Odido reviews

24-04-2020

Slechte afhandeling klacht.

Internet op zaterdagmiddag plots verbroken.

Klantenservice gebeld. Konden na de gebruikelijke vragen ( stroom er af 10 sec , ander kanaal, etc) het probleem niet op lossen. Helaas weekend maandag tussen 17.00 en 18.00 uur zou een monteur langs komen. Monteur kwam niet via de telefoon dezelfde vragen zie boven. Nee helaas dus een melding maken bij kpn. Duurt 2 tot vijf dagen voor dat kpn contact opneemt. Dinsdag voor de zekerheid weer gebeld. Nee de melding is gedaan. Nummer van kpn gekregen voor het geval dat.

Donderdag 16.00 toch maar even gebeld met kpn. Kpn vertelde mij dat ze nog geen melding hadden gekregen van t mobile. En meneer u bent al de zoveelste van t mobile die wij moeten vertellen dat de melding van t mobile erg laat worden door gegeven.

Gebeld met t mobile. Nee ik had het klant fout. De melding is nog niet bij kpn maar bij de backoffice van t mobile en die doen er 2 tot 5 dagen over om dit te melden aan de kpn. En sorry weekenden werken we niet . Dus het kan best volgende week maandag worden.

Hoe is dit mogelijk! mij kost een melding maken bij kpn slechts een belletje of laten we zeggen een mailtje van twee minuten.

Meneer u begrijpt het weer niet we hebben honderden klanten die moeten worden geholpen!

Is dit een internet bedrijf.

En dan de toon alsof ik gek ben.

Ik heb twee dochter die digitaal lessen moeten volgen en eindexamen moeten doen.

Die hiervan behoorlijk in de stress raken.

Ja maar meneer dit zijn nu eenmaal onze protocollen.

U zult moet wacht tot het is opgelost.

Verwijten maken kan later maar waar kan ik nu heen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Mijn dochter willen graag slagen.

Wie kan mij helpen?

De klantenservice van t mobile tot nu toe niet.

Brian
18-04-2020

Dit jaar weer overstappen

Programma gemist is waardeloos. Wil je vi inside terug kijken klik je er op hebben ze chateau meiland onder vi inside. Voor die 60 a 70 eu per maand veracht je echt wel beter. Ik ben dit jaar weer weg

Guido
16-04-2020

Goedkoop is ook niet alles!

Ik gebruik voor mijn vrijwilligerswerk bij de luistelijn een zogenaamde voip-telefoon. Dat ging een tijdje goed tot dat deze verbinding door T-Mobile werd afgesloten. Heel vaak naar de klantenservice gebeld met hele lange wachttijden en medewerkers die niet wisten waar ik het over had. Door hun toe doen kon ik mijn mooie vrijwilligerswerk niet meer uitoefenen. Ik zou op een bepaald moment door de klantenservice terug gebeld worden en ik zou dan te woord worden gestaan door iemand met ervaring. Er werd dus niet teruggebeld. Toen was ik er helemaal klaar mee en toen ik daarna zag dat mijn abonnement van een jaar net was verstreken heb ik meteen opgezegd. Nu ben ik uiterst tevreden bij XS4all. Ik betaal nu meer maar heb veel en veel meer plezier van mijn internet verbinding. Snel, stabiel en betrouwbaar! En ik kan weer mijn heel nuttige vrijwilligerswerk doen en zeker in deze tijd is dat heel belangrijk! Nooit meer terug naar T-Mobile!

Jawel
14-04-2020

Belachelijk

Betaal voor 100mb en ontvang niet eens 25mb.

Axel
14-04-2020

Schizofrene wifi

Je kan in mijn ouderlijk huis niet meer normaal gebruik maken van de wifi. In meer dan de helft van het huis is de wifi letterlijk onbereikbaar. Volgens t-mobile hebben we 2.4G wifi en 5G wifi maar beide zijn nauwelijks bereikbaar. De snelheid zou over de 150MB moeten zijn maar valt om de haverklap terug naar 1MB of minder als je eindelijk een keer wel wifi hebt valt deze poof weg en kan je hem vervolgens niet terug vinden.

Ik heb letterlijk geen slechtere ervaring met wifi gehad dan van T-mobile. Wifi in de trein is betrouwbaarder dan deze zooi. Doe jezelf een plezier en neem geen T-mobile thuis.

Dimitri
11-04-2020

Na telefoontje toch iets achter de schermen geregeld

Gister vertelde ik dat ik geen internet had op de eerste dag dat ik het zou moeten hebben.

Vanmorgen (11-04) gebeld en ik werd vriendelijk geholpen. De mevrouw zij dat het technische team het na het weekend op zou pakken omdat zij opdat moment alle opties had toegepast om mij te kunnen helpen. Ik kreeg dan ook een code voor mijn mobiele abonnement voor onbeperkt internet voor een week wat op zich al een nette compensatie is. maar na twee uur ontdekte ik dat er opeens verbinding was gemaakt met het internet. Kennelijk hebben ze achter de schermen toch wat zitten knutselen.

Ik kan met mijn ervaring dus niet anders zeggen dat het prima geregeld is.

04-04-2020

Dan weer wel en dan weer geen internet

Zit al ontiegekijk lang als klant bij t mobile maar nu al bijna 3 jaar aan een stuk al problemen zeer regelmatig gebeld ook naar tmobile en dan krr=ijg je eindelijk iemand na 20 minuten aan de lijn ik kijk in het systeem of er iets niet goed is en weer in de wacht gezet moet dit uitzoeken en dan weer 10 minuten in de wacht en dan komt er weer iemand ik verbind u even door want wij weten het niet nee ze weten het zeker niet tot zelfs dat ik mijn probleem voorlegde en werdt vertelt maar u belt niet zo veel naar ons nou als u dat zegt t mobile maar een eigen medewerker vertelde mij xelf dat niet alle gegevens worden genoteerd en zodoende weet t mobile gewoon niet waar ze het over hebben ze zitten daar aan de telefoon maar er is niemand die enig idee heeft wat te doen het is gewoon diep triest voor woorden ik betaal ook netjes iedere maand op tijd en ik mag toch verlangen dat waar ik voor betaal ook krijg toch nou het is de laatste 3 jaar al zwaar klote en hoeveel keer ik ook bel er is niemand die het oplost ook al 3 keer gehad dat er gewoon de telefoon op gegooid werd bezorg mij gewoon waar ik recht op heb en dat is gewoon internet zowel op mijn pc en tv maar het is een zeer slechte bedoening bij t mobile voor mij nooit meer

Halil
03-04-2020

De dienst is erg slecht

Ik heb vandaag afgespraed, t mobiel is niet met monteur meegekomen .16:00-18:00 tijd

Ik ben een nieuwe klant

De mooiste kpn

Ik heb stomme, t - mobile selectie gemaakt

Koop geen tmobil

Je verwacht vijf dagen van het internet en je wacht op het internet

Raveena
03-04-2020

Geen Internet Thuis nemen!

T-mobile's internet thuis service is heel slecht en niet functioneel. Ons werd gezegd dat we een goede internet verbinding hadden, wat in praktijk niet bleek. We hebben meer dan 2 weken zonder internet gezeten, omdat het bleek dat er "geen KPN internet mogelijk was op ons adres". Na duizenden telefoontjes werden we maar niet geholpen. Ik raad het niet aan om de moeite te nemen om een internet thuis abonnement bij ze aan te schaffen.

30-03-2020

Slechte kwaliteit van het geleverde pakket (Omg Enschede)

TV gids refrest niet, TV signaal regelmatig een error, Sinds een paar dagen blijft van mijn 1Gbit internet blijft bekabeld 8Mbit over. Zodra ik kan switchen ben ik bij T-Mobile weg. Het is 1 groot drama.

Hennie
30-03-2020

Geen internet

De telefoon van t mobile en medewerkers zeer onprofessioneel gedrag weten niet waar ze het over hebben als ik dit geweten had was ik niet overgestapt naar t mobile internet

Sigrid
26-03-2020

De overstap naar T-mobile - 1 januari dit jaar - ging prima. Daarna kwam de eerste teleurstelling: ik moest een chromecast kopen, omdat T-mobile Netflix niet in het pakket heeft zitten, dat was me niet verteld.

Waardeloos, als je Net-flix hebt gekeken, moet de stekker van de chromecast er eerst uit voordat je weer terug kunt naar gewone TV

Daarnaast hebben we nu al zo'n 5 televisiestoringen gehad. Terugkijken is ook niet handig, dan springt hij soms ineens weer over naar gewone tv. Vanavond opnieuw een storing.

Online een klacht indienen is heel lastig te vinden, dus zojuist wilde ik informeren wat het kost om tussentijds mijn abonnement op te zeggen (dat moet je nl informeren via de klantenservice) zodat ik weer terug kan gaan naar mijn vorige, of andere, provider. Ik heb ruim een kwartier in de wacht gestaan en dan wordt de verbinding verbroken. Dat is de reden dat ik nu via dit kanaal mijn klacht indien. Morgen ga ik het misschien nog een keer proberen.

Wla
19-03-2020

Trage VDS’s snelheid

Sinds mijn overstap van Telfort naar T-Mobile is mijn download alleen maar trager geworden. Nog een paar maanden en dan is het einde T-Mobile.

14-03-2020

Verschrikkelijk

Verbinding is vaak traag en valt vaak weg. Na een week met veel storingen werkt sinds gisterochtend niets meer. Helpdesk komt niet verder dan standaard-oplossingen en open deuren. Helpdesk geeft vervolgens aan dat we nu zes werkdagen moeten wachten alvorens een specialist überhaupt naar de storing kijkt. Advies is om zo ver mogelijk weg te blijven bij de producten van deze prutsers.

14-03-2020

Goede service en prima product

Super geregeld en top service

Sabine
13-03-2020

Meedenken en super goede service

Ik had een super slechte ervaring bij online.nl Hierdoor zat ik omhoog, want ik werk van huis en had nog geen pakket. T-mobile dacht mee en heeft een mooie oplossing gegeven. Ik ben al jaren lid en heb altijd een supergoede service gehad met passende oplossingen.

Jet
09-03-2020

Slechtste keuze ooit.overstap van KPN naar T-mobile Thuis.

Wifi en telefoonsignaal vallen minimaal twee keer per dag weg, ook tijdens telefoongesprekken plotseling geen bereik meer.rampzalig.

07-03-2020

Slechte service.lossen problemen niet op.

Ik heb een Iphone 8 via T-mobile en natuurlijk een Tmobile-abonnement.

Deze telefoon is vaak slecht bereikbaar. Ik mis telefoontjes. Dit schijnt een bekend probleem te zijn van Tmobile icm Iphone 8( en nog een paar iphones).

Meerdere malen heb ik hierover contact gehad met T-Mobile.

Het enige wat ze aanbieden is een reparatie waarbij ik het toestel zo'n 2 weken kwijt zou zijn.

Daar ik geen 2e toestel in de kast heb liggen , vind ik dit eigenlijk geen oplossing.

Vandaag heb ik geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen maar zelfs daar word ik aan gehouden.

T-Mobile levert een productcombinatie die slecht werkt , biedt geen reële oplossing en wil dan ook nog eens het abonnement niet ontbinden.

Christiaan
07-03-2020

Traag internet en nog tragere service

Als je twijfelt tussen T-mobile en letterlijk elke andere provider, kies dan voor de laatste.

Ik kwam er achter dat mijn internet af en toe weg viel en heb daar een melding van gemaakt. na twee week wachten omdat de monteur van hun partner (in crime) Gidion simpelweg steeds niet kwam opdagen, kwamen zij er achter dat de internetkabel maar 5 mb/sec leverde. De monteur zij dat dit schijnbaar de reden was waardoor de router soms er geheel mee stopte. T-mobile kon het zelf niet oplossen omdat de internetkabel oorspronkelijk van KPN was. Toch zouden zij er werk van maken en zorgen dat er een monteur langs zou komen van KPN om de internetsnelheid op te schroeven (of zoiets). Wij moesten onze telefoon goed in de gaten houden voor een onbekend nummer dat schijnbaar de monteur zou bellen om een afspraak in te plannen. na nog eens 2 week wachten bleek dat onze ticket gewoon gecanceld was. De telefonist zij dat ze naar onze internet snelheid op afstand hebben gekeken en hebben besloten dat het ''niet waard was om langs te komen'' dit waren haar exacte woorden.

Uiteraard waren wij het hier niet mee eens, dus ze heeft ons fantastisch te hulp gestaan, namelijk door nog een keer een ticket met een wachtperiode van zo ongeveer 10 werkdagen te openen. Ik voel mij hierdoor als klant enorm geholpen.

Toen we aan het einde van het gesprek vroegen of er ook een manager was waar wij mee konden praten zij ze: "managers en leidinggevenden worden zeer goed afgeschermd bij T-mobile, de meesten hier werken vanuit huis en zien hun leidinggevende bijna niet. ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar''.

Als je graag van je geld af wilt en er niets voor terug wilt krijgen dan is T-mobile zeker een aanrader! Naast dat hun personeel je het gevoel geeft dat jouw klacht verzameld word met de rest om te dienen als één grote wc-rol voor de damestoiletten, sturen ze je maar ook al te graag van het kastje naar het randje van krankzinnigheid.

Zo dit was mijn ervaring, nu ga ik maar weer even een hotspot maken met mijn mobiel om vanavond romantisch een filmpje te streamen op mn TV. oh wacht geen data meer, KUT.

Rogier
06-03-2020

Verplichte monteur?

Goedenavond allemaal,

nou had ik dus een idee, zeg kpn op en nu na 2 jaar mobiel bij T-Mobile waarom stap ik niet helemaal over toch?.

nou. wordt ik al 2 dagen door guidion gemaild en bestookt met smsjes, maar geen hardware ontvangen.

dus ff bellen. want ik heb al een ftu heb al jaren glasvezel van kpn, dus monteur is niet nodig geef mij maar mn hardware en dan ben ik blij…helemaal omdat ik een thuis servertje heb voor het gamen heb ik 100% geen zin in een monteur die 100% niets weet van mijn setup die daar dan in gaat graven en klooien.

quote antwoord T-Mobile… “ja dit is verplicht want er moet aan uw ftu gewerkt worden, daar moet het klepje van open en draadjes verandert worden en met een convertor aangelsoten worden en uw tv moet geïnstalleerd worden en uw telefoon.monteur verplicht meneer”.

mijn antwoord.”sorry ik heb geen monteur nodig om een netwerk kabeltje te prikken, en een tv decoder aan te sluiten en in te stellen, en T-Mobile heeft namelijk niets te zoeken in mijn ftu want deze werkt meer dan afdoende”

natuurlijk krijg ik hier het kasje muurtje verhaal… waar de dame aan de telefoon niets dan hetzelfde herhaald . ik heb mn abo maar afgezegd, was zo trots op een nieuwe lijn bij een nieuwe provider, maar omdat T-Mobile een monteur forceert om niets, daar ook met wat hierboven in een volledig onzinnige verklaring wordt uitgelegd, en faalt met de echte reden op de proppen te komen om een monteur te forceren bij de klant.

vermoed dan ook dat dit normaal niet eens wettelijk mag… maar als er een ftu aangesloten moet worden op glasvezel dan wel. niet als deze al reeds aangesloten is en operationeel is en er alleen een netwerk kabeltje aangesloten hoeft te worden. deze regel wordt door sommige providers een beetje breed genomen onder de noemer “garantie.” of “uw garantie vervalt als u dit niet betaald of doet” foute boel…

wat betreft het activeren van de verbinding . achteraf door de monteur.?

verbinding draait al.? hoezo geactiveerd en aangemeld worden?….

dus ja voor mij. ik heb maar geannuleerd aangezien het steeds terug komt op die “75 euro” monteur kosten.oww ja en die betaal je ook als boete als je na dat je de details hoort en argumenten van T-Mobile die nergens op slaan over een monteur voor een netwerk kabeltje dus maar besluit dat je niets met ze te maken wilt hebben omdat ze die 75 euro kostende monteur forceren die helemaal niet nodig is….zeg ik wel bij. kreeg de helft korting op de monteur… zo aardig waren ze wel… maar niet toen ik zei van. “dit slaat nergens op… zeg mijn aanstaande contract maar op als je niet kan onderbouwen waarom ik een monteur nodig hebt voel ik me "genomen” en dat is geen manier om een samenwerking tussen klant en provider te starten.