Nederlandse energieservice89 ervaringen

Joep bus
19-07-2021

Contract

Heb op 14-07-2021 contract via hun afgesloten bij Dgb, maar toen ik het 2 dagen later eens rustig nalas klopte hier geen ene moer van en was ik inplaats van goedkoper een stuk duurder uit, mensen trap hier niet in, de verkoper was Sam de Wit, naderhand werd ik nog terug gebeld door een manager, dit Mike v/d Berg, en twee dagen later nog is door een tamelijke onvriendelijke Mvr, ik heb mijn contract bij de Dgb Vanavond meteen geannuleerd en ben benieuwd of ze nog het fatsoen hebben om mij terug te bellen of te reageren op mijn mail, maar hier verwacht ik dus niets van.

Pim
05-07-2021

Criminelen

Oplichters die met leugens obv openbare data zichzelf proberen te verifiëren.

Martin
08-06-2021

Leugenaars!

Bellen mij en zeggen mij lagere tarieven te hebben. Als ik vraag wie mijn leverancier is en wat mijn tarieven zijn hebben ze geen antwoord.
Ik sta in het bel me niet register en heb ze dus gevraagd waarom ze mij bellen. Ze geven toe dat ze dat mij moeten vertellen, maar na 1 maand weet ik nog niks.
Al 3 keer hebben ze me beloofd 'vandaag komt het'
Nog steeds niks.

Karel
02-06-2021

Opdringerige onbeschofte hengelaars

Het verhaal aangehoord tot op het punt van zichtbare offerte. Na bedankt te hebben hiervoor en aan te geven alles te gaan vergelijken en dus niet direct akkoord te gaan over de telefoon werd er direct opgehangen.
Ze doen net alsof je al klant bent, proberen allerlei gegevens van je los te peuteren.
Vertel ze niks, geen zaken mee doen en direct ophangen en blokkeren, totale oplichterij.

Eva
18-05-2021

Slecht bedrijf

Helaas overgestapt, wacht al maanden op de boetevergoeding. allemaal tussenpersonen en niemand doet iets of neemt verantwoordelijkheid.
ondertussen ben ik mijn geld kwijt. Wat een oplichters.
deed de overheid hier maar iets aan.

Eddy
01-04-2021

Agressief

Blijven je maar lastig vallen
Onbeschoft antwoorden
Onbetrouwbaar
Geen aanrader om mee in zee gegaan

Gerard
18-03-2021

Absoluut onbetrouwbaar

Doen voorkomen dat ze van je energiebedrijf zijn. Kwam eerst met een slechter voorstel dan dat wat ik betaal. Daarna werd er plotseling een beter voorstel van een paar tientjes per maand gedaan. Probeerde gelijk een contract op te stellen waar ik ja op zou moeten zeggen. Dus niet. Daarna kon ik altijd nog nee zeggen. Kortom totaal onbetrouwbaar.

Gerard
18-02-2021

Boete bij opzeggen contract bij NLE in verband met verkoop huis

Ik heb mijn huis verkocht in januari 2021 en moet dan natuurlijk ook mijn contract met NLE opzeggen zoals vele contracten. Wat verbaast me krijg nu de eindafrekening en daar staat dus 100 Euro boete op voor het voortijdig beëindigen contract. Dus ga niet in zee met die boevenbende van NLE

Niels
12-02-2021

Onbeschoft

Onbeschoft fanatiek en opdringerig. Dame die mij belde tegen 10 uur in de avond zei dat ze mij ondanks mijn inschrijving bij het bel me niet register gewoon mocht bellen.

Pim
12-02-2021

Wegblijven bij deze boeven

Blokkeer hun nummers en bij herhaling doe aangifte.

Herman
04-02-2021

Onbeschoft en doen alsof ze alles van je weten

Doen alsof je klant bij hun bent, proberen je te verleiden om over te stappen, gebruiken hierbij oude foutieve gegeven, blijven aandringen, maar als je aangeeft dat je hier niet van gediend bent, worden ze onbeschoft en hangen dan gewoon op!

Mand
04-02-2021

Blijven maar bellen, en bellen.

Onbeschofte medewerker die blijft aandringen om met hun zaken te doen. Is aan het vissen naar je energieprovider, zegt dat ik bij ze een contract heb lopen, en nog meer onzin verkopen ze.

Marc

Triest. gewone oplichting

. bellen ongevraagd 's avonds, vaag verhaal. flink besparen. geeft aan dat 'zijn collega' mijn huidige contract heeft afgesloten. Zo gauw blijkt dat ik er niet intrap wordt de hoorn erop gegooid. Oplichters.

Anne
03-02-2021

Verbieden dit soort praktijken!

Net gebeld door Martin. Ik heb een zekerheidsgarantie en nu gaan de prijzen omlaag door de coronacrisis.
Ik bleef zeggen dat ik mijn zaken rechtstreeks met Eneco regel.
Bleef maar aandringen op agressieve manier. " Ik praat geen onzin. Hij staat op uw contract dat zou u moeten weten!"
Toen ik vroeg waar zij dan aan verdiende als ze voor Eneco werken, zei hij dat hij het allemaal regelt en hij dan even alles op de band zetten.
Daarna aangegeven dat er niets op de band kwam en hem een fijne dag gewenst.
Hoop dat mensen hier niet intrappen.

Rene
03-02-2021

Heel onvriendelijk

Laatst gebeld door ze.
Heel onvriendelijke mevrouw aan de telefoon die heel snel de bedrijfsnaam zegt waarvoor ze belt.
Ze gaf aan dat ik een contract had bij Nederlandse Energieservice. Ik gaf aan dat ik helemaal geen contract had. Zei ze: 'O jawel meneer, u heeft wel een contract'. Nee hoor ik heb geen contract. 'Ja wel meneer. U heeft een contract MET bespaarservice'. Ze kon niet aan tonen wanneer ik het contract had getekend maar dat ik wel degelijk een overeenkomst had. Ze ging de verbinding verbreken omdat ze met mij geen gesprek kon voeren omdat ik maar niet snapte dat ik een contract had. Ik noemde haar maar een oplichter en hing op.

Mensen trap er niet in!

Bart
02-02-2021

Scam

Zeer warrig verhaal, de eerste 10 seconden van het gesprek belden ze uit naam van Liander dat werdt al snel Greenchoice en toen toch Eneco.

Yoshiro
01-02-2021

Spam

Negeren het bel me niet register, luisteren nergens naar en blijven je meerdere keren op een dag bellen met verschillende nummers.

Rutger
29-01-2021

Onbeschoft en opdringerig

Een medewerker belde mij vandaag terwijl ik in de winkel liep. Ik gaf aan geen interesse te hebben. Hij bleef aandringen. Ik heb uiteindelijk bruut de verbinding verbroken, omdat meneer duidelijk niet wist wat 'geen interesse' betekende.

Daisy
Daisy
29-01-2021

Rotbedrijf

Een rotbedrijf dat maar blijft bellen ondanks aangeven dag je geen interesse hebt, bel me niet register én via hun eigen systeem(?) aangegeven te hebben niet meer gebeld te willen worden. Blokkeren helpt niet, want ze bellen steeds met een ander nummer.

Bloedirritant en het lijkt verdacht veel op stalking als je kijkt naar de frequentie waarmee ze bellen.

Zeer opdringerig en nemen met ‘nee’ geen genoegen.

Leo
23-01-2021

Don en brutaal

‘n zogenaamd energie bedrijf dat contracten voor Ziggo verkoopt?
Phishing, ze proberen op zeer onbeschofte wijze je gegevens afhandig te maken

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Nederlandse energieservice?