Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Leo
02-01-2017

Geen tv,geen internet geen telefoon

Via mobiel contact gezocht met ziggo ,na 40 min. contact en weer 25min later geen oplossing.'n week ,ja ,ze laten je gewoon 1 week zonder tv,telefoon en internet zitten.Ik heb hier 'n klachten brief over geschreven, ze hebben niet eens de beleefdheid de ontvangst van mijn brief te bevestigen.Schandalig. E.n dan komt er eindelijk iemand ,aardige man, meet alles door en komt tot de conclusie dat hij niets voor mij kan doen en dat er 'n nieuwe kabel getrokken moet worden.Paar dagen later komt er 'n monteur van de Bam en die constateerde dat mijn aansluiting op 'n ander huis nummer aangesloten was en dat nr was afgesloten.fout hersteld ,maar er moest toch 'n nieuwe kabel komen.Paar weken later kwamen ze zo'n kabel trekken. Bij het opgraven van de kabel waar hij mijn huis binnen komt bleek er al 'n loze kabel te liggen in 'n kabel goot toch moest er 'n kabel bij getrokken worden .Niemand begreep er iets van. De monteur die 'n uur later alles weer aan kwam sluiten al helemaal niet .Alles werkt weer, maar ik heb het idee dat niemand weet wat er gebeurd bij Ziggo .Dikke onvoldoende.

Sander
02-01-2017

Super slecht, meerdere fouten

Zeer teleurgesteld! 1. Eerst een telefonische aanvraag gedaan voor internet pakket + tv. Zou een bevestiging volgen na 72 uur per e-mail of telefoon. Na 1 week niets gehoord, dan toch maar eens even die kant op bellen, krijg je de melding "sorry de wachttijd is langer dan 15 minuten we verzoeken je een andere keer terug te bellen" erg handig nadat je al 8 keuzes hebt moeten maken en al 4 minuten aan de lijn hangt. Dan de volgende dag nog maar eens bellen, weer dezelfde melding! Na 5 pogingen het maar op gegeven en gebruik gemaakt van het contactformulier in de hoop dat dat sneller gaat. ongeveer 6 dagen later een reactie "we hebben je gebeld maar er nam niemand op, we hebben geen bestelling in ons systeem. zou je contact met ons op kunnen nemen? " GELIJK gebeld, en ja hoor weer een wachttijd langer dan 10 minuten met het advies later weer te bellen. Daarna nog een poging gedaan per telefoon contact op te nemen en wederom de melding van 10 minuten, nu dacht ik van het zal wel moeten. Dus gewacht en ja hoor na zo'n 16 minuten een vriendelijke dame aan de lijn. Al snel was ze erachter dat ze mij niet kon helpen en dus werd ik doorverbonden naar de 'technische dienst' tussen het doorverbinden zat ook nog even 8 minuten wachttijd! Toen een heer aan de lijn gehad die al snel kon melden dat er op mijn adres geen ziggo kabel ligt en het dus ook niet mogelijk is om op korte termijn er een internet aansluiting te hebben. Nou lekker dan! Allemaal prima, maar had dit dan gelijk aangegeven! Resumerend: Postcode check klopt niet, bestelling komt niet aan. Wachttijden voor telefonische klantenservice belachelijk lang. Reactie op contactformulier ook niet binnen te verwachten termijn en als laatste klopt het niet dat ze terug gebeld hadden want ik had geen gemiste oproep en bij geen bereik komt de voicemail er voor en ook daar niets van Ziggo terug te vinden. Ik ga gelijk naar een andere provider.

Niek
02-01-2017

Waardeloze klantenservice

28 november aangemeld voor tv en internet van Ziggo, tot op heden nog helemaal niks binnen gekregen. Al meerdere malen tot langer dan een half uur in de wacht gestaan, loze beloftes van de klantenservice en niet weten waar je aan toe bent! Ik ben er nu al helemaal klaar mee, zo ga je toch niet om met nieuwe klanten?

Bert
02-01-2017

Niet nakomen garantie

In bezit van samsung recorder nog geen jaar oud en nu defect. Staat op slaapkamer. Gekocht bij ziggo Gebeld met ziggo. Vraag garantie andere samsung of reparatie

Antwoord Reparatie doen wij niet en wij hebben geen samsung meer maar we kunnen u een extra mediabox aanbieden voor de slaapkamer en krijgt u 4 maanden gratis en dan 5 euro per maand. Ook nog u heeft toch al een horizon box in de kamer (waar ik dik voor betaal)

Proberen uit te leggen dat de Samsung bij hun gekocht is en dat zij hier een verantwoording in hebben om dit op te lossen en niet met 20 euro

Geen gesprek meer mogelijk wilden niet luisteren

Zo gaat Ziggo ook met klanten om die meer dan 25 jaar lid zijn Ben zeer boos dat mensen zo bedonderd worden. Nog gevraagd naar een leidinggevende maar dat werd geweigerd.

Edwin
02-01-2017

Laten je stikken

Ziggo werkt als volgt. Lokken met tablet en abo afsluiten prima. Bij problemen verwijzing naar een service desk die een betonnen muur is met telkens wisselende telefonisten die niet noteren wat het probleem is en van elkaar niet weten met wat voor kluitje je in het riet gestuurd bent. Er wordt geen oplossing geboden en al helemaal geen compensatie. Strategie is je laten verzanden totdat je gefrustreerd afhaakt. Gedrag van een Amerikaanse reus die helemaal niet geïnteresseerd is in de individuele klant dus het kan ze werkelijk niets schelen. Hoop dat uiteindelijk voldoende kritiek op gang komt zodat ze moeten verbeteren.

Tedje
01-01-2017

Rampzalig

Uren aan de lijn gezeten met Ziggo. Daarna nog even gebeld en gecheckt of het allemaal klopte en ik het eindresultaat kreeg wat ik voor ogen had. Nee het klopte helemaal, aldus Ziggo. Helaas werkte de tv toch niet eind december. Gebeld, ja kon op z'n vroegst hersteld worden 7 januari 2017. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n dramatische organisatie meegemaakt. De site geeft aan dat je het thuis in een oogwenk kunt regelen. Bel je ze, dan zit je uren aan de lijn. mailen kan niet. Helaas kan je niet lager dan een 1 geven.

Patrick
01-01-2017

Parasieten

Extreem hoge rekening , omdat ik volgens Ziggo ineens in een oude abonnementsvorm zit en daardoor mijn dataverbruik niet meer wordt afgekapt ,

Henk
01-01-2017

WAT EEN ELLENDE BIJ ZIGGO

Ziggo gebeld 2 uur lang aan de lijn 6 keer door verbonden naar een andere medewerker en toen opeens werd de verbinding verbroken.

Ruud
01-01-2017

Werkt perfect goede en snelle service

Mijn ervaringen met ziggo zijn super, mobiel en thuis. als ik bel wordt ik goed geholpen, maar ik hoef niet vaak te bellen want het werkt allemaal perfect ,op 5 tv's digitaal kijken zonder extra kosten doet geen 1 provider ze na. donderdags gebeld kijken alles na en zeggen ook nog dat ik meer kan krijgen voor minder geld en op zaterdag komen ze ook nog een horizon mediabox brengen.

Steve
01-01-2017

WiFi

Zeer slechte WiFi , vaak gebeld en van alles geprobeerd , tijd om over te stappen.

Nick Poll
01-01-2017

Slechte alles

Mijn horizon box valt kontienu uit wifi valt vaak uit ze leveren hun beloovde Internet snetheid niet geen glasvezel alles gaat via oude coaxiale kabel bij mijn ziggo mobiel als ik verbinding maakt met wifi 5 mb weg valt de wifi weg 5mb weg

Patrick
31-12-2016

Internet slecht

Enkele jaren geleden overgestapt naar UPC. Tot twee keer toe alle mail accounts ed spontaan verdwenen. Geen oorzaak bekend of oplossing aangedragen. Laatste tijd is internet enorm onstabiel. Wifi valt regelmatig weg (tientallen keren per uur. Zelfs de bekabelde verbinding staat tientallen keren per uur geen internet toe, terwijl de systemen wel aangeven dat er internet zou moeten zijn. Klantenservice heeft geen idee waar ze het over hebben en sturen ons met een kluitje in het riet. Over enkele dagen kan een monteur komen. DUS NIET. Ik heb sneller een andere aanbieder in huis dat dat de monteur hier kan komen.

Tot nooit meer ziens.

Patrick en familie.

Henk
31-12-2016

Software probleem

Na overstap naar Windows 10 werkte ziggo internet beveiliging niet meer.Ziggo gebeld . alle geduld en duidelijk uitleg satap voor stap doorgelopen.Ziggo belde zelf steeds terug of het opgelost was. Ondanks dat het een software probleem was in mijn eigen pc hebben ze het mooi opgelost. hulde hiervoor

Chris
31-12-2016

Perfecte overstap

Ik heb een zeer goede ervaring met de overstap naar Ziggo. Ze hebben mij perfect geholpen. Ook toen ik per ongeluk zelf een foutje had gemaakt bij het aanleveren van mijn gegevens waardoor mijn mobiele telefoonoverstap dreigde te mislukken. Er werd meteen proactief in klantgerichte oplossingen gedacht. Top!

Bert
30-12-2016

Ziggo weigert onterecht geld meteen terug te storten

Op 23 nov heb ik een email ontvangen met bevestiging dat mijn abonnement per 23 dec stopt. Op 28 dec (5 dagen na het stoppen van mijn abonnement) krijg ik een factuur voor januari, die automatisch geincasseerd wordt. Daar heeft Ziggo geen recht toe!

Het antwoord van Ziggo was "u krijgt het na een paar weken terug". en "als u zelf storneert kunt u incasso kosten krijgen". Ziggo heeft geen recht op dit geld, en weigert het direct terug te betalen.

Arman
30-12-2016

Heel slecht

Ziggo is heel slecht heel veel storingen en ik krijg geen eens wifi in mijn kamer die niet eens 5 meter ernaast ligt

RonalT
29-12-2016

Monteur aan de deur

Vorige week twee dagen gedoe met internet. Enkele malen per avond moeten resetten. Na belletje werd er afgesproken dat er woensdagavond 28 dec een monteur zou langskomen. Gisterenavond hele avond thuis geweest, geen monteur. Geen belletje van monteur dat hij niet langs kon komen. Vandaag vond ik een briefje dat er op 29 dec om 10.50 u een monteur was langs geweest. Omdat u niet thuis was rekenen wij 35 euro voorrijkosten. Dit is natuurlijk te idioot voor woorden.

Vandaag gebeld bijna 15 minuten in de wacht. Mevrouw vond het logisch dat ik niet wil betalen, maar het is mogelijk dat het wel gerekend wordt. Dan nog maar eens bellen.

Wat een gedoe!

Ik denk dat ik Ziggo een rekening van 70 euro ga sturen voor een avond wachten op een monteur die niet komt en voor een aantal telefoontjes waarbij ik een kwartier in de wacht kom te hangen.

Cor
29-12-2016

Smartcard aktivatie

Wij zijn al een maand bezig om een Smartcard te aktiveren voor mijn schoonmoeder van 85 en zijn nu met 7 uur bellen met ziggo nog geen meteter opgeschoten.

Kim
29-12-2016

Wacht al 3 maanden op mijn horizon box

Ziggo is een waardeloos bedrijf. 3 keer foutieve ci modules opgestuurd terwijl ik een horizon box had aangevraagd. Nog niks in huis.

Gerald
28-12-2016

Problemen worden bij de klant neergelegd

Meerdere problemen met ziggo. O.a. veel te lage internetsnelheid, haperende wifi en een klantenservice die niet technisch en de klant niet centraal steld. Het ligt nooit aan ziggo. Jaren tevreden geweest, maar sinds fusie met upc is alles minder geworden, behalve het bedrag dat je voor het matige internet en slechte tv verbinding betaald.