Odido reviews

Joyce
18-10-2019

Vreselijke klantenservice/ loze beloftes

Op 01-09-2019 zijn wij klant geworden met tv en internet. Wij hebben al jaren een mobiele aansluiting bij jullie dus kregen wij een mooie aanbieding voor tv en internet erbij. Top! Zeker omdat telfort niet meer stabiel was en wij wilde gaan overstappen. Maar jeetje jeetje jeetje wat zijn jullie een flut organisatie. Een klantenservice van niks, beloftes welke niet nagekomen worden. Vanaf dag 1 hebben wij een onstabiele wifi verbinding. Er is al 3x een monteur langs gekomen en deze heeft al 3x het modem verwisseld. Deze beste monteur was ook nog zo asociaal als maar zijn kan. Geen tijd, snel alles afhandelen zodat hij door kon gaan. Raakte enorm geagiteerd wanneer wij hem erop wezen dat hij niet kon gaan voordat alles netjes werkte. Is vervolgens vertrokken met de mededeling dat alles aan ons lag, of aan onze windows pc. (Ik heb een zelf gebouwde pc hier staan welke PRO presteert ivm eigen onderneming.) Tot zover de klacht over deze man. We zitten nu inmiddels op 18 oktober en wij hebben nog altijd geen stabiel internet. Het ene moment werkt het prima, halen wij ook de beloofde snelheid over de wifi, en vervolgens valt alles weg. Wanneer wij dan WEER gaan bellen wordt het protocol weer opnieuw doorlopen. Want dat is het enige wat ze vanuit de klantenservice voor je kunnen betekenen. Er werd zelfs een belofte gedaan dat wij door het management terug gebeld zouden worden voor een passende oplossing. Hier hebben wij nu 3 weken op gewacht en vandaag toch maar weer eens gebeld met de klantenservice, gezien onze wifi verbinding weer weg is. En tot mijn grote verbazing, is er nooit een notitie van gemaakt en worden wij echt niet terug gebeld hierover door het management. Sterker nog, de klantenservice is de hoogste rang welke wij kunnen bereiken hierover. MAAR zij komen NIET met een oplossing. Elke keer wordt het hele riedeltje opnieuw gedaan om vervolgens te zeggen, probeer het even 3 tot 5 dagen uit en dan belt u ons weer terug. Met als gevolg wanneer ik terug bel, ze geen idee hebben waar het aan ligt en weer een monteur langs gaan sturen. Met als gevolg dat alles gewoon steeds in hetzelfde cirkeltje blijft ronddraaien en niemand ons daadwerkelijk helpt. En daar betalen wij dan voor? Ik heb een prima passende oplossing. Het hele contract wordt met ingang van 01-09-2019 ontbonden en wij gaan overstappen naar een andere provider. Dit is de enige oplossing die wij nog willen vanuit tmobile ipv. steeds lekker gehouden te worden met allerlei beloftes welke niet na gekomen worden.

15-10-2019

Geen bereik

Hallo, ik woon in maasbree, ik kan met mijn zakelijk t mobile telefoon , i phone 5. Geen éen fatsoenlijk gesprek meer voeren sinds een klein half jaar.

14-10-2019

T-mobile thuis probleem

Wat een bagger bedrijf is dit , ze beloven van alles maar zodra je éénmaal klant bent zit je vast .

Wij zijn sinds augustus klant ( voorheen kpn) maar vanaf dag 2 begon het gezeik , tv loopt, vast wifi werkt slecht of niet , huistelefoon werkt al helemaal niet , na veel aandringen en zeuren afgelopen donderdag een monteur gehad , deze ondervond geen problemen netwerk was goed en signaal sterk maar vrijdag was alles ineens weg en nu hebben we helemaal niks meer geen tv geen wifi en geen telefoon , nu blijkt dat het signaal er helemaal niet meer is , en dit dus al sinds vrijdag maar een monteur laten komen tja dat kom wel een paar weken duren ( wij hebben 3 kinderen op de middelbare die dus wifi nodig hebben voor school / digitale agenda ) ook mijn vrouw en ik werken veel vanuit huis maar dat is dus niet mogelijk).

nu zijn we zo ver dat we er vanaf willen maar dat kan niet of we moeten de complete contractduur afbetalen .

Nou nou wat een top bedrijf is dit , de juiste personen krijg je niet te spreken dus je komt geen zak verder maar betalen ja dat moet wel .

Wijze raad ga nooit met dit bedrijf in zee)

Met vriendelijke groet

Een zeeeeeer ontevreden klant

Roy
14-10-2019

T-mobile Thuia.

Half jaar geleden een abonnement afgesloten en het werkt perfect. Kwaliteit is goed van de tv en het internet werkt uitstekend en is snel. Alles kan je ook makkelijk wijzigen via je account, meer of minder pakketten. Top geregeld en zeker een aanrader.

Wouter
01-10-2019

DRAMA!

Telefonisch een abonoment afgesloten. Bevestiging ontvangen en deze was niet wat we telefonisch hadden besproken. De medewerker was vergeten de overstapservice en opnemen aan te vinken. Na 3 telefoontjes was dit na hangen en wurgen toch geregeld. Eerste advies bestond uit zelf abonnement opzeggen bij de huidige leverancier, wat een overstapSERVICE. Inmiddels al twee weken overgestapt maar nog steeds zonder tv. Dit kan om technische redenen (in het netwerk) niet worden aangesloten. Ondanks herhaaldelijk verzoek worden we niet op de hoogte gehouden van de status. Als je de klantenservice belt krijg je geen verantwoordelijke aan de lijn, enkel de callcenter medegewerk(st)er die enkel een boodschap kan aannemen. Met de belofte dat ze het door zullen geven zonder toezegging wanneer het wordt opgelost. Ook het verzoek tot opzegging van de overeenkomst telefonisch als per mail wordt niet op ingegaan. Hier gaan ze niet over. Was ik maar nooit naar T-mobile overgestapt.

Reinhard
30-09-2019

Niets mis mee.

Ben van kpn glas overgestapt naar t mobile thuis en heb goede ervaringen.

Overstappen was geen probleem en verliep vlekkeloos.

De monteur was vriendelijk en bekwaam.

Ik heb nu een stabiele wifi, sterk internet en een gewldig beeld op mijn tv.

Door het snelle internet is streamen geen probleem.

Ik heb alleen goede ervaringen.

Cees
29-09-2019

T mobile thuis drama

T mobile thuis een drama Ook na monteur bezoek

internet valt weg

tv beeld regelmatig freeze

Bij opzeggen niet eens de vraag waarom

waardeloze firma

Stefania
27-09-2019

Slechte behandeling

5 dagen lang is mijn simkaart offline en niemand lukt het binnen dit bedrijf om het te activeren, en niemand weet wat het probleem is en al 5 dagen lang hoor ik dat ik geduld moet hebben, en sorry dit en sorry dat en vervolgens wordt er opgehangen omdat ze geen andere antwoord hebben,

Isabelle
18-09-2019

Veel meer bereik dan Vodafone

Ik ben al jaren klant van t mobile mobiel en sta te kijken van de slechte reviews. Ik woon in de randstad en heb vakantiehuisje naast het bos in Noord-Holland.

Zakelijk heb ik een Vodafone abonnement welke betaald wordt door mijn werkgever. Ik heb een veel beter bereik met mijn tmobile privé abonnement dan met mijn Vodafone zakelijke telefoon!

Daarnaast is tmobile ook echt niet zo duur.

Niels
11-09-2019

Schaamteloos. Niet aan beginnen

Niet aan beginnen!

Ik hou niet van zoveel negativiteit. Ik schrijf dit om mensen te waarschuwen. Ze zijn 3 maanden bezig met internet proberen aan te sluiten. Letterlijk alles ging fout. Begrijp niet hoe het zo slecht kan zijn. De hele structuur en communicatie binnen het bedrijf is buitengewoon slecht. En nog dreigen met een boete ook als je wilt stoppen. Ik ben zoveel tijd en moeite hieraan kwijt geweest. .ze zijn simpelweg niet in staat dit te doen. Niet doen! altijd eerst reviews checken. (wie scoort er nou weer een 2?.) echt ver vandaan blijven!

Rignald

Diep teleurstellend

Op 6 september 2019 moest ik overgaan op t-mobile. Vanuit KPN. Bij de winkel te Zuidplein waar ik alles een maand van te voren, op 6 augustus 2019, had geregeld zou alles in orde zijn om over te stappen. Ten eerste heb ik geen nieuwe simkaart ontvangen van T-mobile - 2e Ik moest 3 dagen van te voren checken of alles in orde was voor de overstap, de winkelbediende zij dat dat allemaal automatisch zal verlopen. (niet dus) 3e: zij hebben mij inmiddels al 2 prepaid kaarten gegeven dat ik via My T-mobile niet kan registreren omdat de verloopdatum al voorbij is. 4e: ik heb honderden keren gebeld naar Klantenservice en zij verzoeken mij om naar de winkel te gaan. En daar ben ik al teveel gegaan. 5e: ik vroeg om deze overstap op te heffen daar werken ze ook niet aan mee. Ik ben het meer dan zat met dit systeem. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij geen enkele provider. Ik wil graag een oplossing hiervoor. Ik vind dat als de medewerkers in de winkels hun werk niet naar behoren kunnen doen, dat de werkgever ze trainingen moeten laten doen. Ze hebben alles automatisch laten doen zelfs een robot die de telefoon beantwoord, lijdt jullie eigen medewerkers om klanten beter van dienst te zijn. Het kan niet zo zijn dat een klant een abonnement neemt /overstapt dat er zoveel gedoe is en alsnog kan ik niet opzeggen. Het lijkt op een manipulatie met klanten.

Frederik

Geen netwerk slecht klantenservice

Wat een waardeloos bedrijf! Al een paar keer een nieuwe simkaart ontvangen en iedere keer krijg ik geen netwerk. Simkaart al verwisseld met telefoon, aan de telefoon licht het ook niet. Iedere keer wordt het probleem voorgelegd aan de technische dienst en dan wordt er beloofd terug te bellen. Dat gebeurd ook niet. Ook in de winkel geweest, daar word ik ook naar huis gestuurd met lege handen. Uiteindelijk vraag ik of het abonnement opgezegd kan worden, daar willen ze ook niet aan meewerken! Inmiddels zit ik al een week zonder netwerk. Ronduit een waardeloos bedrijf!

Oke

Waardeloos bedrijf

Beloven alles maar maken niks waar.

50Mb abonnement en werkelijk nog geen 15Mb aan bandbreedte. Incl. opname pakket, maar gaat niet werken met de beperkte bandbreedte. Problemen oplossen?, nou mooi niet. verschuilen achter allerlei excuses en vooral niets doen.

Blij dat ik ben overgestapt naar een aanbieder die klanten wel serieus neemt.

Ervaring t-mobile

T-Mobile is goed koper dan de andere grote aanbieders, dat heeft consequenties. Beperking met terug kijken via tv box, oplossing via app kun je wel alles terug kijken. Geen nummer weergave op je huis telefoon, oplossing laat opzich wachten. Help desk heeft vaak geen oplossing er verwijst vaak naar de technische dienst. Dus kom je van KPN, of Ziggo is het even wennen. Maar daarvoor betaal je wel 25 € minder.maar wie weet zijn dit opstart problemen, ik heb nog hoop .

Esmiralda
06-09-2019

Trage verbinding afstandsbediening en tv

Als ik iets indruk op mijn afstandsbediening duurt het 20 seconde voordat mijn tv reageert Afspelen van een opgenomen programma duurt 20 seconden nadat ik plat heb ingedrukt Ik heb mijn afstandsbediening al gereset helpt niet

Jeanette
06-09-2019

Begin er nooit aan!

Interactieve tv en internet was totaal niet zoals verwacht. Kastjes staan niet met elkaar in verbinding, opnemen werkte niet goed (programma's maar half opgenomen of helemaal niet), wifi zeer slecht, oude kapotte kastjes gekregen. Daarom na 1 maand al besloten om die rommel op te zeggen. Daarmee dus een jaarcontract afkopen op de som toe genomen. Maar toen begon de ellende pas echt!

Na opzeggen bleven ze wel het abonnementsgeld incasseren. Na een chat via messenger met het verzoek de onjuiste factuur op te lossen, werd de factuur niet opgelost, maar wel het geincasseerde geld teruggestort. Dat was niet mijn verzoek! Maar via messenger werd mij door de klantenservice verzekerd dat er geen aanmaningen verstuurd zouden worden. En als dat wel zou gebeuren, werden die kosten wel weer gecorrigeerd. Wij hoefden niets te doen en te betalen en alles zou opgelost worden.

Een maand later kregen we de factuur voor de afkoopsom en daar werd de onjuiste factuur voor het abonnementsgeld op gecrediteerd. Dus per saldo hadden we nu te weinig betaald. Ik direct het verschil alsnog betaald; dat geld wat ze dus ongevraagd aan ons hadden teruggestort een maand daarvoor. Ik probeer nu al weken de klantenservice te bereiken; de chat is niet beschikbaar, ze reageren niet meer op messenger en telefonisch niet te bereiken.100 wachtenden voor je en na een minuut of 10 verbreken ze de verbinding. Er staat nu nl. een rekening van 190 euro! klaar die ze gaan incasseren ivm aanmaningskosten. En dat terwijl ik zwart op wit heb dat we geen aanmaningskosten zouden krijgen, omdat de fout bij T-Mobile lag. Maar nu dus nergens op reageren en niet thuis geven.klantenservice is onbereikbaar!

Thijs
02-09-2019

Nummerbehoud hel bij T-mobile.

Was al jaren lang klant bij T-mobile maar nu niet meer. moest een andere simkaart waar ik nummer behoud voor heb aangevraagd, wat keer op keer mislukte. hierdoor heb ik zo vaak moeten bellen en in de wacht moeten blijven staan dat ik nooit meer klant ga worden en ander dit ook zeker af raad.

Ellen
27-08-2019

Geen wifi/tv/radio en geen klantenservice

Al 12 weken hebben we geen wifi, tv en radio. Tientallen keren hierover gebeld en er gebeurd gewoon niets. Nu moeten we weer wachten tot zij ons gaan bellen wanneer de monteur kan komen.

Ik wil graag van dit contract af!

Marja
24-08-2019

Nooit een abonnement afsluiten!

Je met mooie belofte binnen halen, maar er klopt helemaal niks van wat ze beloven, terug kijken met T.mobile thuis is een ramp, je kan maar beperkt terug kijken 5 zenders maar.

Opnemen van programma's is een drama, omdat ze of te laat instorten en te vroeg stoppen. Of gewoon niet opnemen! Bel je met een vraag dan kun je rekenen op 15 min. In de wacht, en uiteindelijk krijg je niemand aan de telefoon, je moet alles zelf oplossen door op de site te kijken, ook fijn als je geen Internet hebt.

Khal
23-08-2019

Klantenservice ene jeremy tmobile thuis

Niks werkte thuis meer heb klantenservice gebeld na 3 kwartier aan de lijn geen stap verder gekomen en moest maar 5 dagen wachten op een monteur een andere optie bestond niet de bedrijfsleider spreken kon niet echt nog nooit zo slecht geholpen jeremey van tmobile thuis was degene die mij geholpen heeft echt zeer slecht in alles ga mijn abnomment zeer zeker opzeggen