een probleem hebt, merk je dat ze écht moeite doen om jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk proberen op te lossen. Ik zou in het bijzonder Patty van de klantenservice willen bedanken voor haar goede service!

Lisette
07-02-2016

Geweldige kleding en super service !

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over het musthaves team. Zeer correcte service en vriendelijk wordt alles opgelost. Mijn geretourneerde kapotte horloge (is ook t enige item dat ik ooit geretourneerd heb ! De rest was nml super) kwam maar niet aan bij hen. Uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat ze vonden dat ik wel lang genoeg had gewacht en ik heb inmiddels keurig n nieuwe ontvangen. Zeer vriendelijk en behulpzaam in hun service. Dikke pluim! Ik kan niet wachten op de nieuwe voorjaars musthaves hoop snel nieuwe kleding te zien op de site ! Groetjes Lisette

Claudia
29-01-2016

Terugkoppeling

Het is inderdaad raar, gezien ook de eerdere meldingen op deze site, dat er geen telefonisch contact mogelijk is. Voor 22:00 uur besteld is de ene keer wel leveren, de andere keer niet. Nou maakt mij een paar dagen verschil niet uit, maar geef dan de klant op zijn minst een bericht dat waar geadverteerd mee wordt niet altijd haalbaar is en met welke reden. Ik had na een bestellng nog een vraag, deze 2x per mail gesteld ook geen reply. Ik heb van mijn bestelling wel per mail n ontvangstbewijs gekregen dus zeer benieuwd wanneer deze wordt verzonden en of ik n reply krijg op mijn mail. Nogmaals wil ik duidelijk zijn, tis in vergelijking met de reacties van andere mensen een veel minder ernstige irritatie, maar het is n kleine moeite, helemaal als mail de enige mogelijkheid is ter communicatie, een reply te geven

Saskia
22-01-2016

slechte service

Inmiddels ben ik al ruim twee weken bezig om geld terug te krijgen van the musthaves.

Het geval is, ik bestelde een broek waar de bovenste knoop vanaf was - nooit knoop aangezeten, dus ik meteen hierover mail gestuurd. Geen reactie.

Uiteindelijk vond ik de broek wel gaaf dus heb 'm opnieuw besteld.

Het gedoe over het wel of niet betalen van de verzendkosten en kosten van het retourneren duurt me veel te lang. Ze blijven maar mailen i.p.v. actie!

The musthaves biedt wel aan om een tegoedbon te maken, maarrrr liever geld terug want ik wil hier niet meer bestellen. Super jammer want ik was een trouwe klant.

Geld van de broek overigens ook nog niet teruggeboekt.

Jammer!

Wendy
19-01-2016

Intrekken klacht

bij deze wou ik mijn vorige ervaring (klacht) over de Musthaves verwijderen maar dit lukt me dus niet...

Ik kan wel een nieuwe ervaring delen.

Ik heb na het weekend al heel snel een reactie va hun gekregen en ze hebben mij een hele goede oplossing gegeven...Ik ben dus vooralsnog zeer tevreden over The Musthaves!

Bedankt voor jullie service!

Mvrgr Wendy Meijer

Jennifer
14-01-2016

zeer slecht!

Tas besteld toen kreeg ik een mail dat de tas niet meer op voorraad is, mijn geld terug gevraagd tot op heden GEEN geld ontvangen zeer onprofessioneel zou hier NOOIT meer wat bestellen.

Gr Jennifer

Valerie
08-01-2016

Prima!

Tot nu toe erg tevreden over de mooi en overzichtelijke website. Ik heb vandaag een vest en shirt besteld en gelijk nog een email ontvangen dat het morgen aankomt. Dus ik ben benieuwd.

Esmee
08-01-2016

Slechte communicatie! Afzetters!

In september diverse kledingstukken besteld. Was ontevreden en heb maar 1 ding gehouden,rest retour. The musthaves heeft factuur aangepast, maar zegt dat ik 2 stukken heb gehouden. Na 5 mailtjes verstuurd te hebben en 5 keer de zelfde foute factuur te hebben ontvangen krijg ik nu een incassovordering! Ze mailen dus steeds het zelfde antwoord en zijn telefonisch niet bereikbaar!. Op de incassovordering staan naast het kledingstuk dat ik heb gehouden ook een geretourneerd kledingstuk én 26,50 aan 'buitengerechtelijke kosten'. Deze kledingsite, nooit en nooit meer.