Odido reviews

Andy
21-01-2021

1 is al teveel.

Wat is T-Mobile thuis een ramp. Om het thuis pakket aangesloten te krijgen neemt T-Mobile totaal geen verantwoording en laat de klant alles zelf regelen met hun derden partijen. Wij hebben de overstap 3 maanden van te voren ingepland en aangemeldt en nog krijgen ze het voor elkaar om de gevraagde installatie datum niet te halen. Het is jammer dat je een dienst van hun wilt afnemen maar dat je alles zelf moet regelen. Hebben ze eindelijk het pakket geinstalleerd, werkt na 2 weken TV pakket niet. We wachten nu al een aantal weken en het blijkt een storing te zijn. Helaas kan T-Mobile jou als consument niet pro actief op de hoogte kan houden van deze storing. Dus je moet elke week zelf een half uur tot uur in de wacht blijven totdat je iemand bij de customer service kunt spreken die je vervolgens toch niet kunt helpen. Heel jammer dat ik ben overgestapt. Ben inmiddels aan het kijken om van T-Mobile af te komen en naar een duurder betrouwbaarder provider te gaan.

21-01-2021

Terug betaling

Zit al maanden op m'n geld te wachten. Werd geld afgeschreven door fraude. 500€.krijg na meerdere telefoontjes 250€ terug terwijl vastgesteld is dat ik het niet heb gedaan. Dus 250€ kwijt. Ben nu al maanden aan het bellen en nog niks terug. Elke dag het zelvde verhaal. Wat een kut bedrijf. Maar als ik niet optijd betaal meteen een herinnering. Maar hun hebben alle tijd. Terwijl ik met een wao uitkering al maanden in de shit zit. Mensen ga niet met ze in zee. Kost geld tijd en veel elende

Bilal
17-01-2021

Slecht wifi thuis

1e maand zaten wij zonder internet, honderden keer gebel, iedere keer kregen wij iets anders te horen. Echter een medewerker heeft dit aangepakt en binnen twee dagen heeft het laten regelen. Sinds wij de wifi hebben valt de wifi af en toe weg. In dit geval moeten wij de wifi device uitschakelen en weer aanschakelen en dan doet hij het weer, soms moeten wij Laatste stap een paar keer herhalen. Maar 4,5 keer in een maand zo’n storing maakt ons ook niet blij. Tot nooit meer

12-01-2021

Ongelofelijk slecht bedrijf

Ik zou geld terugkrijgen van t-mobile maar ze doen zo verschrikkelijk moeilijk en bellen niet terug. Wat een ongelofelijke bende is het daar. Klantenservice is een 100% farce! Wat een lachertje en slecht uithangbord voor zo een grote organisatie.

Zo zouden ze niet in staat zijn met collega's van een andere afdeling te bellen.T-mobile.kun je het je voorstellen.

Moha
06-01-2021

Onbereikbaar voor klacht

Ik heb 1 wifipunt opgezegd, maar het 'systeem' heeft alle twee Wifi punten geannuleerd. Zaak uiteindelijk voorgelegd aan T Mobile per telefoon (meerdere pogingen, wachttijd tot 30 minuten). De man zegt dat ik eerst alle twee Wifi punten moet terug sturen en dan opnieuw 1 aanvragen. Op mijn opmerking hoe kan ik dan al die tijd zonder Wifi blijven (internet is nu basisbehoefte net als water en Electra) was het antwoord: 'dat is het systeem, daar kan ik niets aan doen'. Klagen is onmogelijk bij T Mobile. Vandaar via deze openbare wegen zodat ik straks naar de Geschillencommissie kan. Ik krijg wel 4 keer aanmaningen dat ik Wifi punten moet terug sturen, maar het probleem oplossen door hun fout te herstellen, dat gaat niet.

Jaap
06-01-2021

Belabberde klantenservice

Ongelooflijk hoe slecht een “klantenservice” kan zijn. Na ruim 12 jaar klant te zijn bij T-mobile, eindigt een aanvraag voor het omzetten naar glasvezel uit op een ruzie. Na meerdere avonden dit via de site te proberen (wat uiteindelijk alleen maar frustratie opleverde) een medewerker gebeld. Hier werd ik dusdanig schofterig behandeld dat ik heb besloten om mijn 3 abonnementen om te zetten naar KPN!

Louise

Retourbetaling geannuleerde telefoon

Op 8 december een Iphone 12 besteld bij T-mobile en € 164,39 aanbetaald. Deze zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden.

Op 10 december de telefoon geannuleerd (geen voorraad!). Na 3 telefonische toezeggingen, nog steeds mijn aanbetaling niet ontvangen.

Vandaag weer gebeld en nu voor de derde keer krijg ik te horen dat mijn geld binnen 14 dagen terugbetaald wordt.

Wanneer ik andere klachten op deze site lees, geloof ik er niet meer in!

Marwa

Slechtste ervaring ooit!

Ik heb nu langer dan een maand geleden internet thuis voor mijn moeder besteld en heb nog steeds geen internet. Eerst zo lang wachten op gideon en toen de afspraak eindelijk kwam bleek er een probleem te zijn met het signaal die van de straat komt. Deze is namelijk van KPN. Je zou denken dat ze dit vaker hebben en het snel voor je oplossen maar nee. Meerdere malen gebeld met zeer onvriendelijke klantenservice medewerkers zeggen dat ze het gaan regelen om vervolgens niets te doen. Geen eens een melding maken van mijn probleem. Zelf naar kpn gebeld en daar een nog meer onvriendelijke en onbehulpzaam medewerker aan de lijn die mij niet wou helpen omdat ik geen klant ben bij KPN. Uiteindelijk heeft ze in de midden van mijn zin opgehangen. Ik ben nu zo wanhopig en weet niet hoe ik door kan komen tot dat bedrijf. Abonnement opzeggen is niet meer mogelijk helaas. Ughh vreselijk en heb zo’n spijt. Indien je van plan bent bij t-mobile een abonnement aan te schaffen denk er maar nog eens goed over

Nik
05-01-2021

Goede ervaringen mee zowel mobiel als internet

Ik heb nu ongeveer 8 jaar een abonnement bij T-Molbile mobiel en 2 jaar internet thuis via hen. Ik ben een tevreden klant. Heb ook weinig bijzonderheden gehad, maar die keren dat ik contact met ze moest leggen ben ik prima geholpen.

Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over de verzekering ACE/Dynasure die ze aanbieden. Ik heb daar zo'n 6 jaar verschillende toestellen verzekerd gehad. Ik heb in die 6 jaar 3x een claim ingediend en allen zijn goed gekeurd. Ik ben daarna vlot geholpen. Het toestel werd of opgehaald en ik kreeg een nieuwe, of ze brachten hem gerepareerd terug. Top gedaan!

Magda
28-12-2020

Zeer slecht !

Wij zitten nu 1 maan zonder thuis internet. Wij werken door COVID thuis, dus het is ontzetten belangrijk voor ons. 4 keer contact met t-mobile opgenomen, 3 weken wachten voor de gideon. Toen kwam hij en zei dat de eerst gideon editor installeerde de decoder verkeerd en stal het onderdeel dat hij nodig had. het probleem was niet opgelost, we zaten nog zonder internet. Sindsdien is er een maand verstreken, wat heeft T-Mobile tussendoor gedaan? Ze hebben geld van mij bankrekening afgehaald voor t-mobile thuis! Wie behandelt klanten zo?! Ik ben woedend, ik wacht vandaag een uur aan de lijn, het is onmogelijk om contact met hen op te nemen.

22-12-2020

Probleem oplossen niet sterkste punt van T-Mobile

Sinds 25 november al slecht of geen glasvezel internet meer. Na 7 dagen kwam een monteur, kregen een nieuwe modem maar geen media converteren. Volgens de monteur was deze nog goed. We hadden hierna 30 minuten WiFi en internet. Daarna weer niks, probleem lag bij KPN volgens T-Mobile. Er werd een verzoek ingediend bij KPN om de glasvezel te controleren. Na 5 dagen weer gebeld hadden ze bij T-Mobile het verzoek ingetrokken. Zonder het even te melden aan ons waarom etc. Na nog een week van veel bellen naar de klantenservice. Werd er weer een verzoek bij KPN ingediend en de monteur via KPN was er snel bij. Alles gecontroleerd en het probleem lag bij T-Mobile. Dus weer gebeld met de klantenservice wat blijkt nu. We hadden een oudere versie van modem en media converteren. Deze hebben ze zelf 1,5 jaar geleden geïnstalleerd bij ons. Dus dezelfde dag nog hebben ze een doos met de modem etc verstuurd. Want dit zou sneller gaan dan weer een monteur te sturen. Na ruim 8 dagen nog niets binnen. Hadden ze beter een monteur kunnen sturen die is er binnen 5 werkdagen. Nu blijkt dat het pakket nooit verstuurd is dus heb niks aan de track en tracé code. Nu starten ze een onderzoek waarom het heeft kunnen gebeuren. Het probleem word niet professioneel opgelost. Maar gewoon vooruit geschoven door T-Mobile. Ze ondernemen niets mbt de problemen die er zijn bij de klant. Ja, je kan een voucher (mits je een mobiel abonnement hebt) krijgen om de leed te verzachten. Gelukkig heeft onze dochter dat maar die moet ook werken. Dus dan hebben wij er niets aan. We hebben er al spijt van dat we van KPN naar T-mobile zijn overgestapt.

Ada
21-12-2020

Storingen met Tmobile thuis

Heb u al bijna 3 maanden storingen,al meerdere keren een monteur gehad,

Alles weer gereset,niets help.

Heb nu weer een nieuwe modem gehad met een splitter er tussen.

Help nog niets.

Afgelopen zaterdag weer gebeld over de tv.

Er was weer storing de hele dag door.

Er zou vandaag een nieuw tv kastje op worden gestuurd.

Niets gehoord heb zelf maar weer gebeld.

Nu werd er gezegd dat de technische dienst er eerst naar moest kijken.

Ik zei dan maar geen tv kijken,toen werd er gezegd dan moet u, maar via de computer kijken.

Ik heb toen gezegd dat dat geen optie is.

Maar ze konden er niets aan doen.

Het is nu maar weer afwachten.

Maar mijn geduld is op.

Sandra
19-12-2020

Afzetters leugenachtig lees ALLE KLEINE LETTERS

Ze brengen elke keer 20,- herinneringskosten in rekening terwijl Je niet te laat betaald hebt. Ze hebben geen klantenservice na met een robot te chatten blijf je in cirkels gaan. Frustrerend tot en met. Ook ga je lekker na enkele maanden ineens meer betalen voor je abonnement terwijl je duidelijk aangegeven hebt bij aansluiting dat je daar niet voor gaat. Ineens vervalt toch de “korting” die ineens vermeld staat pas op de laatste factuur! Afzetters! Waar betaal

Je voor 5 mb 150 belmin en 33,50 of meer!? Ik ben echt zeer geïrriteerd. Toch maar weet terug naar kpn voor een nieuwe iphone volgend jaar. Dan wil ik wat meer betalen niet voor een simonly! En leugenachtige kl service! Interbet is vrij snel dat dan weer wel btw

Nes
17-12-2020

Erg slecht

We hebben thuis een nieuw internet abonnement afgesloten. De monteur (aansluiting internet) zou 14dec2020 tussen 14-16u langskomen. Wij waren beide thuis (mijn man vanaf 13u en ik vanaf 15u) men zegt dat de monteur langs is geweest en er is een foto gemaakt van onze deur. Wij vinden dit verhaal erg vreemd en belde tmobile. Na 4 dagen verschillende keren gebeld te hebben met tmobile en gideon (bedrijf wat namens tmobile de aansluitingen doen) het is niet mogelijk om op korte termijn nogmaals langs te komen ondanks dat dit hun probleem is. Nu kan de monteur pas op 29dec2020 langskomen. Belachelijk! zeker nu ook met het thuiswerk en de schoolvakantie (dus ook geen televisie aanwezig).

Ronnie
16-12-2020

Menselijk

Mijn vrouw is enige tijd geleden overleden. Had net daarvoor een nieuw 2-jarig abonnement afgesloten met een duur toestel. Alles netjes geleverd en enkele dagen gebruikt door mijn vrouw. Na het overlijden. gebeld met t-mobile. Contract werd meteen stopgezet, hoefde niks meer te betalen, en toestel mocht ik behouden! Er werken gewoon echte mensen daar. mensen. Vergeet dat niet. Dank je T-Mobile.

George
13-12-2020

Komen hun afspraken niet na

Na bestelling 1 : geen telefoon in de t-mobile shop

Na bestelling 2: geen bezorging conform hun advertentie. Lange levering door AMG

Bettie
10-12-2020

Onbereikbaar

Probeer contact te krijgen. heb al 4x langer dan een kwartier in de wacht gestaan. Bij inloggen in my t-mobile wordt mijn e-mailadres en telefoon nr niet herkend. Kan geen link krijgen om in te loggen, kan geen telefoon bereiken. Krijg niets geregeld. Enorm slechte service

Dren
06-12-2020

Leugenaars

Stelletje oplichters. Boden een deal aan om over te stappen van Tele2, logen over de deal. Toen ze betrapt waren kreeg ik andere deal aangeboden. 16 incl btw. Krijg ik de rekening, was het 16 excl btw. Ik bellen. "U heeft al getekend, kunnen het niet meer veranderen". Ga niet met deze oplichters in zee!

Islem
05-12-2020

SLECHTSTE PROVIDER!

Iphone 12 pro max kon je pre orderen om 14:00, om 14:07 was mijn bestelling afgerond ik bel de klantenservice voor de zekerheid of ik bij de eerste mensen zit, ze geeft me aan je krijgt je toestel op de dag van release, 2 weken na dag van release heb ik nog steeds niks! ik bel ze en vraag waar mn toestel blijft, ja door corona duurt et nu nog 1-2 weken dus ik annuleer mn bestelling en bestel bij belsimpel, dag later heb ik mn toestel binnen. Ik vraag t mobile wanneer ik het geld terug krijg van mn aanbetaling (300 euro) ze zeggen binnen 14 dagen. 14 dagen later heb ik het geld nog steeds niet ik bel ze en vraag ze waar mn geld blijft. Ja door storingen en bla bla bla is iets fouts gegaan we zetten het nu in systeem binnen 14 dagen krijg je je geld. Heb nog steeeeeds niks ontvangen! ik raaaad het af

Igor
04-12-2020

Zakelijk T-Mobile

Wat een achterlijk bedrijf. Ik moet verplicht samenwerken met ze omdat ze Tele2 overnemen (was ook al niet al te best, maar het werkte tenminste). Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en ligt mijn hele telefoonlijn al 2 dagen eruit. Klanten krijgen een voicemail te horen, welke ik niet kan afluisteren. Geen enkele medewerker kan mij helpen, worden constant valse beloftes gemaakt. Nooit in zee gaan met deze mensen, je wordt genaaid waar je bij staat. Ze maken mijn bedrijf in ieder geval kapot op deze manier.