Gps volger51 ervaringen

Lisa
20-10-2020

26-8-2020 besteld tot op heden nog steeds niets ontvangen!

Ik heb op 20-8-2020 besteld op 15-9-2020 nog steeds niets ontvangen. Zij geven aan dat de gemiddelde levertijd 3 weken is, echter is het vandaag 20-10-2020 en heb ik tot op heden nog steeds geen track & trace ontvangen laat staan goederen. Ondertussen zit ik in gesprek met Klarna, ik ga geen factuur betalen als er niets geleverd wordt! Zeeeerrr ontevreden!

Michiel
18-10-2020

Onbetrouwbaar

Ondanks meldingen bij Mollie (doorgeef Luik crimineel geld) en politie aangifte kan gpsvolger nog steeds op internet zijn slechte producten te koop aanbieden en geld incasseren.

17-10-2020

Gps tracker besteld en nog steeds niet ontvangen.

Gps tracker besteld en nog steeds niets ontvangen. Ook mail gestuurd, maar nog geen reactie.
Ik ga ze dan ook aangeven.

John
14-10-2020

GPS tracker

Het zijn gewoon oplichters .
Dit bedrijf bestaat echt niet.
Buiten dat de GPS tracker werkt alleen op bluetooth.
John

Marij
14-10-2020

Product werkt niet, geen geld retour!

In voorjaar besteld. Heel lang gewacht. Bij mailen gelijk reactie! Eindelijk ontvangen. Ap op geen enkele telefoon aan het werk te krijgen. Mailen GEEN reactie. Na een aantal keren, het werd voorgelegd aan de technische dienst. GEEN reactie meer. Terugsturen ongebruikt, dan krijg je geld terug. Teruggestuurd, GEEN reactie. Nu na nogmaals mailen en vanaf juli nog steeds geen geld terug kom ik deze pagina tegen. Oplichters zijn het. Kassa of Radar Inschakelen? Andere mensen moeten gewaarschuwd worden voor deze oplichters websit!

11-10-2020

Alles is nep!

Producten zijn nep, bedrijf is nep, opgegeven adres is nep, KVK nummer is nep, is gejat van een éénmanszaak in Dalen! Hoe kan dit überhaupt nog bestaan? Grote gore oplichters zijn het!

Johan
10-10-2020

Triestig

Zoals veel aangehaald hier! OPLICHTERS

Ad
08-10-2020

Trieste oplichting

Ook ik ben er ingetuind. 2 trackers besteld en ook lang gewacht. Vandaag ontvangen en het blijken helemaal geen GPS trackers te zijn, maar slechte bluetooth dingen met een werkafstand van enkele meters. Triest als je zo je geld moet verdienen!

Lennart
03-10-2020

Ook opgelicht

1 april besteld en betaald. Maanden gewacht en veel mailtjes gestuurd. Toen ik meldde dat ik de koop wilde ontbinden kreeg ik geen reactie meer. OPLICHTERS DUS!

Jeannette
30-09-2020

Opgelicht door GPS volger

Na weken wachten en vele loze beloftes, besloten om aangifte te doen van deze malafide webwinkel.

En dat ook laten weten aan gps-volger. Ennn ja hoor, toen had ik het product in een week in huis.

Dus: doe vooral aangifte! Om zo te zorgen dat ze aangepakt worden en ook dat je mogelijk je bestelling krijgt.

Bruno
26-09-2020

Betaald maar niets ontvangen

Sinds mei besteld. In juli me geld teruggevraagd en nog niets! Alleen loze beloftes

El
21-09-2020

Bestel nooit bij deze site gpsvolger.nl

Gps volger besteld en betaald op 19/07/2020 nooit iets ontvangen een paar keer email gestuurd en valse beloftes gekregen maar geen pakket en u centen mensen deze ben je kwijt

Paul
20-09-2020

. Schandalig!

Oplichters. Bestel niet!

Diana
19-09-2020

Oplichting

In mei een bestelling geplaatst, tot op heden nog niets ontvangen. Ben al 10 weken bezig om mijn geld terug te krijgen. Steeds loze reacties van het bedrijf

Paul
14-09-2020

Opgelicht dus.

Wel betaald maar niets gekregen. Eerste reactie na bijna 3 wekend was "er staat toch 3 weken levertijd?" Pfffffffff erin getrapt

Marion
Marion
10-09-2020

Leveren niet en geen geld terug

Ik ga mijn rechtsbijstand verzekering er op zetten en aangifte doen bij de politie

Robert
02-09-2020

Schandalig dat dit zich een WEBSHOP mag noemen

Vanaf 5 april 2020 bezig met een order.
Ik wilde hem binnen twee weken annuleren, maar dat kon niet. Toen wachtte ik t pakketje af. om deze dan retour te sturen.
Tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen.
Diverse mails gestuurd. Wel reactie, maar geen actie ondernemen.
Geschillencommissie ingeschakeld.
Mocht dit niet lukken, doe ik t met rechtsbijstandverzekering.
Hoe dan ook, recht is recht en krom is krom.
Dit is niet eerlijk zaken doen.

Rene
24-08-2020

GPSvolgers.nl

Vuile oplichters zijn het. Het betreft prullarua uit Hong Kong dat, als je al geleverd krijgt totaal niet werkt.
Op de website staan allemaal gekochte reviews die een positief beeld geven van deze ballentent.
Ze zeggen dat ze gevestigd zijn op Celsiusstraat 32, 1704 RW Heerhugowaard, maar daar is een autobedrijf gevestigd.

Spullen zijn wel geleverd en zijn ook betaald, maar de troep werkt niet. Bestelling retour gestuurd maar geld niet geretourneerd.
Maffia.

Theo
22-08-2020

GPS tracker

Na 6 maanden nog steeds niet geleverd, OPLICHTERS zijn het.

Anoniem
20-08-2020

Ook opgelicht

Voor mij hetzelfde verhaal . Tracker besteld en betaald. Niks ontvangen. Heb inmiddels aangifte gedaan. Is zo gebeurd digitaal. Dus ik hoop dat iedereen dat gaat doen.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Gps volger?