MijnUrgentie8 ervaringen

Amanta
21-07-2019

Aanrader voor iedereen

Snelle service, duidelijke afspraken, aanvraag in de gemeente Den Haag en binnen 3 weken urgentie toegekend.

Eli
13-07-2019

Super goed geholpen!

Ik ben ontzettend opgelucht nu ik een voorrangsverklaring heb gekregen. De aanvraag is gedaan door MijnUrgentie, zij hebben het goed geregeld. Bedankt!

Marianne
13-07-2019

MijnUrgentie voor Urgentie

Na een relatiebreuk was ik helaas de gene die aan het kortste eind trok en de woning moest verlaten. Ik kon geen particuliere woning huren, want die waren te duur voor mij. Ik kon ook niks kopen en sociale woningen duren veels te lang. Ik zou met mijn kleine moeten intrekken bij mijn ouders in een seniorenwoning en dat was ook geen oplossing.
De juristen van MijnUrgentie hebben mij uit de brand geholpen, ze waren mijn rots in de branding en hebben de urgentie geregeld voor mij. Top!

Dilek Ozhaseki
27-06-2019

Medische Urgentie

Persoonlijk contact en goed geholpen, ik ben erg dankbaar. Ik heb een medische urgentie via MijnUrgentie.

Sitaram Jitam
27-06-2019

Top service!

Hart voor de cliënten, top service.

Caglar
22-06-2019

Urgentie via MijnUrgentie

Heel erg tevreden, erg persoonlijk contact en genoeg tijd genomen om naar mijn verhaal te luisteren. De intake ging soepel, daarna mijn stukken aangeleverd en de urgentie was aangevraagd. Ik ben heel erg blij net de juristen van MijnUrgentie. Mijn redder in nood!

Vladimir H.
22-06-2019

Geen urgentie, maar probleem opgelost

Mijn verhuurder drong mij om de woning te verlaten. Wij waren het niet eens met de huurverhoging. Ik heb mij aangemeld voor urgentie, maar MijnUrgentie zei dat dit niet mogelijk was, zij hebben mij geholpen met het opstellen van een bezwaarbrief en hebben mijn verhuurder teruggefloten!
Bedankt jongens!

Lisette de Groot
21-06-2019

Geholpen met aanvragen urgentie

Na een relatiebreuk had ik moeite met het vinden van een passende woning, mijn partner nam ons echtelijke woning over en ik stond met mijn dochter op straat (bijna).
Ik heb met de gemeente gebeld, die waren erg onduidelijk en de procedure was me te ingewikkeld. Ik ben altijd huisvrouw geweest en begrijp niet hoe een urgentie aangevraagd moet worden.
Ik heb toen contact gehad met de heren van MijnUrgentie en ben duidelijk te woord gestaan, zij hebben mijn dossier uiteindelijk opgesteld en namens mij de aanvraag gedaan in de gemeente Nijmegen.
Ik heb nu een urgentie gekregen en reageer actief op woningen.
Ik wil de heren nogmaals bedanken, dit keer met een positieve recensie!

Welk cijfer geef jij MijnUrgentie?