Odido reviews

Klaas
26-02-2024

Ik krijg geen provider in azie. Om dingen te bekijken krijg ik een sms, zonder provider geen sms. Odido doet niet aan chat. Op Instagram zeggen ze de klachten in volgorde te verwerken. 4 dagen laten nog niets gehoord. Stop met de Chat als het geen chat is. Waardeloze "service"

Ryan
25-02-2024

Ik zou per 8 maart overgaan van Delta naar Odido glasvezel.

Op 19 feb valt ineens mijn internet uit. Blijkt Odido al opdracht gegeven te hebben om mij af te sluiten. Fijn! Inmiddels bijna een week en 20 telefoontjes verder en je word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de netwerkbeheerder zeggen ze dat Odido dit veel vaker heeft bij overstappen. Mooi dan! Zo moeilijk moet het niet zijn om de lijn actief te zetten. Dit gaat softwarematig. En ondanks dat de mensen vriendelijk zijn aan de telefoon, gebeurd er helemaal niks. Waarschijnlijk zit ik nog 2 weken zonder internet tv en radio. Maar er is wel betaald voor deze diensten! Als er niet snel wat gebeurd ontbind ik het contract en ga ik terug naar Delta. Wat een flutservice!

Miriam
20-02-2024

Na een fout van odido al 4 dagen geen tv en internet. Vandaag ein delink iemand te pakken . Het duurt nog een week voordat er een monteur langs kan komen om hun fout recht te zetten.

Super slechte service

Radjes Jessy
19-02-2024

Na bezoek van de installateur op woensdag (internet thuis) werd mij gezegd morgenmiddag heeft u internet. KPN moet een switch omzetten. Donderdag geen internet. Vrijdag gebeld. Geduld het moet vandaag goed komen. Heel het weekend geen internet. maandag gebeld. We bellen u terug, we weten niet precies wat er aan de hand is. Werd teruggebeld. U krijgt deze week internet.

Deze week internet?

Ter compensatie een voucher gekregen. Geprobeerd te innen. Niet gelukt omdat ik geen Odido of BEN simkaart heb. Nu moet ik een SIMkaart van €10,- kopen en dan voucher verzilveren.

Jacqueline
14-02-2024

Ik ben zeer tevreden over de klantenservice. Heb meerdere maken contact gehad en wordt altijd vriendelijk geholpen en ze nemen echt de moeite voor je. Prya. dankjewel voor je hulp. Je was heel vriendelijk en had snel mn antwoord.

14-02-2024

Tot heden zeer tevreden over Odido. Snelle en goede installatie en een zeer snelle internet verbinding.

Tevens waren ze goed bereikbaar toen er een probleempje was met installatie en hingen pas op toen het was opgelost!

Lisa
12-02-2024

0 sterren waard, hele bijdehante en onbeleefde klantenservice personeel, slechte regelingen, midden in de nacht onterecht sim blokkeren meerdere keren en ik mag een paar dagen wachten tot ik weer word aangesloten, omdat ik alleen handmatig kan betalen en dit voor odido 5 dagen duurt, dus nu voor de 5e keer sinds odido er is een paar dagen onbeikbaar! Ook worden er elke keer extra kosten toegevoegd als ik wat later betaal, hiervoor bij t mobile was dit nooit zo! Nooit problemen mee gehad. Walgelijke provider.

09-02-2024

Wat een slechte service bij jullie Odido. De klantenservice is erg onvriendelijk. Nu al 3 dagen zonder tv en internet en er wordt niks mee gedaan. De monteur kan pas over 2 weken langskomen. Hebben nu nog geen 2 maanden Odido maar nu al ongelofelijk veel spijt. En als ik de recensies lees op internet snap ik niet dat jullie nog bestaan. Alles behalve positief.

08-02-2024

Helaas overgestapt naar Odido glasvezel internet en hele slechte internet. Ligt er continu uit

Kimberley
08-02-2024

Waardeloos! Via telefonisch contact en een brief wordt mij iets beloofd, vervolgens na betaling kan dit ineens niet meer en gaan ze hier ook niets aan doen. Dag geld. Klantenservice sluit gewoon doodleuk de chat en lost de klacht niet op. Belachelijk! 0 sterren!

Char
07-02-2024

Telefonisten stalken je tot je akkoord gaat met verlenging en beloven je vervolgens klanten voordeel die ze dezelfde dag nog eraf halen. Zou willen dat ik een grapje maakte. Vervolgens betaal je 40 euro voor een sim only abbo. Het zijn zwiebertjes daar. Niet doen. Echt.

Wilfred
06-02-2024

Wat een verschrikkelijke ervaring.

Veel beloftes snijden alleen geen hout.

Monteur vertrekt zonder werkend internet.

Daarna Odido gebeld, kreeg als antwoord dat er ergens een storing is. En dat het minimaal 5 werkdagen gaat duren. Of langer!

Tip van de dag. Stap niet over!

Ed
06-02-2024

Contract getekent met odido liver (idioten naam bestaat beter aan) voor een jaar.

Maandelijkse kosten totaal € 30,00 Installatiekosten € 0,00

Eenmalige kosten totaal € 0,00

Maandelijkse kosten na

6 maanden € 45,00

Toch die FF provider gaat niet aanhouden aan afspraken afgerekend: € 47,56

extra geld gaat omgezet worden naar FF.

gebeld waarom? odido gaat extra geld niet terug storten.

Raad niemand aan.

Jeffrey
05-02-2024

Heletijd geen bereik meer, als je klantenservice probeer te bereiken sta je een uur in de wacht.

Chantalle
02-02-2024

Sinds ik me kan herinneren ben ik al klant bij T-Mobile(nu Odido)

Ik heb op 14 december telefonisch contact gehad met hun om mijn contract van tv en internet te beïndigen. Ze zei me dat dit op 14 januari zou eindigen. Tot mijn verbazing haalden ze toch geld van mijn rekening en was het abonnement helemaal niet stopgezet.

Na een verzoek om hun fout to corrigeren en mijn geld terug te storten, hebben ze dat verzoek geannuleerd.

Ik ben teleurgesteld in Odido. Ik wacht tot mijn mobiel abonnement verloopt en dan stap ik daar ook over op een andere provider.

H zwaan
02-02-2024

Ik had een defecte mediabox sturen ze een nieuwe perfect een dag later sturen ze een nieuwe modem en twee nieuwe media boxen gebeld wat hier de bedoeling van was werd verteld dat alles was ik had verouderd was(zonder bericht te sturen) oké dat kan gebeuren een dag na de rand een bericht onderweg van DHL dat er een pakket van ODIDO naar mij verstuurd is terwijl ik alles al binnen had.weer gebeld was blijkbaar nog niet af gemeld om het kort te houden nu al zeven parkieten ontvangen de volgen de levering gaat de kliko in ben het zat aan het worden.

Stephanie
01-02-2024

Wat een waardeloos bedrijf!

Alles wat mis kan gaan, gaat mis.

Je wordt niet serieus genomen.

De klantenservice heeft nergens verstand van en zijn blijkbaar aangenomen om je zo snel mogelijk proberen af te wimpelen.

Ze wilden zelfs na 25 min welles/nietes discussie de verbinding verbreken.

De man van de klantenservice bleef bij hoog en laag volhouden dat ik foutieve gegevens had doorgegeven. Hij maakte me gewoon voor leugenaar uit. En dat daarom mijn vaste nummer niet overgenomen kan worden.

Ik moest nu zelf alles maar regelen om van Tweak naar Odido over te gaan. Terwijl ik een overstapservice had.

Een half uur later belde hij terug dat de code die hij doorkreeg NIET betekende dat mijn gegevens niet klopten. Sorry voor het misverstand. Over 3 dagen doet alles het.

Ruim een week verder en nog steeds niets!

Voor de 100e keer de klantenservice gebeld.

Weer geen oplossing.

Wat heb ik spijt van deze overstap!

Car
31-01-2024

Drama.heb contact gehad met de klantenservice, heb een vraag achter gelaten om contact op te nemen, heb een officiële klacht ingediend.geen enkele reactie van het bedrijf.

ik heb problemen met het aansluiten van mijn JBL box en daar wordt aan gewerkt.al maanden en ik ben niet de enige.

Nu maar op zoek naar een andere provider die het wel mogelijk maakt al mijn apparaten in mijn google home app te gebruiken.

Wat een gedoe!

31-01-2024

Wat een slecht bedrijf is dit. We konden altijd 3 voicemail Welkomst boodschappen in spreken, maar nee hoor, nu nog maar 1, Gewoon waardeloos als je vaak in het buitenland zit.

Ab
30-01-2024

Vreselijke bedrijf ben al 2 weken met hun bezig

Ben die leugens van hun zat en hun beloftes