Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Susanne
08-07-2014

Snel en goed

Gezien de reacties op internet een beetje huiverig. Echter prachtigkado is een van de weinige waarbij je onderzetters met verschillende foto's kan laten bedrukken. Dus toch de gok gewaagd (met achteraf betalen).

Zoals op de site wordt beloofd was de bestelling een dag later al bij ons bezorgd. Het resultaat ziet er goed uit.

Al met al dus een tevreden klant!

Jeanet de Raad

Warme douche voor prachtigkado

Onze ervaring is echt goed, snel in huis en de prijs stukje lager. De doos mag wel mooier maar dat is een detail. We hadden mokken besteld met foto's erop van onze kinderen.

Vero en Jan

Wij zijn tevreden

Wij zagen de reacties op het internet en dat geeft volgens mij een vertekent beeld. Ik heb bij prachtigkado al een paar keer besteld de afgelopen jaren en heb begrepen dat ze al meer dan 200000 klanten hebben gehad. Ik ben erg lovend over mijn bestelling, handig is wel om vooruit te betalen om herinneringen te voorkomen maar dat is de keuze voor jezelf. Al met al was mijn aankoop goed hoor.

Bruins
05-07-2014

Kwaliteit heel goed, tevreden!

Wij zijn erg tevreden over onze eerste bestelling die we gedaan hebben bij prachtig kado. Fam. Bruijns

27-06-2014

Kwaliteit product goed maar bedrijf is een administratieve puinhoop

Op sommige fora lees je dat PrachtigKado oplichters zijn. Dat gaat te ver. Maar administratief en communicatief is het een puinhoop.

PrachtigKado reageert op geen enkele mail. Levert niet binnen de beloofde tijd (handig als je denkt een prachtig kado op tijd te kunnen hebben) en stuurt een incassobureau op je af voor een order die geannuleerd is en daarom ook niet betaald is.

Dit was voor mij de slechtste ervaring met online aankopen. Na meer dan een week mijn bestelde onderzetters ontvangen. Die waren van goede kwaliteit. Maar gezien de arrogantie van PrachtigKado en het administratieve gedoe achteraf bestel ik hier nooit iets meer.

JHS
24-06-2014

Slecht borduurwerk en er word niet op mail gereageerd

Badjas besteld zitten gaatjes in bij het borduurwerk klacht ingediend niks meer gehoord.

Stefanie
15-06-2014

Goede ervaring met PrachtigKado

Voor het eerst dat we wat besteld hadden en onze ervaring was heel goed.

Stevens
11-06-2014

Goede ervaring met dit bedrijf!

Voor het eerst dat we wat besteld hebben, ontzettend bedankt!

Nordemann
07-06-2014

Schandalig bedrijf!

Bestelling zou in 1 dag geleverd worden wij wachten nu al 3 weken! Ik ben bang dat wij opgelicht zijn.

Pas op, bestel niets op deze site!

Pieters
01-06-2014

Warme douche voor prachtigkado

Kwam op tijd bij ons binnen en de prijs vinden wij erg goed.

Ronny
29-05-2014

Goede ervaring

Snel en betrouwbaar

Mw A Both
29-05-2014

Grote nachtmerrie dit bedrijf

Begin februari 4 badjassen besteld, meteen betaald via ideal. Volgende dag telefonisch 2 saunalakens besteld, geld direct overgemaakt. Na ruim anderhalve week producten binnen. Grote vlek op 1 van de badjassen en 1 badlaken ipv saunalaken (omdat die niet meer in voorraad waren maar een goedkopere badlaken gestuurd blijkt later.) Sinds die tijd continu aanmaningen met niet mis te verstane dreigementen ontvangen voor een mij onbekend bedrag. Geen fatsoenlijke communicatie mogelijk alles gaat via hun incasso bureau Straetus Veluwe later Apeldoorn genoemd. Via klacht.nl geen hulp, klacht wordt op afgehandeld gezet. Uiteindelijk met Hulp van DAS RECHTSBIJSTAND in de incasso ingetrokken. Wat een leuk valetijnkado hadden moeten zijn voor,man en kinderen in geëindigd in een nachtmerrie, diep triest Bedrijf!

Hillianne van Oordt
27-05-2014

Lege beloftes en aan het lijntje gehouden

We hadden een groot dienblad besteld met foto. Na een heleboel mails van onze kant en een heleboel beloftes van hun kant, komt er na tien dagen een klein dienblad aan met een i.p.v. twee handvaten en een lelijke, vlekkerige foto. Ik heb direct gebeld. Er moest een foto van het geleverde dienblad worden gemaakt en na het weekend zou de klacht afgehandeld worden. Het is nu acht dagen later en zij hebben niks laten horen. Vanmiddag heb ik weer gebeld. Ik moest na een uur terug bellen, dan zou ik de juiste persoon aan de telefoon krijgen. De rest van de middag kreeg ik geen gehoor meer. Je wordt aan het lijntje gehouden en hun beloftes zijn leeg.

Greetje en Jeanette
19-05-2014

Snel geleverd en communicatie is ook goed. Al met al een goede koop.

Voor de eerste keer dat wij wat bij prachtigkado hebben besteld en wij vonden het zeker de moeite waard. Origineel cadeau voor relatief weinig geld, we hadden een paar mokken, onderzetters en twee handdoeken besteld voor een bruiloft. Al met al een geslaagd kado en kwam ook echt binnen 24 uur thuisbezorgd.

Leonie en Jan
18-05-2014

Netjes afgehandeld en goede ervaring voor ons hoor.

Voor het eerst wat besteld en we vonden het zeker de moeite waard.

Karel
18-05-2014

Snel geleverd en drukwerk super

Goede ervaring hebben wij

Marlies

Warme douche

Eerste keer twee mokken besteld en was echt de moeite waard

Jaap
17-05-2014

Tot tweemaal toe verkeerde product gekregen, gevraagd om zelf op te draaien voor

Product met bedrukking besteld voor 17 euro. Ik kreeg 2 dagen later een compleet ander product binnen, dat te koop staat op hun site voor 8 euro. Mailtje gestuurd met de vraag om het juiste product te sturen of mijn geld terug te geven, en ze beloofde een kosteloze nazending. Weer 2 dagen later kreeg ik weer een verkeerd product, deze keer 1 die voor 5 euro te koop staat. Toen ik weer vroeg om mijn geld terug of een zending van het juiste product stelden ze voor om het verschil terug te boeken (dus de 17 euro min de 8 en 5 euro voor de producten die ze mij hebben verstuurd). Ze vragen mij in feite dus gewoon om te betalen voor producten die ik helemaal niet heb besteld. Daar ga ik dus niet mee akkoord, en ik wacht nu nog steeds op een antwoord. Ik bestel hier in elk geval nooit meer iets en raadt anderen sterk aan om dat ook te doen.

Jerney
15-05-2014

Niet zo mooi

Ik heb bij prachtigkado.nl een magische mok besteld. De bedoeling is dat het gene wat er op staat pas zichtbaar wordt bij het inschenken van een warme vloeistof. Echter is de tekst en de afbeelding al te zien. Ik heb dit gemeld maar blijkbaar hoort dit zo. Erg jammer!

Wel vlot contact via e-mail en telefoon. Ook is het op tijd geleverd.

Rikky
10-05-2014

Warme douche voor dit bedrijf

Wij hebben voor de eerste keer bij prachtigkado wat besteld en niet alleen dat de prijs beter is dan de rest ook de bedrukking is beter. We bestellen wel eens wat fotomokken en bij prachtigkado zijn beide opties het beste. De moeite waard dus om te bestellen.