Fashion Musthaves reviews

7.0

18-04-2018

Wacht nog steeds op mijn bestelling van 25-3

Ik heb op 25 maart een bestelling gedaan, waarvan 1 onderdeel 8 april geleverd zou worden. Nu is het 18 april en heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik heb hierover al een e-mail gestuurd naar de klantenservice, maar ook daar heb ik geen reactie op ontvangen. Ik bestel volgende keer bij een bedrijf dat sneller levert, gezien de reacties ben ik niet de enige die lang moet wachten.

Kim
06-04-2018

Slechtste webshop

Slechte webshop wat ik ooit ervaren heb! Komen afspraken niet na, slechte kwaliteit kleding en dan ook nog eens beweren dat de klant de schuldige is! Hoe klantvriendelijk ben je dan als webshop? Raad iedereen af om bij hun te bestellen.

Maartje
03-04-2018

Komen afspraken niet na

Na eerder al een aantal keer kleding bij TheMusthaves.nl besteld te hebben (wat wel goed ging), nu verschillende kledingstukken besteld op zondag 25-3. 1 item stond als pre-order op diezelfde datum, dus ik ging ervan uit dat alles de volgende dag zou worden verzonden (ruim op tijd voor wanneer ik de kleding nodig had).

Donderdag 29-3 nog niks gehoord en zag inmiddels op hun site dat het item dat op pre-order stond, later binnen zou komen. Na mailen met de klantenservice zou mijn bestelling (exclusief item in pre-order) gelijk die dag verzonden worden, en het andere item in de week van 5-4 nagezonden worden.

Daarna niks meer vernomen: geen beloofde track&trace code, geen pakketje en ook geen antwoord op mijn vraag of het wel goed is gegaan met verzenden.

Kortom: ik had mijn bestelde kleding niet op tijd binnen en ik voel me flink bedonderd. Als ik dit had geweten, had ik niet bij TheMusthaves.nl besteld: dan had ik mijn nieuwe outfit tenminste op tijd binnen gehad.

Vanochtend nog maar eens gemaild (chat is niet beschikbaar en een telefoonnummer hebben ze niet) dat ik mijn pakketje uitelijk 4-4 11:00 wil ontvangen en anders passende compensatie verwacht. Aangezien daar ook geen antwoord op is gekomen maar via deze weg.

Conny
26-03-2018

Klacht blouse

Blouse na een keer dragen de naden los gelaten, email gestuurd duurt lang voordat je antwoord krijgt nu verzoek om foto's te sturen en tot heden geen antwoord is 4 dagen geleden! er valt daar veel te leren mbt customer service.

Anne
20-02-2018

Nadat ik deze klacht had neergezet werd het meteen opgelost ????

Jurkje gekocht.

Ik had een leuk jurkje gekocht, terwijl ik dezelfde al van een andere site had. Ik wilde even kijken of een maatje groter beter was, maar dit was niet het geval. Nu heb ik twee weken geleden mijn pakketje teruggestuurd en nog niks vernomen, wel gezien adh track and trace dat deze is aangekomen. Bij mijn andere pakket van een andere winkel heb ik al lang een bevestiging gehad van retour, maar van the musthaves nog niet.

Ik heb gelukkig achteraf betaald, maar wil wel dat deze zsm wordt geannuleerd! Want ik krijg ook geen reacties van de klantenservice, wat ik heel erg triest vind. Misschien wordt het ze te heet onder de voetjes!

Dieter
13-02-2018

Het probleem werd dan wel opgelost maar we hebben vooral zelf moeten bellen naar de transportdienst. Informatie die we van de klantendienst kregen op maandagavond van een verkeerde levering op donderdag wisten wij al te achterhalen vrijdagmorgen. Daarna veel te weinig informatie wat er zou gebeuren als het pakje echt niet opduikt ofzo.

Levering nooit ontvangen

Er wordt een bestelling geplaatst > 100 euro die de dag er na zou geleverd worden. De dag erna niks gehoord. Uiteindelijk bleek het nog steeds in de transit te liggen van GLS. Kan gebeuren maar dan begon het pas echt. We krijgen bericht dat het pakje afgeleverd is terwijl er de ganse dat iemand thuis was maar geen pakje gekregen. De klantendienst meldt dat ze het opvolgen we horen niks en zijn dan maar zelf op onderzoek geweest. Het pakje werd blijkbaar afgeleverd op het verkeerde nummer. We horen niks van de persoon die het ontvangt en dus lijkt het gewoon ergens verloren te zijn.

Intussen horen we nog altijd niks van de klantendienst terwijl het wel degelijk aan hen is om een nieuw pakje te sturen en een klacht te melden bij GLS voor het verloren pakje. Je zou toch verwachten dat ze zelf iets meer achter de veren gaan zitten van de levering. Het is hun verantwoordelijkheid om te zorgen dat het goed terecht komt. Als je maar zo kan rekenen op de klantendienst wanneer iets mis gaat zou ik het niet aanraden om hier iets te bestellen. Het is wel duidelijk aan alle reacties hier dat het oplossen van iets dat mis ging niet hun beste kant is. Jammer dat we deze site niet vroeger ontdekten want dan hadden we er nooit besteld.

Sylvia
08-02-2018

Kapotte broek

Bestelling geplaatst in november. Kleding ontvangen (alles bij elkaar ruim 150 eu) dus meteen het meeste gedragen. 1 broek die bleef wat langer liggen maar in januari ook erbij gepakt om te dragen. Toen ik de broek de 2e x aan had, zag ik ineens aan me bovenbeen rechts een gat. Ik bekeek de broek en dit was duidelijk een productiefout. Ik baalde enorm, heb fotos gemaakt en uiteindelijk eind januari eindelijk een moment gevonden om een klacht te sturen over de broek ( ik heb ook een leven).

Vervolgens was het antwoord; je zit net over de garantietermijn heen, dus we kunnen alleen naai-advies geven.

Ik ging hier niet mee akkoord, aangezien een productiefout wat anders is als een scheur of weetikveel. Deze naad is gewoon nooit goed gestikt geweest.

Vette pech, want ik had de voorwaarden maar moeten lezen, daar staat 2 maanden garantie.

Merle
05-02-2018

Bestelling van 20-12 nog steeds niet ontvangen

Inmiddels is het februari en ben ik nog steeds aan het wachten op mijn gele vest van 50 euro. Ik heb meerdere keren contact gehad met klantenservice elke keer een dom verhaal over leveringsproblemen en leverancier. Ik bestel nooit meer wat bij themusthaves en wil anderen hiervoor waarschuwen. Volgens de informatie op de site had ik het vest voor kerst binnen moeten hebben, zodat ik hem met kerst kon dragen. Misschien kan ik hem komend zomer aan als jas. als hij ooit komt

Melissa
21-12-2017

Zeer slechte service

Een paar keer besteld daar en dat was prima, nu afgelopen week een tricole trui besteld en die kwam onafgewerkt binnen,natuurlijk erg slordig maa hoe ze het afhandelen is erg makkelijk, ik moest het retouren als bievenbuspost, dat klaargemaakt (helaas te snel) maar dat paste niet door de brievenbus, ik een mail gestuurd dat ik de kosten vergoed wil zien, maar het enige wat ik krijg is: je moet het maar als pakketpost doen en de gemaakte kosten krijg je in een tegoedcode van €8 terug, dan heb ik alsnog een dure trui en veel meer kosten gemaakt dan nodig is, ik vind dit een ZEER slechte service. niet echt proffesioneel

Anniek
10-12-2017

Nog steeds aan het wachten

Op 23-11 mijn bestelling gedaan van 2 truien alleen nog steeds niets ontvangen! Vorige week een mail gestuurd en het zou deze week mijn kant op komen etc! Alleen is het zo dat ik nog steeds niets ontvangen heb en ze sturen ook niets uit zich zelf en laten je gewoon dood leuk wachten. als je zo lang op 2 truien moet wachten hoeft het niet meer

Naomi
15-11-2017

Slechte klantenservice

Ik had twee bestellingen geplaatst bij ze en hierover zeer ontevreden. De communicatie van de klantenservice is zeer onder de maat. Ze reageren niet goed op de inhoud van je email of maar half. Heel frustrerend.

Daarbij leveren zij mij een ondeugdelijk product, welke ik dan moet retourneren en voor de retourkosten moet opdraaien. Ze willen dan wel een cadeaubon hiervoor aanbieden. Lekker makkelijk. Alsof ik daar ooit nog wat wil kopen.

Ook had ik een bestelling geplaatst van rond de €100 die ik nooit heb ontvangen. DHL meent hem te hebben geleverd bij een winkeltje hier in de straat maar daar hadden ze hem niet liggen. The Musthaves schuift de volledige verantwoording naast zich en kan niets voor mij doen. Terwijl ik er a. niet om gevraagd heb het ergens anders te bezorgen en B. Zij een samenwerking hebben met DHL en niet ik. C. De klant is koning dus ze geloven me maar.

Nu heb ik een groot bedrag af moeten rekenen voor niets!

Vera
07-11-2017

Zeer tevreden!

Leuke webshop met goede prijs kwaliteit verhouding. Super snelle levering (voor 22.30 besteld volgende dag in huis!) en leuk dat ze met deals werken dat je meerdere items met korting kunt kopen. Ik ben fan!

Yvonne g
05-11-2017

Erg leuke kleding

Bestel regelmatig bij Themusthaves. Kleding is zoals wordt afgebeeld en de pasvormen zijn ook goed. Met name de broeken zijn super door de hoeveelheid stretch. Erg tevreden klant. Groetjes Yvonne G.

Mayke
03-11-2017

Een tevreden klant

Ik heb meerdere malen via TheMusthaves.nl een bestelling geplaatst en al mijn bestellingen waren steeds netjes op tijd binnen. Ik ga zeker vaker kleding bestellen via deze site!

Sophia
02-11-2017

Zeer tevreden

Vorige week voor het eerst wat besteld bij the musthaves en ik ben zeer tevreden. Netjes optijd geleverd en goede kwaliteit-prijs verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!

Marielle
30-10-2017

Voor herhaling vatbaar

Vorige week voor het eerst een bestelling gedaan bij TheMusthaves. Volgende dag ook gelijk geleverd. En exact wat ik er van had verwacht. Ik twijfelde of het jurkje niet te kort zou zijn maar de foto's zijn duidelijk en erg fijn dat er ook in de omschrijving staat wat de afmetingen zijn.

Ik ben zeker van plan vaker te bestellen!

Wendy
18-10-2017

Slechte kwaliteit en slechte afhandeling!

In juni oorbellen besteld, waarvan na 4x dragen de kraaltjes spontaan ervanaf vielen. Vervolgens meteen gemaild maar kreeg te horen dat net de garantietermijn van 2 maanden was verstreken en dat ze de oorbellen dus niet terug konden nemen. Wel 'als blijk van service' een korting van 10% wat neerkomt op welgeteld 1,69 euro zodat ik ze zelf opnieuw kon gaan bestellen! En dan heb ik nog niet de verzendkosten waar ikzelf ook weer voor zou moeten opdraaien meegerekend! Vervolgens een mail gestuurd dat ik niet akkoord ga met de korting omdat ze mij een ondeuglijk product hebben verkocht en ik dus recht heb op vervanging. Hier heb ik uiteraard NIKS op teruggehoord. Ze hebben ook geen telefoonnummer en de chat werkt ook niet, lekker makkelijk om zo je klachten af te handelen en je te verschuilen achter een email adres! Dit is géén blijk van service! Echte service zou zijn om ze na het zien van de foto kosteloos om te ruilen en zo je klanten meer waardering te geven. Het kost ze meer om een klant te verliezen dan in dit geval een oorbel om te ruilen en zo de klant tevreden te houden. Maar gezien de rest van de reviews zouden ze failliet gaan als ze alle ondeuglijke producten kosteloos zouden moeten gaan vervangen. Ik koop hier NOOIT meer maar EIS nog wel mijn geld of nieuw paar oorbel terug!

Natasja
06-10-2017

Beter dan verwacht

Ondanks de slechte reviews een bestelling geplaatst. Ik maakte me zorgen om de levertijd aangezien ik geen track&trace code kreeg (belofte is volgende dag leveren), maar mijn pakje lag netjes de volgende dag in mijn brievenbus en de jurk was van een prima kwaliteit-prijs verhouding. Blij dus!

Kim
28-09-2017

Enorm slechte service

Mijn shirtje bleek na 1 keer dagen en wassen niet aan de kwaliteitseisen te voldoen. (Ketting van het shirt kwam los). Daarover een mail gestuurd en ik kreeg als reactie dat ik het zelf kon laten maken en een kortingscode kreeg van 5 euro op mijn volgende aankoop omdat zij geen gedragen kleding zonder kaartjes terug nemen. Heel teleurgesteld en boos. Hier bestel ik nooit meer wat!

Lavendel
25-09-2017

Horloge

Vreselijke hulp. horloge na 6 weken lege batterij. koop maar een nieuwe batterij krijg je als antwoord terug. slechte service.