Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

Josje
28-07-2017

Waar is mijn bestelling (170 uur later)?

Helaas na 170 uur mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen. 24 uur service wordt dus zeker niet altijd gehanteerd. Daarnaast gevraagd om contact over het ontwerp, ook dat is nog steeds niet gebeurd. Helaas staat de status al wel op 'verzonden', maar dat was al na 2 uur. Ik ben bang dat ik mijn bestelling en geld niet meer ga terugzien. Overigens heeft contact opnemen ook geen zin. Telefoon wordt niet opgenomen en mail niet beantwoord.

Petra
23-07-2017

Superleuk persoonlijk afscheidscadeau!

Wij hebben houten onderzetters laten bedrukken en een muismat. Het was heel mooi gelukt, snelle levering en het werd heel positief ontvangen! Dit gaan we zeker vaker doen! Ook leuk om persoonlijke verjaardagscadeautjes te bestellen of voor andere bijzondere gelegenheden. Of zomaar, om iemand iets persoonlijks te geven. Ik ben blij met deze webshop en zou hem iedereen aanraden!

Connie
20-07-2017

Heel erg tevreden over badlaken met naam en opdruk

Ben erg tevreden over het resultaat alsook met de service. En dat binnen een dag geleverd.

Marjo
15-07-2017

Kraamkadootje met naam geborduurd.

Kraamkadootje met naam erop geborduurd besteld. Snelle levering. Keurig verpakt. Mooi product. Zeer persoonlijk kadootje voor een nieuwe wereldburger.

Luus
11-07-2017

Barst in mok maar goed opgelost

Ik had 2 mokken mokken besteld, de ene mok vertoonde na 1 dag gebruik een grote barst. Dit beloofde niet veel goeds. Bedrijf gemaild en niet 1 mok maar 2 nieuwe mokken gekregen. De kwaliteit, daar ben ik gematigd enthousiast over, maar de service is top.

Martina
07-07-2017

Mooi borduurwerk

Voor 50-jarig huwelijk 2 handdoeken laten borduren met het getal 50. Goede kwaliteit handdoeken en mooi borduurwerk. Snelle levering

Bronja
06-07-2017

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Gebruiksvriendelijke website. Muismatten helemaal naar eigen idee samen kunnen stellen. Super snelle levering en een scherpe prijs in vergelijking met andere aanbieders. Super!

Judith
01-07-2017

Snelle levering van een mooi product voor een goede prijs!

Ik had last minute een bestelling gedaan, maar doordat prachtigkado de volgende dag kan leveren en dat ook nog eens voor een mooie prijs (geen extra kosten ivm spoed levering), was ik erg blij hiermee! Door omstandigheden kwam het een dag later binnen maar nog steeds op tijd en nette communicatie met de klantenservice hierover gehad!

Kortom, volgende keer, bestel ik hier zeker weer!

Prachtigkado: Bedankt!

Elly
28-06-2017

Fotos IN bierpul

Bierpul voor iemand die 50 wordt besteld. Resultaat was prachtig, de fotos zitten als het ware echt in het glas verwerkt!

Verder info per email over voortgang van het bestelde produkt en snelle levering.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bianca
25-06-2017

Gepersonaliseerde handdoek

De site is overzichtelijk waardoor het duidelijk en gemakkelijk is om een handdoek te personaliseren. Het wijst zich allemaal vanzelf! Keurig om via de mail op de hoogte gehouden te worden; de status van de bestelling werd steeds doorgeven en de levering was zeer snel (volgende dag al in huis). De kwaliteit is prima en het was zorgvuldig verpakt afgeleverd. Het is een erg leuk cadeau geworden om te geven, blij mee! Enthousiast gegeven en enthousiast ontvangen, wat wil je nog meer?!

Taroen
23-06-2017

Mokmetfoto.nl besteld, waardeloos, wordt 4dagen later geleverd.

24 verzending is een grote farce. Dinsdag besteld, wordt zaterdag geleverd. Alleen bestellen als je veel geduld hebt. Kwaliteit is nog te bezien. Drukkerijtje wil webshop spelen maar kan blijkbaar mail niet lezen.

20-06-2017

Logo print

Bedrukking voor badlakens is van een goede kwaliteit.

Marget
19-06-2017

TOP service!

Voor het eerst bij Prachtig kado een bestelling geplaatst. Ik bestelde een ferrari rood strandlaken met het verzoek om daar een naam en logo op te plaatsen. Na een aantal prettige mailberichten over en weer, kon men helaas niet het logo (paard) borduren, maar ik ben zeer tevreden over het eindresultaat. Snelle levering en goede kwaliteit.

Robert-jan
15-06-2017

Bestel proces loopt soepel

Vandaag een kussen met foto besteld. Eerst navraag via de Chat of dit snel geleverd kan worden omdat ik het overmorgen nodig heb. Toezegging gekregen dat het morgen en anders uiterlijk zaterdag wordt geleverd. So far, so good! Wordt vervolgd.

Dineke
09-06-2017

Luxe artikel voor betaalbare prijs.

Voor het eerst hier iets besteld. Twee grote badlaken met hierop en nam geborduurd. Heel snel geleverd en zeer zeker top kwaliteit. Mooi geborduurd. Echt een aanrader dit bedrijf.

Gerrit
08-06-2017

Betaalbaar en een goed product

Donderdagavond laat besteld en zaterdagmiddag in huis. Ik kreeg meerdere mails van hen waarbij zij aangeven wat de status van mijn bestelling was en dat vond ik wel prettig. Ik heb een schort met eigen tekst en foto bij Prachtigkado besteld en ik ben tevreden met het product. De kwaliteit van de foto ziet er goed uit.

Adriana
08-06-2017

Zeer tevreden

2 mokken met verschillende foto's en een tekst erop besteld, het eind resultaat was super mooi. Je word op de hoogte gehouden per mail wanneer je bestelling in behandeling gaat en wordt verzonden,makkelijk met een track en trace code zodat je weet wanneer je pakketje wordt afgeleverd. Super service ,ik kom zeker vaker terug.

07-06-2017

Goede service

Leuke tegeltjes met eigen teksten besteld. Producten zien er precies zo uit als het voorbeeld op de site. Toezending is snel en de service is erg goed. snel mailcontact op een prettige manier! Top!

Allard
07-06-2017

Erg netjes

Ik had 2 tegels besteld en in 1 van de 2 zat een kleine deuk. Na snel mailverkeer werd er snel een nieuwe verstuurd. Gratis. Bijzonder netjes

Marjolijn
05-06-2017

Supersnelle levering

Voor de juf van mijn middelste zoon een keukenschort besteld met alle namen in de contouren van een ster er op, omdat ze met pensioen gaat! Woensdag besteld en donderdag was hij al geleverd! Hij ziet er superleuk uit!