Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Elbert
24-01-2016

Horizon-box, internet en bellen prima Ziggo.

Ik deel niet mee in de negatieve ervaringen in deze producten. Tot op heden werkt alles perfect. Mijn Horizon werkt prima en internet en bellen ook. In het begin blokte het beeld op de tv. Gebeld met Ziggo. De vriendelijke monteur kwam langs en heeft een dikkere kabel op de Horizon aangesloten en daar zat dus het probleem. Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad. Ik kan niet in de toekomst kijken maar heb hem nu een twee maanden in mijn bezit en kan echt zeggen dat ik tevreden ben. Uiteraard hoop ik dat het zo blijft. Je leest al die negatieve berichten over Ziggo hier en dan kan ik bekruipt je de angst dat het wel niets zal zijn. Maar je moet gewoon zelf ervaren of iets werkt of niet. Sommige mensen prutsen zelf maar wat en als het dan niet werkt gaan mensen klagen. Ik ben tevreden is mijn eerlijke mening.

Martin
24-01-2016

Almere 2016 januari klacht ziggo horizon

Een ogenblik geduld aub en daar blijft het net 2 dagen in huis ontvangen horizonbox uit het niets gaat de box resetten of tijdens het zappen, ik bel nog 1 keer met shitgo uhm ziggo en dan kpn glasvezel

Gjj
23-01-2016

Geen probleem

Overgestapt naar de horizon-box. Installatie zelf gedaan. Eerste keer niet goed gegaan, Humax weer aangesloten. Toch maar eens het installatieboekje goed gelezen en opnieuw aan de gang. En ja kreeg alles aan de praat. Prima, dacht ik. Kreeg wel heel regelmatig blauwe schermen. Box aan- en uit en alles weer ok. Alleen lastig als je terugkijkt, of je het programma poosje hebt stil gezet. Chagrijnig, maar dat helpt niet. Gebeld met de klantenservice en uitstekend geholpen, kreeg drie suggesties om het te corrigeren, samen de stappen doorgelopen (via menu-instellingen). De eerste werkte niet, maar de tweede wel (HDMI-signaal op RGB) geyser en geen problemen meer. Top behandeld door de klantenservice, geduldig en kundig.

L.
23-01-2016

Waardeloze sevice

Al een week geen tv. Meerdere malen gebeld met de vraag wat er aan de hand zou zijn. Eerst lag het aan mijn kabel, na een nieuwe kabel was het probleem nog niet geholpen. Weer gebeld, `sorry mevrouw, er is een storing in uw wijk´ Nu een week later is de storing nog niet verholpen, weer gebeld ´sorry mevrouw, wij weten nog niet wanneer wij dit kunnen verhelpen. Ik snap dat het vervelend is maar ik kan niets veranderen´ Als dit eenmalig zou zijn kan ik er nog meeleven maar heb te vaak sloom internet en slecht tv, dit ligt niet aan mijn apparatuur omdat dit recent vervangen is. Maar dat het probleem bij ZIGGO ligt weigeren ze te accepteren.

Nienke
23-01-2016

Gure oostenwind treft Ziggo

Sinds de fusie met UPC is er duidelijk iets veranderd bij Ziggo. Bij een bejaard familielid was de settopbox kapot. Ze heeft twee weken zonder tv gezeten, precies tijdens de kerstperiode. Als ze haar abonnement omzette, kon ze een nieuw kastje krijgen. Dat kwam uiteindelijk begin januari, maar de monteur kon niet eerder dan medio januari. Dus bijna 4 weken geen tv als het aan Ziggo had gelegen.

Het nieuwe apparaat (Humax 5300C) heeft geen opnamefunctie en kan dus ook niet gepauzeerd worden. De ondertiteling voor slechthorenden gaat spontaan aan en uit. Al met al geen goede oplossing.

Ik heb een externe harde schijf aangesloten op de Humax: werkte niet. Uiteindelijk klantenservice gebeld: konden niets doen, 'want de hdd en bijbehorende opnamefunctie vielen niet onder de ondersteuning'. Nieuw kastje van hetzelfde merk kon ook niet. Dus geen goed functionerend systeem en de helpdesk zei in nette termen: 'Zoek het zelf maar uit'.

Mijn familielid kreeg wel een rekening: twee maanden vooruit betalen en 17,50 activatiekosten ten onrechte in rekening gebracht. Dat heb ik via het webcareteam terug kunnen vorderen, maar deze dialoog nam letterlijk dagen in beslag. Al met al waait er sinds de fusie met UPC duidelijk een andere wind door het bedrijf: een gure oostenwind waarbij de klant in de kou staat.

Annemieke
22-01-2016

Alles is goed gegaan!

Als beroepstobber zag ik er tegenop om over te stappen,maar het aanbod van 10 euro voor internet+ bellen kon ik niet laten lopen. 32,50 euro voordeel per maand!

Ik had al tv van Ziggo,vandaar dit aanbod.

Alles is prima verlopen.

Kontakt met de klantenservice,de brief met informatie, het pakket kwam op tijd en de monteur ook. In 15 minuten klaar en ik merk geen verschil met mijn vorige provider.

Tot nu toe heel blij. Hoop dat dat zo blijft,maar ik heb ook op tv gebied nooit klachten gehad.

Mario
22-01-2016

Slechte Horizon mediabox

Het werd al eerder genoemd.

Mediabox gaat na een paar uur gewoon uit.

Moet hem dan weer opnieuw aanzetten.

Ik heb het gevoel dat dat ding gewoon niet geschikt is om er bijvoorbeeld de hele dag mee naar radio te luisteren.

Het maakt niet uit of hij in de open ruimte staat of ergens in een kast, dat ding wordt gewoon bloedheet want dat ventilatortje wat er inzit kan volgens mij nooit goed functioneren als je ziet wat voor lullige voetjes er onder zitten. Om een lang verhaal kort te maken zullen wij gewoon maar zeggen dat het een inferieur en goedkoop

ontwerp is. Maar ja! het mag ook allemaal niets kosten.

Mario

Nico
22-01-2016

De fout vooral niet bij ZIGGO zoeken.

Wij zijn al lid van Ziggo toen het feitelijk nog @Home was. En elke keer dat ze fuseren maken ze er weer een potje van.

Maar met de nieuwe Horizon box maken ze het wel heel bont. Na meerdere dagen met de box aan de gang te zijn geweest werkte hij eindelijk zoals het hoorde.

Tot 4 dagen gelden, toen ineens werkte My prime ineens niet en heeft hij geen verbinding meer met het ziggo netwerk. Dus ik bellen met ziggo.

En wat was hun antwoord ?, of ik een ander coax kabel kon aan leggen. Nergens om maar de box werkt nu al bijna 4 maanden goed, en nu ineens ligt het aan de coax kabel ?. Wat een flauwekul. Op de reactie van mij dat ik maar eens om mij heen ging kijken werd ik direct door verbonden met de afdeling opzeggen.

Ziggo heeft geen enkel belang in zijn klanten blijkt wel.

En als u nog geen horizon box heeft en u heeft nog een oud abonnement, wijzig dit dan NIET het wordt dan namelijk ook duurder voor hetzelfde. Hier kwam ik achter terwijl mij toegezegd was dat dit niet het geval zou zijn.

Natasja
20-01-2016

Net zoals upc

Sinds we de horizon box hebben alleen maar gezeik.

Volgende klachten

1. YouTube pakt niet alles

2. Horizon box boven vaak geen connectie met beneden na aantal dagen en dan weer wel.

3. Ondemand werkt niet altijd

4. Trage verbinding

5. Traag menu

6. Medewerkers denken dat je 1 of ander lamlul bent met geen verstand.

Man man lijkt upc wel.

René
19-01-2016

Weinig problemen

Ik ben al jaren klant van Ziggo. Nou woon ikzelf in Maastricht waar Ziggo al lang opereert. Ik heb eigenlijk nooit noemenswaardige problemen gehad met het aansluiten en dergelijke. Alleen na de fusie met UPC is het en beetje rommelig gegaan met de overgang van zenders die slecht doorkwamen of helemaal niet te ontvangen zijn. Ik had sinds jaren een samsung ontvanger/recorder waar ik nooit problemen mee heb gehad en heb sinds 6 maanden de horizonbox. Nu waren er in het begin problemen met het signaal wat te zwak was. Toch maar nieuwe goedgekeurde kabels gelegd voor €75,- en alle gedonder over zwak signaal is voorbij. Alleen de horizonbox vertoont kuren zoals langzame reactie van de afstandsbediening, niet opstarten, vastlopen en irritant geluid van de HDD die erin zit. Verder ben ik wel tevreden met het ding als hij het doet. 6 tuners, dus veel opname mogelijkheden.

Iris
19-01-2016

Tjah Ziggo..

Al klant sinds 2008 en altijd goede verbinding gehad op tv, een alles in 1pakket sinds 2011 en ook nooit klachten.

Gratis monteur, bij een waterlek de gehele factuur vergoed gekregen, goede internet verbinding, tv & telefoon! Ook bij een misverstand waardoor het bellen eraf was worden, alle onkosten vergoed gekregen.

Zelfs heb ik al meerdere malen mijn kastje mogen ruilen en steeds nieuwe bekabeling gekregen! Helemaal geweldig en altijd snel en netjes behandeld worden..

Totdat... De samenvoeging met UPC, daarmee hebben zij hen doodvonnis getekend ben ik bang! Ik heb al zoveel dingen aangepast, anders aangesloten, vervangen, nieuwe bekabeling, smartcard, etc etc.. Op de drukke zenders blijven storingen, sinds de nieuwe update heb ik hier last van.

Ajbbb ga weer zelfstandig Ziggo! Ik was dik tevreden maar het netwerk is TE vol! Hopelijk gaat er gauw een goede oplossing komen.. Ik zou zeggen.. soms moet je onder ogen zien dat iets niet werkt, je fout toegeven en het terugdraaien of enorm je best gaan doen voor een passende oplossing te vinden.. Ik heb spijt dat ik naar de goedkopere variant ben overgestapt! Sinds ik op deze frequentie zit heb ik niks dan last.. ook met wifi.

Gelukkig kwam simpel met de 10,- onbeperkt bellen + 1Gig actie anders was ik nergens meer. Ik hoop niet te hoeven overstappen!

Peter
18-01-2016

Oma van 94 is nog sneller

Traag internet en Wi-Fi verbinding is zeer instabiel. Even mijn vriendin overhalen en dan overstappen naar KPN

Karin
18-01-2016

Wachten op monteur

Afspraak gemaakt met de monteur Hele dag gewacht. 5 keer gebeld. Krijg je om 5 uur een smsje dat de monteur pas 3 dagen later kan komen. 1.5 week zonder internet.

Kortom 2 vrije dagen naar de kloten en nog steeds geen internet maar wel een rekening

Wim
17-01-2016

Horizon box stopt ineens zonder reden

Zonder reden schakelt de horizon box ineens uit dit doet de box verschillende keren per week.

klantenservice doet opties die al ingesteld staan en verder geen oplossing.

Zit helaas nog 8 maanden aan ze vast, maar daarna indien geen oplosing Tot ziens ziggo.

dus Ziggo is geen aanrader!,,,

Jan
17-01-2016

Slechtste provider ooit

Had gehoopt op snel en storingsvrij internet, maar dit is onmogelijk bij Ziggo....

Begin ging het nog wel, maar na een half jaar heel veel uitval, storingen en ook slechte service....Ik heb ze dan ook opgezegd vanwege dat ze ontkenden dat het aan het modem kon liggen en de fout bij mij moest liggen, dit was niet zo en was wel degelijk hun modem die de regelmatige uitval veroorzaakte, dus zeer slecht internet, en 0,0 service...

Peter
16-01-2016

Stoplicht internet

bij ons gaat het intenet aan uit aan uit ook word het modem heel warm ik hep er een computer fan opgezet

en dan is de verbinding well better

maar ziggo internet is echt slecht

Eric
16-01-2016

Perfect, vanaf dag 1

Ik ben, na eerdere ervaringen met KPN en Teflort, ZEER tevreden over Ziggo.

Het werkt gewoon, internet is zeer stabiel en snel, bellen: prima en TV en aanbod ook prima.

Aan te raden dus.

Ayla
14-01-2016

Geen aanrader

Deze maand overgestapt van KPN naar Ziggo omdat we alles in één pakket wilden. Nu al spijt van. We hebben slecht internetbereik en volgens Ziggo is daar niets aan te doen. We zouden een externe router kunnen aanschaffen om dit probleem op te lossen = extra kosten.

Jenny
11-01-2016

Storing na storing!

Veel te vaak storingen, vooral de digitale tv...pauzeren werkt niet, opnemen niet, on drank niet etc etc etc

Slechte klantenservice !, upc was echt beter.

Ronald
11-01-2016

Overgestapt naar Ziggo met internet en bellen

Ik ben in december overgestapt naar Ziggo met internet en bellen. ik heb een doe het zelf pakket gekregen met daarin aansluitmateriaal voor alle mogelijke aansluitingen. De installatie was in een kwartier gereed en nadat alles was ingeregeld had ik meteen internet en telefoon. Mijn telefoonnummer was dus ook al omgezet alhoewel de omzetdatum pas twee weken later was. Ik ben dus super tevreden.