Smartfitpro.nl15 ervaringen

Karel
20-01-2021

Onbetrouwbaar en malafide.

Besteld, betaald en pas na 5 weken ontvangen.
Wil terugsturen maar nul reacties op gestuurde mails ondanks belofte dat na 2 werkdagen zou worden gereageerd.
Horloge inmiddels in vierkant archief gesodemieterd.

NIET KOPEN dus: ONBETROUWBAAR

Evert
19-01-2021

Niet te vertrouwen die levering bij Smartfit.

Wei bestellen en betalen, maar niet leveren. en als je een mail stuurt, wordt die verwijderd.

19-01-2021

Onbetrouwbaar en mogelijk zelfs internetfraude

Op 2 januari 2 horloges besteld, 2 dagen later de bevestiging dat de bestelling onderweg is.
Op 9 januari nog steeds niet ontvangen. KvK gecontroleerd, blijkt niet bestaand nummer te zijn.
Op 18 januari aangifte gedaan bij de politie. Misschien is het verstandig om allemaal aangifte te doen, want dan krijgt het meer aandacht bij de politie.

Monique
Monique
16-01-2021

Niet kopen, veel gedupeerden!

Idem als hierboven. Oplichterij.

Marjan
08-01-2021

Niet kopen

Horloge na lange tijd eindelijk geleverd maar na 1 dag kapot.
Mails worden niet beantwoord en mijn review is verwijderd!

JJ
20-12-2020

Niet kopen!

Niet ontvangen binnen de aangekondigde 2 weken. Toen gereageerd. Ondertussen was de bedenktijd verlopen. Geen recht meer op teruggave. Na 4 weken alsnog ontvangen uit China. Toen wist ik dat ik genept ben. Helaas had ik bij bestellen vertrouwen in Smartfitpro omdat ik deze in een test tegenkwam.
Ik ben inmiddels 5 uur bezig om hem te personaliseren. Schermpje gaat steeds na enkele seconden uit en dan is de verbinding weg.

Marinus
Marinus
14-12-2020

Onbetrouwbaar

Besteld en betaald. Maar daarna niets meer vernomen. Gelukkig betaald via Paypal zodat ik mijn geld ga terug vorderen.

Qurien
05-12-2020

Oplichtings site

Besteld en betaald, maar echter nooit ontvangen
Word aan he lijntje gehouden met mooie beloftes.
Horloge kun je beter kopen bij Ali of Wish voor € 9,00
Oplichters.

04-12-2020

Horloge Smartfit pro

27 September een horloge besteld en betaald.
Tot op heden aan het lijntje gehouden en nog niets gekregen.
Lijkt mij een niet net werkend bedrijf.
Nooit wat kopen op die site

Marga
04-12-2020

Veel gedupeerden die niets ontvangen

Ook ik heb een smartwatch bij Smartfitpro besteld. Deze heb ik pas na 7 weken ontvangen. De afzender was een adres in China en het geleverde product is ook voor €8.59 te bestellen via Ali Express. Dit is dus dropshipping. Op mijn mails werd nauwelijks gereageerd. Negatieve reviews op FB worden verwijderd. Smartfit Pro doet zich voor als een grote onderneming met veel personeelsleden. Uit de gegevens van de kamer van.koophandel blijkt dat het om een eenmansbedrijf gaat. Er zijn veel gedupeerden die niets ontvangen en hun geld niet terug krijgen. Gedupeerden hebben zich inmiddels verenigd.

Inge
03-12-2020

Oplichting.

Idem als vorige reacties.

Leo
Leo
28-11-2020

Oplichting

Heb de zelfde ervaring als andere gedupeerde mijn ervaring is een kopie

Mario
25-11-2020

Een schande hoe men kan behandeld worden!

Ik heb in september een horloge besteld en betaald , maar tot op vandaag heb ik deze nog steeds niet ontvangen . Eerst werd de levertermijn voortdurend aangepast en nu heeft men mij een tracing van iets van 03/11/2020 terwijl we vandaag 25/11/2020 zijn. Op deze tracing is het pakket "ergens" in België . Na de verkoper meermaals te contacteren via FB en Messenger werd ik geblokkeerd. Antwoorden op emails doet ie ook al niet meer. Alle negatieve reacties op deze website worden gelijk verwijderd, dus je kan niemand waarschuwen voor deze wanpraktijken. Zo kan die maar bezig blijven met mensen oplichten.Nochtans is er een "niet goed - geld terug " garantie, maar zolang je niets ontvangen hebt kan je niets retourneren. Je geld retourneren omdat je niets ontvangt doet hij ook niet. Kortom : geld kwijt en geen smart watch. Ondertussen is er een groep opgestart met gedupeerden en iedere dag komen er aantallen bij.

Astrid
24-11-2020

Onbetrouwbaar

3 weken geleden horloge besteld. Nog niets ontvangen. Behalve mails met vage track and tracecodes in China. Door andere gedupeerden benaderd.
Je ontvangt niets of een prulhorloge dat niet compleet of kapot is. En als je het terugstuurt moet het naar een adres in België wat, naar ik hoor, niet aan jasper gelinkt is.

Willy
21-11-2020

Komt afspraken niet na.

Ik heb hier een horloge gekocht en die werd met 2 weken geleverd. Bij het installeren bleek dat het display veel te snel uitgaat zodat je amper kon zien wat je in moest stellen. Een handleiding ontbreekt.
Gelijk een mail gestuurd en om een retour-formulier gevraagd. Op mijn vele aanvragen nooit een reactie gekregen. Pas nadat ik op de website een negatief bericht zette (die binnen no time er ook weer vanaf was) kreeg ik de voorwaarden toegestuurd. Die zijn heel vreemd, je kan eigenlijk nooit iets terug sturen. Niet goed, geld terug en 30 dagen garantie worden niet nagekomen. Niet leveren, niet reageren op mails enz. enz. lees ik bij vele gedupeerden.
Na vele negatieve reacties op de website te hebben gezet, heeft hij besloten de reviewpagina in zijn geheel te verwijderen. Nu kun je niemand je eerlijke mening meer geven.

Welk cijfer geef jij Smartfitpro.nl?