Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

Suzan
24-03-2018

Verkeerde kleur maar toch wel blij

Aantal dagen geleden een zwarte rugzak met opdruk besteld voor mijn zoon. Vandaag kwam deze per post netjes binnen, alleen was het een rode rugzak geworden. Zoon vond het niet erg, ook al houdt ie heel erg van zwart.hij blij, wij ook blij.

BVN
11-03-2018

Mooie klokken ontvangen

Voor de jubilarissen van onze vereniging gepersonaliseerde klokken besteld. Binnen no time gemaakt (wel even blijven zoeken naar een aanbieding) en geleverd, precies naar mijn ontwerp.

De mensen blij, wij blij!

Reflect
08-03-2018

Uitstekende service

Onze eerste bestelling betrof een 10-tal mokken met een eigen ontwerp. De bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit was uitstekend. Twee van de mokken waren echter gebroken tijdens de verzending. Na melding hiervan werd de klacht diirect in behandeling genomen, waarna we kosteloos en snel 2 nieuwe mokken ontvingen. Wederom van dezelfde hoge kwaliteit. Wat een perfecte service, dank hiervoor. LucA.

Dirk
07-03-2018

Geweldige service

Doordat ik niet goed had gekeken had ik een gepersonaliseerd cadeau verkeerd gespeld. Hierna hebben ze gelijk de order geannuleerd en ondanks dat het cadeau al gemaakt was, deze gratis vergoed. Kortom, top service!

Ab
28-02-2018

Super handig mooi en snel

Heb nu meerdere malen iets besteld. Handige website, prima prijs kwaliteit , super service . Veel keus Kan prachtig kado aan bevelen

Elise
17-02-2018

Helemaal tevreden!

Snelle levering en goede service! Mijn foto was verkeerd geplaatst op een sleutelhanger, dit is binnen een dag aangepast en verstuurd. Kortom, goed geregeld!

Frits
12-02-2018

Overzichtelijke site

Even gauw een valentijnskado uitgezocht en besteld, ging super!

Michelle
29-01-2018

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Voor 2 kraamkado's heb ik handdoeken met de naam laten borduren. Heel mooi gelukt, ik ben super tevreden.

Sandra Jeffrey
23-01-2018

Top

Super nette website , duidelijk overzichtelijk en ook nog eens makkelijk ontwerpsysteem. en ook niet onbelangrijk de prijs kwaliteit is ook top! beveel prachtigKado.nl aan iedereen aan!

Resha
22-01-2018

Mok met foto

Voor de verjaardag van mijn nicht een mok met foto besteld heel duidelijk via mail gevraagd voordat ze wilden printen de foto's goed over de helft van de mok te verdelen hebben ze niet gedaan ondanks dat ik in de mail herhaaldelijk gevraagd hebt toch niet gedaan en als ik vraag om te herstellen willen ze niet en vragen of ik voor een andere weer 6,95 verzendkosten wil betalen maar ze gaan de foto's niet door de helft van de mok verdelen ten eerste erkennen ze hun fot niet en heel klant onvriendelijk ik heb spijt dat ik hier heb besteld geld ben ik kwijt en een lelijke mok waar ik niks aan heb

Myrthe
22-01-2018

Top service

Fijne klantenservice die je tijdens het maken van je product helpt en meekijkt tot het helemaal naar wens is

Nienke
17-01-2018

2 artikelen

Fijne site, overzichtelijk. 2 artikel besteld. Makkelijk en fijn te ontwerpen. Snelle bezorging! Zeer aan te raden!

Luuk
11-01-2018

Twee keer besteld, tevreden klant

Vriendelijke medewerker, snelle bezorging, prima kwaliteit!

Ilse
05-01-2018

Het perfecte meter/peter cadeau

We mochten vooraf de naam niet weten en dus moest het snel gaan van zodra Ruwen op de planeet kwam piepen. Meter en peter willen natuurlijk de eerste bezoekers zijn en niet met lege handen toekomen in het moederhuis. Gelukkig levert PrachtigKado.nl een super snelle service en was het pakketje perfect op tijd.

Elise
05-01-2018

Snel en van een mooie kwaliteit!

Erg tevreden! Gisterochtend een zelf ontworpen keukenschort besteld en binnen 24 uur had ik hem in huis. En ook nog in een mooie kwaliteit. Ik raad prachtigkado.nl zeker aan!

31-12-2017

Razendsnel en mooi cadeau

Ik had vrijdagmiddag 7 tegeltjes met een persoonlijke opdruk besteld en zaterdagochtend werden ze al bezorgd, dat is echt razendsnel, en dan nota bene tijdens de feestdagen. En de communicatie (status van de bestelling) was ook duidelijk en snel. Een aanrader dus!

Niyati
20-12-2017

Wauw!

Ik heb zojuist iets besteld bij Prachtigkado.nl. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over hoe ik geholpen ben. De site is heel overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Ik ben goed geholpen bij het maken van mijn design voor de sleutelhangers. Ook kreeg ik gelijk een email nadat ik de bestelling had geplaats dat het morgen al binnen komt! Ik ben dus zeer tevreden.

Joyce
18-12-2017

Top producten!

Ik heb een aantal kerstballen besteld met eigen ontwerp. Ze waren met een paar dagen binnen en zien er prachtig uit! Helemaal blij met mijn aankoop en daardoor ook weer opnieuw een kerstbal met eigen ontwerp besteld als cadeautje. Helemaal top, ik kom hier zeker nog terug!

Serge
17-12-2017

Top

Ik was op zoek naar een tover mok. Ik heb veel website beken en deze was de goedkoopste en binnen de 24 uurs geleverd ik ben er echt heel te vrede over. Echt een aanrader!

Ans
15-12-2017

10 mokken besteld, 7 kapot !

10 mokken op naam besteld. Veel geld voor geen kwaliteit. Poreuze mokken, goedkoop aardewerk. Mokken slecht ingepakt, 7 kapot gearriveerd in doos. Geklaagd over kwaliteit. Daar had Prachtig Cadeau geen boodschap aan! Wat bedoeld was als prachtig cadeau werd een prachtig fiasco! Schande!