Ohra reviews

2.4

M.Merks
18-11-2014

Zeer slecht!

Na de behandeling van onze hond direct de rekening ingediend! Dag erna gebeld of hij goed was ontvangen was prima na 2 weken nog niets gehoord dus maar weer bellen. Was nog niet verwerkt was het antwoord nogmaals 10 werkdagen wachten en maar weer eens bellen kreeg ik te horen dat de rekening niet goed was ingediend! Echt bizar heb nooit bericht gehad en ohra zeg dat ze dat hebben gedaan we zitten er nu 5 maanden bij ohra met onze hond maar gaan direct over op een ander! Telefonisch word je van de kast naar de muur gestuurd en komt het totaal niet overheen voelen ons echt benadeeld en slecht behandeld nooit geen ohra meer voor ons

Lotje
15-10-2014

griepvaccinatie zou volledig vergoed worden. Niet dus, fout ligt aan faktuur bij huisarts en apotheek. Schuif de fout maar door, dan hoeven ze niet alles te vergoeden. Zat vorig jaar bij een andere zorgverzekeraar. Die vergoedde ook alles. Tarieven wijken niet eens af van de vorige jaren, dus waar zit de fout?

Dineke
28-09-2014

Oneerlijke behandeling.

Wij hebben net een kitten, via het Asiel gekregen. Nadat wij deze hadden, bleek hij een beetje ziekjes te zijn, en op kosten van het asiel is hij aan de antibiotica gegaan. Vlak daarna hebben wij ons OHRA verzekering aangesloten.

Nu is hij weer een beetje ziekjes, en we zaten nog binnen de wachttijd. Voor de zekerheid de polis nog even bekeken, werd onze lieve kat uitgesloten voor neus, longen en luchtwegen! Dit stond niet op de website op het moment dat wij de verzekering afsloten, maar in de polis helaas wel. Terwijl dit (zeer waarschijnlijk!) niet voortkomt uit zijn vorige ziekte.

Gelukkig zitten we nog binnen de bedenktijd, dachten wij.

Gelijk naar de website, gegevens invoeren, op verder drukken, doet de website het niet meer! en dat terwijl de rest van de site het wel doet..

Zojuist een contactformulier ingevuld, morgen nog eens proberen en anders maandag bellen & aangetekende brief( zeker naar aanleiding van de reacties hiervoor) versturen..

Wij staan in ons recht, en zoeken een betere verzekering voor onze lieve Hippie.

Robbie
25-09-2014

Diefstalschade air bag

Air bag gestolen Maand gelden alles opgestuurd schade expertise gehad nu dus dikke maand verder hellemaal nix gehoord slechte afhandeling traag als dikke stront zelf maar weer is bellen

Jacki
13-08-2014

Tevreden over de helpdesk

Ik heb mijn autoverzekering onlangs bij Ohra afgesloten. Hierbij is een fout gemaakt in mijn schade vrije jaren. Hiervoor heb ik gebeld naar de helpdesk en zij hielpen mij verder. Het duurde ff voor ik mijn teveel betaalde premie terug kreeg maar ik ben wel goed geholpen.

Elles
09-08-2014

Geen communicatie en net zolang tegenwerken totdat client afziet van behandeling.

Van doorn
07-08-2014

Zeer slecht en slechte service

vandaag geprobeerd de huisdierverzekering bij ohra te beeindigen, wat een drama.

had het al eerder geprobeerd via een mail maar daar werd gewoon niet op gereageerd, vandaag telefonisch contact opgenomen en ik was verbaasd over de brutaliteit van de medewerker.

zonder afstandsverklaring kon hij niet opgezegd worden en ze wilden graag de gegevens van de nieuwe eigenaar hebben, ik heb heel vriendelijk uitgelegd dat ze helemaal niet het recht hadden om de gegevens van de nieuwe eigenaar te vragen waarop er werd geantwoord dat er zonder toch echt niet tot beëindiging kon worden overgegaan.

schijnbaar hebben ze dus ook geen boodschap aan de eigen vervaldatum van het contract welke op de polis vermeld staat.

ik heb al mijn verzekeringen bij ohra lopen en ga deze nu dus allemaal stuk voor stuk beeindigen omdat ik totaal niet gediend ben van deze werkwijze.

mensen wees wijs en sluit absoluut geen verzekeringen af bij ohra want schijnbaar zit je er dus levenslang aan vast.

de opzegging ga ik nu maar per aangetekende versturen en vanaf einde contractdatum de afschrijvingen terug laten storten en automatische incasso stop zetten

Sthief
07-08-2014

NIET NEMEN!

Net als andere verzekerden bij OHRA. Ze betalen niets uit ondanks alles verzekerd is.. Bij een trauma zeggen ze bestaande aandoening en vaccinaties betalen ze niet terug. Zeer slechte verzekering!

Catharina
26-07-2014

Coulance bij opstalverzekering

Wij kregen een tegemoetkoming in de kosten van het vervangen van een slot in een noodsituatie, hoewel Ohra dit volgens de verzekeringsvoorwaarden niet hoefde te doen, een geval van coulance, dat wij zeer waarderen, een pluim voor Ohra!

Tanny
09-07-2014

Altijd verzekerd geweest bij Proteq...Nu met huisdierenverzekering afgesloten bij Ohra..wat een spijt. Rekening ingediend in de wachtperiode, wordt niet uitgekeerd, begrijpelijk. Na een maand weer een rekening ingediend...krijg ik weer niets uitgekeerd omdat het een vervolg is op wat ik in de wachtperiode heb ik gediend. Dit is niet zo! Heb een verklaring van de dierenarts...Gebeld, afdeling is in de avonduren niet aanwezig. Kan/wil geen boodschap aannemen of doorgeven...Mail gestuurd met de mail van de dierenarts maar geen reactie! Zeer veel spijt dat ik een contract van 4 jaar hebt afgesloten!

Kimberley
24-06-2014

Zeer slecht

Mijn hond is met spoed opgenomen vanwege levensbedreigende baarmoederontsteking. Heb het toppakket bij ohra. Staat in dat noodzakelijke operaties worden vergoed. Blijkt er ergens een clausule te zijn dat operaties aan het eslacht NIeT vergoed worden. Had ik maar de optie steriliseren erbij moeten nemen. Belachelijk! Denk je goed verzekerd te zijn..

Irene
10-05-2014

Huisdierenverzekering

Mijn hondje had een gebitsreiniging nodig en vaccinaties en consult. Ik ben bij Ohra en ook verzekerd voor het gebit en de vaccinaties dus. De rekening was 164 euro en ik kreeg na ee week netjes 134 euro van Ohra vergoed. Mijn maandelijkse premie is 14 euro. Ik ben tot nu toe erg tevreden. Het online declareren gaat prima!

Matthijs
02-05-2014

Vreselijk

Ik ben al jaren vaste klant bij de OHRA. Dit jaar had ik voor het eerst van mijn leven een operatie nodig vanwege een chronische aandoening. Voor deze ingreep heb ik contact met ze opgenomen om te kijken of het nog nodig was om misschien langs te komen bij hun poli. Dat was niet nodig. Nu, een maand na de operatie, is de vergoeding voor de tweede keer (dus door de juridische afdeling) afgewezen. Allemaal op grond van verzinzels, want ze hebben nog mijn arts, nog mijzelf hierover gesproken. Ik ben diep teleurgesteld in de OHRA en ben van plan om al mijn verzekeringen, en die van mijn familie, bij de OHRA weg te halen.

Marije
22-04-2014

Ronduit beroerd

Dochter all risk verzekerd omdat ik weet dat ze nogal onhandig is. Ze is gevallen met mijn mobiel in de bijkeuken op weg naar buiten. De telefoon is uit haar handen gestuiterd, naar buiten toe. Gemeld bij Ohra, volgt een discussie aan de telefoon, want ze was op weg naar buiten en ze keren niet uit omdat de telefoon buiten de woning is gevallen. En daarvoor is ze niet verzekerd. Terwijl het kind binnen valt. Ik ben al jaren tevreden klant geweest, maar deze onbeschofte manier aan de telefoon heeft mij onmiddellijk doen besluiten dat Ohra exit is. Nooit weer!

Bij aanvang van afsluiten van de verzekering is mij telefonisch gezegd dat mijn dochter binnen en buitenshuis verzekerd is. Dus niet...

14-02-2014

Slecht, zou het niet adviseren. Uiterst onvriendelijke service, lange wachttijd. En eigenlijk valt er niks onder de dekking. De klantenservice is erg rommeling, niet ontvangen, niet verstuurd, kan niks terug vinden dat soort werk.

Steven
28-01-2014

Begin er NIET aan, elke keer weer een ander uitsluitsel, alle maar voor simpele dingen dit ondanks dat we het pluspakket hebben genomen voor maar liefst 45.00 per maand.

doodzonde van je geld, geef liever de hond een biefstuk

Petra
20-01-2014

Deze verzekeraar wil alleen de premie innen. UItbetalen doen ze nooit.

Je kan het geld dat je aan premie kwijt bent beter op een spaarrekening zetten dan heb je tenminste iets als het nodig is. Nu betaal je dure premie maar moet iedere dierenarts nota zelf betalen. Je bent dus feitelijk dubbel geld kwijt !!

P.ottens
26-12-2013

ik heb ook een doorlopend krediet bij ohra. nu ben ik bijna 66 jaar en nu moet ik wat er nog over is van mijn doorlopend krediet aflossen binnen 4 jaar. 380 per maand van mijn aow. heb ze gebeld dat ik dat niet kan betalen van mijn aow maar hebben ze geen boodschap aan. zelfs een regeling zijn ze doof voor. dus dan maar naar de voedselbank toe en naar de schuldsanering dankzij ohra. en dat op mijn leeftijd van 66 jaar! heb ze nog gebeld over santander of ze daar met samenwerken. ontkennen ze gewoon.

24-12-2013

Er zijn reisverzekeringen waar je voor hetzelfde geld veel beter verzekerd bent. Ik heb dus ook opegezegd na een waardeloze afhandeling van een schademelding.

Stan
15-11-2013

Afsluiten gaat prima, geld innen ook. Uitbetalen als het moet, nee dat gaat niet. Men verzint van alles om eronderuit te komen. Zelfs leugens. Nooit meer deze zwendelaars!