Jochem
09-02-2016

Zolang je ze niet hoeft te bellen!

Ziggo al een paar jaar. Verbinding 100%, Snelheid sneller dan 120Mb/12Mb. Werkt goed. Maar bel ze niet... dan wordt je heeeeeel ongelukkig.

Spoken op de kabel

TV geluid valt weg volgens ziggo aan de kabel bull shit want met een nieuwe kabel presies het zelfde euvel

Na de stekker uit de box weer geluid voor een tijdtje

Voor fusie nooit geen last gehad

Joop

Wat een ellende

Heb sinds de lancering van ziggo sport geen SBS 9 meer en ik ben niet de enige. In een straal van 30 meter zijn zover als ik weet 3 huishoudens met hetzelfde probleem. Heb meerdere malen gebeld met ziggo klantenservice. De een wilde mij nieuwe kabels opsturen en een andere wilde me alles opnieuw opsturen (2 nieuwe tuners +kabel) en weer een ander wilde mij een monteur langs sturen met het risico als de kabels bij in huis niet goed zijn ik de monteur zelf moet betalen. Voor ziggo sport was bij mij alles goed. Heb niks veranderd.

Ziggo veroorzaakt bij mij een storing door telkens meer zenders door het kabeltje te willen sturen. Ze verwachten van mij dat ik alles opnieuw installeer of dat ik mijn huis ter beschikking stel zodat zij het probleem kunnen oplossen. Ze vertikken het gewoon om het buitenhuis te zoeken. Mijn buurman van in de zeventig heeft wel een nieuwe tuner gekregen. Moet wel even €17,50 activatiekosten betalen voor een probleem wat ziggo zelf veroorzaakt heeft . Krijgt hij dezelfde tuner opgestuurd en een nieuw contract. Monteur moet nog langs komen. Dus ben benieuwd.

Wat ik vermoed is dat ze steeds meer zenders willen doorgeven en in combinatie van het mobiele 4G netwerk dit niet wil. (kabelsignaal en 4G hebben de dezelfde frequentie. Ik woon vlak naast een zendmast

Beste mensen ga nooit met ziggo in zee ook vanwege het slechte wifi signaal.

08-02-2016

Horizon Mediabox van Ziggo, we worden er niet blij van.

Na heel veel storingen met de UPC mediabox (veel vastlopers, mozaïekbeeld, enz.) heb ik me door Ziggo klantenservice laten overhalen om de UPC mediabox om te ruilen voor een duurder abonnement met de Horizon box. Nu, na ruim een week in gebruik, heb ik de Horizon al ACHT(!) keer moeten resetten. Zo ben ik dus, qua betrouwbaarheid, van de regen in de drup gekomen.

Verder valt de zo aangeprezen "VEEL GROTERE" opslagcapaciteit van de harddisk sterk tegen; na enkele dagen gebruik zag ik de resterende opnamecapaciteit al snel onder de 40% dalen. Ook heel erg irritant is het trage reageren van de afstandsbediening waardoor je, vooral in het begin, hetzelfde commando soms 2 of 3 keer geeft omdat je denkt dat er niets gebeurt.

Toegegeven, de Horizon heeft ook wel een paar voordelen t.o.v. de vorige UPC box zoals b.v. de harddisk die je vanaf twee plaatsen kunt benaderen en een soort "begin gemist" functie.

Eindconclusie: de Horizon is in potentie een prima apparaat maar de software zit nog vol met bugs en de menu's kunnen nog stukken beter/overzichtelijker/makkelijker.

08-02-2016

Er zijn óók providers die echt iets doen aan je probleem

Ik heb Connect Complete & Play Complete.

Na werkzaamheden van Ziggo was de kwaliteit van het signaal goed, de sterkte niet. (Gratis!) helpdesk gebeld, vakkundig te woord gestaan, na 3 dagen een (gratis!) monteur over de vloer. Probleem (gratis) verholpen.

Internetsnelheid voldeed niet aan mijn eisen. (Gratis) helpdesk gebeld, vakkundig (gratis) te woord gestaan, na 3 dagen (gratis) monteur over de vloer, probleem via (gratis) vervanging router verholpen. Internetsnelheid nu prima. Nóch de helpdeskmedewerkers, nóch de monteurs gedroegen zich als of zij alles wisten, en ik min of meer imbeciel was. Gewoon vriendelijk en voorkomend.

Ouderwetse service in een high tech bedrijf. Wat wil je nog meer?

P.
08-02-2016

Bij bestelling gaat alles mis.

Had mij eind januari 2016 aangemeld voor 3 in een pakket.

Een dag na aanmelding werd het pakket afgeleverd!

Na telefonisch contact,bleek dat het abonnement op die dag ook in zou gaan.

Weer gebeld,want ik had duidelijk gezegd dat het abonnement in zou gaan op 1maart 2016.

Op 5 februari hebben zij mijn vaste telefoonnummer overgenomen,wat inhield dat ik niemand meer kan bellen en ook niet gebeld kan worden want er was niets geïnstalleerd.

Weer gebeld en ja dit konden zij niet meer ongedaan maken,wel excuses maar daar schiet ik niets mee op.

Het is toch te gek voor woorden dat zij zomaar iets doen en dat de klant hier niets aan kan doen!

Dus beste mensen,ga nooit naar Ziggo,een en al grote ellende.

Ria
08-02-2016

Elke dag de stekker eruit

Wil ik programma gemist kijken, dan zal ik elke dag de stroom er even af moeten halen, anders doet programma gemist het niet. Verder de laatste weken regelmatig geen tv, slaat gewoon af. Ik stap over. UPC was beter, nergens last van

Ashwin
07-02-2016

Horizon Mediabox voormalig ziggo/casema gebied

Dat mijn hoofdaansluiting verouderd is, dat kan ik begrijpen en dus komt dinsdag een monteur langs. Wat ik niet begrijp is waarom ze me daar nooit over hebben ingelicht toen ik mijn oude Tv Extra abonnement nog had voor de overname door Upc? Is het niet de bedoeling om je huidige klanten erover te mailen/schrijven mocht je in de toekomst dus die Horizon box nemen?! Die heb ik nu en nou moet ik weer paar dagen wachten. Als de monteur weggaat zonder resultaat ben ik weg! Kan ik dus ook geen gebruik maken van Ajax wedstrijd kortingen...

Wat ik ook opmerkelijk vind is dat mijn moeder dus wel gebeld is om haar pakket om te zetten ná de overname door Upc en mij niet. Met andere woorden er wordt gekeken naar Geboortedatum, hoe ouder je bent, des te meer je over te halen bent om te doen wat ZIJ zeggen! Schandelijk voor woorden!

Hetty
06-02-2016

Alles in 1 basis 30+ en 3 HD zenders?

Hoe kan het dat ik betaal voor 30+digitale en 3 HD zenders en analoog tv kijk?in mijn beleving heb je toch een kastje nodig om digitaal te kijken !

Heel vreemd dus,toevallig iemand van ziggo aan de telefoon gehad en die wou even een ander pakket aan smeren,die zei doodleuk kunt ook boven tv kijken dan heeft u 2 kastjes huh heb alleen een modum

Klopt dus iets niet hier?

René

Prima provider!

Heb nu 3 jaar Ziggo... jaarlijks kan ik mijn contract wijzigen incl. het op dat moment geldende aanbod.. prima beeld, supersnel internet (krijg 120 Mbit=100%) en vriendelijke ondersteuning wanneer nodig.

Ik begrijp echt wel dat er bij iedere provider wel iets te mopperen valt, zo ook bij Ziggo, maar ik heb erg goede ervaringen en vind het een betrouwbare provider!

Tom Grrrrrrrrr
05-02-2016

Overstap naar Ziggo => ZWART GAT !

In december overstap gewaagd van glasvezelprovider Onsbrabantnet naar Ziggo. Aansluitdatum vast laten stellen op 23 januari 2016.Contract oude glasvezelprovider door laten lopen naar 1 februari.

Ben nog steeds aan het wachten op aflevering Modem en Horizon-box. Deze blijkt na meer dan een maand nog steeds voor heel Nederland niet leverbaar te zijn.

Inmiddels dus al een week geen Internet, geen telefoon en een flatscreen tv met het scherm op zwart.

O ja, de factuur van Ziggo van januari natuurlijk wel ontvangen en afgeboekt !

Monica
05-02-2016

Al klant vanaf begin, nog niet eerder zo ontevreden.

Eerst UPC, nu ziggo. Al jaren

vaste klant met een groot pakket met Horizon.

Internet is traag, wordt niet opgelost, zelf router er tussen gezet. Heeft iets geholpen.

Erg duur geworden, van €65,- naar ruim €95 incl. Fox Sport. Als bestaande klant krijg je geen aanbiedingen.

Nu ook mobiele telefoon voor het hele gezin. Leuk!

Nu echter nog 3-4 simkaarten erbij, anders nog te duur. Overweeg nu toch een overstap. Veel providers de helft goedkoper.

Sw
02-02-2016

DRAMA

ik kan niks anders krijgen, maar anders zou ik Ziggo nooit iemand adviseren, de mail server ligt dagelijks plat en elke dag is er wel een storing, het personeel op de helpdesk is ronduit onfatsoenlijk, en compensatie voor alle ellende is nooit mogelijk.

een keer kreeg ik een nota dat mijn bel gedrag enorm was gestegen ik moest duizend euro betalen.. ik schrok me rot. ik was op vakantie toen ik de mail las. ik telkens met Ziggo bellen, het heeft 2 dagen geduurd. ze hadden een foutje gemaakt, excuus kreeg ik niet, en ook geen schade vergoeding voor de verpeste vakantie. na lang door zeuren kreeg ik een diner bon die niet niet geldig was. dat had de directeur Baptiest geregeld

SW.

Ed
02-02-2016

Klachten ?.....vaak is er een oorzaak

Ik moet vertellen dat ik veel lees over klachten bij Ziggo.. Ik ben sceptisch geweest maar ik moet zeggen wij hebben totaal geen last.

Er was een tijdje geleden een storing, slechte ontvangst en noem maar op, vervolgens klantenservice gebeld en natuurlijk het standaard verhaaltje van het ligt aan jullie kabel. Wij natuurlijk sterk in verweer want we voelde ons eigen in de maling genomen.... toch maar even gekeken en voor de zekerheid een nieuwe kabel gehaald en wat denk je..... probleem opgelost.

Ik weet niet of het de goedkoopste is maar ik ben super tevreden. We hebben nu een glasvezelaansluiting in onze woning, maar ik denk er niet aan om over te stappen.

Dus voor een ieder..check je apparatuur, check je kabels, neem een leuk abonnement bij Ziggo en veel kijk, luiter en surfplezier

Lous_79
28-01-2016

Service slecht, overstappen nog slechter

Onze ervaring met Ziggo is een zeer slechte en tevens een heeel langdradige. Verschillende storingen over en weer, in de telefonie, in het internet, maar ook vaak gewoon geen tv. Ziggo was op dat soort momenten onbereikbaar en meerdere mails naar de klantenservice leverden ook geen reactie op.

Het was klaar voor ons toen we wekenlang telefonisch niet bereikbaar waren door een storing, terwijl wij een alarm hebben wat aangesloten is op het telefoonnet. Met andere woorden, wij hadden geen alarm. Maar ook dat was niet belangrijk genoeg voor Ziggo, dus vanaf dat moment was het klaar.

Ik liep tegen een super aanbieding op van Vodafone en besloot daar direct in te stappen. Ik kreeg een brief welke ik alleen hoefde op te sturen naar Ziggo waarin stond dat ik opzegde. Deze heb ik 23 november 2015 verstuurd, een maand opzegtermijn, mijn contract zou aflopen, zou je denken, ergens eind december. Maaaaar, eind december kreeg ik bericht dat mijn brief ontvangen was en mijn contract 26 janauri 2016 afgesloten zou worden.

Dus, dubbel betalen, terwijl het niet nodig was.

Ik heb wederom gebeld naar de klantenservice, die gewoon doodleuk de TNT de schuld gaven en het in het geheel niet raar vonden dat mijn contract nog doorliep.

Ik ben de sjaak en heel blij dat ik van Ziggo af ben. Ze maken er een zooitje van.

Het zijn piraten en ik zou er niet mee in zee gaan, want je komt er bedrogen uit!

Elbert
27-01-2016

Tevreden over de producten niet over de overstapservice.

Ik heb in mijn vorige review aangegeven dat ik tevreden ben over de geleverde producten. Waar ik veel minder over te spreken ben is over de "overstapservice van Ziggo". Ik ben in november 2015, dacht ik, overgestapt van KPN naar Ziggo, omdat ik om persoonlijke redenen een stapje terug moest doen. Ik had twee facturen eentje van -toen nog- UPC (nu dan Ziggo) en eentje van KPN. Ik zou dan meer dan 100 euro per maand kwijt zijn. Nu betaal ik ruim onder de 100 euro en een uitgebreider pakket en alles in één. Bij het afnemen van de producten zou ZIggo de "overstap" regelen. Deze week kreeg ik op 26 januari 2016 echter een factuur van KPN via mijn mailbox. Toen ging er bij mij een belletje rinkelen. Dus met Ziggo gebeld. Ziggo zegt dat ik contact moet opnemen en KPN zegt dat ik met Ziggo contact op moet nemen. Afin, u kent dat wel. Het het-heen-en-weer-bootje. Nu blijkt dat de overstap dus niet is geregeld door Ziggo.. Ik dacht in december jl. dat ik het laatste bedrag had betaald. Nu moet ik nog twee keer de factuur voorschieten. Ben er met gisteren (dinsdag 26 januari) wel ruim twee uur mee bezig geweest, want KPN had gisteren storing om het contract te beëindigen. De digitale wereld waarin we leven een leven met storingen. Het is leuk als het allemaal werkt maar o wee als er storingen zijn dan zijn de rapen gaar. Vanmorgen weer met KPN en Ziggo gebeld. Ik moet wel zeggen Ziggo kwam zelf al met het voorstel om de gemaakte onkosten allemaal te vergoeden. Zowel bij KPN als bij Ziggo zitten wel mensen die je vriendelijk te woord staan. Maar wat ik heel vervelend vind, het komt allemaal uiteindelijk wel weer goed, maar de hele rompslomp die je er van hebt. Die "overstapservice van Ziggo" die werkt dus niet. Ze kunnen alleen een overstap regelen op het moment dat je producten afneemt. Maar ze schijnen het niet te kunnen doen achteraf. Vind ik een rare manier van doen. Ziggo maakt de fout en de klant mag het zelf regelen..

Het is toch een soort van "smet" die ik dan helaas toch met anderen wil delen. Nogmaals het geleverde werkt heel erg goed. Personeel is, naar mij toe, zeer vriendelijk. Ik ga Ziggo of KPN niet onderuit schoppen. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn waar het één en ander mis gaat dat het balen is. Maar weet iemand tegenwoordig nog een bedrijf te noemen waar alles foutloos gaat? Het "hoort" er tegenwoordig bij. Je moet het er bij in calculeren. Overal gebeuren dit soort vervelende dingen helaas. Over de Horizon ben ik (ik hou een slag om de arm) heel erg te spreken. Je moet alleen wel de ENERGIE-bespaarknop in werking stellen. Bij stand-by is het verbruik iets van 50 watt en wanneer je hem instelt op energiezuinig dan verbruikt hij misschien 1 watt. Dat scheelt op jaarbasis nogal wat op je energierekening. Nadeel is wel dat je even moet wachten bij het opstarten. Dat vind ik geen probleem en is iets waar je rekening mee kunt houden. Het is of het één of het ander. Maar ik hoop dat het geleverde goed blijft werken. Maar het "blokken" wat veel mensen hebben is met een betere en stevige aansluitkabel voor een groot deel te verhelpen. Ik heb tot op heden geen problemen meer gehad. Ik hoop dat het zo blijft.

Britt

Super irritant

Ziggo. Een bedrijf waarbij ik jarenlang snachts geen internet heb gehad. Als gamer is dat echt irritant en veroorzaakt veel stress. Ook tijdens t wk hadden ze een storing op juist die zender. Irritant was t toen alle zenders er uit lagen en je t zelf moest instellen. De telefoonlijn is ook vaak heel lang bezet. Al met al heb ik met Ziggo enorm slechte ervaring. Er gaan n wereld open voor mij nu ik bij KPN zit. Lekker non stop call of duty kunnen spelen na jaren van falen.

Mieke
25-01-2016

Zeer slechte ervaring met overstappen.

ze beloven dat alles geruisloos gaat echter overstappen gaat niet probleemloos. Mijn hoogbejaarde ouders hebben dagen moeten wachten op een monteur. Geen telefoon is onverantwoord. Waren we er maar nooit aan begonnen voor die paar rottige centen. Nu hebben ze ruisprobleem opgelost werkt een extra bel het niet. Die bel zit er al jaren altijd probleemloos gewerkt en nu niet meer sinds de monteur is geweest. Duidelijk dat het daar mee te maken heeft. Moet je 60 euro betalen om weer een monteur te laten komen.SCHANDALIG! hoogbejaarde mensen geld aftroggelen omdat ze zelf hun werk niet goed doen. Ik ga kijken wat overstappen naar kpn in de aanbieding heeft.

Deeltje

Heel slecht

Na 9 monteurs in 3 maand gestopt met tellen..Nu weer geen tv al 3 dagen en nog geen monteur in zicht..En dat terwijl ze belooft hadden alles in het werk te zetten dat we als klant zouden blijven..Nou dacht het niet meer Ziggo weg naar de advocaat is gemaakt..

Reinier

Contact met Ziggo

Goede ervaring met Ziggo ook toen het nog UPC was

geen problemen met tv ontvangst en wiffi verbinding.

Ook de eventuele vragen worden snel beantwoord.