Odido reviews

Ozgur
02-12-2020

SLECHTSTE PROVIDER NEDERLAND

Alles wat fout kan gaan gaat fout bij tmobile. Zeer onprofessioneel en onbeschoft personeel. Hangen de telefoon gewoon op in je gezicht!

Nattie
30-11-2020

Wat een club prutsers

Ja, wel mooie korting aanbieden en dan? WAT heb ik er spijt van! Aks ik hier minus zijfers mag kunnen geven, dan ne dicke - oneindig. Er klopt helemal niks.

Service? Al het woordje niet waard. Oplossingen? Ver te zoeken, maar heel ver! Internet? Wat bedoel je? Wat is dat? Werk thuis zegt Hugo, maar hij moet zeggen: Werk thuis als je iets anders als provider dan T mobile hebt. Heb je T mobile dan helaas pindakaas. Gr. Hugo & Mark.

Emmy
30-11-2020

Tv modem doet t niet goed

Meerdere keren per week stopt mn tv modem ermee dan moet k alles uitzetten 10 sec wachten en stekkers er weer in, word er tureluur van

Youri
26-11-2020

Waardeloos bedrijf.

Waardeloos bedrijf.

al jaren klant bij T Mobile en goede service gehad. nu voor mijn kantoor internet afgesloten en moet ineens betalen voor dingen waarover ik nooit geïnformeerd ben. word aan de lijn gezegd we kunnen niks voor u doen het staat contractueel vastgelegd. T Mobile kan de pot op ik ga er weg met alle abonnementen

MX
24-11-2020

T-Mobile thuis drama

Inmiddels al ruim een maand geleden T-Mobile thuis aangevraagd ivm verhuizen. Volgens breedbandwinkel zou ik binnen 12 werkdagen internet hebben en vandaag na 4 weken de modem ontvangen, tv kastje en afstandsbediening helaas vergeten mee te zenden. Deze komen volgende week.

De monteur van Guidoin heeft pas op 9 december tijd en ik ga dan al richting de 7 weken zonder televisie en of internet. Als ik mijn mening erover geef dan krijg je nog een grote mond ook en dat ik maar geduld moet hebben maar wel betalen voor iets wat nog helemaal niet werkt. Nu al spijt van de keuze T-Mobile

Michel
24-11-2020

Reno 4Z 5G

Heb een Oppo Reno4 Z 5 G van T Mobile en deze telefoon was niet goed, camera werkte niet goed.

Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik deze gekocht had en deze werd a la minute omgewisseld.Top service, zo hoort dat.

De tweede telefoon vertoond na 3 weken deze zelfde kuren met de camera ,is smudged fotos lijken wel tekeningen. grainy etc. Ook doet het geluid het soms niet via hoof telefoon als je deze gebruikt, fingerprint scanner heeft zijn eigen plan en touchscreen werk niet altijd.

Weer terug naar de winkel, waar ze niet naar de telefoon hebben gekeken, want die moet nu retour gezonden worden voor reparatie. ze zijn er gewoon niet in geïnteresseerd. Als ik mijn telefoon opstuur. dan moet ik maar afwachten wanneer het terug komt. Sterker nog, het vertrouwen in het toestel is helemaal weg, ik wil het niet meer.

Ik koop een nieuwe telefoon en die is niet goed. ruil hem om! Voor een ander toestel. daar moet ik als klant niet voor moeten doen. het ding is 3 weken oud. dat moet je in de winkel kunnen oplossen!

Super slechte klanten service in de winkel die zich verschuilt.

CT
21-11-2020

Niet doen

Slechte service, misleidende informatie, slechte wifi, extreem lange telefonische wachttijden, alleen maar ellende

Alex
18-11-2020

Slechte service, slechte verbinding

Helaas is ook onze ervaring het eerste jaar zeer slecht. Elke maand hebben wij geen tv of internet of beide tegelijk. Het duurt minimaal 2 weken voordat er een monteur langs komt en dat lijkt mij in deze periode van thuis werken niet erg handig. Elke maand blijft het probleem zich voordoen.

Klantenservice medewerkers, sommige zijn top en denken mee en sommige totaal niet en schepen ons af. Zij geven aan dat er mensen zijn met veel meer problemen met tv en internet dan wij en wij hebben elke maand al problemen. T mobile weet van de problemen af maar helaas geen oplossing.

Wij zien graag een vroegtijdige contract beëindiging want dit is zonde van ons geld elke maand.

Sam
18-11-2020

Slechtste telefoon abonnement ooit

Verbinding van 4g is zwaarslecht en al deze over gaat naar 5g dan kan het vergeten. Dan is de verbinding lang. Binnen de gebouwen bijna geen verbinding.

Aad

Mensen trap er niet in.

Ze halen je binnen,en dan laten ze je barsten,geen tv,geen internet ze hebben er schijt aan

Soheyla
10-11-2020

Zeeeeer slechte service! ze luisteren niet eens naar je!

Ze plannen afspraak voor je in om een internetaansluiting, maar de modem sturen ze niet eens op! alles loopt chaotisch.

Sanne

Wat een ellende

De tv-box loopt steeds vast. De een na de andere storing internet. Lange wachttijden, vandaag meer dan 30 min. Ze sturen monteur maar kunnen niet zeggen wanneer. De zoveelste storing, geen compensatie. Echt niet aan beginnen.

Robbie
09-11-2020

Voldoet niet aan verwachting

Allereerst was mijn 1e nota aanzienlijk hoger!

Mijn tv box loopt regelmatig vast.!

ZEER SLECHTE wifi.!

Onoverzichtelijke zender volgorde.!

Slechts 3 Duitse zenders.!

NIET aanbevelen.!

Klantenservice na lidmaatschap SLECHT te bereiken.

Sterre
05-11-2020

ZE DOEN MAAR WAT!

Met het studentenhuis wilde wij in april vast internet afsluiten bij T-mobile. Er zou een kabel van uit de kelder moeten worden getrokken en dit alles zou veel extra kosten. Daarom hadden wij besloten het abonnement te annuleren. Wel hadden wij de modem al ontvangen. Deze is terug gestuurd maar het verzend bewijs is helaas kwijt geraakt (kan gebeuren).

Na een aantal weken kregen wij een mail dat T-mobile de modem niet had ontvangen en wij een rekening van 75,- euro moesten betalen. Dit is voor ons studenten best veel geld. Ik was naar postNL gegaan om te kijken of zij iets konden terug vinden in het systeem. Daar werd verteld dat je ook een bevestiging via de mail hoort te krijgen dat je iets retourneert. Dit is echter nier gebeurd.

Na aanleiding van de mail hadden wij gebeld en gevraagd hoe dit mogelijk was en dat wij hem wel degelijk hadden opgestuurd. De mevr. aan de andere kant van de lijn vertelde mij dat zij van post leverancier waren gewisseld en dat hier het probleem kon liggen.

Mevr. vertelde dat zij een verzoek kon indienen zodat wij het geld terug konden krijgen na afschrijving van de rekening. Een aantal weken later hadden we ons geld nog niet terug. Het verzoek was verkeerd ingevuld en daardoor afgewezen. Het verzoek is minimaal drie keer verkeerd ingevuld. Dit betekend dus dat ik er op dit punt al minimaal vier naar de klantenservice heb gebeld. Na de vierde of vijfde keer bellen was het verzoek eindelijk goed ingevuld. We zouden ons geld terug krijgen binnen een maand! Een maand ging voorbij maar we hadden nog steeds geen geld terug gekregen. Ik had met tegenzin maar weer de telefoon gepakt en naar T-mobile gebeld. Inmiddels zijn we in begin september. De vriendelijke meneer aan de andere kan van de lijn verteld mij dat het meestal aan het einde van de maand word over geschreven. Rustig wacht ik september af en bel rond half oktober weer. Tijdens dit gesprek komt er weer een soort belofte naar voren met dat het eind oktober word terug gestort. Inmiddels zijn wij een half jaar, minstens negen telefoon gesprekken en +- zes uren aan de wachtrij en gesprekken kwijt.

Zojuist heb ik weer gebeld en te horen gekregen dat wij het geld eind november terug krijgen. Ik heb er een hard hoofd in dat wij überhaupt het geld nog terug zullen ontvangen. Meneer aan de telefoon heeft verteld dat er intern van alles fout is gegaan en dat hij de wachttijd zelf ook erg lang vind. Tijdens dat je in de wachtrij wordt geplaats wordt er een tap afgespeeld waarin gezegd wordt dat de wachttijd langer is dat je van ze gewend bent. Inmiddels ben ik er aangewend om minimaal een half uur in de wachtrij te staan. Ik vroeg de vriendelijke meneer aan de telefoon of hij een bevestiging kon sturen dat wij het geld echt rond de datum terug zouden krijgen die hij had gezegd. Meneer wilde dit doen maar de mail was ook overbelast. Heb zou namelijk 27 kalenderdagen duren voor wij hier over een bevestiging zouden kunnen krijgen. Die week was ook de nieuwe datum geprikt dat wij het geld eindelijk zouden ontvangen. Ik ben zeer benieuwd of wij het geld ooit terug krijgen.

Anneke
04-11-2020

Zeer slechte service

2 november (gisteren) zou er iemand komen om tv, internet en telefoon aan te sluiten, hele ochtend gewacht en mijn voordeur in de gaten gehouden, niemand geweest dus ik bellen, na een hele lange tijd kreeg ik de klantenservice aan de lijn die mij vertelde dat de monteur voor een dichte deur zou hebben gestaan en er niemand thuis zou zijn.

dit is puur verzonnen want ik heb al die tijd dat ze zouden komen mijn voordeur in de gaten gehouden, ik heb gezegd dat ik afzag van dat internet en dat ik weer terugging naar mijn oude privider, als de service nu al zo slecht is dan hoef ik het niet zei ik.

nu ik al die revieuws lees hoe slecht ze zijn ben ik blij dat ik het op tijd heb gecanceld

03-11-2020

Totaal disfunctionere

Ik heb begin juli een apparaat terggestuurd en heb daarvan het bewijs, twee keer een herinnering gekregen,maar als ik het had opgestuurd kon ik de brieven als niet verzonden beschouwen. Toch incasseren ze bij mij eind september 90 euro voor die apparatuur. Dit natuurlijk gelijk terggedraaid. Veelbellen tuusendoor om eea uit te leggen, steeds 20 minuten in de wacht enniemand die iets kan doen want de systemen kunnen het niet aan. Alleen klanten maken fouten, T mobile thuis nooit! Uiteindelijk wordt de 90 euro gecrediteerd, maar toch krijg ik een aanzegging van buitengerechtelijke incasso kosten van 15 euro. Daar weer achter aan. Vorige week een bloemetje gekregen voor 4 maanden overlast. Vandaag echter afgesloten wegens betalingsachterstand, na enkele betalingsherinneringen volgens hun die ik nooit heb gezien, terwijl zij een machtiging van mij hebben voor automatische incasso. Nadat ik dit heb betaald, want ze hebben wel recht op 42,50 abogeld, alleen hadden ze zelf niet geincasserd, krijg ik weer aansluiting. Tot mijn verbazing word ik een uur later gebeld over en betalingsachterstand van 90 euro, dat dit al gecrediteerd staat in een ander systeem kunnen ze niet zien.

Ik heb nog nooit zo’n slecht functionerende organisatie meegemaakt en ik ben 67. Als ik daar commissaris was, het is nu vijf over half zes, stond de directie voor zes uur buiten. Ontslagen zonder enige vergoeding, misschien wel met een schadeclaim. Wat een sel incompetente prutsers!

Ro
27-10-2020

Vier maanden geen tv internet bellen

Sinds 2017 contract T-Mobile thuis eind Mei geen tv -internet of bellen meer. Bellen met Mobile " wij zien niets op onze schermen volgens ons heeft U gewoon verbinding" Nee dus. Weken voorbij, weer enkele keren gebeld, steeds zelfde antwoord. Half juni opgezegd, word terug gebeld door een glad sprekende meneer zo van " zou U dat nu wel doen want we kunnen monteur sturen en dan wordt alles opgelost ook de tijd dat U een storing heeft gehad" Oke stuurt U een monteur maar denk erom de bel doet het niet dus graag even opbellen. Gebeurd niets alleen mail ,monteur geweest U deed niet open bewijs foto met naambordje geen datum, foto kan wel van gisteren zijn. Nog geen internet, wel iedere maand geld afschrijven. Uit nood Digitenne genomen. Zoon loopt in de buurt en vangt ons wifi kanaal op in een heel andere straat dan wij wonen. Denk ik we zijn op de een of andere manier gehackt, Mobile nee dat kan niet en wij zien dat U verbinding heeft. Eindelijk weer monteur half september, Ja mevrouw het werkt. Inderdaad het werkt weer maar

ik kon daar niet bijzijn en dus geen uitleg krijgen van wat er nu aan de hand was en weten nog niets. Twee weken weer afgesloten "er staat nog een rekening open" ja maar verrekend U eerst maar eens de tijd dat U geen dienst heeft geleverd. Volgens ons heeft U gewoon tv en internet gehad. Nee ook nog dat het huis telefoon nummer was veranderd van 020 4637. in 020 2390. hoe zit dat dan?. Kortom buik vol opzeggen weer nee eerst rekening betalen dan opzeggen 30 dagen wachten weer betalen en eindelijk verlost. Echt dit wil je niet meemaken super KL.

26-10-2020

Doffe ellende

Begint met wel een uur in wacht. Als je al een levend wezen aan de lijn krijgt da weten ze van toeten nog internet. Nooit t- mobile!

24-10-2020

Klantenservice T-mobile is waardeloos

Deze week een pakket TV-Internet-Telefonie besteld bij T mobile en zou na de bestelling een email ontvangen. Dat laatste gebeurde dus niet en weet daarom niet hoe het met de bestelling staat. Aangeraden werd telefonisch contact op te nemen. Echter daarop wordt aangegeven dat de wachttijden langer zijn dan ik dat gewend ben? En dat op een andere dag te proberen. Ik heb dat verscheidene dagen geprobeerd. Na een kwartier wachten heb ik de moed opgegeven. Volgens mij zit er niemand bij de klantenservice. Ik heb ook een poging onder nomen via FB ook daarop geen enkele reactie.

Sebastiaan
23-10-2020

Al opgezegd dezelfde dag na aanmelden

Wilde glasvezel thuis 1000 mbit + unlimted mobiel voor het mooie bedrag van 50 Euro.

Kon alleen tmobile huis aanvragen via het gebelde nummer. Mobiel moest ik aanvragen via een andere salesafdeling. Omdat ik nog niet op het betreffende adres woon wilde ik de apparatuur ontvangen op mijn huidige adres. Dit kon ik niet bij hen regelen maar via het algemene servicenummer.

Ik mij uiteindelijk maar online aangemeld, omdat daar de combinatie thuis + mobiel aanmelden wel mogelijk was. Vervolgens gebeld met de klantenservice. Na een hopeloos menu met computer en 45 min in de wacht uitgelegd dat ik de apparatuur op een ander adres wil ontvangen. Bleek niet te kunnen.

Na deze ervaring direct de order geannuleerd.