Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb op 25 maart een bestelling gedaan, waarvan 1 onderdeel 8 april geleverd zou worden. Nu is het 18 april en heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik heb hierover al een e-mail gestuurd naar de klantenservice, maar ook daar heb ik geen reactie op ontvangen. Ik bestel volgende keer bij een bedrijf dat sneller levert, gezien de reacties ben ik niet de enige die lang moet wachten.
Slechte webshop wat ik ooit ervaren heb! Komen afspraken niet na, slechte kwaliteit kleding en dan ook nog eens beweren dat de klant de schuldige is! Hoe klantvriendelijk ben je dan als webshop? Raad iedereen af om bij hun te bestellen.
Blouse na een keer dragen de naden los gelaten, email gestuurd duurt lang voordat je antwoord krijgt nu verzoek om foto's te sturen en tot heden geen antwoord is 4 dagen geleden! er valt daar veel te leren mbt customer service.
Ik had een leuk jurkje gekocht, terwijl ik dezelfde al van een andere site had. Ik wilde even kijken of een maatje groter beter was, maar dit was niet het geval. Nu heb ik twee weken geleden mijn pakketje teruggestuurd en nog niks vernomen, wel gezien adh track and trace dat deze is aangekomen. Bij mijn andere pakket van een andere winkel heb ik al lang een bevestiging gehad van retour, maar van the musthaves nog niet.
Ik heb gelukkig achteraf betaald, maar wil wel dat deze zsm wordt geannuleerd! Want ik krijg ook geen reacties van de klantenservice, wat ik heel erg triest vind. Misschien wordt het ze te heet onder de voetjes!
Het probleem werd dan wel opgelost maar we hebben vooral zelf moeten bellen naar de transportdienst. Informatie die we van de klantendienst kregen op maandagavond van een verkeerde levering op donderdag wisten wij al te achterhalen vrijdagmorgen. Daarna veel te weinig informatie wat er zou gebeuren als het pakje echt niet opduikt ofzo.
Er wordt een bestelling geplaatst > 100 euro die de dag er na zou geleverd worden. De dag erna niks gehoord. Uiteindelijk bleek het nog steeds in de transit te liggen van GLS. Kan gebeuren maar dan begon het pas echt. We krijgen bericht dat het pakje afgeleverd is terwijl er de ganse dat iemand thuis was maar geen pakje gekregen. De klantendienst meldt dat ze het opvolgen we horen niks en zijn dan maar zelf op onderzoek geweest. Het pakje werd blijkbaar afgeleverd op het verkeerde nummer. We horen niks van de persoon die het ontvangt en dus lijkt het gewoon ergens verloren te zijn.
Intussen horen we nog altijd niks van de klantendienst terwijl het wel degelijk aan hen is om een nieuw pakje te sturen en een klacht te melden bij GLS voor het verloren pakje. Je zou toch verwachten dat ze zelf iets meer achter de veren gaan zitten van de levering. Het is hun verantwoordelijkheid om te zorgen dat het goed terecht komt. Als je maar zo kan rekenen op de klantendienst wanneer iets mis gaat zou ik het niet aanraden om hier iets te bestellen. Het is wel duidelijk aan alle reacties hier dat het oplossen van iets dat mis ging niet hun beste kant is. Jammer dat we deze site niet vroeger ontdekten want dan hadden we er nooit besteld.
Bestelling geplaatst in november. Kleding ontvangen (alles bij elkaar ruim 150 eu) dus meteen het meeste gedragen. 1 broek die bleef wat langer liggen maar in januari ook erbij gepakt om te dragen. Toen ik de broek de 2e x aan had, zag ik ineens aan me bovenbeen rechts een gat. Ik bekeek de broek en dit was duidelijk een productiefout. Ik baalde enorm, heb fotos gemaakt en uiteindelijk eind januari eindelijk een moment gevonden om een klacht te sturen over de broek ( ik heb ook een leven).
Vervolgens was het antwoord; je zit net over de garantietermijn heen, dus we kunnen alleen naai-advies geven.
Ik ging hier niet mee akkoord, aangezien een productiefout wat anders is als een scheur of weetikveel. Deze naad is gewoon nooit goed gestikt geweest.
Vette pech, want ik had de voorwaarden maar moeten lezen, daar staat 2 maanden garantie.
Inmiddels is het februari en ben ik nog steeds aan het wachten op mijn gele vest van 50 euro. Ik heb meerdere keren contact gehad met klantenservice elke keer een dom verhaal over leveringsproblemen en leverancier. Ik bestel nooit meer wat bij themusthaves en wil anderen hiervoor waarschuwen. Volgens de informatie op de site had ik het vest voor kerst binnen moeten hebben, zodat ik hem met kerst kon dragen. Misschien kan ik hem komend zomer aan als jas. als hij ooit komt
Ik had twee bestellingen geplaatst bij ze en hierover zeer ontevreden. De communicatie van de klantenservice is zeer onder de maat. Ze reageren niet goed op de inhoud van je email of maar half. Heel frustrerend.
Daarbij leveren zij mij een ondeugdelijk product, welke ik dan moet retourneren en voor de retourkosten moet opdraaien. Ze willen dan wel een cadeaubon hiervoor aanbieden. Lekker makkelijk. Alsof ik daar ooit nog wat wil kopen.
Ook had ik een bestelling geplaatst van rond de €100 die ik nooit heb ontvangen. DHL meent hem te hebben geleverd bij een winkeltje hier in de straat maar daar hadden ze hem niet liggen. The Musthaves schuift de volledige verantwoording naast zich en kan niets voor mij doen. Terwijl ik er a. niet om gevraagd heb het ergens anders te bezorgen en B. Zij een samenwerking hebben met DHL en niet ik. C. De klant is koning dus ze geloven me maar.
Nu heb ik een groot bedrag af moeten rekenen voor niets!
Leuke webshop met goede prijs kwaliteit verhouding. Super snelle levering (voor 22.30 besteld volgende dag in huis!) en leuk dat ze met deals werken dat je meerdere items met korting kunt kopen. Ik ben fan!
Bestel regelmatig bij Themusthaves. Kleding is zoals wordt afgebeeld en de pasvormen zijn ook goed. Met name de broeken zijn super door de hoeveelheid stretch. Erg tevreden klant. Groetjes Yvonne G.
Ik heb meerdere malen via TheMusthaves.nl een bestelling geplaatst en al mijn bestellingen waren steeds netjes op tijd binnen. Ik ga zeker vaker kleding bestellen via deze site!
Vorige week voor het eerst wat besteld bij the musthaves en ik ben zeer tevreden. Netjes optijd geleverd en goede kwaliteit-prijs verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!
Vorige week voor het eerst een bestelling gedaan bij TheMusthaves. Volgende dag ook gelijk geleverd. En exact wat ik er van had verwacht. Ik twijfelde of het jurkje niet te kort zou zijn maar de foto's zijn duidelijk en erg fijn dat er ook in de omschrijving staat wat de afmetingen zijn.
Ik ben zeker van plan vaker te bestellen!
Ondanks de slechte reviews een bestelling geplaatst. Ik maakte me zorgen om de levertijd aangezien ik geen track&trace code kreeg (belofte is volgende dag leveren), maar mijn pakje lag netjes de volgende dag in mijn brievenbus en de jurk was van een prima kwaliteit-prijs verhouding. Blij dus!
Mijn shirtje bleek na 1 keer dagen en wassen niet aan de kwaliteitseisen te voldoen. (Ketting van het shirt kwam los). Daarover een mail gestuurd en ik kreeg als reactie dat ik het zelf kon laten maken en een kortingscode kreeg van 5 euro op mijn volgende aankoop omdat zij geen gedragen kleding zonder kaartjes terug nemen. Heel teleurgesteld en boos. Hier bestel ik nooit meer wat!