Outdoorextreme.nl5 ervaringen

Miranda
07-09-2020

Prima service en vlotte bezorging

Ik kreeg prima advies en ook de bestelling is vlot bezorgd, een aanbeveling

A. Prins
19-05-2020

Onbeschofte en ongeïnteresseerde klantenservice.

De titel zegt voldoende. Zeer onvriendelijke toon in communicatie. "wij verkopen dit al jaren en nooit problemen gehad. Ligt aan hoe jij wast".
Hier niet bestellen ;). Dat ze hier überhaupt constant mee wegkomen is mij een raadsel. Herhaaldelijk de berichten over onbeschofte klantenservice gelezen. Helaas nu ook voor mij realiteit. De reacties op andere revieuws met negatieve berichten worden ook platvloers beantwoord.

Lijkt een tweemanszaak zonder enkel respect voor de koper. Schuiven het probleem op de consument.

Remco
25-08-2019

Prima service

Ik ha iets besteld en was vlot thuis, ik wilde de maat ruilen en was geen probleem en vlot geregeld, prima service

Kars
14-06-2019

Vlot en eerlijk

Besteld en dagje later in huis! zoals ik het verwacht en zoals het hoort

Roel
03-09-2018

Slechte levering en ongeïnteresseerde reactie

Na artikel besteld en betaald te hebben krijg ik na 1 dag verzendbevestiging en track&trace van outdoorextreme. Artikel zou de volgende dag geleverd door PostNL. Inmiddels een week verder en nog steeds niets geleverd. Gebeld met outdoorextreme die me doodleuk vertellen dat dat hun probleem niet is maar van PostNL en dat ze klanten zoals ik liever kwijt dan rijk zijn. Nooit meer outdoorextreme!

Welk cijfer geef jij Outdoorextreme.nl?