Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Marieke
26-09-2017

Geslaagd kado

Afgelopen weken 2x een snijplank met foto besteld. Makkelijke website, goede service, snelle levering en super leuke cadeaus. Top dus!

Tara
26-09-2017

Bestelling nooit ontvangen

Vorige week woensdag een bestelling gedaan, een dag later zou de bestelling verzonden worden. Vandaag (dinsdag) nog steeds niet ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen en mail niet beantwoord. Ik ga mn geld terugvragen.

Lies
20-09-2017

En weer een mooie handdoek met opdruk binnen no-time geleverd!

Prima ervaring en voor herhaling vatbaar. Kwaliteit van de handdoek mag iets beter (dikker matariaal); verder prima.

19-09-2017

Supersnel deze aflevering van een kado

Voor mijn kleindochter de 24 september 4 jaar wordt heb ik een roze handdoek gekocht die ze bijzonder op prijs zal stellen hoe klein ze ook is. Haar naam is Ashley Gowricharn

Marina
15-09-2017

Mooie afdruk op de geschenkdoos

Geschenkdoos met foto besteld , heel mooi gedaan De foto puzzel moeten we nog maken om te zien hoe hij is . De eerste dag van levering was ik afwezig en de tweede dag werd het op nieuw aangeboden waarvoor onze dank Alleen jammer dat je de hele dag moet thuis blijven , zou fijn zijn als je een uur kreeg wanneer de levering zou toe komen

Lidy
13-09-2017

Snel en soepel

Heerlijk goedkoop en bestellen is heel makkelijk.

Juliette
13-09-2017

Super

Snel en prima gemaakt en. goedkoop

Kathy
11-09-2017

Klacht keurig netjes opgelost !

Ik had een klacht mbt. een Saunalaken. Dit is keurig netjes opgelost. Ik heb een nieuwe toegezonden gekregen. Prima Service !

Elly
11-09-2017

Schitterende glazen onderzetters

Voor de verjaardag van mijn zoon heb ik glazen onderzetters van mijn kleindochtertje besteld. Ze zijn in één woord geweldig! Mijn zoon vond het een schitterend kado. Uiteraard heb ik ze ook voor mezelf besteld en ook voor mijn zus want zij had ook mooie foto's aangeleverd. Iedereen is er super blij mee. De levering was binnen 2 dagen. Het is zeer zeker een aanrader om zoiets moois te bestellen.

Carla
07-09-2017

Knuffel hondje met een naam

Ik ben erg tevreden over het product wat ik heb besteld bij jullie! Snelle levering, erg leuk cadeau om weg te geven.

Knuffel hondje met naam

Malou
07-09-2017

Snelle service

Snel afgehandeld en de site is erg gemakkelijk in gebruik. Mooie spullen

Monika
04-09-2017

In orde

Fijne afhandeling order

Anne
22-08-2017

Super leuk en origineel!

Ik bestelde op het laatste moment een heel leuk tutdoekje besteld. Na op verschillende sites rond hebben gekeken, heb ik het toch hier gekocht waar ik echt geen spijt van heb! Zaterdagavond besteld, en dinsdagochtend in huis. En hij is echt super schattig. Je hebt echt waar voor je geld. Ook word je op je mail op de hoogte gehouden in welke status je bestelling is. Dus kort gezegd, echt een aanrader!

Wilma
16-08-2017

Badlaken met naam

Kreeg het badlaken de volgende dag al. Netjes verpakt. Een ontzettend leuk kraamkado waar onze nieuwe wereldburger nog jarenlang plezier van zal hebben.Top!

Esther
15-08-2017

Snelle en vriendelijke service!

Ik had een vraag over mijn bestelling en ik werd snel en vriendelijk geholpen.

Petra
07-08-2017

Super service en geweldig mooi product

Ik had een klok met foto en tekst besteld, ik kreeg een kleiner exemplaar binnen en de foto + cijfers zaten niet recht. Hierover heb ik een mail gestuurd en 3 dagen later had ik een grotere klok met een goede rechte foto binnen. Echt een super goede service en een geweldig mooie klok is het geworden

Miranda

Goed en betrouwbaar bedrijf

Sinds een aantal jaar goede ervaringen opgedaan met dit bedrijf. Kwaliteit van de producten, communicatie en levering zijn prima. De laatste bestelling was een badjasje met naam, de volgende dag in huis en wederom van prima kwaliteit met persoonlijke opdruk.Als kritisch consument ben ik zeer tevreden

Miriam
07-08-2017

Mooie mokken op tijd geleverd

2 mokken besteld. De opdruk staat er mooi op. Precies als verwacht. De levertijd was goed. Één van de mokken al in de vaatwasser gehad, deze zag er na de eerste afwasbeurt nog mooi uit.

GM
01-08-2017

Slechte klantenservice

Een romper besteld met opdruk, kwam zonder opdruk thuis aan. Omdat het ook veel te laat geleverd was, (2 dagen later dan afgesproken) mocht ik het terugsturen. 2x een medewerker gesproken die beiden zeiden dat ze de betaling zouden stopzetten omdat ik de romper teruggestuurd heb. Helaas blijf ik nu aanmaningen krijgen, de factuur is nu al met 30 euro opgehoogd! Van het aanmaningsbureau heb ik nog een week uitstel gekregen om contact te krijgen met Prachtigkado, maar helaas tot nu toe reageren ze nergens op. Veel gebeld, gemaild, op facebook een berichtje gestuurd, maar ik krijg nergens contact. Dit loopt nu al vanaf 13 mei.

Carola
30-07-2017

Snel en goed

Zowel mijn dochter die 10 badlakens met geborduurde naam had besteld als ik die maar 1 badlaken had besteld, kregen de bestelling de volgende dag binnen. Prima kwaliteit en uitstekend borduursel. Niks mis mee.