Ziggo
16-06-2016

Waardeloos service en verbinding

Ik heb sinds de afgelopen 2 maanden Ziggo bij thuis en er is tot nu geen enkele dag geweest waar de internet en TV hebt voor een keer goed gewerkt. Na meer dan 25 euro betalen voor de waardeloos klanten service nummer hebt voor ziggo nog niet gelukt dit probleem met kabels te herstellen. Iedereen die dit leest a.u.b. blijft af van Ziggo. Je betaalt gewoon elke maand voor niks.

Ik stap over volgende maand.

Kimkimkim
16-06-2016

Niks werkt normaal sinds overname ziggo

Al 10 jaar tevreden klant van UPC geweest, sinds de overname van Ziggo niks meer van over ! Bijna Elke avond is de WiFi verschrikkelijk traag ! Horizon box loopt eeuwig vast , elke keer resetten wordt ook vervelend nu ! En nu een email sturen met werkzaamheden :dat je 5 dagen lang last kan hebben van storingen met tv, internet en bellen vanaf 6.00 tot 17:00.

Nu het mooiste het wordt vanaf deze maand ook nog eens duurder ! K ga overstappen deze trouwe kant geeft het op ! Een keer storing oke, maar regelmatig gezeur ! Het is 2016 !

Steven
15-06-2016

Onbeschofte telefonist anderhalf jaar na verhuizing

Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd. In mijn oude huis had ik kabel van UPC. Dit is na mijn verhuizen veranderd in Ziggo. Blijkbaar is de wijziging van mijn verhuizen niet goed doorgekomen, want onlangs werd ik gebeld door Ziggo dat er nog een rekening openstaat. Ik probeerde uit te leggen hoe het zat, maar ik moest het oplossen omdat het nog op mijn naam staat.

Prima, dus ik vroeg wat ik moest doen. Meneer vertelde me dat ik maar in moest loggen op mijnziggo.nl. Ik ben nooit klant geweest bij Ziggo dus ik had geen inlog. Ik heb het uiteindelijk allemaal zelf opgelost (met de bewoners van mijn oude huis), maar de man die mij belde namens Ziggo was zo onbehulpzaam, echt genant. Ik heb dus nooit een abonnement bij Ziggo gehad, maar ik zal dit na deze behandeling ook nooit doen.

Johannes
15-06-2016

1200

Wat vreselijk als je 1200 belt bij Ziggo,Het is een doolhof en slecht voor je bloeddruk.

groet Johannes

Franc

Waardeloze Horizon box

Sinds maart april de Horizon box genomen omdat wij nog een oude pakket hadden, moesten wel nu meer per maand betalen maar dat weegt niet op tegen de voordelen (dachten wij).

Monteur alles aangesloten en dit heeft zo'n halve dag gewerkt tot 's avonds. Toen hadden wij alleen geluid maar geen beeld. Klantenservice gebeld en van alles uitgeprobeerd. Zonder resultaat, moest weer een monteur komen. Wordt de week erop ( het was donderdag), ging echt niet anders. Vervolgens zelf 2 dagen later nog eens geprobeerd, en jawel hoor hij doet het!

Aangezien wij een Smart tv hebben gebruiken wij de box niet vaak.

Afgelopen zaterdag weer eens aanzetten en wat nu:

Alleen geluid en geen beeld. Probleem weer voorgelegd bij Ziggo via Twitter en email. Inmiddels nog geen oplossing. Google maar eens en je ziet veel problemen met de box.

Veel mensen gebruiken dan een HDMI switch. Bij de een is het een oplossing voor de andere niet. Dus ik ook maar een HDMI switch gekocht en uitgeprobeerd, maar zonder succes.

Nu krijg ik vanavond van Ziggo te horen dat ze het probleem niet kunnen oplossen. Is toch te gek voor woorden.

De Horizon box wordt gemaakt door Samsung en ik heb een Samsung tv die HDCP ondersteunt. Hoe gek kan het zijn.

morgen eens met Samsung gaan chatten, kijken of zij een oplossing kunnen bieden. Het is 2016! Kom op!

Niets dan lof

In het verleden (al vanaf heb begin lid) nooit problemen gehad. Sinds de fusie veel kinder ziektes maar de helpdesk is zeer goed in mijn ogen.Ik wordt keurig te woord gestaan, ze komen hun afspraken altijd na en helpen mij keurig op weg.

Ziggo kan bij mij een potje breken, en ik vertrouw erop dat de kinderziektes met de tijd wel genezen.

Lee
14-06-2016

Sinds overname van UPC naar Ziggo heb ik alleen maar problemen met internet en mijn televisie. Voorheen nooit problemen gehad bij UPC.

Ik betaal altijd tegen einde v/d maand netjes.

Volgens Ziggo heb ik 4 mei een betalingsherrinering gehad maar had al rond 27April betaald en volgens hun was het 2mei binnen. Vervolgens zie ik op mijn factuur staan dat ik €25 herinneringskosten moet bijbetalen. Ik heb dit nog nooit bij UPC gehad en voorheen zat ik bij KPN en daar heb ik deze BS ook nooit meegemaakt.

Ik vind dit gewoon zware oplichterij en ga weer overstappen naar KPN aangezien deze gasten UPC al hebben overgenomen, HELAAS.

Vind het jammer dat UPC is overgenomen door zo'n waardeloos bedrijf.

Elzinga

Puinhoop

Na bijna 20 jaar UPC abonnee overgang naar Ziggo. Nooit iets aan de hand, totdat we afgelopen zaterdag ons contract bij Ziggo verlengden. Vanaf die dag totaal geen tv meer. Aantal malen gebeld maar ondanks beloftes geen tv. Dag later nog geen tv, weer bellen en weer beloftes. Tijdens het laatste telefoontje op die dag gezegd dat als ik weer moest bellen ik belde om alles op te zeggen. Tot onze verbazing s'avonds toch tv. Eind goed, al goed dachten we tot de dag er op weer geen tv. Heb gebeld en alle abonnementen opgezegd. Deze jarenlange klant zien ze nooit weer bij Ziggo.

Taco
13-06-2016

wifi blijft wegvallen

slechte service

12-06-2016

Slechte klantenservice

na verhuizing alles aangesloten, maar ww. werkt niet, Na Na lang bellen eindelijk iemand aan de lijn die er gewoon geen verstand van heeft. Kan pas eind volgende week een monteur langssturen ( EK!). Overstappen naar Ziggo is simpel, contact beeindigen een groot probleem.

11-06-2016

Horizon

Waardeloos gebeuren.

Slecht beeld etc etc

Ontevreden
09-06-2016

Ziggo

slecht bereik van wifi duurt erg lang voor berichten verstuurd worden valt ook regelmatig weg, afstand bediening van de horizon box geageerd heel traag, dus snel maar weer terug naar kpn daar nooit problemen mee gehad.

Kyrill
09-06-2016

Best prima. Soms.

De geleverde diensten zijn meestal wel naar behoren. Zolang de klantenservice er niet aan tepas moet komen is wel een prima bedrijf. Helaas is de klantenservice nergens van op de hoogte en heeft over het algemeen zeer weinig kennis van producten. De afgelopen 2 jaar heb ik ze zo'n 4 keer moeten bellen en elke keer is het weer hetzelfde drama. Helaas is ziggo de enige die hoge internetsnelheden aanbied anders was ik al lang weggeweest.

Jac
08-06-2016

Horizonbox

Sinds april zijn wij klant bij Ziggo, en ik heb denk ik al zo'n 12 keer aan de lijn gehang gehangen, ze waren behulpzaam, dat dan weer wel, maar de horizon is echt waardeloos! Ik betaal voor ondemand maar die doet het vaker wel dan niet. Ben er nu zo klaar mee dat ik op wil zeggen maar heb een abonnement voor een jaar...ja ze willen weer een monteur langs sturen maar die kan niet op zaterdag komen, althans de eerste 3 weken niet, nou ik ga voor een monteur dus echt geen dag vrij nemen. Ik heb ze gezegd dat ik mijn rechtbijstand gaat inschakelen, ik wil weer terug naar KPN!

José
07-06-2016

Oneerlijk bedrijf

Alles beloven niets nakomen

Ben verhuist heb dit telefonisch door gegeven aan Ziggo.

Door de tel werd mij vertelt dat ik horizon moest nemen dan kun je op nog andere plaatsen t.v kijken .dat leek mij ideaal .

en dat ik een maand niet hoefde te betalen.

Het aansluiten zou gratis zijn en draadloos

Ik moest bellen als ik er aan toe was en zo gedaan.

Toen kwam de monteur en zei dat ik geen aansluiting had.

Hij kon niets doen zei hij.

Later kwam monteur 2

Die heeft een lange kabel achter gelaten en deed verder niets er was geen aansluiting zei hij.

Monteur 3 heeft buiten verbinding gemaakt en wilde toen gaan want mocht maar 20 min blijven zei hij .

Na veel geklaag van mij mocht hij toch de hoofd t.v laptop en telefoon aan sluiten.

de andere 2 t.v. en media boxen mocht hij niet doen.

Nu werd ik net gebeld en werd mij gevraagd waarom ik een klacht bij Ziggo heb ingediend.

Ik vertelde het hierboven verhaal en hij vroeg of ik zelf als geprobeerd

had om aan te sluiten

nee zei ik ik heb geen idee hoe dat moet en toen zei hij wat verwacht je nu van mij en heb ik maar opgehangen

Hee Jose,

Jeetje wat is er veel gebeurd zeg, ik wil je heel graag helpen. Kan je mij je postcode en huisnummer sturen van je nieuwe adres? Dan ga ik mijn uiterste best voor je doen.

Horizon tv

Zeer tevreden met de horizon box.Op de camping in Nederland alle zenders via WiFi zeer goed te ontvangen. Thuis ook en ook via de apps goed op internet te kijken. Heb namelijk zelf geen smart TV.

Log bureaucratische organisatie

Kreeg een bericht van ziggo dat mijn oude modem niet meer voldeed aan de snelheid, daarom geheel gratis! Kreeg ik een nieuw modem met notabene geheel gratis WiFi erbij ( wat een borstklopperij). Toevallig heb ik helaas eens 4 maanden bij hun gewerkt haha (een meest waardeloze baas kun je niet vinden) kreeg dus een modem opgestuurd wat twee jaar geleden ook al werd opgestuurd Cisco epc 3925. Zag de bui al hangen. Waardeloos WiFi modem. In de vier maanden dat ik daar gewerkt heb ging ongeveer 35% over ontevreden WiFi gebruikers. Proef op de som genomen wifimodem aangesloten test gedaan haalde 20/1,5 mb met het modem terwijl ik 40 zou moeten halen. WiFi van het modem uitgeschaakeld, oude vertrouwde router eraan, wat dacht je ja juist haalde gewoon een snelheid van 40/4,5 mb. Gebeld met de klantenservice, meisje geeft mij 100% gelijk ja er zijn gigantische problemen met de WiFi modems. Aangegeven dat ik niets nieuws wilde alleen een klacht wilde indienen voor het gebruik van slechte modems. Teruggebeld door een meisje van de klachtenservice, gaf mij ook 100% gelijk, helaas kom er niet door bij mijn bazen. Tot overmaat van ramp belde er een man op tot ik bij hoge uitzondering weer een nieuw modem krijg opgestuurd, terwijl ik niet om gevraagd had. Denk dat ziggo een lomp bureaucratisch bedrijf is, het is zo simpel verkopers en technische dienst op een lijn zetten. Heb je je wifimodem in een meterkast staan problemen . Biedt die klanten dan een modem met een router aan, maar nee ziggo gaat gewoon op de zelfde weg verder, wat een bedrijf. Het is dat ik geen alternatief heb anders was ik er al lang weg!

Cristina
04-06-2016

Ziggo horizon mediabox maakt lawaai

Vorige week besloten om van Ziggo de horizon mediabox te huren vanwege de extra mogelijkheden t.o.v. onze oude Humax set top box. Afgelopen week de box thuis ontvangen en gisteren de horizon mediabox geïnstalleerd en aangesloten. Er zit een ventilator die constant een veel te goed hoorbare irritante zoem/piep toon afgeeft die zelfs met geluid van de TV op normale sterkte hoorbaar blijft. Staat hij op stand by dan blijft de ventilator doorgaan. We hebben het een dag proberen uit te houden maar liepen ons contant te ergeren aan deze nadrukkelijk aanwezige zoem/piep toon. De horizon mediabox gaat terug naar Ziggo

Martijn
02-06-2016

Zeer slechte kwaliteit.

Wifi valt om de paar minuten weg, of wordt zeer traag. Op veel momenten wanneer ik tv wil kijken, hapert het beeld of is er helemaal geen verbinding. Kwaliteit 1/10, en daar betaald je dan geld voor...

Wilma
02-06-2016

Terug sturing van mediabox

We zijn overgestapt naar horizon en we kregen een andere mediabox.

Deze hebben wij direct teruggestuurd ,natuurlijk de bonnetjes van post NL bewaard.Dit alles hebben wij gedaan direct toen we de nieuwe box kregen dus 25 januari.

Wat kregen wij op de factuur van eind april te zien dat we 85,00 euro moesten betalen want ze hadden niets ontvangen.

Wij direct melding gemaakt en een copie van de bonnetje gemaild.

Dit alles liep ook al niet helemaal soepel maar veel hulp gehad van Gerrit op de helpdesk.

Gerrit nog bedankt daarvoor.

Maar toen begon de ellende pas goed.

Opgebeld wanneer het bedrag terug gestort zou worden.

Elke keer werd er gezegd 5 werkdagen en als dat niet werd gezegd dan kregen we te horen, Ziggo maakt dinsdag betalingen over en dan zit U bij de betalingen.

Schooieren om je eigen geld noem ik dat.

Maar dus al 4x door een medewerker van kasje naar de muur te zijn gestuurd werd vanmorgen het toppunt bereikt.

Een collega genaamd Domo.

Want een achternaam hebben ze niet bij Ziggo.

Nadat ik boos de hele situatie had uitgelegd, waarom ze een computer hebben is mij een raadsel, want terug vinden kunnen ze niks als het om een terug betaling gaat.

Gooit deze de telefoon erop!

Nou, klantvriendelijk ten top

Een 1 kan ik niet geven want dat neem het systeem niet