Nederlandse energieservice84 ervaringen

Eddy
01-04-2021

Agressief

Blijven je maar lastig vallen
Onbeschoft antwoorden
Onbetrouwbaar
Geen aanrader om mee in zee gegaan

Gerard
18-03-2021

Absoluut onbetrouwbaar

Doen voorkomen dat ze van je energiebedrijf zijn. Kwam eerst met een slechter voorstel dan dat wat ik betaal. Daarna werd er plotseling een beter voorstel van een paar tientjes per maand gedaan. Probeerde gelijk een contract op te stellen waar ik ja op zou moeten zeggen. Dus niet. Daarna kon ik altijd nog nee zeggen. Kortom totaal onbetrouwbaar.

Gerard
18-02-2021

Boete bij opzeggen contract bij NLE in verband met verkoop huis

Ik heb mijn huis verkocht in januari 2021 en moet dan natuurlijk ook mijn contract met NLE opzeggen zoals vele contracten. Wat verbaast me krijg nu de eindafrekening en daar staat dus 100 Euro boete op voor het voortijdig beëindigen contract. Dus ga niet in zee met die boevenbende van NLE

Niels
12-02-2021

Onbeschoft

Onbeschoft fanatiek en opdringerig. Dame die mij belde tegen 10 uur in de avond zei dat ze mij ondanks mijn inschrijving bij het bel me niet register gewoon mocht bellen.

Pim
12-02-2021

Wegblijven bij deze boeven

Blokkeer hun nummers en bij herhaling doe aangifte.

Herman
04-02-2021

Onbeschoft en doen alsof ze alles van je weten

Doen alsof je klant bij hun bent, proberen je te verleiden om over te stappen, gebruiken hierbij oude foutieve gegeven, blijven aandringen, maar als je aangeeft dat je hier niet van gediend bent, worden ze onbeschoft en hangen dan gewoon op!

Mand
04-02-2021

Blijven maar bellen, en bellen.

Onbeschofte medewerker die blijft aandringen om met hun zaken te doen. Is aan het vissen naar je energieprovider, zegt dat ik bij ze een contract heb lopen, en nog meer onzin verkopen ze.

Marc

Triest. gewone oplichting

. bellen ongevraagd 's avonds, vaag verhaal. flink besparen. geeft aan dat 'zijn collega' mijn huidige contract heeft afgesloten. Zo gauw blijkt dat ik er niet intrap wordt de hoorn erop gegooid. Oplichters.

Anne
03-02-2021

Verbieden dit soort praktijken!

Net gebeld door Martin. Ik heb een zekerheidsgarantie en nu gaan de prijzen omlaag door de coronacrisis.
Ik bleef zeggen dat ik mijn zaken rechtstreeks met Eneco regel.
Bleef maar aandringen op agressieve manier. " Ik praat geen onzin. Hij staat op uw contract dat zou u moeten weten!"
Toen ik vroeg waar zij dan aan verdiende als ze voor Eneco werken, zei hij dat hij het allemaal regelt en hij dan even alles op de band zetten.
Daarna aangegeven dat er niets op de band kwam en hem een fijne dag gewenst.
Hoop dat mensen hier niet intrappen.

Rene
03-02-2021

Heel onvriendelijk

Laatst gebeld door ze.
Heel onvriendelijke mevrouw aan de telefoon die heel snel de bedrijfsnaam zegt waarvoor ze belt.
Ze gaf aan dat ik een contract had bij Nederlandse Energieservice. Ik gaf aan dat ik helemaal geen contract had. Zei ze: 'O jawel meneer, u heeft wel een contract'. Nee hoor ik heb geen contract. 'Ja wel meneer. U heeft een contract MET bespaarservice'. Ze kon niet aan tonen wanneer ik het contract had getekend maar dat ik wel degelijk een overeenkomst had. Ze ging de verbinding verbreken omdat ze met mij geen gesprek kon voeren omdat ik maar niet snapte dat ik een contract had. Ik noemde haar maar een oplichter en hing op.

Mensen trap er niet in!

Bart
02-02-2021

Scam

Zeer warrig verhaal, de eerste 10 seconden van het gesprek belden ze uit naam van Liander dat werdt al snel Greenchoice en toen toch Eneco.

Yoshiro
01-02-2021

Spam

Negeren het bel me niet register, luisteren nergens naar en blijven je meerdere keren op een dag bellen met verschillende nummers.

Rutger
29-01-2021

Onbeschoft en opdringerig

Een medewerker belde mij vandaag terwijl ik in de winkel liep. Ik gaf aan geen interesse te hebben. Hij bleef aandringen. Ik heb uiteindelijk bruut de verbinding verbroken, omdat meneer duidelijk niet wist wat 'geen interesse' betekende.

Daisy
Daisy
29-01-2021

Rotbedrijf

Een rotbedrijf dat maar blijft bellen ondanks aangeven dag je geen interesse hebt, bel me niet register én via hun eigen systeem(?) aangegeven te hebben niet meer gebeld te willen worden. Blokkeren helpt niet, want ze bellen steeds met een ander nummer.

Bloedirritant en het lijkt verdacht veel op stalking als je kijkt naar de frequentie waarmee ze bellen.

Zeer opdringerig en nemen met ‘nee’ geen genoegen.

Leo
23-01-2021

Don en brutaal

‘n zogenaamd energie bedrijf dat contracten voor Ziggo verkoopt?
Phishing, ze proberen op zeer onbeschofte wijze je gegevens afhandig te maken

AJ
20-01-2021

Het zou verboden moeten worden

Zeer asociale mensen die blijven bellen met verschillende nummers. Vertellen alleen maar leugens. Doen alsof ze alles van je weten een geven constant aan dat ze bellen op jouw eigen verzoek. Dat is zeker niet waar. Hoe zorg je er voor dat dit soort praktijken stoppen?!?! Echt om gek van te worden.

An
19-01-2021

Niet te vertrouwen

Ik ben afgelopen week bijna dagelijks gebeld vanaf diverse nummers met netnummer 079 en 030, waarvan 2 keer heb opgenomen. Jongen had een raar verhaal over mijn provider dat huidige contract lager kan en ze namens mijn provider bellen. Begreep het al niet want gezien bedrijfsnaam gaat dan toch om energie? Toen ik vroeg hoe mijn huidige contract er dan uit ziet toen zei hij dat hij dat niet kon zien. Heb bedankt en opgehangen. Vandaag weer gebeld door ander nummer! Opdringerige toon dat ik het verkeerd zou begrijpen en hij namens KPN belt, daarom korte twijfel maar klopt van geen kanten . Bijdehand om me nogmaals te bellen ondanks dat ik aangegeven heb geen interesse te hebben en in bel-me niet register sta. Ik blijf altijd netjes, maar hier was niet tussen te komen en bleef maar door ratelen. Heb daarom maar niet opgehangen.

Oldie
19-01-2021

Irritant

Na alle andere mensen die al gereageerd hebben denk ik;
Waarom doet niemand hier iets aan. Ik denk dan aan de overheid.

Tinus
06-01-2021

Niet intrappen !

Bellen ondanks bel-me-niet-registratie! Zeer opdringerig. Direct ophangen en blokkeren.

31-12-2020

. Fake energie aanbiedingen/NIET DOEN

Iritante bel verkoop. Keren op keren bellen met verchillende nummers. GA zelf een plezier doen. NIET op in gaan.
Staan op de randje van de wet. Uiteindelijk ben je zelf de dupe van van hun misleidende verkoop praktijken.
Bel me niet register klopt van geen kant. Daar maken ze gebruik van. Wees gewaarschuwd!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Nederlandse energieservice?