Gps volger30 ervaringen

Carina
11-08-2020

Flut GPS volger.nl

Ik heb 2 GPS volgers besteld en betaald. Tot op heden niks ontvangen. Op mijn mail dat ik ze toch graag wil hebben of mijn geld terug krijg onzin antwoorden. Ik ben bang dat ik naar de GPS volgers kan fluiten.

Tilly
10-08-2020

Opgelicht.

Zoals iedereen hier! Opgelucht
Als je de belasting 1 dag te laat betaald heb je gezeik, maar dat één persoon honderden slachtoffers maakt is in Nederland geen enkel probleem

Thierry
Thierry
05-08-2020

Samen sterk

Kunnen we allen samen een groep oprichten?om deze praktijken te stoppen iedereen heeft hier betaald met u bankafschrift hebben we rekening nr en ook de juiste gegevens van de persoon

Marianne
04-08-2020

Opgelicht

Ook ik ben er helaas ingetrapt. Gps tracker besteld voor mijn huisdier en nooit iets geleverd gekregen. 40 euro kwijt.
Ik had het beter zelf in China kunnen bestellen.

Rick
04-08-2020

GPS volger is een boevenbende

Ook ik ben er in getrapt.

Net de politie gebeld en zei gaven advies om digitaal aangifte te doen.
Ik zelf woon vlak bij het opgegeven adres aan de celsiusstraat 32 in Heerhugowaard. Daar zijn echter alleen automobielbedrijven en weten allemaal van niets. Ik weet niet of het zin heeft om voor 2 GPS-trackers van €60.- mijn rechtsbijstand er op te zetten.

Klaas
03-08-2020

Oplichting!

Dit bedrijf licht iedereen op, wel betalen maar niet leveren.

Graag melding doen bij mollie.com/nl/consumers
Dat is de site die de betaling verzorgd.
Verder graag melding doen bij TROS Opgelicht.

Co
Co

FRAUDE !

Dit is de 3x dit jaar dat ik besodemieterd wordt met dit soort praktijken. Wordt het niet eens tijd dat iemand hier wat aan gaat doen! Zeker Facebook en Instagram worden door deze fraudeurs gebruikt.
GPS VOLGER.NL betaald in mei en tot nog toe niets geleverd. Vele mails verder met ook dit bedrog dus Jan wederom naar mijn centen fluiten:-(

Het gaat hier om dom volk die denken dat ze zonder centen een bedrijf op kunnen zetten. Het is een veel gebruikte formule waarbij je als koper betaald en de orders direct door gaan naar China. Geen investering door 'het domme volk' die wel de het geld innen van ons 'nog dommere kopers' en daarvan een percentage moeten betalen aan de Chinese leverancier. Natuurlijk lijkt het big business voor ' het domme volk' die de dollartekens al zien. Lekker onze centen innen en omdat ze dom zijn deze ook meteen aan zichzelf uitgeven zodat bij calamiteiten er niets terug betaald kan worden!
Welkom in de nieuwe wereld waar respect voor de medemens totaal is verdwenen en het alleen nog maar draait om de poen!

Arthur

Ook opgelicht

Ja houden je aan het lijntje.corona problemen betalen terug na 14 dagen wettelijke termijn.maar ze doen niks.inderdaad effe samen aanpakken dit soort gasten

Elise

LEVEREN NIET

Wordt niets geleverd en je krijgt mailtjes met loze beloftes!
NIETS BESTELLEN

Charlin
Charlin
27-07-2020

Stelletje smeerlappen

Wel geld innen, maar nooit leveren! Criminele acties. Ik verzoek alle mede gedupeerden, hier een melding van te maken in de vorm van een aangifte bij de politie en het inschakelen van de rechtsbijstand. Als we het erbij laten zitten, zal dit bedrijf alleen maar meer slachtoffers maken.

Laten we onze krachten bundelen Nedeland.

Anne-marie
26-07-2020

Nooit geleverd

Ze lijkt zo aardig en voorkomend. Keurig antwoord op al je vragen.levert echter nooit uit.Ik ben er ingetrapt!

Jorrit
25-07-2020

Niet kopen want leveren niet

Niet kopen. Gebruiken alles als excuus

18-07-2020

Niet betrouwbaar!

4 maanden en nog steeds niks ontvangen!

18-07-2020

Onvoorstelbaar

Gisteren mail gestuurd onder ander mailadres en andere naam, met de vraag of ze leverbaar zijn en hoelang het duurt voor het binnen is.

reactie. de gemiddelde levertijd is op dit moment tussen de 5 en 10 werkdagen

onvoorstelbaar! :(
ik wacht al dik 4 maanden

Lynn
17-07-2020

Sukkels

Ik heb het artikel wel binnen gekregen. Na een maand. Maar het kwam rechtstreeks uit Hongkong hahaha. Gewoon van Ali o.i.d. dus. Daar kun je ‘m kopen voor 2,25. Ik heb gelukkig voor Afterpay gekozen, dus ben benieuwd waar ik het naar terug mag sturen en of de afterpay betaling rechtgetrokken wordt! Losers!

Arnold
15-07-2020

GPS volger niet betrouwbaar!

GPS 11 mei besteld het is nu 15 july nog steeds niets ontvangen! Krijg steeds standaard brief:

Goedendag,
Zoals aangegeven op de website kan de levertijd oplopen tot 3 weken aangezien deze wordt verzonden vanuit onze buitenlandse leverancier. Gemiddeld is dit tussen de 5 - 10 werkdagen. Zodra de zending in Nederland is kunt u deze volgen met de Track & Trace code.

Met vriendelijke groet,

Debora Strijker

Opgelicht door gps volger

Ook ik ben opgelicht! Steeds nieuwe smoezen over de verzending. Het zijn smerige praktijken.

Het komt van ali express 3 euro per stuk.

walgelijk dat mensen anderen zo kunnen besodemieteren.

Opgelicht door gps volger

Het komt van ali express 3 euro per stuk.
walgelijk dat mensen anderen zo kunnen besodemieteren.

Ber

Zeer slecht

2 gps volgers besteld nooit geleverd duurt nu 2maanden niks kopen hier .

Renee
09-07-2020

Betaald en niet ontvangen

Besteld, betaald en nu vijf weken verder nog niets ontvangen. En dan lees ik nu al deze reacties. Daar gaan mijn zuurverdiende centjes. Wat kan ik doen?

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Gps volger?