HEMA reviews

3.1

Lien
06-08-2020

ZWARE teleurstelling !

Hemdjes besteld voor mijn dochter met een opdruk erop. Zoals altijd was ik mijn kledij alvorens ik deze aan mijn dochter aandoe. Op 30° 15 min in de was gedaan.

De opdruk komt er af in brokkelingen en alle andere hemdjes van geel naar roze geel verkleurd + roze vlekken. Ik stuur onmiddellijk een bericht naar Hema met een heeeel duidelijke foto. Zij verwachten van mij dat ik met mijn bestelling tijdens corona periode naar de winkel ga.Terwijl dit om een ONLINE bestelling gaat. Er is duidelijk te zien op de foto dat dit om een grove fabrieksfout gaat. Dus in mijn ogen een heel duidelijk geval. Hema weigert echter zijn verantwoordelijkheid op te nemen. Ik koop hier nooit meer iets!

Barbara
01-08-2020

Bestelling betaald, maar nooit geleverd!

Ik had een jurk en badpak besteld. Mijn bestelling is helaas nooit aangekomen.

Ik was op de afgesproken dag en tijd speciaal thuis gebleven en extra alert op de bel. Niks gehoord, niks bezorgd. Aan het einde van de aangegeven bezorgperiode (15.15 uur) zag ik dat DHL door had gegeven dat het pakketje al om 14.05 op mijn adres is bezorgd. Hoe durven ze!

Zij klikken op hun schermpje op "bezorgd" en ik heb niks ontvangen, betaald voor niks.

Hoe is zoiets mogelijk? Ook mijn buren hebben niks in ontvangst genomen voor mij (hoefde ook niet, want ik was gewoon thuis).

Ik baal ervan. En zal een volgende keer niet meer bij HEMA / een andere webshop bestellen als ik weet dat ze met DHL samenwerken. Dit is niet mijn eerste slechte ervaring.

En wat zei de HEMA klantenservice: we laten DHL onderzoek doen en: u kunt de producten opnieuw bestellen. Ze zijn nog op voorraad (m.a.w. ook weer opnieuw betalen). En bedankt!

Nooit meer dus!

Zo gaat HEMA echt failliet.

Outlook voor Android downloaden

Nico
29-07-2020

BLOEMPOTTEN

Ik had bloempotten besteld 2+1 gratis, deze werden bezorgd door DHL, wat bleek, van de 3 waren er 2 gebroken, gemaild naar klantenservice met foto erbij, een retour van € 12, was prima, gelijk een nieuwe set besteld, echter toen deze werden geleverd waren ze alle 3 gebroken, opnieuw gemaild, aankoop bedrag wordt geheel terug gestort, later 2 x besteld, werd geleverd alles in orde, ik had een goed contact met de dames van de klanten service, kreeg vandaag nog mail dat de teruggave binnen 2/3 dagen op mijn rekening zou staan, ik kan alleen maar zegen "ECHT HEMA"

Tinus
17-07-2020

Rechtbijstanverzekeing

Niet aan te bevelen.

De Hema rechtsbijstandsverzekering beveel ik zeker niet niet aan. Ze zijn telefonisch niet te bereiken.

Wacht al en jaar op antwoord .

Mensen neem GEEN verzekering bij de HEMA het zijn oplichters

Valentina
17-06-2020

SCHOOLSPULLEN

Ze hebben gezegd dat de schoolspullen op 15 Juni er zouden zijn in de winkels ik kom op 16 Juni en ze hebben nog niks. Kan niet

Mitzy
13-06-2020

Slechte theedoeken

6 donkerblauw met goudkleurige panter opdruk gekocht

Waardeloze kwaliteit! Je kunt er niks mee afdrogen.na wassen net karton en neemt niks op.meteen uit assortiment halen!

Had geld ook zo op straat kunnen gooien

13-06-2020

Fotopuzzel

Ik hem en foto puzzel besteld bij de Hema, nu zijn we ermee bezig maar de foto hebben hun zelf bij geschaafd bepaalde dingen zijn verplaatst en andere dingen die op de kaft staan staan niet op de puzzel.

Je kan de puzzel ook maar 1 x maken want daarna zijn de stukjes zwaar beschadigd tot stuk.

Ik heb dit 1 x besteld maar doe het NOOIT meer, ik betaal volgende keer wel iets meer en dan is het goed

Mari
03-06-2020

Incomplete bestelling en niet naleveren niet eens een reactie

Online bestelling gedaan maar 1 item waar er 4 van besteld waren is er maar 1 geleverd. Nu voor de derde keer daarover bij klantenservice geweest ze doen er niks mee en is wel betaald! echt slecht!

Cobra
02-06-2020

Onfantsoenlijk personeel

Tjonge tjonge wat hebben ze hier bij de hema in de brusselsepoort in maastricht onfantsoenlijk personeel.verschikkelijk je word er af geblaft of dat je een hond bent.bah bah bah.voor ons nooit geen hema meer dat het daar nooit druk is ik kan het mij voorstellen.dat ze maar gauw de fles op gaan.want aan zulke winkels is niets verloren.want die zijn echt niet waard dat ze ook maar iets verdienen.

Manon
29-05-2020

Koop hier geen gordijnen

Geweldige winkel en leuk assortiment maar de gordijnen service is om te huilen(als je het al service mag noemen). Ik heb begin April gordijnen bij de Hema aangeschaft en ze zouden na 3 tot 4 weken geleverd worden. Toen ik na een maand nog niets had vernomen heb ik gebeld naar de winkel. Iemand nam geïrriteerd op en zei direct; ''wanneer heb je ze besteld? ooooh, ja het duurt minstens 6 weken''. Nu 2 maanden verder heb ik weer gebeld. Wederom werd er erg geïrriteerd opgenomen: ''Ja door Corona duurt het minstens 7 weken''. Toen ik aangaf dat ik al langer dan zeven weken wachtte zei mevrouw; ''Probeer het over een week nog maar een keertje''.

Ik heb haar vriendelijk gevraagd of ze de status van de order wou checken omdat ik mij oprecht zorgen maak of de order wel goed is doorgekomen. Ik slaap al 2 maanden zonder gordijnen en kan niet nog een keer 2 maanden wachten. Hier op kreeg ik een geïrriteerde reactie; ''als u volgende week belt, kunnen we de status checken''.

Sorry, maar als je 3 tot 4 weken aangeeft en vervolgens na 8 weken nog niks wilt doen aan service of informatie verstrekking ben ik er toch echt klaar mee. Sorry Hema, mij ben je als fan kwijt.

Willemien
16-05-2020

Super fijne ervaring Hema Grote Staat Maastricht

Vanmiddag allereerst allervriendelijkst geholpen door charmante dame aan kassa. Het wordt momenteel weer drukker en je moet goed opletten hoe je een ander niet te dicht benaderd. Of het hierdoor kwam, dat net buiten de tas met gekochte fles wijn uit handen gleed? Terug naar binnen om te vragen of ik de glasscherven er mocht achterlaten, werd ik niet alleen

positief geholpen met deze vraag, maar bood de filiaalhouder mij meteen een nieuwe fles aan! Dit is voor mij Echt HEMA!

Ruben
29-04-2020

Fotoservice: ik verwacht geen top kwaliteit zoals in de fotowinkel. Toch zijn producten niet echt goed en niet zoals ik heb aangegeven in de online editor. Sturen meerdere mails of ik een klanttevreden review wil schrijven en daarop geen reacties.

Sher
28-04-2020

Zeer teleurgesteld in woonverzekering

Net als meerdere klanten, sloot ik vol vertrouwen een woonverzekering af bij de HEMA. Toen kreeg ik 6 maanden geleden voor het eerst lekkage. Dit had ik ingediend bij de HEMA maar dit was afgewezen omdat het door slijtage zou komen (beoordeeld van een afstand). Toen hebben we alles op het dak laten vervangen en zelf de vervolgschade hersteld. Vervolgens bleek het nog steeds te lekken (3 maanden geleden) dus heb ik dit aangegeven bij de HEMA. De oorzaak was onbekend en HEMA stuurde een lekdetectie om dit te controleren. Daarna zouden zij laten weten of zij de schade vergoeden. We zijn nu twee en een halve maand verder na de lekdetectie en nog steeds geen antwoord. Er wordt niet gereageerd op mijn mails waarin ik vraag naar de status. Zeer klantonvriendelijk. Wanneer dit is afgerond, stappen wij over naar een andere woonverzekering.

Ssm
21-04-2020

Vooral online zijn ze zeer slecht.

Ze leveren halve bestelling en vervolgens laten ze niets van zich horen.

Klantenservice komt ook niet verder dan standaard antwoorden. Ik wacht nog steeds op tweede product van de bestelling.

Arend
16-04-2020

Preferente medicijnen op basis van kosten?

Al jaren kalktabletten gebruikt voor botontkalking dit werkt prima.

HEMA Zorgverzekering vergoed echter alleen poeder met citroenzuur wat opgelost wordt in water.

Verschil in kosten met tabletten ca 70 cent per maand.

Betaal ca 145 euro per maand aan verzekeringspremie.

Door de citroenoplossing wordt mijn gebit aangetast lijkt me.

Als tandartsen limonade drinken met een rietje voorstellen wat doet citroenzuur dan wel?

Verschil in kosten bijbetalen is niet mogelijk.

Waardeloze verzekering Hema bepaald dus wat je moet slikken op basis van een paar centen.

Ik zeg per eind dec 2020 deze verzekering op en ga terug naar oude verzekering Avero die nooit problemen gaf.

Ernst
07-04-2020

Hoge premie slechte dekking en waardeloos contact!

Margriet
24-03-2020

Koffie pads

In deze crisis tijd omdat iedereen thuis zit verwacht ik op zijn minst dat de prijzen van de koffie pads het zelfde blijven. In de media wordt ook gezegd de prijzen zijn BEVROREN, maar niet bij Hema. Van het een op het ander moment een opslag van13% HEMA SCHAAM je, in deze voor vele thuiszittende €040 per zak omhoog.

17-03-2020

Rechtsbijstandverzekering drama

Ik heb een rechtsbijstandverzekering bij de Hema.

Na al die jaren heb ik ze een keer nodig laten ze je in de kou staan.

Ten eerste je kan ze niet bereiken met een vraag onmogelijk.

Na aanmelding van de schade krijg je van de Hema een mail dat ze binnen 5 werkdagen contact opnemen, niet gebeurd na 6 werkdagen krijg ik nu weer een mail dat Das binnen 6 werkdagen contact opnemen. dan zijn we ruim 2,5 week verder na melding. Als deze zaak is afgehandeld gauw overstappen naar een verzekeraar die wel de klant centraal zet, dan maar iets meer betalen.

Tineke
18-02-2020

Puntensysteem

Het puntensysteem van de Hema is niet aantrekkelijk voor de consument. Ze zijn beperkt geldig dus je wordt verplicht om binnen een bepaalde tijd weer aankopen te doen. Dit is niet voor iedereen weggelegd!

Maak het interessant voor iedereen!

Sven
12-02-2020

Teleurstellende kwaliteit, betrouwbaarheid en klanttevredenheid

Voor het bekendmaken van onze gezinsuitbreiding hebben wij via HEMA een fotopuzzel besteld. Donderdags per mail de bevestiging dat de puzzel vrijdagochtend in Venlo is af te halen. Nietswetend vrijdags tijdens werktijd naar Venlo gegaan om het op te halen, bleek dat ons product niet in Venlo was geleverd. De klantenservice in Venlo wist schijnbaar nergens iets vanaf. Eenmaal terug thuis de algemene klantenservice gebeld om dit te melden en te vragen waar de puzzel is. Bleek dat Venlo 's morgens al van het niet geleverde product op de hoogte was, maar ze de interne procedure niet hebben opgevolgd om het probleem meteen op te lossen. Vanuit de algemene klantenservice werd duidelijk dat de puzzel in Rozenburg, dikke twee uur van Venlo, is bezorgd. Tot zover de behoefte vanuit HEMA Venlo om hier actie op te ondernemen als je er al vanaf weet. De algemene klantenservice gaf aan dat de puzzel diezelfde avond per koerier naar Venlo gebracht zou worden, zodat ons geplande feest op zaterdagavond zonder problemen kon plaatsvinden. We zouden zaterdag in de ochtend gebeld worden. Omdat we zaterdag om 11.00 uur nog geen reactie van HEMA Venlo hebben vernomen, hebben we toch maar weer zelf de klantenservice gebeld. Na 20 minuten wachten kregen we de boodschap dat de puzzel nog in Rozenburg lag. Dit met de boodschap dat ze het vergeten waren aan de koerier mee te geven, er verder niets aan konden doen en we maar tot maandag moesten wachten. Met alle gevolgen van dien werd geen rekening gehouden hetgeen inhield dat we op eigen kosten een ander alternatief moesten bedenken. Kortom, lekker makkelijk om de klant zonder enige oplossing met het probleem op te zadelen. Maandags werden we door backoffice van HEMA gebeld met excuses voor de gang van zaken. Als oplossing zou de puzzel kostenloos op woensdag (5 dagen later als gepland) in HEMA Venlo liggen en konden we ook een leuk cadeau als goedmaking verwachten. Heb vandaag (woensdag) de puzzel als ook het cadeau opgehaald. Emotionele waarde is niet in geld uit te drukken, maar als een knuffel van EUR 8,- moet uitdrukken hoe zeer HEMA de gang van betreurd dan is dat wel zeer teleurstellend te noemen. Van een organisatie als HEMA verwacht je beter. En dan nog niet eens te beginnen over de extra kosten die we hebben moeten maken om de bekendmaking toch te kunnen laten plaatsvinden. Spijtig om te benoemen hoe slecht en met name teleurstellend de kwaliteit, betrouwbaarheid en klanttevredenheid van HEMA is. Als trouwe klant van HEMA kiezen wij toekomstig liever voor organisaties die wel hun afspraken na kunnen komen.