Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Chantal
14-07-2015

SCHANDALIGE MISLEIDING

Ik heb 3 mokken besteld, tijdens het bestelproces werd bij iedere stap beloofd dat er direct na bestelling contact opgenomen zou worden om de bestelling te bespreken en ik zou direct een drukproef ontvangen. Geen van beide beloftes werd nagekomen. Zonder drukproef kon ik niet beoordelen of de foto die ik op de mokken wilde laten drukken, goed zou zijn. Vandaar dat ik zelf 8 minuten na de bestelling telefonisch contact heb opgenomen met Prachtigkado.nl. Daar werd mij na mijn relaas gezegd dat ik per e-mail kon annuleren. Dat heb ik direct gedaan waarna ik een e-mail terug ontving waarin stond dat de bestelling niet meer geannuleerd kon worden en dat er geen drukproeven gestuurd worden onder 100 stuks. Ik vind het zeer misleidend hoe bij iedere stap van het bestelproces het tegendeel wordt vermeld met grote vette drukletters. Niet intrappen dus, slecht bedrijf met slechte service

Pascal
13-07-2015

WAARDELOOS

Zomaar een aanmaning sturen, verkleurde producten ontvangen, afijn nooit geen zaken mee doen....

IS HET AL IEMAND OPGEVALLEN DAT STICHTING STRAETO EN PRACHTIGKADO HETZELFDE REKENINGNUMMER HEBBEN? Hoe kan dan een stichting (= een stichting heeft geen winstoogmerk..) de rekeningen incasseren?

HG
09-07-2015

Prutsers eerste klas

Order zonder melding geannuleerd, wel aanmaning ontvangen van Staetus incasso. Na 3 mailtjes eindelijk reactie dat de order opnieuw aangemaakt kan worden.

Joni
08-07-2015

Koop hier niks! geen service en geen kwaliteit

Onlangs 2 badjassen bij hun gekocht en heel erg ontevreden, helaas.

Dit was een huwelijkskado en kon dus niet gegeven worden....

Ontevreden over de geleverde kwaliteit: zacht was het wel maar stof van goedkope niet van lange levensduur kwaliteit. De maten klopten al helemaal niet! vielen 2 maten kleiner... Bij 1 badjas was zelf t label uitknipt... sorry maar nee hoe kon dit door gestuurd worden? Het oh zo mooi beloofde borduursel: daar hingen de draden nog los en niks afgewerkt.... weer een dikke helaas....

Service? telefonisch niet te bereiken.... per mail: er worden om foto's gevraagd terwijl ik de badjassen alleen maar zo snel mogelijk retour wil sturen en mijn geld terug. Kortom: koop hier GEEN badjassen! Na 6 mails verder en 8 foto's verder: er word gewoonweg niet gereageerd op de benoemde punten. Alleen op t borduursel excuus dat ze de draden niet weg geknipt hebben en ik het restant met water kan verwijderen. Verder willen ze na al het mail verkeer voor een volgende bestelling 25% korting geven, alsof ik hier ooit nog wat bestel? Oplichters van eerste klasse

Darwii
08-07-2015

Bijzonder slecht

Mijn mail aan prachtigkado.

Ik weet niet wat jullie aan het doen zijn daar. Mij Is in ieder geval duidelijk dat ik noóit meer wat bestel bij jullie.

Eerst bestel ik dingen die binnen een dag geleverd zouden worden en vervolgens na een week pas komen. Zonder bericht!

Goed lokken van klanten zo hoor!

Het verjaardagscadeau voor mn oma staat hier nog in de kast aangezien haar verjaardag al geweest was toen ik het pakketje eindelijk ontving. Daarover

Gemaild, kan geen excuus vanaf.

Vervolgens ontvang ik mijn bestelling echter ontbreekt het bestelde wijnkistje.

ZONDER BERICHT. Dus het wijnkistje staat wel op de factuur, maar er zit geen kaartje of mailtje bij wat uitlegt wat de reden Is dat het er niet bij zit.

Daar moet ik zelf achteraan. Dan kom ik erachter dat jullie het niet leverbaar hebben?!

Dus ik heb een nieuwe factuur nodig (had al bijgesloten kunnen zijn bij het te late pakketje) die betaal ik, terwijl ik de dag voor het mailtje van de nieuwe factuur al een aanmaning krijg (ja daar zijn jullie dus wel druk mee).

En wat schetst mijn verbazing!? Ik krijg vandaag weer een aanmaning binnen waar ik nog even 40 euro extra zou moeten betalen omdat er een bedrag van 3,95 te weinig Is betaald. Hey, zijn dat niet de kosten van een wijnkistje?  Het klopt voor geen meter wat jullie doen.

Echt te gek voor woorden dit.

Wat een slechte service en afhandeling.

Succes met het betalen van je incassobureau. Dat ga ik niet voor jullie

doen. En ik zal ervoor zorgen dat deze ervaring overal bekend word.

Ans
06-07-2015

Kutbedrijf

Al jaren bestel ik aan het eind van het schooljaar fotomokken bij prachtigkado.nl... al 2 jaar op rij gaat dit mis... vorig jaar ontzettend gezeik gehad met een vaatwasmachine-bestendige laag die ik er graag op wilde en dit jaar ging er iets mis met internetbankieren waardoor ik per ongeluk 16 ipv 8 bekers heb besteld....ik heb direct de volgende dag gebeld dat ik een foutje had gemaakt... ze zouden kijken of het rechtgezet kon worden maar mooi dat ik 3 dagen later 16 mokken thuisgestuurd kreeg... weer meteen gebeld maar ze nemen 8 fotomokken niet terug terwijl het hun wel was opgevallen dat er 2 orders met dezelfde foto binnen was gekomen want dat stond met pen op beide facturen....IK BESTEL DAAR NOOIT MEER IETS

Martine
21-06-2015

Zeer slecht en schandalig

Jullie service is echt belachelijk. Ik bestel dinsdag om 1 uur een vaderdagskado en op jullie website wordt geadverteerd met voor 4 uur besteld, volgende dag geleverd, 24 uurs levering. Woensdag nog niks, donderdag nog niks. Dus donderdag nog maar bellen. Helaas weet ik de naam van de dame niet meer. Ze meldt mij dat het die dag met de post verzonden wordt en dat ik vrijdag zou hebben. Oke is goed, aanloop na vaderdag is druk, ik begrijp het. Vrijdag nog geen pakket, post NL rijdt mijn huis voorbij. Ik bel jullie weer en krijg Ivette aan de telefoon. Ze vindt het vreemd en belooft het uit te zoeken en terug te bellen. 2 uur later nog geen telefoon, dus ik bel weer op. Ditmaal erg boos, want wat blijkt Ivette is na huis, want ze werkt maar een halve dag. Ik kreeg een heer te spreken genaamd Sander. Deze meneer meldt mij dat het vandaag (vrijdag) pas op de bus gaat. Hij geeft aan dat jullie ietsjes uitlopen vanwege Vaderdag, nou sorry maar 4 dagen uitlopen vind ik schandalig. Deze meneer is niet gediend van mijn toon en heeft geen begrip voor mijn boosheid, aangezien ik de dag ervoor verkeerd ben in gelicht en vandaag vervolgens niet wordt teruggebeld en hangt gewoon de telefoon op. Ik heb duidelijk gemaakt dat het om een Vaderdagkado gaat en dat ik deze voor zondag moet hebben. Vervolgens belt mijn zeer rustige man nogmaals om zeker te weten dat het pakket zaterdag komt en krijgt weer Sander aan de telefoon met hetzelfde verhaal. Mijn man geeft aan dat het niet netjes is dat afspraken niet nagekomen worden en dat hij ook zijn geld terug wil, mits het zaterdag er niet is. Verwijst onze vriendelijke Sander naar de Algemene Voorwaarden, dat ze 30 dagen hebben om het te leveren. Nou sorry, maar dan moet je niet op je website adverteren met koeienletters VANDAAG BESTELD IS MORGEN IN HUIS. Een beetje klantvriendelijkheid kan geen kwaad. En daarbij, na lang spitten op de website zijn er nergens Algemene Voorwaarden te vinden. En in tegenstelling tot mij is mijn man erg rustig en weer hangt Sander de telefoon op en zijn ze daarna niet meer bereikbaar. Klaarblijkelijk is deze meneer niet geschikt voor het klantenservicevak. Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets bij jullie bestel, jullie komen je eigen beloftes niet na! Ik mag hopen dat mijn pakket zaterdag wordt geleverd voor Vaderdag.

Vandaag is het zaterdag en wat denken jullie, geen pakket. Bij deze de wet maar eens nagelezen, omdat ze in het weekend niet bereikbaar zijn per telefoon, alleen mail en dus ook een mail gestuurd. En hoe zit het nou, de verkoper dient zich aan de afspraak te houden en als de verkoper zegt binnen 1 dag te leveren, dient hij zich hier aan te houden. Omdat het etiket speciaal gemaakt is, zou ik geen bedenktijd hebben en jullie nog een kans moeten geven om het te leveren, na al 2 kansen. Maar wat staat er nou ook in de wet, dat als de koper duidelijk aangeeft dat hij het pakket essentieel voor een bepaalde datum moet hebben, dus Vaderdag, en dat niet gebeurt, de koper dus wel de overeenkomst kan ontbinden. Bij deze wil ik dus ook mijn geld terug!

En vandaag dus Vaderdag en bedankt hiervoor ook namens de vaders!

Ria
09-06-2015

Ze doen niet wat ik wil, maar wat zij willen

Ik heb 3 handdoeken met naam en foto besteld. In eerste instantie via e-mail, maar er werd mij gevraagd dit via de webshop te doen. Ik zou ook de kleur van de naam bedrukking aan kunnen geven. De dame aan de telefoon zei zelfs dat ik om een drukproef kon vragen. Kon allemaal snel geregeld worden. Dit gedaan.

Na een paar dagen gebeld waar mijn bestelling/drukproef bleef. Toen bleken de handdoeken niet op voorraad en ze wachtten op de bestelling. Ik zou een Track en Trace code krijgen om de bestelling te volgen. Nooit gehad.

Precies op de dag dat ik 2 van de 3 handdoeken nodig had kwamen ze binnen. Anders dan ik gevraagd had. Ik had duidelijk aangegeven dat ik de naam in het midden wilde en de foto's/logo's aan de zijkant daarvan. Er stond 1 logo en een naam. Twee van de namen waren ook nog eens in een andere kleur bedrukt dan dat ik gevraagd had. Ik heb hier ettelijke malen over gebeld en gemaild. Op de vraag waarom er geen drukproef is verstuurd wordt gezegd dat dat alleen maar gedaan wordt bij aantallen boven de 100. Dit was mij telefonisch wel beloofd. En op de vraag waarom er niet even contact opgenomen is waarom ze het anders hebben gedaan dan dat ik gevraagd heb, krijg ik geen antwoord. Twee van de 3 handdoeken had ik snel nodig, dus die al cadeau gedaan. De derde heb ik gevraagd over te drukken. Dit wilden ze niet.

Ik heb contact gehad met Herman van den Broek, en hij zegt dat voor hun de zaak gesloten is. Arrogante man. Heb al meer klachten over hem gelezen op diverse sites. De handdoeken zijn op zich best mooi, maar het is niet wat ik besteld had.

Ze hadden contact op moeten nemen op het moment dat ze dingen anders gingen doen. Ik heb gevraagd de ene handdoek die ik nog niet cadeau heb gegeven over te drukken, ook omdat ik het idee had dat hij op z'n kop bedrukt was, maar vooral omdat de kleur van de naam anders was, maar dat wilden ze niet. Toen heb ik mijn geld teruggevraagd. Het enige wat ze wilden doen was 30 % korting op de volgende bestelling. Dat is lekker makkelijk, want ik ga daar natuurlijk nooit meer iets bestellen

06-06-2015

Prutsers

Ik dacht leuke onderzetters te bestellen. De onderzetters zijn vierkant. Helaas heft prachtigkado geen mogelijkheid of ervaring om de foto's de je toestuurt (die meestal 2/3 formaat hebben dus 10x15) goed uit te lijnen op het midden van de onderzetter. Hierdoor valt het onderwerp gedeeltelijk van de onderzetter af. Je kunt ze niet zelf uitlijnen op de site. Na diverse mails en een telefoongesprek wordt er alleen met algemene voorwaarden gegooid en word er dus niets opgelost. Dus wilt u toch hier onderzetter bestellen zorg dan dat je de foto's vierkant aanlevert zodat je zelf goed kan bepalen wat er op de onderzetter komt. De kleuren en kwaliteit waren redelijk goed.

12-05-2015

Lakentje met de naam

Ik wilde graag een lakentje voor mijn ongeboren kindje. Graag wilde ik een lakentje met haar eigen naam erop. Dit zag ik voor een goede prijs bij het bedrijf prachtigkado.nl. Dus dacht ik gelijk die ga ik bestellen. Ik heb bij het bedrijf prachtigkado.nl een lakentje van de kleur wit met roze besteld. En natuurlijk haar eigen naam erop. Zelf ben ik tevreden over het lakentje. Mijn dochtertje ligt er beeldig in. Dus ik zelf vind het tevreden koop.

11-05-2015

Mooie Tegel voor Moederdag

Voor moederdag weet ik nooit wat ik moet halen. Deze moederdag wist ik het weer niet. Dus ik ging kijken op webshops. Uiteindelijk kwam ik uit bij de webshop prachtigkado.nl. Bij dit bedrijf heb ik toen een Delftse tegeltje besteld. Op het tegeltje heb ik mijn eigen tekst op laten bedrukken. Ik dacht bij mezelf dat is een mooi moederdag cadeautje. En de prijs is ook nog voordelig. Toen ik het tegeltje thuis kreeg. Was ik heel benieuwd naar hoe het tegeltje eruit zag. Toen ik het uitpakte dacht ik jaa het tegeltje is mooi voor de prijs. En nu heb ik ook nog een mooi moederdag cadeautje.

Berry
08-05-2015

Oplichting?

Ook ik heb in april jongstleden een factuur van Straetus Incasso gekregen.

Hierin stond dat ik een betalingsachterstand had.

Het ging om een factuur van januari 2013 en een bedrag van 15,90 euro.

Dit leek mij erg vreemd, zo'n klein bedrag niet betaald en ook nooit geen herinnering of wat dan ook ontvangen.

Het incassobureau had 40 euro extra bovenop het te betalen bedrag in rekening gebracht en in de brief van hen werd er gedreigd met juridische stappen, etc. kortom er moest betaald worden en vlug.

Eerst de originele factuur nog opgevraagd bij het incassobureau en ook gekregen.

Gebeld met de bank, die kon mij vertellen dat het bedrag in januari 2013 naar Prachtigkado was overgemaakt.

Weer gebeld met het incassobureau om te zeggen dat ik al betaald had, toen kreeg ik direct te horen dat mijn dossier al afgesloten was en er geen stappen zouden volgen....

Erg vreemd allemaal...

B.dagho
08-05-2015

Je krijgt troep toegestuurd, je gaat het op een andere manier moeten oplossen en

Wat een oplichters zeg. ik krijg een zeer slecht product. cadeau is totaal verpest. daarnaast is het product niet van katoen zoals er op de site staat maar van polyester.

Je krijgt je geld niet terug! neem de gok niet en ga liever naar een betrouwbare bedrijff!

Anton
06-05-2015

Gede kwaliteit en snelle levering

Ik heb maandag samen met mijn kinderen een badjas en twee handdoeken besteld voor moederdag. Omdat wij vanavond op vakantie gaan naar Australie heb ik gevraagd of wij de bestelling uiterlijk woensdag 6 mei bezorgt konden krijgen. Dit is gebeurt en wij krijgen er een goed gevoel bij om dit met moederdag aan mijn vrouw te mogen geven. Top!

05-05-2015

Oplichtersbende

In maart (net als Menno) een mail ontvangen van Straetus, waarin sprake is van een niet betaalde rekening. Ik heb daar naar mijn weten nooit iets besteld, maar stel dat ik dat wel gedaan zou hebben, dan heeft het bedrijf het wettelijke traject van betalingsherinneringen niet gevolgd. Meteen een dreigbrief van het incassobureau! Bovendien wordt in de derde dreigbrief in mei het incassobedrag nog verhoogd naar €85,-. Dit is wettelijk niet eens toegestaan bij lage bedragen.

Geen contact opnemen met die oplichters. Als zij menen dat jij hen geld schuldig bent, laat ze dan maar met bewijzen komen. Het is een pure oplichterspraktijk; waarschijnlijk een nieuwe trend?

Laat je niet intimideren! Tip: verdiep je in de nieuwe Wet Incassokosten.

Denise
01-05-2015

Goeie ervaring

We hebben een badjas besteld met de naam van onze zoon erop. Mooie basjas, prima kwaliteit en de letters zijn ook mooi.

24-04-2015

Oplichting?

Net als vele andere hier dezelfde ervaring: in 2013 een bestelling geplaatst alles keurig afgehandeld en betaald door mij. Daarna telefonisch een (echt of nep?) incassobureau aan de telefoon die betaling eist. Geen enkele communicatie in de tussentijd per email, laat staan per brief. Het riekt voor mij naar oplichting. Misschien een hacker die een bestand met bestellingen heeft buitgemaakt en zich nu voordoet als incassobureau?

Ilse d
24-04-2015

Mooie cadeau

maand geleden heb ik een bestelling bij prachtigkado.nl gedaan, 2 mokken bestelt ik vind ze er goed uit zien de foto's staan er duidelijk en netjes op. Op de site staat wel een levering van 24 uur maar zelf heb ik de mokken na 3 dagen gekregen in de voorwaarden gelezen dat het tot 3/5 dagen kan oplopen dus geen probleem mee gehad als iedereen de voorwaarden goed zou door lezen dan had je de bestelling wel wat later verwacht

Sanne .w
22-04-2015

Snelle levering

ik heb mokken met naam erop besteld en volgende dag waren ze al thuis super !

22-04-2015

Goede kwaliteit van de borduurde handdoeken

Zelf ben ik erg tevreden over het bedrijf prachtigkado.nl. Ze hebben mij goede kwaliteit handdoeken verzonden. De borduring op de handdoeken zijn prefect op gemaakt. Verder was de service's ook goed, want de borduurde handdoeken had ik al binnen 2 dagen binnen.