Nederlandse energieservice45 ervaringen

Jac
23-10-2020

Achterlijke verkooptechniek

Ze bellen op met een onsamenhangend verhaal en zeggen dat je al klant bij hun bent. Vragen je allerlei persoonlijke gegevens maar als je aandringt op een bevestigende e-mail dan wordt je in de wacht gezet en krijg je het bel me niet register bandje. Ik heb gesproken met Patricia Hoogenboom.

Gaby
21-10-2020

Nederlandse Energieservice Oppassen!

Ik ben meerdere malen gebeld en ik moest meteen op een sms reageren voor een bedrag wat ik zogenaamd terug zou krijgen. Ik gaf aan dit niet te willen doen en dat ik hun niet ken. Ze zeggen gewoon keihard dat je klant bij ze bent. Ze zijn brutaal en ongelofelijk arrogant.
Ze blijven mij bellen en ik blijf boos worden. Het heeft geen zin. Mijn tussenpersoon die alle energie voor ons regelt is op de hoogte en gaat ze aangeven.

Riet
19-10-2020

Agressieve en nare mensen

Hele nare mensen! Gebeld door een Patricia Hoogeboom, heel arrogant over de telefoon en dreigen met dat mijn gas en elektriciteit aansluiting wordt afgesloten als ik niet haar te woord sta! Wat een naar mens is dit. Ze heeft een schore stem en komt heel asociaal (tokkie achtig) over. Hoop van harte dat deze mensen worden opgepakt en met naam en toenaam worden gepubliceerd!

Irma
15-10-2020

Agressieve verkoop en oplichting?

Wij zijn de afgelopen weken diverse keren gebeld door de Nederlandse Energie Service. Ze weten van geen ophouden. Mijn man heeft ze diverse keren aan de lijn gehad en ze bleven volhouden dat wij bij hun klant zijn en dat er iets niet goed was met ons contract. Telkens heeft mijn man aangegeven dat ze dat dan maar op de mail moesten zetten maar dit werd op een agressieve manier geweigerd. "Denkt u dat wij voor meneer.alleen een uitzondering gaan maken!". Uiteindelijk hebben wij ons contract erbij gezocht, door het vele bellen ga je toch twijfelen. Na wederom een telefoontje waar beloofd werd dat als ze een offerte mochten maken en wij zouden niet akkoord gaan dat ze ons dan niet meer lastig zouden vallen. Bij de vraag naar ons rekeningnummer liep het echter fout. Dit moesten ze hebben, we konden het ook via de app sturen als we dat veiliger vonden. Uiteraard weigerden we dit en we zouden toch een offerte krijgen via de mail. Nooit meer iets van de Nederlandse Energie Service gehoord!

Sander
14-10-2020

ONBETROUWBAAR

Omdat ik klant ben bij de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) maar gebeld werd door de Nederlandse Energie Service had ik in eerste instantie niet door dat dit twee verschillende bedrijven zijn. Volgens de telefoniste betaalde ik zogenaamd al jaren ook voor gas terwijl ik eigenlijk alleen elektriciteit via hen moest krijgen. Ze kon dit zogenaamd zien in haar systeem maar kon dit wel voor mij veranderen. Ook ging ze uitzoeken of ik dat teveel betaalde geld van de afgelopen jaren terug kon krijgen. Voor ik het wist had ik tijdens het gesprek ergens mijn gegevens ingevuld en handtekening gezet. Maar mijn gegevens zou ze toch al moeten hebben dacht ik later? Niet dus. Puntje bij paaltje ben ik opeens een 4 jarig abonnement bij HollandsStroom aangegaan. Het lulverhaal over het betalen voor gas bij NLE bleek helemaal niet waar dus ik vertrouw het voor geen meter. Uiteraard is de Nederlandse Energie Service nu op geen enkele manier meer bereikbaar. Nemen de telefoon al twee dagen niet meer op. Eikels. Ben er in geluisd.

Marcel
13-10-2020

Er is iets nog iets mis met uw nieuwe contract.

Vriendelijke jongedame die ik vertelde al mijn energie via gaslicht.com te regelen.

Haar antwoord: daar bel ik ook over, er is nog iets niet compleet.

Zeg lieverd dan zal ik dat even via gaslicht.com controleren, Doei!

Wat een lef! Ik ga aangifte doen van mogelijke oplichting.

Maarten
12-10-2020

Aggresieve telemarketing

Pas op! Agressieve verkopers die je behoorlijks slinks proberen te misleiden om over te stappen van energiemaatschappij. Trap er niet in! Kijk deze reportage van Kassa: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/misbruik-van-verbruiksregisters-door-energieverkopers

Sjef
Sjef
12-10-2020

Blijven bellen

Vanmorgen weer gebeld door nederlandse energieservice, met de woorden ''ik zou terug bellen'' met mijn mobiel het nummer gelijk geblokkeerd maar en nu komt het ze bellen met verschillende nummers, mijn box op de mobiel loopt vol, met allemaal andere nummers van hun, laat de consumentenbond hier wat aan doen, want dit loopt de spuigaten uit, heb een geheim mobielnummer en nog weten ze dat te vinden, er moet tegen nederlandse energieservice hard worden iogetreden

Sd
09-10-2020

Irritant

Blijven bellen en lastigvallen

Mustafa
09-10-2020

Plakkerig

Ze blijven maar proberen, totaal geen eigen waarde. Mijn dochter van 8 die mee luisterde zegt wat een slijmbaal.en ze bellen van verschillende nummers.

Niels
Niels
08-10-2020

Houden zich niet aan Belmeniet-register en verkopen onzin

Werd om 21:50 uur gebeld door iemand die in eerste instantie zei dat hij van het energieloket was.

Toen ik aangaf dat ik geen interesse had en dat ik vond dat hij laat op de avond belde. Gaf hij aan dat hij ook niet belde voor de energie, maar omdat ik de postcodeloterij had gewonnen. Helaas voor hem speel ik niet mee met de postcodeloterij, dus heb ik opgehangen.

Bij het terugbellen van het gebruikte nummer (023-2051396) krijg je de voicemail van de Nederlandse energieservice.

Huib
08-10-2020

Hardleers en te bijdehand

Ik werd gebeld door een medewerker en gaf direct aan dat ik in het "bel me niet register" sta. Daarop ging hij gewoon door met zijn verhaal waarop ik hem direct onderbrak. Vervolgens zei hij tegen mij:" Gaat u nou de hele tijd door mij heen zitten praten?" Waarop ik zei dat ik dat inderdaad de hele tijd zou gaan doen.
Haha hoe bijdehand is dat zeg? Proberen mij klant te maken door onbeschoft te zijn tegen de klanten; lekker snuggere bedrijfsstrategie is dat:-)

Minke
07-10-2020

Deze mensen luisteren niet en bljiven maar door duwen.

Ongekend. Tot 4 x toe zeg ik dat ik geen interesse heb, maar telefonisch verkoper Calvin blijft volhouden. Ik zeg netjes: je luistert niet, blijf volharden. Ik wil dit niet. Calvin pakt m nog niet op en blijft doorgaan. Waarom ik dan niet wil overstappen.
K heb het nummer geblokkeerd. Maar lees dat ze dan een ander moment weer terugbellen met ander nummer.

Durk
06-10-2020

Blijven bellen ondanks Belmeniet register!

Stelletje aso’s zijn het, en je wordt schofterig te woord gestaan als ik zeg dat ik in Belmenietregister sta!

JC
06-10-2020

Bellen o.b.v. mijn KvK-gegevens

Gebeld door Robin Lijnders (+31 35 200 62 19). Geeft aan van Energie Collectief te zijn (dit klopt niet, dan kom je op een website uit van een totaal ander bedrijf dat kenbaar al heel veel klachten heeft gehad, zie de website energiecollectief . nl). Als ik bovenstaand nummer bel, kom ik echter uit op NL Energieservice.

Ik neem altijd op met enkel mijn voornaam. Robin vraagt heel gericht of ik Mevrouw X van de X-straat 1 te X ben.

Ik beantwoord dit niet en vraag hoe diegene aan mijn telefoonnummer komt. Ik krijg een vaag antwoord dat zij dat uit mijn dossier hebben en ze mijn energiecontract van de X-straat willen doornemen. Ik geef aan dat ik geen energiecontract op de X-straat heb en hoe Robin aan dergelijke gegevens komt. Robin antwoordt heel arrogant dat hij dan "wel een verkeerd lijntje heeft gebeld" en ik niet zo tegen hem hoef te doen. Ik hang op en word gelijk weer terug gebeld. Robin: "het is niet zo netjes van u om mij zomaar op te hangen." Lang verhaal kort: ik heb wederom opgehangen. Daarna werd ik weer terug gebeld, ik heb het gesprek aangenomen, geluid op mute gezet en ben verder gegaan met werken.

Ik heb me bedacht hoe het kan dat ik hiervoor gebeld werd, maar het enige wat ik kan bedenken is dat zij gegevens uit een oude KvK-inschrijving hebben gehaald (vandaar dat het niet klopte wat Robin mij meedeelde).

Let op met deze mensen, geef geen informatie, zij proberen dit heel tactisch los te pulken. En blokkeer het nummer, want ze blijven terugbellen.

Erik
Erik
05-10-2020

Zelfde verhaal

Ze deden alsof ze mijn contract kende. Is niet waar. Boeven. Ga aangifte doen bij politie van misleiding en (poging) tot oplichting.

Thomas
01-10-2020

Misleidend bedrijf die overvraagd belt

Zeggen dat ze je huidige energieleverancier kennen, maar als je door vraagt kennen ze dit niet. Daarna beginnen ze over een zekerheidstelling die ook nergens op gebaseerd. Maar ze voeren hier de druk mee op.

Pure oplichters, het ergste soort. Wie wilt er op deze manier geld verdienen vraag ik me dan af.

TJ
30-09-2020

Stalkers

Sinds ik mij bij Vattenfall heb aangemeld, heb ik last van deze stalkers. Neem niet op en blokker het nummer. Heb een melding bij ACM gemaakt, ik raad iedereen dit aan. krijgen ze een boete van een half miljoen. Want dit is om gek van te worden.

Ron
Ron
28-09-2020

Duidelijk achterlijk of crimineel

Ze bellen je terwijl ik in het bel-me-niet register sta.
of het zijn criminelen die je geld graag willen hebben of ze zijn te stom om te checken of ze je mogen bellen

Rose
26-09-2020

Nl energie service

Ik ben ze helemaal zat keer op keer word ik gebeld als ik zeg dat ik niet geïnteresseerd ben! Mensen niet intrappen het zijn gewoon oplichters

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Nederlandse energieservice?