3.9van de 10

OnsBrabantNet32 ervaringen

Aanbevolen10
Neutraal1
Afgeraden21
Filter

reviews

Geert
27-02-2015

Prima

Zoals te verwachten gaat niet alles perfect bij een kleine provider, maar de klantenservice heeft mij telkens goed geholpen. Ik heb ook het idee dat het bedrijf probeert te leren van wat gemeld wordt. Zie telkens verbeteringen.

J. bekx
20-02-2015

Prima geholpen

Ik wilde een 2e tv toestel met HD. Daar had ik een 2e Amino Set-topbox voor nodig. De levering daarvan kon wel wat sneller, maar het is niet echt een minpunt. Bij het aansluiten bleek de zaak niet te werken. De Klantenservice gebeld en die vertelde mij dat ik een splitter nodig had .Die zou mij 20 Euro gaan kosten. Toen ik daar bezwaar tegen maakte omdat mij bij het aanvragen van de Amino daarover niets verteld was, toonde de medewerker begrip voor de situatie. Uiteindelijk werd mij toegezegd dat het onderdeel gratis geleverd zou worden, wat inderdaad ook gebeurd is.
Toevalligerwijs(?) viel kort daarna alles uit. Geen tv, Internet en bellen. Dat was laat op zondagmiddag en ze konden dezelfde dag niet meer langs komen. Dat deden ze de volgende dag wel, waarbij bleek dat het Modem stuk was. Dit werd meteen vervangen en sindsdien loopt alles weer prima. De betreffende monteur was een vriendelijke en zeer correcte man. Een compliment voor hem!
Alles bijeen kort achter elkaar 2 zeer positieve ervaringen met OnsBrabantnet. Natuurlijk gaat ook bij hen niet alles goed en het is vervelend als het net jou treft. Maar gezien de negatieve reacties op deze site mag ook genoemd worden dat het ook (héél) goed kan gaan.
Jan Bekx,
Gemert

Nick
29-12-2014

Een mislukking

Het internet heeft al 6 maanden problemen. Als je dan Onsbrabantnet belt, zeggen ze je allerlei dingen te kopen. Zo hebben wij een nieuwe router, wifi-versterkers en een cat6-kabel gekocht.
Verandering: Niks. Geen downloadsnelheid en het internet valt steeds uit.
Dan praten ze over handen en voeten aan de andere kant, wat niet waar is.
Als vrienden met andere providers aan "die andere kant" wel de volle downloadsnelheid kunnen krijgen, dan ligt het gewoon aan onsbrabantnet.

Zoek je een provider? Wilt u geen geld weggooien? Ga dan niet naar Onsbrabantnet.

Gonneke
10-11-2014

Slechte Customer service

Customer service medewerkers kunnen alleen maar procedurele antwoorden geven en geen normaal gesprek voeren. Veel technische problemen, slechte wervice. Zodra we zonder kosten ons contract kunnen we ontbinden gaan we weg bij deze club.

Wim
27-10-2014

Misleiding

On.nl (OnsBrabantNet) lijkt voor de UPC route te gaan als het gaat om het introduceren van hun dienst.

Zowel deurverkopers als de (inmiddels aangepaste) website meldden dat live pauzeren mogelijk is bij live tv van On.nl. Dit blijkt vervolgens niet het geval.

De hele bende annuleren verliep wel vlot.

Janine
29-03-2014

Snel bereikbaar, goede kwaliteit

Het is meestal zo dat bij een klacht mensen snel geneigd zijn om een recensie te plaatsen en niet als het wél goed gaat. Ik zit al meer dan 5 jaar bij onsbrabantnet en nooit echte problemen gehad. Sinds de TV provider Hertzinger geen TV signaal meer levert, maar Glashart is het TV signaal sterk verbetert. Weinig storingen gehad en ik vind dat de helpdesk goed bereikbaar is.

Het aantal TV's dat je kunt verbinden via Coax is onbeperkt (na splitter), maar dat signaal is niet full HD. Voor Full HD kun je interactieve TV nemen met een setop box en ik kwam er vandaag achter dat je maar een zeer beperkt aantal digitale TV's aan kunt sluiten, op de site staat 3. Internetsnelheid is erg goed en telefoon heeft al die jaren eigenlijk maar een keer een storing gehad (netwerkstoring). Al met al tevreden over de prijs/kwaliteit.

Ik twijfel tussen een 8 of een 9, maar geef een 9 vanwege de investeringen die recent zijn gedaan in de website en met name het inloggedeelte. Hierin kan je zelf per maand instellen wat voor abonnement je wilt. Dat werkt prettig.

Bep
07-08-2013

Slecht, slecht, slecht! Weken zonder internet, tv en bellen. Geen support. Je kunt niet zomaar meerdere tv's aansluiten....Ziggo was veeeeeeel beter!!

René
03-07-2013

Onsbrabantnet installeerde alleen telefoon maar was niet in staat tv en internet aan te sluiten. De volledige abonnementskosten in rekening brengen was echter geen probleem. Op brieven werd niet gereageerd. De geschillencommissie sommeerde de provider aan mijn wensen te voldoen en schadevergoeding te voldoen. De provider erkende fouten en beloofde de kosten te betalen. Toen de geschillencommissie besloot het dossier te sluiten omdat partijen tot overeenstemming waren gekomen begon zijn weer de klant te negeren en nergens op te reageren. Pas toen de geschillencommissie op mijn verzoek weer actie ondernam besloot provider (na 7 maanden !!!) aan haar verplichtingen te voldoen.

Welk cijfer geef jij OnsBrabantNet?
12345
67
8910

AfradenAanraden