Huis en tuin concurrent15 ervaringen

11-06-2021

Huis en Tuin concurrent

Helaas ook een glas in lood raamhanger besteld a 24,95 inderdaad een waardeloos prul dat nog geen euro waard is .Hierop gereageerd en U raad het al geen reactie ook niet na een aantal mailtjes . Koop hier alstublieft niets want u bent uw geld kwijt .Hier past maar een benaming bij Oplichting!

Quirini
08-06-2021

Zeer ontevreden

Ik ben zeer ontevreden over het product dat ik van Huis en tuin concurrent heb ontvangen. Op de website zag het product er heel mooi uit, maar in werkelijkheid is het een prulletje. Na meerdere e-mails te hebben verstuurd (en steeds hetzelfde antwoord terug te krijgen) heb ik nog steeds geen retourformulier ontvangen om het product terug te sturen.

Jeanne
04-06-2021

BESTEL HIER NIETS.

Plastic nep vogelhanger in twee stukken ontvangen. Na 5 mails eindelijk een reactie dat ik de hanger mocht houden en het bedrag minus verzendkosten terug zou ontvangen. Dit is volgens hen een zgn win-win situatie. Ondanks herhaaldelijk aandringen ontvang ik geen retourformulier. Het adres is onbekend, dus terugsturen kan niet. Advies: koop hier niets.

Kitty
01-06-2021

Glas en Lood vogelhanger is een goedkoop prul, stickers op plastic.

Op de Glas en Lood vogelhanger die ik bestelde heel lang moeten wachten. Levertijden konden wegens corona langer duren, misleiding dus. Ze bestellen het voor jou in China en laten het vanuit China direct bij jou afleveren. "Vandaag 50% korting nog 4 op voorraad" staat er standaard. De plastic vogelhanger kost in China €3,00 ik heb € 24,95 betaald! Nu wacht ik al 11 dagen op het retourformulier om het binnen de gestelde 14 dagen terug te kunnen sturen. In plaats van een retourformulier willen ze een kortingbon van 20% op een ander artikel sturen. Zij noemen dat win win, maar ik wil geen ander artikel aanschaffen, want ik heb totaal geen vertrouwen in hun artikelen.

Riek
01-06-2021

Koop hier aub niks waardeloos bedrijf komt gewoon uit China vandaan. Allemaal plastic troep. Mail gestuurd krijg ik antwoord dat ik 20 procent korting krijg uit de webshop. Nou ik hoef daar nooit meer iets. Mensen niks kopen

José
31-05-2021

De 7 nep vogeltjes

Ik net als zo vele erin getrapt met de vogeltjes, deze moesten van glas in lood zijn. Wat krijg je een stukje plastic bedrukt met kleurtjes. Dus geen glas en geen lood. Daarvoor betaal je dan €24,95, dus een grote oplichting. Heb al 4x een bericht gestuurd waarin je zogenaamd binnen 24 uur antwoord op krijgt, je raad het antwoord al, geen antwoord. Hoop dat niemand er meer intrapt elk persoon is er weer 1 teveel. Een zeer boze josé

Marja
28-05-2021

Je geld ben je kwijt bij dit bedrijf, bestel niet!

Zogenaamd glas in lood raam
hanger besteld. Is gewoon plastic.
Ze geven geen reactie op mijn vele mails.
Ik heb aangifte gedaan . Ik raad aan om dat allemaal te doen.
Deze praktijken moeten gestopt worden!

Karla
26-05-2021

Lampje doet het niet

Een kattenlampje besteld voor aan de muur. Het doet het niet. Op de site kun je geen contact gegevens vinden & geen gegevens invoeren.
Erg jammer maar dus niet aan te raden!

Sharron
25-05-2021

Niet doen!

Net als zovelen een glad in lood hanger gekocht, je krijgt een plastic nepding! Ook geen reactie op mail of geld terug. Niet doen!

Tamara
Tamara
25-05-2021

Retourformulier

Ook hier iets ontvangen wat we retour willen sturen. Wordt gewoon niet op je gereageert

Hannie
24-05-2021

Onbereikbaar

Na twee producten te hebben besteld, die aan AliExpress wordt doorgeleid, twee keer teleurgesteld in de kwaliteit. De retourservice reageert niet. Verdere contactgegevens ontbreken. Ook niet ingeschreven bij de kamer van koophandel. Wie heeft contactgegevens van de eigenaar van deze zaak: Colin Gair uit Venlo?

Louis

Genept glas in lood

Ik heb een vogel raam hanger glas in lood besteld.
Toen ik deze binnenkreeg, bleek dat dit gewoon uitgesneden vogelfiguren van kunststof waren.
Heel goedkoop en voelde mij behoorlijk belazerd!
Doe geen zaken meer met deze "concurrent"

Loba

Corneel

Te laat en stuk

Ik probeer nu een retourkaart te krijgen maar dat lijkt niet te lukken! Jammer had graag overlegd wat ik kan doen maar ze zijn niet bereikbaar!

Esther
Esther

Troep van Ali

Deze webshop verdient niet eens een ster! Ik heb ook helaas de reviews te laat gelezen. Na een boze mail kreeg ik een e-mail terug. Optie was om het product te houden, nog meer troep te kopen met 20% of terugsturen wat mijn iets van €9 zou kosten. Ik heb een heel ander product gekregen dan in de beschrijving met foto’s. Het zijn oplichters! Koop hier niks!

Stefan
19-05-2021

Afzetters

Helaas. keek ik pas nadat ik iets had besteld op deze site, heeeeeel erg jammer, want het klopt inderdaad, echt gigantische afzetters. Er word zeker 50% op de prijs gezet voor een product wat elders dus stukken goedkoper te bestellen is op Aliexpress!

Welk cijfer geef jij Huis en tuin concurrent?