Gps volger77 ervaringen

Igv
03-02-2021

0 kan niet, maar eigenlijk heeft dat mijn voorkeur.

Waardeloze klantenbenadering. Het woord customerservice kennen ze niet. Track & trace op de meest onmogelijke manier. Een telefonische 'klantenservice' die niets maart dan ook niets voor je doen. Pakketje kwijt maken, en dan mag de verzender het oplossen dit terwijl ups het verknalt. Status verandering zonder echte verandering. Nooit, echt nooit gebruiken. Ze behandelen hun klanten als vuil.

Jef
29-01-2021

Malafide bedrijf

2 GPS trackers bestelt in augustus 2020 en jammer genoeg onmiddellijk betaalt.
Na herhaaldelijk contact en beloftes na 7 maanden nog steeds niets ontvangen.

Esther
29-01-2021

Wacht al 7 maanden!

Op 13/7/2020 besteld, na diverse beloftes dat het geld overgemaakt zou worden nog steeds niks mogen ontvangen.

21-01-2021

KOOP HIER NIETS

Maand geleden gps tracker van 39,95 gekocht.nooit geleverd en ook geen reacties op email!

Rob
29-12-2020

Aangifte

Heb net als vele anderen besteld maar niets gekregen! Aangifte gedaan moet ieder doen die hetzelfde is overkomen

Yvon
29-12-2020

Betaald maar leveren niet. Pas op!

Begin oktober besteld en betaald maar niets ontvangen. Krijg wel reacties en er wordt beloofd het bedrag terug te storten wat natuurlijk ook niet gebeurd.
Kreeg nu een mail dat ze gesloten zijn.
Grote oplichters. Vreselijk dat ze zulke “bedrijven” niet aanpakken.

Kjel
28-11-2020

Wel betaald niet geleverd

Wel betaald niet geleverd, maar zo te zien zijn we niet de enigste. Aanpakken die handel.

Jo
28-11-2020

Malafide bedrijf

Leveren niet heb aangifte gedaan nog steeds niks en mijn geld willen ze ook niet terug geven

Michiel
25-11-2020

Niets geleverd . Aangifte doen

Martijn
18-11-2020

Aangifte doen

Aangifte doen! ook als er niks word geleverd!

Githa
17-11-2020

Niks ontvangen

Heb ook maanden geleden iets besteld niks ontvangen. Had gelukkig niet vooruit betaald.
Wel bijzonder dat dit soort bedrijven gewoon kunnen doorgaan met oplichten.

Jebra
16-11-2020

Niet geleverd gekregen

2 gps volgers besteld en betaald, niets geleverd gekregen. Als ‘tegemoetkoming’ wilde men een vervangende bestelling doen zonder extra kosten. Er viel echter niets te vervangen want er is niets geleverd. En hoezo geen bijkomende kosten? Ik heb iets betaald en niets gekregen. Aangifte gedaan bij de politie

Natasja
15-11-2020

Aangifte gedaan

Op het adres zit een auto bedrijf! Inmiddels aangifte bij de politie gedaan.
Op hun eigen website Staan uiteraard allemaal mooie revieuws. Ik dacht ik bestel een keer bij een Nederlands bedrijf ipv China, ook een diepe teleurstelling dus.

Brigitte
Brigitte
09-11-2020

Gps volger

In augustus besteld nooit geleverd. Na mail kreeg ik antwoord dat ze contact zouden opnemen met hun buitenlandse leverancier. Toen ging mijn lampje branden ben gaan zoeken bij aliexpress daar was hij te koop voor 2.62 € en 0.92€ verzendkosten. Heb hen gevraagd of zij bestellen bij aliexpress en hen geconfronteerd met foto. Ik heb nog 1 mail ontvangen waarin stond dat ze afzien van mijn bestelling en zoals gebruikelijk zou ik mijn geld terug krijgen binnen de 14 dagen. Ik wacht nog steeds en ben intussen geblokkeerd. groetjes Brigitte

Roselinde
08-11-2020

Wel betaald, niks ontvangen.geen reacties.

Wel betaald, niks ontvangen.geen reacties.

Gerdien
03-11-2020

Wel geld betaald, geen gps volger

Medio aug 2020 besteld en betaald, nu nov 2020 nog niets ontvangen, tig mails verstuurd, steeds wordt beloofd dat geld wordt terug gestort maar dat gebeurd niet. Ik kwam er te laat achter dat ze al in Radar zijn geweest deze zomer.

Vienna
Vienna
02-11-2020

KOOP HIER NIETS

Grootste frauduleus bedrijf ooit.🤮

Ad
30-10-2020

Geen levering

Op 01-07-2020 bij dit bedrijf een gps volger besteld tgv 39,95 euro. Tot nu toe (30-10-2020) nog steeds niets geleverd. Meerdere malen gemaild en teruggave van het geld verzocht echter geen reactie dus geld weg.
Sterk gevoel opgelicht te zijn, overweeg verdere stappen.
Ad G.

Lydia
30-10-2020

GPS volger

Begin juli,een GPS volger besteld,vele mails gestuurd om mijn geld terug te krijgen,elke smoesjes en ben nu geblokkeerd door ze,kan geen mails meer versturen,wat een stelletje oplichters NIET KOPEN bij dit bedrijf!

Jorn
Jorn
28-10-2020

Pas op

Ze leveren niet en storten het geld niet terug. Oplichters

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Gps volger?