MijnUrgentie13 ervaringen

Helena
18-01-2020

Ik heb een 🏡

Juridische ratten zijn het.
Aanvraag is afgewezen, maar in beroep toch een woning, wat een prachtig theater opgezet bij de rechter en gewonnen!
Aanrader en een hele goede advocaat.

Ang Sang
12-01-2020

Goede advocaat

Goede en betrouwbare advocaat, zeer deskundig en helder advies gekregen inzake een complexe zaak. Heeft me altijd goed bijgestaan en op de hoogte gehouden. Als ik contact zocht had ik altijd een snelle reactie, in tegenstelling tot andere advocaten. Hielp mij vakkundig en vlekkeloos door het proces heen, met een goed resultaat. Aanrader.

Cora
06-01-2020

Heel vervelend niet transparant bedrijf!

Op 30 december een aanmelding gedaan voor mijn urgentie.nl voor onze dochter die in scheiding ligt. Je betaalt meteen 80 euro. De website belooft dat je binnen 1 werkdag wordt gebeld. Na 1 week niets te hebben gehoord hebben wij zelf de telefoon gepakt. Een niet bekwame telefoniste gaf aan dat haar collega het waarschijnlijk te druk had. Vervolgens gaf ze via een mail inlogcodes waarop onze dochter de benodigde formulieren kon downloaden. In totaal meer dan 10 bewijsstukken moeten worden gedownload voordat ze naar je zaak kijken. Ze hebben de 80 euro al binnen. Het klopt dus van geen kant. Al met al een hele vervelende ervaring in een toch al trieste situatie. Geld weg en wij worden niet geholpen.

MijnUrgentie heeft Cora een privebericht gestuurd.
Gerdine
09-12-2019

Goed geholpen door MijnUrgentie

Ik ben blij met de hulp dat ik heb gekregen van deze juristen. Ik heb mijn urgentie!

MijnUrgentie heeft Gerdine een privebericht gestuurd.
Melike
12-11-2019

Afrader

Zijn *** , komen hun afspraken niet na , iedere keer word ik maar aan de lijntje gehouden . Urgentie afgewezen terwijl ze mij hebben gezegtbdat ik in aanmerking zou kunnnen komen . Rechter zegt juist van niet . Ik heb een spoed procedure aangevraagd inbegrepen het aanvraag bij de gemeente voor 70 euro . Uiteindelijk 70 euro zelf betaald ook en die zou ik terug krijgen vervolgens alleen maar smoesjes dat de bank storing heeft ect . Totaaal geen aanraden zijn *** ik ga ook stappen ondrnemen nu met mijn advocaat .

Amanta
21-07-2019

Aanrader voor iedereen

Snelle service, duidelijke afspraken, aanvraag in de gemeente Den Haag en binnen 3 weken urgentie toegekend.

MijnUrgentie heeft Amanta een privebericht gestuurd.
Eli
13-07-2019

Super goed geholpen!

Ik ben ontzettend opgelucht nu ik een voorrangsverklaring heb gekregen. De aanvraag is gedaan door MijnUrgentie, zij hebben het goed geregeld. Bedankt!

MijnUrgentie heeft Eli een privebericht gestuurd.
Marianne
13-07-2019

MijnUrgentie voor Urgentie

Na een relatiebreuk was ik helaas de gene die aan het kortste eind trok en de woning moest verlaten. Ik kon geen particuliere woning huren, want die waren te duur voor mij. Ik kon ook niks kopen en sociale woningen duren veels te lang. Ik zou met mijn kleine moeten intrekken bij mijn ouders in een seniorenwoning en dat was ook geen oplossing.
De juristen van MijnUrgentie hebben mij uit de brand geholpen, ze waren mijn rots in de branding en hebben de urgentie geregeld voor mij. Top!

MijnUrgentie heeft Marianne een privebericht gestuurd.
Dilek Ozhaseki
27-06-2019

Medische Urgentie

Persoonlijk contact en goed geholpen, ik ben erg dankbaar. Ik heb een medische urgentie via MijnUrgentie.

MijnUrgentie heeft Dilek Ozhaseki een privebericht gestuurd.
Sitaram Jitam
27-06-2019

Top service!

Hart voor de cliënten, top service.

MijnUrgentie heeft Sitaram Jitam een privebericht gestuurd.
Caglar
22-06-2019

Urgentie via MijnUrgentie

Heel erg tevreden, erg persoonlijk contact en genoeg tijd genomen om naar mijn verhaal te luisteren. De intake ging soepel, daarna mijn stukken aangeleverd en de urgentie was aangevraagd. Ik ben heel erg blij net de juristen van MijnUrgentie. Mijn redder in nood!

MijnUrgentie heeft Caglar een privebericht gestuurd.
Vladimir H.
22-06-2019

Geen urgentie, maar probleem opgelost

Mijn verhuurder drong mij om de woning te verlaten. Wij waren het niet eens met de huurverhoging. Ik heb mij aangemeld voor urgentie, maar MijnUrgentie zei dat dit niet mogelijk was, zij hebben mij geholpen met het opstellen van een bezwaarbrief en hebben mijn verhuurder teruggefloten!
Bedankt jongens!

MijnUrgentie heeft Vladimir H. een privebericht gestuurd.
Lisette de Groot
21-06-2019

Geholpen met aanvragen urgentie

Na een relatiebreuk had ik moeite met het vinden van een passende woning, mijn partner nam ons echtelijke woning over en ik stond met mijn dochter op straat (bijna).
Ik heb met de gemeente gebeld, die waren erg onduidelijk en de procedure was me te ingewikkeld. Ik ben altijd huisvrouw geweest en begrijp niet hoe een urgentie aangevraagd moet worden.
Ik heb toen contact gehad met de heren van MijnUrgentie en ben duidelijk te woord gestaan, zij hebben mijn dossier uiteindelijk opgesteld en namens mij de aanvraag gedaan in de gemeente Nijmegen.
Ik heb nu een urgentie gekregen en reageer actief op woningen.
Ik wil de heren nogmaals bedanken, dit keer met een positieve recensie!

MijnUrgentie heeft Lisette de Groot een privebericht gestuurd.
Welk cijfer geef jij MijnUrgentie?