Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Henny
31-07-2018

Mediabox xl weer defect

De media box xl is niet zo goed mijn 3 de is onderweg. Vrijdag komt de monteur weer. Hoe kan dit dat deze box zo gevoelig is instaleren geeft deze aan wat je ook doet geen tv. Of line terwijl ik wel internet heb. Het vervelende is dat je een week geen tv hebt. Er is helaas geen monteur het is nu dinsdag dus weer wachten. Mijn vraag is of zijn dit nog steeds kinderziekten. En graag een snellere service svp.

Jak
30-07-2018

Zowel zakelijk als privé flut!

Wat een ramp om zakelijk internet te krijgen! In 3 fases wordt een kabel gelegd. De volgende die komt constateert dat de kabel niet diep genoeg ligt. dus weer weken wachten op vervolg. Uiteindelijk een huis ruin en keuken router welke dus niet de juiste is. weer 3 weken opnieuw aanvraag procedure ? Uiteindelijk na 6 maanden internet. Zakelijk. Met een spamfilter waardoor ik nu geen mail meer kan versturen in een keer! Dit ging met mijn simpelste kpn internet wel!

Thuis elke week internet eruit en is alleen op te lossen met een harde Reset. Geen probleem? Moet verdomme elke week weer alle port forwarding voor de camera’s opnieuw instellen. De backup van de router terug zetten gaat namelijk ook noet ook L zou die optie er wel zijn. Is dat door een wekelijkse update?Wil zakelijk nog naar VoIP maar heb een hard hoofd in de ziggo service

Patric
30-07-2018

Abonnement gekregen, enkel zonder te vragen.

Langgeleden een telefoontje gehad van Ziggo. Of ik geïnteresseerd ben in internet in mijn loods. Misschien wel was mijn antwoord. Ze boden internet en telefoon en glasvezel en een TV aan. Ja ik was geïnteresseerd. Maar er was nog geen kabel. Ze zouden mij wederom contacteren als er genoeg mensen waren die ook wilden en dan zouden we praten over welk pakket. Maanden later ineens een pakket van Ziggo. Niet opengemaakt en zelf maar contact opgenomen. Ja dat is uw modem. En waar is dan de kabel? Die wordt zsm gelegd. Ondertussen ligt er buiten kabel, binnen nog niet. Maar heb ik nog steeds geen abonnement. Dacht ik. Helaas, er is nu een rekening gekomen en de mededeling dat de TV er niet komt en dat ik maanden geleden al had moeten opzeggen. Iets wat ik niet heb. En nu is het schijnbaar gewoon mijn probleem. Toch mijn persoonlijk abonnement maar eens opzeggen.

Stefan
30-07-2018

Abonnement Opzeggen

Met zo veel mensen in dit land die levenswijzigende omstandigheden meemaken, hoe kan het dat ziggo mij mijn abonnement niet laat opzeggen. Ik ben radeloos en verdrietig. Ik had dit nooit moeten doen. Hopelijk bied iemand dit wijsheid. Ziggo laat jou niet opzeggen tot einde contract ondanks wijzigingen in prijs!

Thieu
30-07-2018

Storing tv en telefoon

Maandag 23-7-2018, voor mijn 87 jarige buurvrouw, contact gezocht met ziggo i.v.m. het niet meer werken van haar tv en telefoon. Er werd mij aangeboden een monteur te sturen. Ok maar dan zo snel mogelijk. Mevrouw heeft immers geen enkel contact meer met de buitenwereld. Daarbij als er iets gebeurt kan ze niet bellen. Het kan pas over een week werd mij verteld. Kan dit niet eerder heb ik gevraagd na nogmaals uitleg van haar situatie. Nee dit was niet mogelijk. Nou dan maar een weekje wachten. Maandag 30-7-2018 komt een monteur, kijkt even, repareert de aansluiting en vraagt mij waarom dit zolang moest duren. Ja bij jullie callcenter werd mij dit verteld. Begrijp ik niet zegt hij, normaal gaan wij in dit soort situaties altijd zo snel mogelijk. Maar ja daar ga ik niet over zegt hij.

En zo laat ziggo zijn klanten gewoon in de kou staan of in deze tijd is hitte wat meer op zijn plaats. Ronduit schandalig deze werkwijze.

Hans
28-07-2018

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbaar netwerk, complete minachting naar de klant. Ik kan alleen maar adviseren, stap op, ga naar een andere provider. Slechter kan het niet zijn.

Riks
28-07-2018

Ziggo?

Ik weet niet wat er aan de hand met ziggo internet valt steeds weg als ik replay tv kijk stopt die opeens moet je weer opnieuw gaan kijken en mijn download snelheid is laag ik betaal voor 150 mb en krijg 5 mb. En het ligt nooit aan ziggo want ze zeggen u heeft oude bekabeling, die ik vorig jaar vernieuwd heb.

Ad
27-07-2018

Schrijf nooit iets maar nu is het echt niet leuk meer met Ziggo

Sinds 18-07 zwevend internet.maar weer eens bellen met ziggo. Na voor zoveelste keer het zeer irritante bandje ingesproken te hebben met mijn gegevens (wat bijna nooit lukt) zegt de medewerker het bij mij thuis ligt. Dus de zaak maar eens gaan verbouwen. Op vrijdag komt er toch een monteur en zegt dat het niet binnen ligt maar het netwerk in de buurt gaat op en af. Grrrr Deze hersteld het modem en ja hoor internet hiep hiep hoera. Helaas de zelfde dag weer niets. Inmiddels is het nu 27-07 en je raad het al. Nog hetzelfde. Sterker nog, vandaag kreeg ik twee pakketjes om mijn oude modem op te sturen. Deze is gedeactiveerd door ziggo zoals door mij aangevraagd huh? Weer bellen en ja hoor weer postcode duidelijk inspreken etcc grrrrr De medewerker geeft aan dat dit een foutje in het systeem is door het switchen van modem door die medewerker. Tijdelijk op horizon box gezet. Dan denkt het systeem dat het het modem overbodig is. Anderhalve week draaien we hier op 4g al! Compensatie regeling is van toepassing zodra het weer normaal werkt. (zal wel 2019 worden) Het meest frustreert mij nog dat enkele maanden geleden het abonnement is verhoogt met 2,50€ per maand voor betere diensten.

Kortom: Zo gauw hier glasvezel komt is ziggo einde verhaal hier.

Gerrit
27-07-2018

Ziggo compleet uit de lucht

Sinds 26 juli ineens niks meer. Geen internet Geen tv Geen telefoon. Dit gaat 4 VIER dagen duren. En dat nadat vorig jaar ook steeds uitval was. We gaan over een week naar een andere provider. WAARDELOOS

Marco
26-07-2018

Simpelweg een waardeloos bedrijf!

Mijn vader had een abbonnement afgesloten bij dit bedrijf, hij is 81 en had per ongeluk een verkeerd huisnummer door gegeven. Nou, toen begon de ellende.om dit te veranderen, is er 3x gebelt, 1x contact geweest via messenger, en het resultaat is 0,0. Systeem werkt niet mee, dus we kunnen nu niks invoeren krijg je te horen. Bel later maar terug. Hoop wel dat je ziggo telefoon hebt, anders mag je 0900 nummers bellen. En probeer maar eens een monteur te plannen via internet (zelf geven ze daar aan dat dat kan.) Dus niet! Ook weer bellen dus, en als je net lid word, heb je geen ziggo lijn. Dus 0900. kortom, neem aub nooit Ziggo!

Rowdy
25-07-2018

Horizon box is oldtimer

Internet werkt hier overwegend goed. Alleen de horizon box is echt slecht. Dat ding had al lang vervangen moeten zijn in iets wat veel beter is. Technieken gaan vooruit, maar dit helaas niet het geval bij de Horizon box. Ziggo's witte connectie box is wel goed. Bij mij tenminste. Ook hoor ik hier en daar dat er mensen zijn waar de WiFi steeds wegvalt. Gelukkig hebben wij daar geen last van. Ziggo heeft tot nu toe de beste beeld kwaliteit in onze regio. Anders denk ik dat ik toch eens ging over stappen. Ziggo moet gaan investeren in betere hardware. Omdat er ook meer data doorheen moet. Investeren in de toekomst heet dat. Vandaag al in het tech nieuws. KPN snoept klanten van Ziggo. Iedereen een connect box geven en op zoek gaan naar een goede decoder, zodat het werkt zoals zou moeten voor dat geld.

Harry
19-07-2018

Ziggo en klantgerichtheid

Sinds maandag 9x gebeld met ziggo. De kaarten in de tv doen het niet meer. Een medewerker heeft een fout gemaakt en daardoor hebben wij geen tv meer. Niemand kan het oplossen. Ze maken een case aan, zeggen ze. Wat blijkt; niemand heeft iets gedaan. Na een boze mail worden we gebeld door iemand van klantenservice die klachten behandeld. Hij zegt er in te zullen duiken. Hij belt terug en geeft aan niks te kunnen doen. Hij maakt een case aan.????????????. Wat moeten we met ziggo?

Patrick
19-07-2018

Elke keer valt het internet uit, dagelijks

Ik wordt er erg moe van, ben er van overtuigd dat ik binnen kort ziggo gaat opzeggen. elke keer valt ziggo internet weg en de lampjes gaan weer knipperen op de connectbox. soms heb ik wel 2 dagen internet achter elkaar , maar meestal haal ik dat niet. mijn kinderen klagen nu zelfs.

Appie
19-07-2018

Erg slechte Horizon Box veel en veel te langzaam.

De Horizon Box is een stukje antieke hardware, de box is enorm langzaam en kan het menu absoluut niet aan, het lagt enorm. Ook vaak Wifi problemen.

Overgestapt na KPN en wat een verschil kwa snelheid die box is razendsnel en de de wifi werkt al 1 jaar buitengewoon goed! Nooit meer dat trage en dure Ziggo voor mij.

Bennie
18-07-2018

Zeer Zeer traag

Zeer traag internet ook box voor tv zeer traag

Zus
18-07-2018

Afschuwelijk

Wat een slechte verbinding, wifi klapt er veel uit, reuze handig als je thuiswerkt. Probleem met Horizonbox, foutcodes vliegen je om de oren en wat een slechte service. Ik heb opgezegd na 15 jaar klant ben ik het helemaal zat met ze. Het lijkt alleen maar slechter te worden de laatste tijd maar natuurlijk gaat de prijs wel steeds omhoog.

Nino
17-07-2018

Na storing zijden ze ga lekker buitenspelen

Tijdens de storing heb ik gebeld naar ziggo en zei vertelden mij dat ik maar buiten moest spelen.

Charlie
16-07-2018

Man man man

Afgelopen maand verhuist naar Amsterdam. Na twee Ziggo monteurs over de vloer te hebben gehad kon niemand mij verbinden aangezien ze de groene kabel niet konden vinden. Die avond zelf maar gaan graven in de tuin, en daar bleek de kabel ook te liggen, op 5cm diepte. Na een regen aan telefoontjes die ik heb moeten voeren, uiteindelijk uitgekomen bij Connect-Z. De partner van Ziggo die het graafwerk doet, en de kabel naar binnen zou moeten brengen. Na bijna een maand van gesteggel zit ik nog steeds zonder verbinding, omdat ze nog steeds in afwachting zijn van een bodemrapport. Connect-Z laat je uren in de wacht staan waarna ze de hoorn erop gooien. Kortom, je krijgt niks te horen, en je moet er maar zelf achteraan bellen. Goeie service, echt heerlijke service! Man man man. Momenteel zit ik nog steeds zonder internet.

Tom
16-07-2018

Monopolistische prijsverhoger! elk jaar weer verhoging!

Bedrijf verteld de klanten niet dat ze een WIT wifi modem moeten hebben. De andere modem's zijn namelijk sterk verouderd, dit kost geld dus veranderen ze je modem niet.

Vragen ook bij elk gesprek (veel te Amerikaans en commercieel) of je jou abonnement naar Vodafone over wil zetten.

Samen met Vodafone gaan ze ook langs de deuren om onschuldige en onwetende ouderen in te schrijven voor internet en tv. echt triest

Doel is kpn slopen samen met Vodafone,ik zeg lekker naar een ander gaan!

Henk
15-07-2018

Zo dom van ziggo

Was een zeer tevreden klant van ziggo.

Maandag 4-6 was hier storing bij ziggo. Geen telefoon, internet en tv. Kan gebeuren. Met mijn prepaid telefoon heb ik geprobeerd om de pagina van ziggo te openen hetgeen niet lukte. Rond 5 uur had ik mijn dochter aan mijn gsm en zij zal de storing, die al de gehele dag duurde, bij ziggo melden. Bij ziggo stelde men voor om mij een maand gratis sport te geven en mijn dochter zei al dat ik daar niet blij mee was. De volgende dag een mail van ziggo met de melding van een maand gratis sport en films en series. Niet duidelijk is of dit na een maand van zelf stopt. Gebeld en gezegd dat ze sport maar aan iemand anders moeten geven en dat het duidelijk moet zijn dat films en series na een maand vanzelf stopt. 6-6-2018 in mijn mailbox, van een zeer vriendelijke dame van ziggo, 3 maanden gratis movies and series XL (aflopend). Aardig van ziggo dacht ik nog maar een uur later begint het. Er komt een mail binnen dat ik de diensten bij ziggo heb beëindigd. Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt, dus ik bel ziggo op met de uitleg dat dit totaal niet de bedoeling is. Na doorverbonden te zijn naar een andere medewerker, die totaal niet kon begrijpen dat er bij ziggo zo’n domheden gebeuren, heeft hij handmatig alles weer rechtgezet. Van alle kaartjes werden door mij de nummers opgelezen. Na een langere tijd aan de telefoon werd mij verzekerd dat alles doorliep. Na een week nog maar eens gebeld voor een bevestiging. Na lang zoeken bij ziggo verzekerde men mij dat ik me geen zorgen hoef te maken. Hetzelfde na een week weer herhaald met het zelfde antwoord. Als donderslag bij heldere hemel viel er 5-7-2018 een pakket met dozen in de brievenbus om alles terug te sturen. Dus weer naar de telefoon en bij ziggo werd mij verzekerd dat alles doorliep maar ze begrepen mijn bezorgdheid na die post, zal nog wel in het sijsteem zitten werd er verteld. Ik zei nog, als er maar niet meer verkeerde dingen in het sijsteem zitten. 7-7-2018 rond 21.00 uur was er geen tv, internet en telefoon. Dus naar de buurman met de vraag, hoe is het met ziggo. Dat er meer ontevreden klanten zij begreep ik al snel, maar hij had wel tv en internet. Thuis pakte ik opnieuw de telefoon en die bleek nu even te werken. Belde ziggo met de vraag hoe dit kan en hoe dit op te lossen. Je hoort dan alleen maar iets van rapportje opmaken en verder is er geen deskundige aanwezig. Een half uur heb ik tegen hem gezegd en als het dan niet werkt is het klaar met ziggo. Het enige wat er dan nog uit komt is, je kunt op onze site een klacht indienen. Als ik dan vraag hoe ik dat moet doen zonder internetverbinding krijg ik het antwoord dat iedereen 4g op de gsm heeft, ik niet dus. Zondagmorgen werkte er niets van ziggo dus heb ik alles wat er in huis was van ziggo terug gestuurd. Nog gebeld, via een geleende gsm, met ziggo om mijn facturen via de postte krijgen maar dat kan alleen door flink te betalen dus mooi niet. De betaling, machtiging stop zetten gaat ook al niet. Maandag heb ik zo snel mogelijk een andere provider gevonden en de betalingen geblokkeerd.