Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Brigitte
16-05-2016

Box geweldig, maar de afstandbediening...

Ik ben al ik weet niet hoelang klant van Ziggo en best tevreden. De afstandbediening van de Horizon-box is bij mij helaas regelmatig een bron van ergernis. b.v.: ik wil van zender veranderen en druk op omhoog. Reageert hij niet. Druk nogmaals, vliegt hij opeens een aantal zenders omhoog. Dit gebeurd regelmatig. Soms denk ik wel eens dat het net is alsof hij erg traag reageert. Waar dat aan ligt.... Geen idee. Wel erg irritant.

Veder ben ik erg tevreden over de Horizon box. Handig en uitgebreid. Internet ook geen klachten.

Stephan
16-05-2016

Service maar toch niet

Door de aanschaf van een streaming kastje, moest ik van een 8 mb ADSL verbinding overstappen naar een 40 Mb van ziggo (geen glasvezel in onze flat!). Ik begin dit besluit nu enigzins te betreuren. met mijn 8mbit verbinding had ik meerdere dingen lopen. en geen zichtbare vertraging met browsen. nu met 40Mbit zou je verwachten dat het allemaal flitsender moet gaan of in ieder geval gelijkwaardig. Toch niet.. ik heb om de situatie gelijk te maken alle identieke services aangezet die ik ook op de 8mbit had dus het streaming kastje uitgezet. en toch is het browsen langzaam, de pagina's bouwen langzaam op en geven regelmatig aan dat ze niet kunnen laden en ondanks dat de speedtest netjes 40/1 mbit aangeeft heb ik niet de service die ik verwacht, ik heb nu twee keer een service monteur over de vloer gehad, de eerste heeft de kabel opnieuw aangesloten en de wanddoos vervangen, dit gaf wel een kleine verbetering, de tweede monteur was een botte boer, "ik zie hier 40mbit dus er zijn geen problemen, een goededag". ik ben hier nog niet klaar mee eens kijken waar de helpdesk van ziggo nu weer mee komt..

Rene
16-05-2016

Porten close ?

Wat ik wel vervelend vind is dat ziggo je porten blokt,dus al heb je een snellen verbinding,heb je er eigenlijk niets aan want downloaden gaat snel maar de upload porten gooien ze elke keer dicht.

en ze vragen niet eens welk modem router heb je,want deze eerste cisco moet dus 300/30 aankunnen zelf denk ik van niet,

waarom bieden ze je niet meteen een andere router aan als je het hoogste paket neemt logisch toch.

en ja de horizonbox terug gestuurd kon er een boterham op roosteren en de helft tel aansluiting wifi lan verbindingen werkt niet in het ziggo gebied wel Upc ? vaag toch dus wat mot ik met zo,n kasje,had ook duidelijk verteld wil hoger sneheid en geen meer zenders.

was er toch heel duidelijk over,maarja luisteren is ook iets moeilijks bij sommige dan

Beller
14-05-2016

Prutsers

Na de overgang naar Ziggo Mobiel twee (!) weken zonder mobiele telefoon gezeten. Klantenservice is ver onder de maat: er wordt gelogen, ze weten niks, komen beloftes niet na. Kortom: Diep en diep triest.

Thomas
14-05-2016

Waardeloos

om het simpel te houden, gebeld voor de zoveelste keer met dat waardeloze bedrijf genaamd ziggo dat niets voor zijn klanten wil betekenen. dreigen met overstappen en de reactie die we krijgen is 'dat moet u zelf weten', kan me niet voorstellen dat dit is wat het bedrijf zou willen om telkens klanten te verliezen op deze manier. daarbij komt dat een monteur zegt dat ze wifi aanbieden maar ze het niet doen ondersteunen.

Peter
13-05-2016

Uitzending gemist werkt vaker niet dan wel

Tot een tijdje geleden wel af en toe forse storing, maar toen was het nog wel te handelen. De laatste weken echter wil ik uitzending gemist / interactief raadplegen en lukt het meer niet dan wel. Jammer. En dat terwijl ze hier bezig zijn met werving voor glasvezel.... Dan zou je toch zeggen dat je je product op orde wilt houden / hebben om potentiele overstappers niet de argumenten te geven om op te zeggen.

Ik weet het wel....

Niek
12-05-2016

Ziggo komt zijn afspraak niet na.

Wij zijn tevreden klanten van ZIGGO voor heen UPC, wij zijn inmiddels verhuis van uit het zuiden van Nederland naar het westen. Om problemen met internet te voorkomen heb ik drie weken voor de verhuizing contact opgenomen met Ziggo, heeft mijn nieuwe adres een goede aansluiting en kunnen jullie daar leveren. Mij werd verteld dat het ok was en dat de nieuwe apparatuur op 1 april geleverd werd en dat het een kwestie van aansluiten was. Uiteindelijk na div keren gebeld te hebben werd de installatie op dinsdag 5 april afgeleverd door een pakket dienst. wij direct alles aangestoten, en ja hoor geen verbinding, weer gebeld mobiel met Ziggo en deze snapte er ook niets van. Er zou een monteur gestuurd worden, met gratie kwam deze op vrijdag 8 april, deze beste man constateerde dat wij niet aangesloten waren dus internet zou het nooit kunnen doen. Monteur heeft alles perfect in orde gemaakt nu een uur hadden wij perfect internet en tv en konden we bellen.

Omdat ik zo vaak gebeld hebt met mijn mobiel mocht ik terug bellen als alles in orde was.Dus een week later dan afgesproken was minimaal 1a'2 uur bellen mobiel, kreeg ik te horen sorry we vergoeden u 20 € en daar moest ik het mee doen.Ik vind niet dat ik serieus genomen wordt, de fouten liggen allemaal bij ZIggo ze zijn hun afspraak niet nagekomen en schepen mij af met 20 € of moet ik u door verbinden met opzeggingen was zijn antwoord.

Jos
12-05-2016

SERVICES

Duur, sloom, slechte services,luisteren niet wat de

klant vraagt ongeinteresseerd bij storing, alles bij mekaar

een K#t bedrijf, heb dan ook geen behoeften voor een reactie van dit bedrijf

Lis
11-05-2016

Problemen worden opgelost, snel internet, goede service!

Super tevreden over Ziggo. Internet is snel, nu een paar weken kapot geweest, nieuw modem gekregen maar deed het nog niet goed, toen hebben ze netjes een monteur gestuurd. Nu werkt alles weer prima. Vergoeding gekregen omdat we een aantal weken geen internet hebben gehad. Voor ons niks anders!

Kevin
11-05-2016

Betalen voor 150mb terwijl achteraf max 40 te leveren is

We zijn nu ruim 2 jaar aangesloten bij ziggo, de beloofde snelheid hebben we nooit behaald (in het begin 80mb inmiddels 150mb gratis snelheid erbij gekregen zogezegd). Nu we zijn aant kijken voor een overstap en weten we inmiddels dus ook waarom we de snelheid nooit hebben gehaald, ziggo geeft aan op ons adres 300 te kunnen leveren. Dit in tegen stelling tot andere bedrijven die hier leveren, zij geven namelijk allemaal aan dat 50mb de max is hier dit komt dus ook overeen met de snelheid die we met gebruik van een kabel halen, naast de router haalt het draadloos amper de 30mb. conclusie 2 jaar voor een snelheid betaald die ze nooit hadden kunnen leveren NOOIT MEER ZIGGO

MVG Kevin Nijsten 6161AM

Hugo Rombout
10-05-2016

Nieuw Modem CISCO-epc3928AD

Na overleg met ZIGGO dat mijn download snelheid niet het beloofde resultaat gaf, heeft Ziggo mijn oude Modem geruild met een nieuw. Dit is meteen ook een Wifi.

Helaas is de snelheid precies hetzelfde gebleven. 95 Mbps Download en 16.2 Mbps Upload. Terwijl ik eigenlijk ondertussen recht zou hebben op 150 Mbps.

Enfin , jammer , maar heb in ieder geval een goed werkende Wifi erbij gekregen die het nu ook mogelijk maakt in het hoger gelegen huis verbinding te hebben.

Alles is heel vlot gelopen, uitgezonderd het activatie proces, dat werkte niet in mijn browser (firewall en bescherming uit geschakeld). Na contact met mobile telefoon (dus niets gratis) heeft Ziggo vanop afstand alles geregeld. Zorg er wel voor dat je eerst op een papiertje het CM MAC nummer onderaan het modem hebt overgeschreven. Complimenten hoe dat Ziggo heel dit proces heeft begeleid.

DeanJay
10-05-2016

Trager internet dan 15 jaar terug met inbellen.

Vandaag er zo genoeg van dat ik een review schrijf, het internet is zo onbehoorlijk beroerd en traag dat ik mijn wifi op mobiel uit moet zetten en godzijdank daarop vodafone heb en dus probleemloos kan internetten ieder ander apparaat met alleen wifi heeft helaas pech.

Verder erg duur, geen enkele tegemoetkoming voor hun eigen loyalen klanten enkel nieuwkomers. Dacht dat UPC beroerd was maar hun weten het te overtreffen, knap op een treurige manier.

Geert
10-05-2016

Steeds weer hetzelfde probleem met warm weer!

Met even mooi, warm weer kunnen de versterkers buiten in het kastje het niet aan!

Weer 3 en halve dag buitengesloten!

De monteur gesproken, nu moet het geen probleem meer zijn want deze versterker, die geplaatst is kan de warmte buiten aan, zelfde verhaal ieders keer weer!

We zijn benieuwd, als er weer een warme dag aankomt!

Danny
10-05-2016

Zakelijk abonnement

Als Zakelijk abonnement houder verwacht je net even meer service en uptime dan particuliere gebruikers. Maar het tegendeel werd vorige week bewezen. Onderhoud van woensdag tot vrijdag van 9:00 - 17:00 (omdat dat natuurlijk zakelijke service tijden zijn)

Dag na de onderhoud gelijk weer storing. Erg fijn als je als ondernemer best afhankelijk bent van het internet. Nu 2 weken later weer storing... oplostijd? Volgende werkdag. Advies Ziggo? Neem even een dag vrij.

Denny
10-05-2016

Top internet

Ooit via de telefoonlijn internet, drama.

Sinds het mogelijk is via de kabel en bij Ziggo.

Nog nooit problemen gehad.

Top verbinding en snelheid.

Helaas schrijven alleen klagers een review, dus bij deze een review van een tevreden klant!

Paula
09-05-2016

Trager na beloofde snelheid

Ik kreeg mail van ziggo dat het internet sneller zou worden. Sindsdien is de verbinding trager en zijn de kosten voor het abonnement omhoog gegaan

Martijn
09-05-2016

E-mail al 14 dagen niet te gebruiken vanwege een quota-parameter die fout staat.

Sinds dinsdag 26 april kan ik geen e-mails meer ontvangen en ook niet meer versturen.

27 en 28 april gebeld en probleem uitgelegd: er komt een melding "mailbox vol".

Dit is niet het geval want er staan geen (NUL) mailtjes in.

Maar als je via webmail kijkt staat er bij quota: "e-mail quota 100%".

Vervolgens in de laatste week 4 zg. contact formulieren ingestuurd met het dringende verzoek om telefonisch contact met mij op te nemen.

pas afgelopen zaterdag (7 mei) werd ik gebeld door Jesper Klaseboer en die was in de veronderstelling dat het probleem was opgelost. NIET dus.

Hij zou er achteraan gaan en mij telefonisch op de hoogte houden. Niets meer van hem gehoord.

Gisteren (8 mei) maar weer een contact formulier ingestuurd.

Vanochtend gebeld door Floris Ephraïm die aan mij vroeg of ik via webmail wilde kijken of het probleem was opgelost. NEE dus.

Hij zou het weer doorsturen naar de betreffende afdeling (derde lijn?!). Op mijn vraag of ik vanmiddag om 15.00 uur daarover teruggebeld kon worden was het antwoord dat hij dan vrij was. Op mijn suggestie om zijn opvolger dan te laten bellen werd niet gereageerd.

Ik moest maar weer geduld hebben.

Helaas klonk de ongeïnteresseerdheid sterk door.

Kortom, 14 dagen zonder e-mail en eerst na 10 dagen de eerste communicatie vanuit Ziggo.

En dan nog met NUL resultaat.

Albert
08-05-2016

Starten Horizonbox

Opstarten van de Horizonbox duurt altijd al minimaal 3 minuten. Dus box en telvisie aanzetten en vervolgens koffie gaan zetten is al ingeburgerd bij ons. et een beetje mazzel heb je beeld als je je eerste slok koffie drinkt.

Soms echter is de box helemaal van slag en "zoekt" ie de hele dag door als je het toelaat. Koffie koud, uitzending gemist (daar hebben ze dan weer een extra abonnement voor) en dus boos. De box zelf "luistert" inmiddels nergens meer naar en blijft hangen in het "zoeken". Van de helpdesk dan maar de oplossing om de box uit te zetten (ff wachten) en opnieuw te starten. Inmiddels een geregeld en frequente handeling. Ergernis maakt plaats voor boosheid en een actief zoeken naar een andere provider.

Iemand hier een goede suggestie? Ik zoek een breed pakket met minimaal 200 Mb download. Glasvezel mag, ik heb die aansluiting destijds al laten aanleggen. Omgeving Nijmegen. Elke suggestie is welkom. Ik ben er zo geweldig klaar mee inmiddels.

Jack
07-05-2016

Waardeloze service dit is de compensatie na 14 jaar ellende

belachelijke compensatie na 14 jaar ellende bij ziggo waarbij een kabel defect bleek te zijn dit was al 12 jaar geleden geconstateerd en nu wordt er eindelijk een nieuwe kabel gelegen en dit alleen maar omdat ik wilde overstappen nu zal je denken waarom zo lang wachten met overstappen dit omdat ziggo de enige kabel aanbieder is en mijn telefoon leiding is weg gewerkt achter een gestucte muur

dan wordt je gebeld waarom je wilt over stappen

verhaal verteld dat er al vanaf het begin toen de snelheid werd verhoogt er problemen waren met televisie en internet continu een nieuw modem gekregen maar brandde steeds weer door zelfs waar de monteurs bij stonden

nu eindelijk krijg ik gelijk en gaan ze repareren

dan komen ze met een compensatie van 12 jaar ellende en frustratie en eigenlijk betaald voor een product die ik nooit heb gehad en waar ik wel voor heb moeten betalen

1 half jaartje voor de helft van de prijs maar moet ik wel weer een jaar contract nemen dit krijg je al als je nieuwe klant wordt had toch wel meer verwacht maar zeker geen nieuw jaar contract

dit noem ik geen prachtige deal voor 12 tot 14 jaar ellende en traag internet en slechte tv waar ik altijd dus teveel hebt betaald belachelijk hoe ze zoiets bedenken

waarom een nieuw contract ik ben niet fout maar ziggo/upc

ze hebben na 12 jaar hun fout erkend dat betekend dat ik nu al 12 jaar eigenlijk betaald hebt voor een product die ik niet hebt ontvangen vanwege een kapotte kabel

dus ik verwacht dan wel een goede compensatie en niet een nieuw jaar contract

groetjes jack

Fred
07-05-2016

Klote bedrijf die langs elkaar werken .

Ik ben trouwe klant van UPC en nu Ziggo, vraag alleen internet verhoging aan van 200 mb naar 300 mb en voor de rest niks.

Wat doen die eikels tv wordt gedeactiveerd geen verhoging van internet krijgt paar keer mail dat ik op moet sturen en iets krijgt van de post ? terwijl ik alleen verhoging van internet wilde hebben meer niet!

Zo zit ik dus van woensdag tot en met zaterdag zonder tv !

geen verhoging omdat er een nieuwe order of bestelbon is aangemaakt en daar moeten ze nog aan werken ¿?

Dit is toch achterlijk door een fout van Ziggo moet ik maar wachten en hopen dat ik tv kan zien terwijk ik bijna 60 euro per maand betaal.