Smartfitpro.nl28 ervaringen

Viv
08-04-2021

Bestelling

Egt af te raden! Eerste bestelling aan gekregen ik doe een tweede en krijg niks aan geen antwoord of niks men geld niet terug! Er moet iets aan gedaan worden!

Willem
07-04-2021

Zeer slecht

Duurde bijna twee maanden eer het horloge te ontvangen. Na 2 weken deed het al niets meer. Krijg geen antwoord op mails om mijn geld terug te krijgen. Oplichters dus , trap er nietr in!

Leny
28-03-2021

Slechte service en kwaliteit

Al meerdere keren gemaild, dat het horloge niet doet wat het allemaal moet doen. Krijg heel laat reactie of geen reactie. Begin februari heb ik weer een mail gestuurd met de vraag om een nieuwe horloge of mijn geld terug, helaas geen reactie meer gehad. Ik zie dit als pure oplichterij. Voor nieuwkomers, ga er niet mee in zee.

Dippie
25-03-2021

Smarthorloge

11 jan 2021 bestelling geplaatst en €69,95 betaald. Na veel chats en mails nog niets ontvangen. Vorige week toezegging gehad via chat dat ik bericht krijg over teruggave van mijn geld. Helaas wacht nog steeds op bericht en teruggave. Mijn advies BESTEL NIET bij dit bedrijf!

Riëlle
02-03-2021

Alles werkt. Prachtig horloge.

Alles werkt. Prachtig horloge.

Jordi
19-02-2021

Zeer slechte kwaliteit

Horloge reageert traag.
Horloge krijgt niet alle berichten binnen.
Sluiting gesp laat zo maar los waardoor het horloge afvalt.
Slechte service van het bedrijf.

Andre
19-02-2021

Onbetrouwbare partij!

Op 2-1-2021 een horloge besteld die nog steeds de status 'te bestellen' heeft en ondanks herhaalde verzoeken krijg ik mijn geld niet terug gestort. Het is inmiddels 19-2-2021.

Ahrend
Ahrend
15-02-2021

Opgelicht

Oplichters eerste klas .Wacht nu 7 weken. Geen enkele reactie op mails. Ik ben erg warm nu met het opsporen van die oplichter. Ga hem maar even opzoeken.

Retchie
15-02-2021

Satsified

Dit is mijn tweede bestelling en ik heb het binnen 2 weken ontvangen. Mijn eerste bestelling kwam na 4 weken en er was vertraging vanwege de vakantie. Het is oké, ik begrijp een vertraging, ik ben blij dat ik met iemand van hun klantenservice kan praten en me de vertraging heb uitgelegd. Ik heb deze valentijnskaart mijn horloge cadeau gekregen voor mijn vrouw.

Wouter
28-01-2021

Ook ik ben in getuint

Ik ben er ook ingestonken. Stom dat ik niet eerst deze revieuw heb gelezen. Ik stel voor om toch aangifte te doen en roep iedereen om voor deze oplichtingsite via social media te gaan waarschuwen. Hoe meer mensen gewaarschuuwd wordt hoe beter.

Nic
28-01-2021

Wat nu te doen?

We zijn er dus met z’n allen weer eens ingetrapt; hoe naïef kan een mens toch zijn.
Ook ik dacht eigenaar te worden van zo’n horloge en ook ik heb een track en tracé nummer gehad en ook ik .etc etc
Iemand enig idee hoe deze stumpers zijn aan te pakken?
Sterkte allemaal!

Iris
Iris
22-01-2021

Geen levering

Product besteld, volgende dag zou deze dus op bus zijn, echter track en tracé nummer kan het pakket 17 dagen later nog niet vinden. Conclusie: geen product maar wel berichten dat ik moet betalen. Er zijn nog veel meer gedupeerden zie: de groep ervaringen met smart fit pro horloge op, hier zijn meerdere gedupeerden van deze oplichting. SAMEN STERK

Marc
22-01-2021

Smart fit pro bedrijf van het laagste soort

Op 26 december besteld en betaald Krijg een bericht op 5jan 2021 met trackingnummer .Kan dit nummer nergens vinden met hun zogezegde verzendbedrijven waar ze zouden mee werken .Nogmaals mail verstuurt van jongens hoe zit dat krijg antwoord dat ze het met de post gingen bezorgen vandaag 22jan nog steeds niet ontvangen.Denk dat ik de internet vrome United ga inschakelen.

Karel
20-01-2021

Onbetrouwbaar en malafide.

Besteld, betaald en pas na 5 weken ontvangen.
Wil terugsturen maar nul reacties op gestuurde mails ondanks belofte dat na 2 werkdagen zou worden gereageerd.
Horloge inmiddels in vierkant archief gesodemieterd.

NIET KOPEN dus: ONBETROUWBAAR

Evert
19-01-2021

Niet te vertrouwen die levering bij Smartfit.

Wei bestellen en betalen, maar niet leveren. en als je een mail stuurt, wordt die verwijderd.

19-01-2021

Onbetrouwbaar en mogelijk zelfs internetfraude

Op 2 januari 2 horloges besteld, 2 dagen later de bevestiging dat de bestelling onderweg is.
Op 9 januari nog steeds niet ontvangen. KvK gecontroleerd, blijkt niet bestaand nummer te zijn.
Op 18 januari aangifte gedaan bij de politie. Misschien is het verstandig om allemaal aangifte te doen, want dan krijgt het meer aandacht bij de politie.

Monique
Monique
16-01-2021

Niet kopen, veel gedupeerden!

Idem als hierboven. Oplichterij.

Marjan
08-01-2021

Niet kopen

Horloge na lange tijd eindelijk geleverd maar na 1 dag kapot.
Mails worden niet beantwoord en mijn review is verwijderd!

JJ
20-12-2020

Niet kopen!

Niet ontvangen binnen de aangekondigde 2 weken. Toen gereageerd. Ondertussen was de bedenktijd verlopen. Geen recht meer op teruggave. Na 4 weken alsnog ontvangen uit China. Toen wist ik dat ik genept ben. Helaas had ik bij bestellen vertrouwen in Smartfitpro omdat ik deze in een test tegenkwam.
Ik ben inmiddels 5 uur bezig om hem te personaliseren. Schermpje gaat steeds na enkele seconden uit en dan is de verbinding weg.

Marinus
Marinus
14-12-2020

Onbetrouwbaar

Besteld en betaald. Maar daarna niets meer vernomen. Gelukkig betaald via Paypal zodat ik mijn geld ga terug vorderen.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Smartfitpro.nl?