Fortnitemarkt9 ervaringen

Jolanda
18-03-2019

Pakketje retour

Hallo Ik heb meerdere mails verstuurd maar krijg geen reactie terug. Ik wil namelijk het pakketje retour sturen ivm het te klein is en vind het ook tegen vallen voor wat ik betaald heb. Iemand misschien die kan helpen of weet hoe je wel contact krijg met hun.

Bianca
08-03-2019

Oplichting

Begin februari besteld. Wel contact gehad maar enkel om me aan het lijntje te houden.
Beloven geld terug te betalen maar daar zie je uiteraard niets van.
Iemand wordt er wel rijk van.

Jessica
11-02-2019

Spijtig!

Heeft er al iemand ooit een pakketje ontvangen? Heb een bestelling gedaan op 5/01 en tot op heden nog niets ontvangen. Heb mail gestuurd en kreeg als antwoord dat dit binnen de 6 werkdagen geleverd zou worden, maar is ondertussen ook weeral 2 weken geleden.

Pim
07-02-2019

Nooit bestellen, geld kwijt.

Heb na maand nog geen bestelde goederen mogen ontvangen.
Betaling via creditcard, en op aanraden van bank kaart moeten laten blokkeren.
Meerdere meldingen dat bedrag maandelijks werd afgehouden.

Is op de site ook geen duidelijke contact gegevens zichtbaar,.

Bestel hier nooit iets!

Piet
06-02-2019

NIET DOEN!

Mijn 10 jarige zoon heeft een setje kleren besteld met zijn gespaarde 40 euro, tot nu niets ontvangen!
Wel een mailtje bedankt voor je betaling.
Mensen aub NOOIT hier bestellen.
Bestel het zelf via aliexpress dan weet je dat het iets langer duurt maar je kan je bestelling volgen.
Zelfde setje kost je dan 12 euro.

Marjo
24-01-2019

Oplichting

Heb 16 dec ook wat besteld maar nog steeds niks ontvangen.
ik krijg het idee dat het op lichting is, jammer dat de kinderen er dupe van worden om dat de spullen niet geleverd worden.
en ik vind het een slechte zaak dat je totaly niks meer van ze hoort.😡😡😡🤬🤬🤬🤬

Ted
23-01-2019

Bestel hier nooit meer wat

Slechte service. Bestelling geplaatst in december. Nog steeds niets ontvangen. Veel email gestuurd omtrent de status van mijn bestelling. Helemaal geen reactie.

Rosita
18-01-2019

Geen contact

Bestelling gedaan voor een verjaardag van een kind. Nu met lege handen aankomen. Geen reactie via mail naar klantenservice, geen reactie via chat. Misschien Kassa of Radar inschakelen?

Marjoleine
28-12-2018

Slechte levering, beroerde klantenservice

Een ontevreden klant ben ik. Helaas duurt mijn bestelling, geplaatst op 1 december, veel langer dan twee weken. Ontzettend vervelend want dit was een cadeau voor mij neefje. Ik word helemaal verder niet geïnformeerd over de vertraging en heb nu zelf contact opgenomen met de klantenservice omdat ik, bijna 4 weken later, nog steeds niets binnen heb. Geen excuses of uitleg in de mail van de klantenservice als reactie, alleen dat het nu binnen 5 werkdagen (waarschijnlijk) wordt bezorgd. En dat is nog maar afwachten bij deze leverancier. Slechte service!

Welk cijfer geef jij Fortnitemarkt?