HEMA reviews

3.1

16-05-2012

Per 1 juli 2011 is HEMA Verzekeringen overgestapt van risicodrager AON Verzekeringen naar Achmea Schadeverzekeringen N.V. M.a.g. dat ze de schadevrije periode ook maar even opschuiven!

Ik heb bij Roydata geïnformeerd, daar stond gewoon de oude, correcte datum geregistreerd.

Idioot dat dit zomaar kan.

Nooit meer Hema dus, dit is overigens niet het enige incorrecte. Fatsoenlijk antwoord geven zit er niet bij. En ze nemen er rustig 4 weken de tijd voor.

19-04-2012

Zijn erg goedkoop maar zodra er wat is begrijp je waarom. Antwoorden pas na 40 uur op e-mails en dan ook nog maar op 1 e-mail tegelijk. Het antwoord slaat bovendien de eerste drie keer nooit op de vragen die je hebt gesteld, is gewoon plak en knip werk uit allerlei standaard teksten, dus je bent zo een paar weken verder voordat de boodschap uberhaupt is overgekomen. Als je er dan wat van zegt krijg je te horen 'wij zijn een internetverzekeraar' nouja ik denk toch dat ze niet helemaal hebben begrepen wat dat inhoudt. Fijne van de meeste internetbedrijven is juist dat je ze een mail of support request stuurt zonder te hoeven bellen en dat je binnen een tot enkele uren een fatsoenlijk antwoord danwel oplossing hebt. Niet dat je na elke vraag 40 uur kunt gaan wachten op een nietszeggende reactie. Mijn welgemeend advies: alleen met Hema Verzkeringen in zee gaan als u nooit schade hebt.

28-03-2012

Ik heb zeer slechte ervaringen met HEMA verzekeringen. Ik heb 20 jaar schadevrij gereden en nu buiten mijn schuld in een half jaar twee schades geclaimd. De communicatie is 0. ze reageren echt helemaal nergens op. Bij de eerste claim werd deze meteen afgewezen. Toen ik ze erop wees dat in de polisvoorwaarden stond dat het gedekt was, kwamen ze pas na maanden over de brug. Nu met inbraak al 4 weken geleden gemeld en politierapport gemaild. Nooit meer iets van gehoord. Nog geen ontvangstbevestiging kan eraf.

Dus HEMA verzekeringen NIET DOEN.

27-01-2012

In juni 2011 mijn scooter verzekering gewijzigd, van WA met casco naar alleen WA. Begin jan. 2012 krijg ik een telefoontje van een callcentre die vertelt dat ik 5 mnd premie achterloop en of ik dat maar even snel wil betalen. Blijkt dat ze de oude en de nieuwe verzekering op 1 en dezelfde scooter hebben laten lopen. Iedere maand wordt per automaat keurig mijn premie voor de WA verz. afgeschreven. Niks achterstand dus. De juf aan de tel zei het te begrijpen en dat ze het zou doorgeven. Krijg ik 25 jan. jl een zeer onbeschofte brief dat ik wordt geroyeerd omdat ik de achterstand maar niet betaal !!!!! Alle vorige correspondentie hier over hadden ze ook nog eens naar een fout mail adres gestuurd en dus nooit bij mij gekomen.

Woest ben ik hierover en ga dus helemaal niets betalen. Meteen opgezegd en een andere verz. bij de Anwb afgesloten die ook nog eens de helft goedkoper is !!!!

Alleen bij de Hema, luidt de reclame......ja inderdaad dus ook nooit meer Hema !!

29-11-2011

Opeens boeken ze hoge bedragen af voor mijn autoverzekering deze per omgaande opgezegd. De premie van mij apv en doorlopende reisverzekering voor het hele jaar betaald. Inmiddels ook mijn reisverzekering opgezegd maar krijg geen restitutie na weken mailverkeer krijg ik 0,73 cent bijgeschreven met als antwoord dat dat de verrekening is van mijn apv verzekering. terwijl hier ook de premie al van betaald is voor het gehele jaar. Ongelooflijk!! een grote puinhoop bij hema verzekeringen sinds ze overgegaan zijn naar een andere verzekerings maatschappij.

03-11-2011

Wat een puinhoop daar!!! Ik ga mn verzekering opzeggen. Schadevrije jaren worden niet meegenomen...je blijft op hetzelfde staan. Fatsoenlijk antwoord krijg je niet als je per mail een vraag stelt. Tenminste, geen reactie op je vraag. Groene kaart is niet uit te printen!!! Nadat ik een klacht heb ingeschoten kreeg ik een reactie...maaaarrrr hahahaha...raad es...lukte het nog niet.

Ben weer een ervaring rijker...nooooiiit voor een mini-eurootje op de 1e rang willen zitten...

Dussss Hema verzekering...Daaag WEG KLANT!!!!!

03-11-2011

dit is werkelijk de grootste ........ firma waar je mee in zee kan gaan

laatst een minischade gehad oorzaak een ander heeft zeker 30 mailtjes gekost en zeeën van tijd en ergenis comunicatie krijgt van mij het cijfer -0

nu ook verplichten ze je automatiche incasso waar ze vrolijk mee beginnen anders word je eruit gepleurd

ik betaal gewoon dubbel nu aangezien ik net voor een jaar betaald heb het is er zo'n chaos niet normaal wat een ondermaatse toko

moet alles via de mail oplossen waar ze naa een week of 2 op reageren met een nutteloos antwoord

ga hier nooit mee in zee

06-10-2011

Hoi,

Wij hebben een doorlopende reisverzekering.

Dit jaar voor het eerst medicijnen in het buitenland gekocht (op recept van de arts) en terplaatse betaald.

Via CZ alle kosten betaald gekregen m.u.v. de medicijnen. De rekeningen dus samen met het schadeformulier ingestuurd (via mail zoals ze op hun website aangeven) maar nu naar 2 weken en verschillende mails met het verzoek om aan te geven of de melding is aangekomen nog steeds geen reactie van de Hema. Nu gaat het om een relatief klein bedrag maar wat als er een grote schade is met de auto als die daar is verzekerd!!!

Na 2 weken en nog steeds geen bericht is voor mij de keus weer snel gemaakt, stoppen per vervaldatum en een andere verzekeraar zoeken.

11-07-2011

Mijn ervaring gaat over een doorlopende reisverzekering bij hema. Ik ben net een week terug uit Zuid-Afrika. Het was een mooie vakantie en een prachtig land. Alleen ben ik een paar dagen in het ziekenhuis geweest omdat ik was gebeten door een teek. Daardoor was ik behoorlijk ziek geworden en werd ik een paar dage met hoge koorts opgenomen in het ziekenhuis van johannesburg. Mijn vriendin nam toen direct contact op met hema verzekeringen omdat ik daar verzekerd ben. We werden goed geholpen en alles is netjes vergoed.

bij hema was het afsluiten makkelijk en ik ben echt netjes geholpen toen ik hulp nodig had! Sowieso raad ik iedereen aan goed te kijken wat allemaal gedekt is bij jou reisverzekering.

01-01-2011

Ik las ergens op internet dat die autoverzekering van de Hema goedkoop was. Dus ik wou mijn auto daar gaan verzekeren. Ik had namelijk na 6 jaar een auto gekocht, daarvoor heb ik altijd in een leaseauto gereden. Afijn, toen ik mijn verzekering wou afluiten kreeg ik te horen dat mijn 6 jaar schade vrije jaren niet meegenomen konden worden en ik dus op 0 jaar moest beginnen. Dat kost flink meer premie per maand!

Inmiddels heb ik mijn autoverzekering afgesloten bij AllSecur en tot nu toe geen problemen mee gehad. De premie was zelfs een euro goedkoper dan bij de Hema en het belangrijkste mijn schade vrije jaren zijn gewoon meegenomen. En dat scheelt veel, heel veel.

Nadelen van hema: Belachelijk dat schade vrije jaren die ik in mijn leaseauto heb gereden niet mee kan nemen. Dacht dat Hema een goed bedrijf was!!1