Nederlandse energieservice70 ervaringen

Leo
23-01-2021

Don en brutaal

‘n zogenaamd energie bedrijf dat contracten voor Ziggo verkoopt?
Phishing, ze proberen op zeer onbeschofte wijze je gegevens afhandig te maken

AJ
20-01-2021

Het zou verboden moeten worden

Zeer asociale mensen die blijven bellen met verschillende nummers. Vertellen alleen maar leugens. Doen alsof ze alles van je weten een geven constant aan dat ze bellen op jouw eigen verzoek. Dat is zeker niet waar. Hoe zorg je er voor dat dit soort praktijken stoppen?!?! Echt om gek van te worden.

An
19-01-2021

Niet te vertrouwen

Ik ben afgelopen week bijna dagelijks gebeld vanaf diverse nummers met netnummer 079 en 030, waarvan 2 keer heb opgenomen. Jongen had een raar verhaal over mijn provider dat huidige contract lager kan en ze namens mijn provider bellen. Begreep het al niet want gezien bedrijfsnaam gaat dan toch om energie? Toen ik vroeg hoe mijn huidige contract er dan uit ziet toen zei hij dat hij dat niet kon zien. Heb bedankt en opgehangen. Vandaag weer gebeld door ander nummer! Opdringerige toon dat ik het verkeerd zou begrijpen en hij namens KPN belt, daarom korte twijfel maar klopt van geen kanten . Bijdehand om me nogmaals te bellen ondanks dat ik aangegeven heb geen interesse te hebben en in bel-me niet register sta. Ik blijf altijd netjes, maar hier was niet tussen te komen en bleef maar door ratelen. Heb daarom maar niet opgehangen.

Oldie
19-01-2021

Irritant

Na alle andere mensen die al gereageerd hebben denk ik;
Waarom doet niemand hier iets aan. Ik denk dan aan de overheid.

Tinus
06-01-2021

Niet intrappen !

Bellen ondanks bel-me-niet-registratie! Zeer opdringerig. Direct ophangen en blokkeren.

31-12-2020

. Fake energie aanbiedingen/NIET DOEN

Iritante bel verkoop. Keren op keren bellen met verchillende nummers. GA zelf een plezier doen. NIET op in gaan.
Staan op de randje van de wet. Uiteindelijk ben je zelf de dupe van van hun misleidende verkoop praktijken.
Bel me niet register klopt van geen kant. Daar maken ze gebruik van. Wees gewaarschuwd!

Uch
19-12-2020

Leugenachtige stalkerd

Zeer irritant bedrijf dat middels grove leugens(de energieprijs daalt door covid, u heeft gevraagd of we u konden bellen enz) probeert contracten te verkopen.
Onbeleefde medewerkers. Er wordt gebeld ondanks een vermelding in het belmenietregister. Als je vraagt om doorschakelen naar dit register wordt je doorgeschakeld naar een eigen systeem "nietmeerbellen"

Ronald
16-12-2020

Telefoon stalken

Bellen constant met verschillende nrs. en weten schijnbaar alles van mijn huidige energiecontract en bieden je lagere tarieven aan. ga hier niet op in

Nick
13-12-2020

Spam heel erg vervelend

Ze bellen met verschillende telefoonnummers ondanks mijn inschrijving in bel me niet register. als je terug beld om te kijken wie het was hoor je een bandje en weten ze dat en gaan ze nog meer bellen.

Boudewijn
11-12-2020

Onbeleefd

Blijven mij sturen tijdens mijn werk.
Ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven niets met ze te maken te willen hebben.

Marie
10-12-2020

Asociaal en onbeschoft

Hele onbeschofte asociaal ongemanierde medewerkers. Blijven doordrammen terwijl je geen interesse hebt. Gaan ze dreigen met een boete waarop? Je hebt nergens akkoord op gegeven. Echt een stelletje debielen.

Serge
09-12-2020

Als je vraagt om een leidinggevende verbreken ze zelf de verbinding

Ongelofelijke eikels die uiteraard aardig beginnen, maar als je aangeeft geen behoefte te hebben aan het gesprek en je ook aangeeft niet later terug gebeld te hoeven worden blijven ze doorgaan.

Maria
08-12-2020

Criminele asociale praktijken

Blijven bellen ondanks bel me niet register en mails. Als je de horen er opgooit verhogen ze de frequentie van bellen. Stalkers asociaal en crimineel

Joop

Leugenaars

Als je naar naam en adres vraagt om een brief te schrijven dat ze niet meer bellen geven ze een ander op zakelijk energie beheer Bert Haanstrakade 730, 1087HJ AMSTERDAM ook oplichters

Roos

Telefonisch benaderen

Onbeschofte cal centralisten

Dirk

Misleidend

Vertellen terug te bellen (wat niet klopt)
over mijn energiecontract dat afloopt (wat niet klopt)
zeggen goedkoper energie te leveren (wat niet klopt)
Zeer agressieve verkoopmethoden, zou verboden moeten worden. Wie kan hier wat tegen doen?

Erix
Erix

Telefonische terreur

Zeer irritant bedrijf dat met verschillende nummers blijft bellen en lastigvallen. Trekken zich niets aan van regelgeving en ontzettend vervelende gesprekken.

Harry
04-12-2020

Stalkers en onbeschoft bovendien

Tot vervelends toe meerdere malen benaderd door irritante callcenter medewerkers van dit bedrijf. Ronduit onbeschofte en intimiderende manier van benaderen. Ondanks herhaaldelijk verzoek me niet meer te bellen, blijft men mij lastig vallen. Valt onder dezelfde categorie als "met Microsoft". Mijn zoon heeft zelfde ervaring. CRIMINELE ORGANISATIE!

Johan
03-12-2020

Schimmige dienstverlening

12 (!) gemiste oproepen van 3 nummers. Allen t zelfde bedrijf. Kort contact gehad waarin ik aangaf geen interesse te hebben. Bel me niet geativeerd. Daarna nog 4 oproepen gehad. Weer aangegeven geen interesse te hebben. Onbeschoft personeel, zeer onprofessioneel en onprettig contact.

Als iemand 16 keer aan mijn deur komt bel ik de politie, waarom zou ik dit telefonisch wel accepteren van een bedrijf?

Judith
02-12-2020

Hondsbrutaal

Vandaag gebeld door (0543) 72 91 57. Hondsbrutale kerel en ronduit onbeschoft. Ik stelde wat vragen over wie/wat/waar en toen werd het hem blijkbaar te heet onder voeten en kreeg ik meteen het bel-me niet register bandje. Teruggebeld en je krijgt dan meteen een bandje.
Ik heb meteen het nummer geblokkeerd. Wat een ontzettend asociale man. Niet te woord staan, meteen afkappen!

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Nederlandse energieservice?