Odido reviews

18-10-2021

Waardeloos gewoon komen afspraken niet na.

Vandaag internet geïnstalleerd monteur zij dat het later op de avond ging werken. Zit nu al 6 uur naar zo'n knipperend rood lampje te kijken. Zat eerst bij KPN heb veel spijt dat ik er weg ben gegaan.

Jammer dat je geen 0 kan geven!

Marrie
16-10-2021

Overgestapt met heel veel poeha.kostte me zeker drie werkdagen waarbij de hele korting die ik daar kwam halen in werktijd weggestreept kan worden.

vervolgens een eerste rekening van 63€ ipv 13.50 omdat ik een servicenummer had gebeld (geen idee wat dat was en kon het niet terughalen, zat midden in een verhuizing dus moest veel regelen).

wat een hufters.ik ga weg zodra het kan. Heeft me al meer gekost dan al die jaren bij KPN of Tele2

Aby
07-10-2021

WAARDELOOS BEDRIJF die je aan het lijntje houdt!

Ruim 2 jaar geleden hebben we (na heel veel aandringen) via de klantenservice een claim ingediend voor de zogenaamde "gratis telefoon" die in het verleden bij een abonnement is geleverd.

Afgelopen maanden WEDERON voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe het na ruim 2 jaar en 4 maanden radiostilte met mijn case is. De klantenservice kon alleen zien dat mijn klacht "in behandeling" was en kon de betreffende afdeling niet bereiken of mij doorverbinden. En dit krijg ik al jaren te horen!

De oplossing:

Wij willen dat T-Mobile na zoveel jaar eindelijk met een oplossing komt en de claim netjes afhandeld. Alle informatie is digitaal en per post aangeleverd en er is meer dan genoeg tijd geweest om de claim af te handelen!

05-10-2021

Sinds een update afgelopen nacht vandaag alleen nog NPO1,2 en 3 de rest is verdwenen.

Geen melding op hun website er staat geen storingen.

Dan maar bellen , krijg je te horen dat e.e.a. bekent is en het wordt opgelost zodra ze weten wat het probleem is.!

Het probleem is blijkbaar de update mensen van T-Mobile maar ja dat kon ik ze niet vertellen want de verbinding was al door T-Mobile verbroken.

02-10-2021

Als trouwe klant van T Mobile laat je je adviseren bij de continuatie van een contract. Op mijn aangeven dat mijn abonnement bij een andere provider aanmerkelijk goedkoper kon worden werd mij aangegeven gebruik te kunnen maken van de klantkorting. Een bedrag van 10 euro per maand korting. Wat er toen niet bij werd verteld door deze slimme verkoopster, was dat die korting alleen van toepassing was wanneer er meerderde abonnementen aanwezig waren op mijn huisadres. Zij konden in hun systeem zien dat dit niet zo was. Maar wel het advies om de korting in de site aan te passen, zij zeggen nu dat ik dat gedaan heb, maar ik weet zeker dat de verkoopster dat gedaan heeft. Maar terugdraaien niet. Dat had ik binnen de wettelijke termijn van 14 dagen moeten doen. Concreet is dit pure misleiding. Ik waarschuw dus iedereen die een nieuw contract of bestaand contract bespreekt, dit ofwel goed te controleren, of gewoon niet te geloven wat ze zeggen, en te overwegen niet met hun in zee te gaan.

Monika
30-09-2021

Drama! zo spijt van. internet verbinding steeds weg tv kastje doet het geen ene dag . 2x iemand aan de telefoon gehad en word aan gewerkt krijg ik steeds te horen maar ben 2 weken verder en nog NIKS. Ze moeten dat bedrijf sluiten . Na me contract ga ik weg daar

Maro
28-09-2021

T mobile krijgt bij deze de looie loekie en tegelijkertijd de koude douche. Service slecht ze incasseren gelden maar leveren geen diensten. Bij terug vraag draaien ze erom heen om het onrechtmatig verkregen bedrag terug te storten. Ze schermen zich volledig af . Ze nemen geen verantwoordelijkheid. Ik noem het een eenzijdig betalings verkeer . Wel de lusten maar niet de lasten of het fatsoen om het op te lossen. Wil door deze service overstappen naar zit aan een contract verbonden. Dat is in mijn ogen een Monopoly positie. Ik snap dat het een grootbedrijf is maar zo ga je niet met klanten om zonder abonnees is er geen T-Mobile. Dus ga goed met je klanten overweg. Gewoonweg een slechte service ga vooral door met het beleid .

Ben
25-09-2021

Toen ik bij t-mobile (T) klant werd zou T de internet verbinding gaan realiseren. Nu ben ik een maand verder en is er nog steeds geen fatsoenlijke internet verbinding in mijn woning. In eerste instantie moest er een glasvezel kabel getrokken worden naar mijn meterkast die zich buiten de woning bevindt. Ik gaf bij het plaatsen aan dat ik de glasvezelkabel in de woonkamer wilde hebben. De monteurs hebben daar geen gehoor aangegeven en hebben de kabel geplaatst in de meterkast. Ik ben er van overtuigd dat ze dit hebben gedaan zodat ik 300 + euro kan betalen voor een cosmetische ingreep. Dit betekend dat de kpn monteurs de FTU, glasvezel aansluiting, verplaatsen van de meterkast naar de woonkamer toe. De kpn monteur gaf als argument dat T de opdracht moet geven, T geeft aan dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is. Daarbij is 1 keer de giudeon monteur, monteur van T, niet komen opdagen om de verbinding te realiseren. al met al na herhaaldelijk contact nog steeds geen internet.

Lisa
24-09-2021

Altijd fantastisch bereik en ook qua prijs blijft het nog leuk. Wel gedoe mee eigenlijk.

Thomas
14-09-2021

Tv kastje is een ramp. Werkt vaker niet dan wel… en als dat ding het wel doet, reis je voor je gevoel 5 jaar terug in de tijd. Wat een armoe. We zijn overgestapt wegens een verhuizing. Vorige provider was echt een verademing ten opzichte van t mobile. Wij gaan heel blij zijn als het jaar er op zit.

Service: op zich zijn ze aardig aan de telefoon (uiteraard na lang wachten)… maar telkens ligt het weer aan iets anders. Geen eenduidig verhaal… meer actie dan een keer opnieuw opstarten gebeurd er niet. Het interesseert ze geen moer.

Kiki
10-09-2021

Beloftes worden niet nagekomen na bestelling.

Of je nou tele2 belt of tmobile het zijn alleen maar target jagers. Er worden dingen beloofd aan de telefoon zodat je een goede service schijnt te krijgen maar dat is niet zo. Als je erover belt weet niemand ergens wat van af en kom je geen stap verder.

Helaas ben ik al overgestapt. Maar heb ik nog bedenktijd. na het lezen dat er pas ook nog een grote datalek is geweest denk ik toch gelijk op te zeggen. Van service is geen sprake. Jammer .

09-09-2021

Waardeloze ballentent

Ik kan oprecht geen enkel positief woord over dit bedrijf over mijn lippen krijgen. Wat een waardeloze tent en ik zou iedereen afraden om hier nooit een contract af te sluiten.

Begin februari een contract afgesloten van 100 MBIT/s. sinds de eerste dag van het contract problemen mee gehad en nooit meer dan 40 MBIT/s ontvangen.

Was al een heel karwij om T-Mobile zo ver te krijgen om mij met dit probleem te helpen. Worden er monteurs langs gestuurd die tot niks in staat zijn. De eerste 3 monteurs komen gewoonweg niks doen. Komen alleen met de melding dat T-Mobile de verkeerde foutmelding in het systeem heeft gezet en dat zij niks voor mij kunnen betekenen, ondanks dat ik meerdere malen had aangegeven dat het probleem in het systeem fout was bij T-Mobile. Bij de 4e monteur en 2 maanden verder eindelijk het probleem aangepast, wat uiteindelijk ook niet het probleem was.

Twee maanden doorgespoeld. 8 monteurs totaal over de vloer geweest, komen tot de conclusie dat er geen oplossing voor is. Weer contact met T-Mobile om het contract gelijk stop te zetten. 0 service, 0 oplossingen en alleen maar problemen opschuiven, nooit terugbellen (daadwerkelijk nooit, inmiddels 45 KEER gebeld, nooit terug gebeld). Vergoeding beloofd van de helft van de contractkosten wegens waardeloze service. Personeel kon dit "niet terug vinden" pas nadat ik zelf terug heb gezocht in de chats werd dit bevestigd dat het terug betaald zou worden.

Inmiddels september, 8 maanden verder, NOG STEEDS geen vergoeding ontvangen omdat de "crediteuren afdeling" een foutje heeft gemaakt. Maar wel binnen 5 dagen apparatuur terug sturen anders 165 EUR boete!

Grootste oplichters ooit, dat deze partij klanten heeft snap ik niet, moet er nooit meer wat van weten.

29-08-2021

Pukcode kwijt

Nog nooit gelukt in te loggen ,alle opgegeven inlog codes werken niet,tmobile heeft mij nu geblokkeerd,

Andere telecom providers kan ik wel inloggen,

Gerwin
27-08-2021

Wat een slechte service!

Zit al 8 weken op internet te wachten.ik weet dat het snel opgelost kan worden middels een configuratie verandering.help desk kan niets, wil niets , mag niets en zijn snel geïrriteerd! Word steeds beloofd gebeld te worden , in 8 weken niet gebeurd. Uren aan de telefoon gezeten.nu wordt mijn aanvraag opnieuw ingediend .de hele installatie wordt opnieuw ingepland. Ik moet nu nog weer langer wachten.

Ilse
25-08-2021

Geen hulp bij plaatsen nieuw modem

Vandaag telefonisch contact gehad met de t- mobile met de vraag of een monteur ons kon helpen bij het installeren van het nieuwe modem ZYXEL T-50.

Dit was volgens de telefonist niet mogelijk omdat het alleen zou gaan om het overzetten van een paar snoeren en daarvoor kon geen hulp ingezet worden.

Vanmiddag en vanavond bezig geweest en hulp ingeschakeld van buren, maar helaas is het omzetten van de oude modem naar het nieuwe modem niet gelukt. Ik word er moe van dat je geen hulp kunt krijgen, maar het zelf uit moet zoeken.

Ik ga op zoek naar een andere provider die wel bereid is te helpen als hierom gevraagd wordt.

Ilse

Esther
25-08-2021

Slechte hulp met geld terug krijgen

Snelle levering

werkt super, naar behoren

Drama met service, we betalen teveel tot op heden niet terug gestort. Hiermee bezig vanaf mei. De druppel, ik moest het zelf uitzoeken of later terug bellen, mevr. kon mij niet helpen. Na 50 min bellen, 6x mijn verhaal, 4x opgehangen te worden. Toen ik op het punt stond om over te stappen, moest ik dat maar lekker doen en werd ik doorverbonden. Axel van de verkoop moest dit regelen, mijn complimenten naar deze man. Hij heeft ervoor gezorgd dat mijn geld als het goed is volgende maand terug gestort wordt. (150,-) Ik kreeg nog een cadeautje en heb het vertrouwen terug gewonnen. Nogmaals credits naar deze man, want de andere 4 vrouwen waren een drama.

23-08-2021

Geen werkende klantenservice T-Mobile

Wat een baggerclub is T-Mobile. Ik had al T-Mobile mobiel en heb bij mijn verhuizing in de winkel in Hengelo ook internet erbij afgesloten, wat mij klantvoordeel op zou leveren. Dat is een grote fout gebleken.

In de winkel is het huisnummer niet goed ingeregeld, omdat het systeem de huisnummertoevoeging niet kende. Volgens de winkelmedewerker zou dit wel goed in de systemen staan en allemaal goed komen.

Niks blijkt minder waar. De monteur werd eerst naar het verkeerde adres gestuurd, met veel moeite heb ik de klantenservice en de installatiepartner (Guideon) kunnen overtuigen wat wel mijn adres was, de klantenservice doet alsof ik dom ben ("hier staat toch echt een ander adres meneer").

Nu, meer dan 3 maanden verder, is het klantvoordeel nog altijd niet aangezet. Meerdere keren naar de klantenservice gebeld, al een paar keer toezegging gehad dat het geregeld was en het teveel betaalde gecrediteerd zou worden, maar ook nog altijd niets van dat alles.

De klantenservice is overigens extern ingehuurd en heeft nergens toegang toe. De afdeling die daadwerkelijk mijn huisnummer goed moet invoeren zit op het hoofdkantoor in Den Haag en kan/mag niet door de klantenservice benaderd worden. Het laatste ticket daar om die kleine aanpassing te maken en daarmee het klantvoordeel aan te zetten is alweer een aantal weken oud, daar wordt niks mee gedaan.

Nu vandaag weer de toezegging gekregen dat er weer een email naar de afdeling in Den Haag wordt gestuurd, maar als het volgende maand niet is opgelost, dan ben ik er klaar mee en ga ik met zowel mobiel als internet ergens anders heen. Dit is geen manier van je klanten behandelen.

Adi
21-08-2021

5 dagen wachten zonder monteur of wat dan ook te sturen

Ongelofelijk dit. Sinds vrijdag brandt het FO-lampje niet meer en zitten we zonder internet. Als je dan de klantenservice belt krijg je te horen dat ze er een ticket van maken en ze na 5 werkdagen een response verwachten. Een internet-provider die in 2021 mensen voorschotelt dat ze ermee moeten omgaan dat ze 5 dagen geen internet hebben thuis.

Hoe moet ik nu werken? Hoe moet mijn vriendin haar project afmaken?

Als dit niet vandaag of morgen opgelost is, stappen we direct over. Wees gewaarschuwd als je hier een internet abonnement wilt aansluiten!

Khan
18-08-2021

Geen internet sinds 2 weken.

De slechtere kwaliteit van de klanten service die ik ooit heb gehad in mijn leven. Ik had geen internet thuis en heb ik klantenservice van T mobile gebeld. Ze hebben gezegd dat het gaat 2 dagen of uiterlijk een week duren. Maar het is nu meer dan een week geduurd, klant service heeft gelogen dat de taak aan Gedion(technische afdeling) uitgezet was en dat ik met hun contact moet nemen maar gedion heeft geen taak gekregen van t mobile. Ze zijn zeer onprofessioneel en leugenaars. Nu dat ik dit review schrijf heb ik geen thuis internet sinds 2 weken.

Geen compensatie gekregen, ik kan niemand bereiken behalve klantenservice die geen autoriteit hebben.

Perry
15-08-2021

Het is zo waardeloos zowel de internet in huis als de 5g ik betaal veel voor 5g en je kan er net zoveel me als 4g het is traag dit bedrijf jaagt ook nog is hun klanten weg vanwege dat ik belde over me internet in huis was telaag dat hebben ze met de computer veramdert maar zogenaamd kunnen ze dat niet meer terug draaien of je even een apartje bij hun moet aanschaffen dit is een schande en t-mobile on waardig