Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Anastasia
02-04-2021

In het rijk der sterren is Ziggo een vallende ster

In totaal 6 a 7 maanden is door ziggo teveel berekend vwb mijn telefoonkosten, het was geen rocketscience en makkelijk na te gaan dwz als ze capabele mensen hadden gehad bij Ziggo maar alles wat er werkt is of ontzettend dom of ontzettend lui.

Het enige waarmee ik ze kan complimenteren is dat het ongelooflijk is, dat ze zo'n moeras van onkunde hebben verzameld. Maandenlang me blauw gebeld niemand deed wat, wel een hoop belofte's.

Toen de consumentenbond ingeschakeld en toen na 3 weken iemand gekregen die echt klachten oplost daar, enfin nog effe 2 maanden erbij en de man heeft het keurig afgewerkt en de verrekening aan de afdeling boekhouding doorgegeven, daar zit dus iemand die niet kan rekenen ik hoor (en dat was bij deel 2 van de verrekening)nog 10.55 van ze te krijgen en ik krijg een rekening van 110.55 of ik effe wil betalen. Heb nu die man van de klachten aangeschreven en als hij niet reageert, stap ik nu naar een advocaat toe en eis ook smartegeld dus ellendelingen van ziggo, als jullie dit lezen; het gaat om maart 2021 GA maar zoeken Assholes.

Jos
01-04-2021

Update Ziggo hoge prijs

Met de update die Ziggo nu lanceert in maart 2021 kun je niet meer terugspoelen terwijl een uitzending loopt. Alle opnames kwijt, alle planningen kwijt terwijl bij de start van de update stond dat die behouden bleven. Mijn tweede toestel boven doet niks meer, Afspelen vanaf het begin tijdens de uitzending doet het dus niet. Dus ja, we gaan op zoek naar een provider die de oude functies van Ziggo nog wel aanbiedt.

Petrus
01-04-2021

Geen ziggo wel betalen?

Mijn naam van gaal. nooit geen Ziggo gehad. maar ze hebben 197, 86 euro van mijn rek. gehaald ben nu al twee jaar bezig om mijn geld terug te krijgen. wie kan mij helpen. email. (e-mailadres verwijderd) bel zeker 3 x per week ze beloven alles maar nog steeds geen geld

Reinoud
01-04-2021

Uitval internet

Al 2 jaar valt verbinding met internet dagelijks een paar keer enkele sec. weg. Hierdoor is ziggogo terug kijken niet te doen, want je moet dan vanaf het begin weer kijken {reclame kun je niet doorspoelen). Games via internet stopt ook en moet je weer opnieuw beginnen. Monteur tegen betaling al een paar keer geweest en heb in die 2 jaar al alles venieuwd vanaf het kastje aan de muur tot aan een nieuwe pc (ook de kabels) maarhet probleem blijft. En zij maar volhouden het ligt aan mij.

Kees
30-03-2021

Quicknet Solutions namens Ziggo

Ik werd net gebeld door het bedrijf Quicknet Solutions. Er werd gezegd dat ze namens Ziggo een contract wilde aanbieden. Het bel-me-niet register wordt genegeerd. Er is zelfs gezegd dat ze daar niets mee te maken hebben. Ik vind het enorm kwalijk dat een bedrijf zoals Ziggo zich met een dergelijk ongewenste campagne bezighoud.

Kees
29-03-2021

Slechte wifi

Ben al 6 jaar lang klant bij Ziggo. Altijd super internet gehad: stabiel, snel, zoals het hoort! Het televisie kastje dat je van ziggo krijgt is wel heel erg slecht: deze loopt continue vast. Lekker rustig een serie bingen zit er dus niet in als je bij Ziggo zit. Sinds enkele maanden is de wifi van Ziggo erg onstabiel: dan werkt het wel, dan weer niet, dan snel, dan traag. De frequentie waar dit mee gebeurt is erg hinderlijk: ongeveer elke 15 minuten. Deze week een monteur over de vloer gehad, deze gaf aan dat internet gewoon werkt. Bijzonder diagnose, want de customer service medewerker gaf aan dat het signaal niet goed binnenkomt in mijn modem? Omdat ik vanuit huis werk en veelal in video calls zit voor vergaderingen heb ik stabiel internet nodig. Nu word ik de helft van de tijd uit de video call gepleurd omdat mijn verbinding niet stabiel genoeg is. De storing is dermate hinderlijk dat ik zojuist ben overgestapt naar KPN. Nu maar hopen dat het probleem hiermee is opgelost.

Lars
28-03-2021

Echt schandalig.

Als jij een fan bent van haperige filmpjes kijken of de enige in je gezin wilt zijn die geen wifi heeft? Dan raad ik jou ziggo zeker aan! Het is ****** slecht en dan heb ik het nog niet eens over de klantenservice gehad.

De groeten

Willem
27-03-2021

Perfecte klantenservice Ziggo

In al die jaren slechts één keer een algemene storing van het netwerk, verder een keer een nieuwe router (wifi werkt maar instabiel) en een nieuwe mediabox (al jaren in bezit, maar laatste tijd problemen met instellingen).

Verder is wel af en toe (eens in een paar maanden) een reset nodig van de router en de switches die i erachter heb hangen, vrijwel altijd is dat een storing met internet mee verholpen.

Een aantal keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo, ben daar heel erg tevreden over: die mensen hebben er verstand van, zijn goed bereikbaar, hebben goede protocollen, zijn begripvol en nemen alle tijd om te helpen. Niets dan lof!

Natuurlijk is een storing met internet vervelend, maar het gebeurt gewoon af en toe en is vrijwel altijd eenvoudig te verhelpen. Ik heb Ziggo en Vodafone, dat is ideaal. Toen de router vervangen moest worden kregen wij 100 Gb (!) gratis extra data zodat wij via onze mobiel als hotspot gewoon konden internetten: gewoon geweldig, toch?

Mimi
26-03-2021

Slecht provider

Maanden loop ik al tegen problemen aan die maar niet verholpen worden.

WiFi is slecht valt weg de kinderen die vanuit huis les hebben ondervinden hier veel hinder en stress door.

Als de kinderen Netflix of Videoland kijken dan loopt het vast. Tv beeld loopt vast en er verschijnen blokken.

Alle advies van ziggo medewerkers opgevolgd €100, betaald voor wifibooster zonder resultaat.

Laatste keer monteur aan huis geweest heeft even op zijn laptop gekeken en kwam tot conclusie dat WiFi in orde is, en vond het niet nodig om boven in de kamers de WiFi sterkte op te meten. Na een week kreeg ik een rekening van €50,00 monteur kosten.

Ik ondervind hier alleen maar stress door.

Ik betaal voor een product die niet naar behoren geleverd wordt.

Ik ben er nu echt klaar mee.

Joop
25-03-2021

Zgn. business partners lullen uit hun nek

De gast die ik DECEMBER! aan de lijn had beloofde mij dat er in Januari een monteurtje zou langskomen om alles te installeren waarna mijn snelheid naar 1 Gb zou gaan. Het is nu 25 maart en:

1. De Ziggo dozen staan nog steeds onuitgepakt in de hal

2. Monteurtje moet nog komen

3. KPN belt mij nu om aan te geven dat ik over 5 dagen word afgesloten.

4. Bel ik vervolgens Ziggo, die doodleuk aangeeft dat ik aan het contract wordt gehouden

5. De persoon van Ziggo Administratie afd Retentie geeft geen garantie dat ik op 1 april internet houd

6. Ik moet het zelf maar regelen met KPN

Dit is toch niet te geloven?

Rowin
25-03-2021

Ziggo blauwe kabel gebroken tijdens lockdown

In totaal 8 u gespendeerd om te bewijzen dat het probleem niet bij mij ligt. Uiteindelijk moet ik 6 weken wachten tot de kabel vernieuwd wordt en er is géén compensatie of overbruggingsoptie qua 5g ontvanger. We moeten wachten wordt gezegd.

James
25-03-2021

Slecht

Slecht internet, valt steeds weg, sta naast de bron.

Erik
24-03-2021

Slechtste provider ooit

De wifi zelf is heeeeeeel af en toe goed, maar dan sprint het van 50 mbps opeens naar 5. De wifi flikkert er elke paar minuten uit, dan na 10 sec doet het het weer. Ik heb 1 uur moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg, die het vervolgens niet wist op te lossen. Mijn advies: Gooi de router uit het raam en stap over naar een andere provider. Holy sh*t

Larisa
23-03-2021

Vervelend en stressvol

Als je thuis moet werken moet je niet ziggo klant zijn. Het pendelt continue tussen doet wel en doet niet en heeft invloed op mijn inkomen. Deze week helemaal hek geworden. Betaal ik nou voor service of voor stress? Het is 2021 en welvarend land.

Ik zal zeker naar andere provider switchen.

Tobias
23-03-2021

Simpel weg kut wifi waar je niet op kunt vertrouwen

Niet vertroubaar

altijd traag

vliegt er minimaal 5 keer per week uit

Rick
22-03-2021

Logge onproffesionele organisatie

Geprobeerd abonnement te wijzigen naar een snellere verbinding.

De geleverde apparatuur ivm niet functioneren gelijk terug gestuurd, toch een ruim 30 euro hogere factuur gekregen voor die maand.

Beetje vreemd om jezelf te belonen voor wanprestatie.

2 maanden later weer iets vreemds, een factuur die 100 euro hoger is dan normaal en als je hem opent in mijn ziggo staat er een heel ander bedrag.

Man man man, ik voel al weer aankomen dat mijn geduld erg op de proef gaat worden gesteld.

Daar bovenop wordt je bij de klantenservice gewoon weggedrukt als het te moeilijk wordt.

Als er wat meer keuze was in internetland had ik nu echt mijn koffers al weer gepakt.

Mo
22-03-2021

Bedankt hè voor het blij maken met een dooie mus, m

Bedankt hè voor het blij maken met een dooie mus, maar ja dat kan kunnen jullie als de beste oplichters

Valice
22-03-2021

Ik geeg Ziggo 1 omdat de verbinding is altijd slecht.

De medewerkers zijn heel vriendelijk maar ik denk zij beweert snel verbinding maar het werkt gewoon niet. Ik had recentelijk verhuisd en Ziggo aangevraagd. Gelijk geaanuleerd en nu KPN met lager mbits en het werkt stabiel en heel prima.

Dick
20-03-2021

Verbazing

Ik ben uiterst verbaasd over al de negatieve reacties op de Ziggo provider.

Zit al bij Ziggo sinds ze in Den Haag actief werden na Casema. Dat is dus al heel wat jaren.

Ik heb daar TV, Internet (600/50) en Telefoon. Geheel bedrade ethernet (1G) woning. Alleen voor 1 laptop wifi met een apple router. In al die jaren kreeg ik eenmaal een nieuw modem ongevraagd opgestuurd. Installatie vrijwel automatisch.

Storingen? Nooit van gehoord. In al die jaren slecht 2x het modem moeten resetten omdat ik geen kiestoon kreeg, voedingsplug er uit, 2 minuten wachten, plug er weer in en probleem opgelost.

Mogelijke televisiestoringen, van te voren per post aangekondigd wegens werkzaamheden in de buurt bleven geheel achterwege.

Waarom dan een 9? Omdat De upload snelheid slechts 50Mb is. Dit probleem wordt opgelost zodra de buurt of stad overgaat op glasfiber.

Het helpt wel als je als technicus geboren bent :)

Jitske
20-03-2021

Na 5 jaar geen ID zenders meer

Afgelopen week kom ik tot de ontdekking dat ik de ID zenders (120, 122 en 123) niet meer kan ontvangen. Ik kijk hier al 5 jaar naar bij Ziggo.

Volgens de vriendelijke medewerker ben ik hier niet op geabonneerd. Ineens moet ik hiervoor een abonnement van €11,95 voor afsluiten. Hoe kan dit en mag dit zomaar?