Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Lucas
04-04-2019

Erg tevreden

Al een tijdje klant bij Ziggo en ik moet zeggen qua producten en service echt uitstekend. Toen ik op mijn nieuwe adres kwam wonen, kwam er ook zonder zeuren of betalen een monteur die alles in orde maakte. Die keren dat ik een probleem had (internet was opeens heel traag) werd ik snel geholpen en door een andere router instelling was het probleem opgelost. Ook kreeg ik onlangs bericht dat de down en upload snelheid alweer (gratis) verhoogd werd. Voor mij heeft het dus geen zin om over te stappen naar glasvezel.

Onlangs meegemaakt dat het ook heel anders kan, toen ik namens mijn ouders contact heb opgenomen bij hun leverancier van internet, tv en bellen. Zitten al 2 weken zonder tv signaal. Vandaar dat ik ook eens dacht laat ik mijn positieve ervaring delen. Over het algemeen posten mensen (ik ook) eerder de negatieve ervaringen.

Rafa
04-04-2019

Versterker

Ik heb net gebeld met de klantenservice van Ziggo.

Mijn probleem lag bij een (ziggo) WI-FI versterker , ik gaf aan dat mijn versterker niet goed werktte (verbinding valt constant weg )

Meneer aan de telefoon kon mij op geen enkele manier helpen omdat hij beweerde dat hij de juiste gegevens van mij niet had (terwijl ik die wel gegeven had ).

Meneer aan de telefoon reageerde heel amateuristisch en fel op mijn vragen.

Het enigste wat ik wil weten is waarom en hoe het kan komen dat de verbinding van mijn WI-FI versterker constant wegvalt.

Is het dan zo moeilijk om mij enig advies te geven?

Ziggo bedankt voor het meedenken en het o zo klantvriendelijk omgaan met klanten!

DENNIS
03-04-2019

Ziggo probeert het u zo lastig mogelijk te maken

Ik denk dat de meeste mensen het wel kennen,

Door verschillende oorzaken loop je achter met het betalen van je automatische incasso het bedrag is gestoneerd om wat voor reden dan ook en je loopt achter.

Of om wat voor reden dan ook loop je achter met je betaling. Dit vind je zelf nog veel vervelender dan de ziggo maar in plaats van wat ze zeggen we proberen het u zo makkelijk mogelijk te maken word het je gewoon onmogelijk gemaakt om een achterstand terug te betalen.

Zo is Ziggo het enige bedrijf waar ik geen betalingsregeling kan maken om de achterstand in te lopen. Dit heeft de oorzaak zeggen ze omdat de automatische incasso is gestopt. Dat is dus ook het enige bedrijf dat ik ken die dat doet als je achter loopt de automatische incasso stoppen.

Omdat ze het gestopt hebben ben je verplicht die 2 maanden in 1x te betalen nou sorry maar er zijn mensen die kunnen dat niet en zoals ik al zei, je vind dat zelf nog veel vervelender dan de ziggo dat doet.

Gevolg is dus dat ik elke maand weer met het zelfde probleem kom te zitten elke maand weer en weer en weer.

De enige reden dat ze hier een 5 krijgen is omdat wij thuis vrij weinig storingen hebben dat is dan ook t enige goede wat ik er over kan zeggen

Pascal
03-04-2019

Goede kwaliteit geen gezeik

Over T-MOBILE : Na verhuizing 2 maanden zonder tv en internet wel gewoon betaald. Dan maar opzeggen maar je moet wel een boete betalen €75,- terwijl niks werkt.T-MOBILE KPN begin er niet aan alleen maar gezeik en uiteindelijk duurder dan de toppers van ZIGGO nooit geen problemen daar.

Peter
03-04-2019

Probleemloos

Gebeld met de afdeling opzeggingen, nadat alles eruitlag, bleek het een bekend probleem te zijn, is prima opgelost, er bleek namelijk in de buurt iemand tegen een verdeelkast aan te zijn gereden. kan ziggo zelf natuurlijk niets aan doen.

Paula
02-04-2019

Aaargh!

Je staat op. Even snel naar het nieuws kijken. Sinds de overgang van kabel naar digitaal is het een ontzettend gedoe om de TV aan te krijgen. Knopje hier, dan dáár op drukken, nu weer wachten, dan weer daar op drukken en dan bidden .Vandaag alleen zwart beeld. Daarna doet ie het heel even. Daarna weer zwart. Foutmelding ziggo.nl/E52. De hele handleiding bij storing doorlopen. Niets aan de hand aan het thuisfront dus, maar dat wist ik al. Dan een tel# van klantenservice. Moet daar wel voor betalen. Dan wordt men van het ene menu naar het andere gemanouvreerd. Na vele minuten gaat het ineens over iets heel anders. Je krijgt geen persoon aan de lijn. AArgh! Dat wordt vandaag nog veranderen van provider!

Hanna
30-03-2019

110 euro in rekening gebracht voor installatie van apparatuur zonder toestemming

Toen mijn nieuwe mediabox van Ziggo niet werkte en ik hiervoor contact op nam met de helpdesk chat werd mij verteld dat hier "gratis" een monteur voor kon worden langsgestuurd. Na het bezoekje van de monteur krijg ik een mail dat er bij de volgende factuur 110,- euro wordt afgeschreven voor deze reparatie (voor een uur extra service en apparatuur). In de bevestigingsmail van de afspraak staat dat de kosten voor de reparatie gratis zijn maar dat geinstalleerde apparatuur voor de kostprijs in rekening wordt gebracht en dat de monteur voor het installeren toestemming vraagt en vooraf duidelijk maakt wat de kosten zijn. Dit is echter nooit het geval geweest; de monteur heeft nooit om toestemming gevraagd om apparatuur te installeren en ook niet aangegeven dat hier kosten aan verbonden zijn en wat die kosten dan zijn. Wanneer ik opnieuw contact opneem met de helpdesk chat van ziggo wordt mij alleen herhaaldelijk verteld dat deze kosten terecht zijn omdat "de monteur nooit iets zou installeren zonder toestemming van de klant" en wordt er totaal niet naar mij geluisterd. Ik vind dit echt een belachelijke service, ronduit brutale communicatie en een hele klantonvriendelijke manier van werken.

Wat maakt dat uit
30-03-2019

Internet snelheid

Ziggo beloofd van alles maar kan niks leveren! Heb dan weer normaal internet en de andere dag geeft ie weer amper MB’s. Ziggo Go app is ook ruk! Op hun site wordt je ook alleen maar gewezen op oplossingen die niet of tijdelijk werken. Als je daarna je abb wil aanpassen naar beneden omdat je internet toch niet werkt, krijg je op de site alleen maar foutmeldingen. Heb Vodafone icm Ziggo, ben nu op n punt gekomen om bij beide K bedrijven op te stappen.

Annemarie
30-03-2019

Ik word gestalkt

Ik heb een kastje gekregen om digitaal tv te kunnen kijken maar nog geen tijd gehad om het te installeren. Stuurt Ziggo een balk door het beeld mee dat ze overgaan op digitaal. Moet dat nou echt zo lang? Je kunt geen zender opzetten of die balk loopt mee en niet 1x per uur bijv. Gelukkig alleen maar tv van Ziggo.

Aldo
30-03-2019

Ziggo: de klant is er voor ons, wij niet voor hen.

Ziggo stuurt een brief: wij gaan 4 dagen (!) onderhoud bij u in de buurt doen. Maar elke dag om 17.00 uur kunt u alles weer gebruiken. En vrijdag 29/3 om 17.00 uur is alles klaar en doet alles het weer. Keihard gelogen dus.

Wij zitten nu al 3 dagen onafgebroken zonder tv, internet en telefoon. Na veel bellen stuurt Ziggo nu woensdag(!, dus na 8 dagen!) een monteur naar ons, terwijl nu al volstrekt duidelijk is dat het probleem niet bij ons ligt maar bij het 'onderhoud' van Ziggo. Wat een waardeloze attitude en totaal ontbreken van enig besef van serviceverlening naar je klanten toe. Gefeliciteerd Ziggo, weer een opzegging erbij.

Marianne
29-03-2019

BLOEMEN !

Bij het overgaan van Tele2 naar Ziggo ging iets mis. Zeer geholpen door ziggo complaints services. Zelfs komt er 2x een monteur langs. + een prachtige bos tulpen. Ik was en ben zéér verrast. Thanks, marianne

Kiron
28-03-2019

Slechte wifi

Moet elke 5 minuten (meestal minder) de wifi adapter van mijn computer eruit en erin doen anders kan ik niet op internet. Moest ik ook doen toen ik dit schreef

Erik
28-03-2019

Service

Ziggo werkt met utp dat is de beste internetsnelheid die de afspraken nakomen, ook hebben ze dingen gerepareerd wat ze eigenlijk niet hoefde te doen, misschien hebben ze veel klachten maar ze zijn ook de grootste internetprovider

Johan
28-03-2019

Ontzettend onbeschofte klantenservice

Zelf ben ik geen klant bij Ziggo, maar mijn moeder heeft kabeltv van Ziggo. En verder geen internet of telefoon (gelukkig maar).De laatste paar weken moest ik twee keer bellen met de klantenservice, een keer met een makkelijke vraag.Onplezierig, onaangenaam te woord gestaan, eindeloos gevraag over geboorte-datum, klantnummer, terwijl het om een totaal algemene vraag ging. Deze week gebeld, brief ontvangen over einde analoge doorgave.Vraag hierover gesteld.Antwoord klantenservice: heeft u de tv aanstaan? Nee, zal ik even doen. Hup, gelijk verbinding verbroken door Ziggo terwijl ik dat deed. Wat een onbeschofte klantonvriendelijke waardeloze bende daar.Precies zoals het bij Tele2 vroeger ook was.gelukkig ben ik zelf geen klant bij Ziggo en zal het ook nooit worden

Nynke
28-03-2019

Slechte internet verbinding

Ik zit al lange tijd bij ziggo. Maar het internet Is nog nooit goed geweest. Al een paar keer een monteur gehad. En een nieuwe modem. Maar ik zit nu al weer twee dagen zonder internet verbinding. Of We worden er af gegooit omdat het te traag Is. Netwerk kosten vliegen de pan uit. Word er gek van. Nu maar weer een monteur laten komen. Kijken wat die kan bedenken. ?

Ravi
27-03-2019

Uitblinker mer addertje onder het gras

Al jaren zitten wij bij Ziggo. Waarom? We hebben geen keuze, de snelheden die ik thuis nodig heb om werkzaamheden uit te voeren leveren andere maatschappijen hier niet. Anders was ik al lang overgestapt.

Wanneer het werkt, dan presteert Ziggo ontzettend goed; daarom geef ik ze een 2 ipv 1. De snelheden zijn maximaal.

MAAR

De storingen zijn om van te janken. Up time van 65-70% dit jaar (2019) en gemiddeld 90% vorig jaar. De tijden dat ze uitvallen en dus een storing hebben zijn altijd op belangrijke tijden en niet bijvoorbeeld 2 uur middernacht. Om de haverklap is er wel iets. En dan hun klantensupport is meestal vriendelijk, maar je hebt er geen drol aan. Komt geen resultaat uit waar je wat aan hebt.

Je betaald royaal, hun behandelen jou niet royaal. Ik hoop oprecht dat ze goede concurrentie krijgen op alle adressen zodat ze langzaam failliet kunnen gaan.

Prutsers zijn het.

Jo
27-03-2019

Opgedrongen verandering abonnement

Krijg een mail van Ziggo dat de abonnementen veranderen. In mijn geval wordt gesteld dat ik overgezet wordt op Ziggo Start abonnement , dat lijkt het meest op wat ik voor abonnement had en dat `hoera`het abonnement goedkoper wordt. Je gelooft je ogen niet.Ik geloofde het dus ook niet en ben bij de aangeboden abonnementen gaan kijken. Nadat ik overigens al 2x gebeld had met Ziggo klantenservice en er echt werd gezegd, dat mijn abonnement met box hetzelfde blijft. Wat blijkt, ik wordt overgezet op een abonnement (automatisch) waarin een stuk minder opties zitten. Schandalig om te stellen dat het abonnement hetzelfde blijft en "goedkoper". Ik ga nu voor de 3e x bellen en ben benieuwd met wat voor fabeltjes ze nu weer gaan komen.

Max
26-03-2019

Vaak storingen en problemen

Zoals hierboven al genoemd, erg vaak storingen of dingen die niet werken zoals ze horen te werken.

Eric
26-03-2019

Te veel storing

Alles gedaan om het beeld te verbeteren, Ziggo kabel, Ziggo versterker maar toch nog storing, en het meest stoor ik mij aan het feit, dat er 3 zenders verdwijnen je er 1 voor terug krijg en nog steeds het zelfde maandbedrag moet betalen.

Carolijn
25-03-2019

Waardeloos

Zelden zo een slechte service meegemaakt, fouten van hun kant, administratie niet op orde, kunnen geen creditnota’s sturen, enz enz

Klantenservice is zeer onvriendelijk en niet behulpzaam, als ik ze al kan verstaan!