Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Jacky
11-12-2018

Ongelofelijk

Ik bestel op de site in eerste beginsel 4 klokken, 3 van 20 cm en een hardboard klok van 30 cm,.echter gaat de korting er niet af die op de site vermeld staat

( vanaf 2 klokken 20 cm was er goedkopere prijs) Op de chat geen reactie,.na een x aantal keer eindelijk iemand aan de telefoon te pakken , die, dat moet ik zeggen, wel netjes de prijs van de 3 klokken aanpaste en mij terloops vertelde dat de bestelde hardboard klok niet op voorraad was? Nou, oke, die heb ik dan nog kunnen laten vervallen. Bestelbevestiging gekregen, met daarin de opmerking dat een mail werd gestuurd als het werd verzonden,.na 4 dagen nog geen mail, maar weer gechat. gebeld,.eindelijk weer iemand aan de lijn, sorry mevrouw, klokken waren binnen gekomen met kromme wijzers,. tsja, kan gebeuren, maar dan misschien even netjes contact met je wachtende klant ( want binnen 1 dag geleverd?) dat schijnt moeilijk te zijn. 2 dagen later komt dan toch, jippie! de bestelling binnen, en wat schets mijn verbazing,.3 klokken van 18 cm ipv 20! dat is maar 2 cm verschil maar voor een klok in het rond best een stukje, ik had dus 3 ienimieni klokken . Maar weer contact gezocht met de vraag wat ze eraan wilden doen,.wel excuses en dan mag u nog 1 18?! cm klok laten maken kosteloos . Maar ik zit al met 3 te kleine klokken? Heb eea uitgezocht en blijkt dat het bedrijf mij eigenlijk gewoon de bestelde klokken moet leveren, heb dan ook berichtje terug gestuurd dat ik dat erg op prijs zou stellen,.na 2 dagen nog geen antwoord, dan maar bericht erachteraan dat ik dan ook tevreden ben als de klok die ze me per compensatie willen sturen er 1 is van 20 cm,.en u raadt het al,.geen reactie! Mijn advies,.verder kijken!

Update van 13/12/2018:
Zoals het er nu uitziet gaat mijn klacht worden opgelost! Ik ga morgen afwachten en zal mijn recensies dan aanpassen

Marieke
23-11-2018

Kopje koffie bij de kapper

Vandaag mijn kapster blij gemaakt met een prachtigkado! Bedrukte senseo mokjes waar haar logo op staat. Nu is het nog gezelliger om een kopje koffie te drinken terwijl ondertussen je haar geweldig geknipt en verzorgd wordt! Ze vond het een enorme verrassing en was er heel blij mee.

Voor mij was het ook een feest om op zo'n geweldig werkende site senseo mokjes te vinden in een kleine oplage voor een mooie prijs!

Kevin
13-11-2018

Badjassen

Super snelle reactie

Patricia
28-10-2018

Kamerjas

Kamerjas met borduursel besteld en zeer tevreden over het produkt en de snelle levering!

21-10-2018

Slechte kwaliteit

Voor mijn vrouw een sleutelhanger aangeschaft met de eerste foto waar wij samen opstonden. Deze netjes ontvangen, maar binnen 3 dagen liet de foto los. Hierop een mail verzonden ( met foto’s van defecte sleutelhanger). Vrij snel een nieuwe gekregen ook deze liet binnen een week los. Sleutelhanger ligt bijna altijd binnen( aan haar auto sleutel, die ze zeer weinig gebruikt). Dit weer opgestuurd , maar geen reactie meer van prachtigkado werd fiascokado

Inge
18-10-2018

Geweldige service

Mok waarvan de tekst verschijnt als deze warm is. Heel passend geschenk. Jarige was tevreden. Heel vlotte service!

Ingrid
17-10-2018

Leuke mok met naam!

Voor een collega een leuke mok besteld met haar naam zodat zij op werk haar beker niet meer kan missen. Zij was er erg blij mee.

Manon
17-10-2018

Zeer blij met mijn foto mok!

Mok besteld, wensen doorgegeven en de afbeelding kwam er echt mega scherp op, precies zoals ik wilde! We waren een beetje laat met iets bedenken dus het moest snel. Dit was het enige bedrijf dat niet de hoofdprijs vraagt en wel snel is. Binnen 2 dagen had ik de mok en het resultaat kon niet beter! Enorm blij mee! Goedkoop, snel en top kwaliteit!

10-10-2018

Ideaal

Was op zoek naar een uniek cadeau, dit is perfect. Ontwerpen makkelijk, betalen makkelijk en het wordt snel bezorgt. Super dus

Eddy
27-09-2018

Super alles

Reeds vele artikelen gekocht , steeds tijdig geleverd super service en top kwaliteit casaenjoysamana super tevreden klant

Leenders
24-09-2018

Goede kwaliteit en super goede service!

Een rugzakje besteld met naam voor ons zoontje, snelle levering en goede, stevige kwaliteit! 1 letter zat wat los maar met goede instructies zelf kunnen oplossen, goede klantenservice en goed bereikbaar! Kortom; TOP! Kom zeker nog eens terug voor iets anders leuks :)

02-09-2018

Erg blij

Wederom een super snelle levering en prachtige kwaliteit. erg tevreden.

Andre
01-09-2018

Fijne website en lekker snel

We bestellen regelmatig leuke kado's en gaat altijd prima.Zal het zeker aanbevelen aan vrienden.

San
31-08-2018

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Ik had een kinderrugtas met foto-opdruk besteld. Het is een heel stevige rugtas en de foto stond er heel goed en duidelijk op. En ik had em al heel snel in huis. Een mooi cadeautje voor onze dochter!

Patje
31-08-2018

Prachtig persoonlijk cadeau

Ivm 20-jarig huwelijk tegeltje besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling en verzending. Bij ontvangst zat het tegeltje goed verpakt. Het zag er heel mooi uit. Ik raad anderen aan om hier een mooi, symbolisch cadeau te bestellen.

22-08-2018

Geen betrouwbaar bedrijf

Product besteld, maar kon niet geleverd worden. Geld zou binnen 4 weken weer op mijn rekening staan, maar na 3 maanden nog niks. Ze antwoorden niet op mails en nemen de telefoon niet op. Nooit bij dit bedrijf iets bestellen!

Ilona
21-08-2018

GEEN levering, GEEN contact

Geen levering van bestelde artikel! op genoemde telefoonnummer neemt niemand op. Ook de track en trace werkt niet, dat bedrijf is ook niet te bereiken! Schande! Nooit iets bestellen hier!

Gert
17-08-2018

Flut bedrijf dat gestopt moet worden

1,5 week geleden is mijn bestelling geannuleerd wegens het niet na komen van de 24 uurs levering. In de tussentijd zijn ze toch zo dom geweest om het artikel te sturen. Ik mocht het houden, retourbedrag was onderweg. Ik wacht nog steeds! Komt geen reactie op mails, telefoon wordt niet opgenomen. Het is een schande dat dit bedrijf nog bestaat.

Danielle
13-08-2018

Foto klok ''groot'' besteld

Op tijd geleverd, foto kwaliteit duidelijk. Alleen jammer dat de klok erg klein is. Bij groot dacht ik meer aan een normaal formaat wandklok.

Lynn
22-07-2018

Onze redding

Lastminute toch nog een kadootje kunnen bestellen die niet alleen origineel was maar ook nog eens erg mooi! Bedankt!