Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

Lianne
03-05-2017

Goede klantenservice, snelle levering!

Wij hadden een rompertje laten bedrukken en hadden dit snel nodig. Na mailcontact met Prachtigkado omdat het niet binnen 24u was geleverd, werd dit als een spoedbestelling verzonden en hadden we dit alsnog een dag later in huis. Snelle reactie van de klantenservice en super vriendelijke mensen! Kwaliteit is top!

Edith
02-05-2017

Snel en keurig bedrukt

Mijn dochter had bij de geboorte een handdoek met haar naam gekregen en die was na 25 jaar totaal versleten. op deze site vond ik de mogelijkheid om haar weer zoiets te geven. ze is er dolblij mee hij is prachtig geworden

Aly
30-04-2017

Bidon voor een kleine crosser

Ik zocht een cadeau voor de 8ste verjaardag van mijn kleinzoon en kwam zo uit bij PrachtigKado. Ik dacht wat is niet leuker dan een bidon met een foto van hem zelf erop, zijn rijnummer, naam en het merk van de motor. Ik heb de bidon zondags besteld en kreeg hem dinsdags al binnen. Maar helaas er was een fout gemaakt, de foto van mijn crossende kleinzoon en zijn rijnummer stond er wel op. Zijn naam en het merk van de motor niet. Dus direct PrachtigKado gebeld en dit verteld. Wat hebben jullie dit super opgelost, ik kreeg de volgende dag een andere bidon waar alles op staat. De bidon is super mooi geworden en hij was er erg blij mee. Bedankt voor de geweldige service. Jammer genoeg lukt het mij niet om een foto van de bidon hierop de plaatsen anders kon iedereen zien hoe mooi hij is geworden. Met vriendelijke groet Aly Eijbrink

Linda
29-04-2017

Top kado met snelle levering

Wij hebben dinsdag pas besteld en er zat nog koningsdag tussen maar we hebben het binnen twee dagen binnen.echt top! En de bestelling ziet er top uit!

Anuskha
28-04-2017

Super snelle levering

Voor een verjaardagscadeau ben ik bij jullie heel snel geholpen. De site is supermakkelijk en binnen een dag kwam mijn pakketje thuis geleverd.

Renate
28-04-2017

Super cadeau

Duidelijke gemakkelijke website. Mooie letters en heel goed leesbaar. Gelijk de volgende dag in huis door de snelle levering. Ik heb iemand met dit PrachtigKado erg blij gemaakt. BEDANKT.

Mariette
25-04-2017

Supermooie kwaliteit en supersnel geleverd!

Ik was eigenlijk te laat om een kado te bestellen. Een ochtendjas met naam borduring. Snel via internet bij jullie besteld en de volgende dag in huis. Nog precies op tijd :) De kwaliteit is fantastisch. Zelfs boven mijn verwachting. de borduring is precies zoals ik het graag wil.Prachtig mooie letter en zeer goed leesbaar. Mijn complimenten, voor de snelle levering van een PrachtigKado!

D. van den Ing
25-04-2017

Overtrof mijn verwachtingen

De afbeeldingen op de mokken waren veel mooier dan ik had verwacht. Ben er ontzettend blij mee. De levering kwam snel, de mokken waren zeer goed verpakt. Al met al een hele goeie ervaring.

Faby

Tegel 50ste verjaardag

Prachtige tegel en zeer snel geleverd, nauwelijks 1 dag. Ik ben fan.

Ann

Gepersonaliseerde mokken

Jammer genoeg werden de mokken niet binnen de 24u geleverd, maar hiervoor werd wel efficiënt actie ondernomen. De mokken zelf waren in perfecte staat ! Al bij al een positieve ervaring !

Ellen

Superservice

Duidelijke site. Zeer gebruikersvriendelijk. Snelle service. Tegel zag er prachtig uit.Zeer tevreden.

Norbert
23-04-2017

Prima

Mokken besteld en de opdruk overtrof mijn verwachting, erg fraai. Trouwens, de mok is ook mooi! Zeer goed verpakt, snel geleverd kortom, prima!

Anita
20-04-2017

Saunahanddoek

Ik had een saunahanndoek besteld en die was er al de volgende dag. Alleen was het de verkeerde kleur. Na dit gemeld te hebben kreeg ik de dag er na al een nieuwe,in de goede kleur. Perfect.

Stacey
18-04-2017

Hoge kwaliteit, snelle service

Super snelle service en ons bestelde product was van hoge kwaliteit. Top!

17-04-2017

"kampioens"tegeltje

Een tegeltje laten bedrukken met een kampioens tekst. Ondanks dat het er maar 2 stuks waren, zeer snel en korrekt afgeleverd. Een aanrader.

Vincent
16-04-2017

Je krijgt snel wat je zoekt!

Ik heb hier zeker zo'n tien keer kleine puzzeltjes besteld voor een spelmiddag. Elke keer met een eigen afdruk erop. Elke keer weer wordt hij optimaal thuisbezorgd. Netjes verpakt en altijd binnen de levertijd. Ook via de email wordt je op de hoogte gehouden. Superbedrijf!

Desiree
15-04-2017

Hele goede service :-)

Ik had een tegeltje met spreuk besteld en daar was een klein stukje af. Ik heb gebeld en fotos opgestuurd en meteen daarna een nieuwe gekregen. Nog gevraagd of ik het oude terug moest sturen maar dat hoefde niet. Echt snelle en goede service. volgende keer zal ik zeker weer bij jullie bestellen

Gr. Desiree van Ros

Marit
15-04-2017

Badcape met naam besteld

Super tevreden! Ik heb gister middag een badcape met naam besteld en deze was vandaag al binnen! Hij ziet er precies zo uit als het voorbeeld op de site. Tevens werd ik d.m.v mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Helemaal goed, volgende keer bestel ik hier weer

Bermadette
13-04-2017

Bestel op tijd, verzenden duurt soms langer dan de aangegeven 24 uur.

Helaas werd mijn bestelling niet binnen de beloofde 24 uur geleverd, waardoor ik alsnog snel een ander kado moest kopen en verzinnen. 48 uur na de bestelling te hebben geplaatst belde ik en kreeg ik te horen dat het nog zeker 3 dagen zou duren voordat ik de bestelling zou ontvangen. Hierop de bestelling gecanceld. Dit was geen probleem en na (nog een keer bellen) was het geld weer geretourneerd.

Christine
11-04-2017

Fantastisch

Afgezien van een snelle levering, is het resultaat geweldig. 2 foto's op verschillende onderzetters laten bedrukken en zijn er erg blij mee. Voor herhaling vatbaar.