Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Claudia
14-06-2015

Verschrikkelijk

Sinds overname van UPC naar ziggo, echt en niet overdreven DRAMA.

Inet eruit of traag, mediabox, doet t niet of wist opnames, loopt constant vast, maar een nieuwe? Nee toch zeker, ja ik krijg N splitter toegestuurd pffff, stuur een monteur.. Dieven zijn het, per 1juli duurder maken maar kan niet eens mijn spullen gebruiken waar ik voor betaal.

Mark
14-06-2015

Geen HD TV meer na overgang van UPC naar Ziggo

Na de overgang van UPC naar Ziggo gaf mijn C+ module ineens geen HD signaal meer door (geen toegang) en ook SBS9 was niet meer te ontvangen. Dit telefonisch gemeld (met veel pijn en moeite via de abonnementenlijn eindelijk iemand aan de lijn na 30 minuten in de wacht te blijven staan zonder vorderingen) moest ik het alsnog in een mail beschrijven. "Ja er is een soort storing met UPC modules, maar daar wordt aan gewerkt hoor". Drie weken niets meer gehoord dus maar een nieuw contactformulier ingevuld. "O ja, goed dat u rappeleerd" (dus glad vergeten). Na twee weken eindelijk een monteur die binnen een kwartier ontdekte dat de module stuk was. Of ik zelf dan even wilde rappeleren via een reply op de mail van Ziggo dan kon ik een deel van het abonnementsgeld terug krijgen. Volgens instructies in de mail een reply gestuurd. Reactie Ziggo: een mail waarin staat dat dit niet meer werkt. Alles opnieuw invoeren in een contact formulier aub. Nu dus wachten op de vergoeding. Chaos dus.

Wim
13-06-2015

Na opstartproblemen werkt alles prima!

Met name de 'overstapservice' werkt niet bepaald vlekkeloos (zegt men bij de helpdesk zelf ook). De helpdesk is behulpzaam maar was wel slordig en intern lijkt de communicatie ook niet optimaal. Dus dat gaf de nodige frustratie!

Maar uiteindelijk kwam de horizon-box binnen. Bij voorbaat mijn wcd en coax vervangen door kabelkeur-kwaliteit. Eigenlijk was het een fluitje van een cent en nu werkt het prima! De ziggo-website is daarbij ook erg handig. Wifi is niet optimaal (zoals anderen hier ook schrijven) maar volgens mij heeft dat vooral te maken met de plaatsing van de horizon-box (deze moet wel bij de TV staan, maar dat is niet altijd de beste plek).

Dus even dit 'tegen-geluid' t.o.v. alle horror-verhalen hier!

Do
13-06-2015

Ontvree

We zitten als heel veel jaren bij Ziggo,we hebben alles in een pakket. Maar we lopen er tegen aan dat Ziggo niet zorgt voor goed Wiffi ontvangst.

Hun advies,koop nieuwe draden,zet meer roosters neer. Nu hen laatste antwoordt plaats een nieuwe router en we storten 20 uero op jullie rekening,want Ziggo heeft geen beter router.

Zo wil je toch niet behandeld worden.

RICHARD ZONDAG
13-06-2015

Zeer zeer slecht

ik had glasvezel en dat was super.wifi bereik wel 60 meter niet overdreven.

maar deze hollander wou goedkoper dus naar ziggo .

VERSCHRIKKELIJK. 1 puntje wifi bereik op mn telefoon ik kan in de tuin niet eens internetten.

en als je dat dure 0900 ga bellen en ze na 15 min aan de lijn krijgt geven ze je standaard advies

zoals is je kabeltje niet te lang heeft u hem al gereset,heeft u geen goedkoop kabeltje.

man de kabeltjes van de action komen als beste uit de bus consumentenbond dus zeur niet.

toen ik glasvezel had had ik die ellende niet eens.

dus ziggo prut prut prut NOOOOOOOOOIT WEER

Robbin
11-06-2015

Zeer slecht

Wifi doet het sinds het samengaan met upc heel slecht, uitzending gemist is ook een ramp, bij programma's die ik vaak terug kijk staat nu is niet bestelbaar

Of ze staan er gewoon helemaal niet bij

Wie weet een goed alternatief voor ziggo, dan stap ik gelijk over

Alexander
09-06-2015

Ziggo is het meest klant onvriendelijke bedrijf denkbaar

Recent heb ik door een monteur mijn ziggo horizon mediabox en extra horizon mediabox laten installeren. De installatie van de normale mediabox verliep goed. De monteur heeft ook de "extra horizon mediabox" geïnstalleerd, alleen gaf deze het bericht "Geblokkeerde modus" weer en zagen we op de normale horizon mediabox het "max. aan te gebruiken extra mediaboxen" op 0 staan. Dit betekend dat mijn extra horizon mediabox nog niet in hun administratie is geactiveerd, werd mij verteld.

Dit betekend ook dat ik als klant NIET mijn extra horizon mediabox kan gebruiken! Nu heeft de monteur aan gegeven dat op 27 mei de extra mediabox pas geactiveerd zal worden. Nadat deze "extra horizon mediabox" na 27 mei nog steeds niet werkt, heb ik contact opgenomen met hun klantenservice. Bij mijn eerste poging, nadat ik het probleem had uitgelegd aan een ziggo medewerker werd mij verteld dat ik bij de verkeerde afdeling zat en werd de lijn verbroken. Ik werd niet door verbonden! Daarna nog een keer geprobeerd op die zelfde dag. Nu werd mij verteld dat het via een andere afdeling binnen vijf dagen zou zijn opgelost en dat als het nog niet na vijf dagen gelukt was ik terug kon bellen. Nadat na vijf dagen deze "extra horizon mediabox" nog steeds niet werkte heb ik weer contact op genomen met de klantenservice. Nadat ik de het probleem weer had uitgelegd, werd ik weer doorverbonden. Alleen bleef ik 20 minuten lang alleen maar een muziek horen en kreeg in niemand meer aan de telefoon. Dus had ik de verbinding verbroken. En probeerde ik het weer opnieuw en belde ik weer de klantenservice van ziggo. Dit keer kreeg ik iemand aan de telefoon, die mij vertelde dat dit om een technisch zeer moeilijk probleem betref! en dat jullie de oplostijd van mijn probleem op onbekend hebben gezet en dat ik maar niet weer moet bellen omdat dat niet zou zorgen dat dit probleem sneller op gelost wordt.

Daarna na een klachtenmail naar hun klachtenservice gestuurd. De enige reactie die ik terug kreeg was "Ik will u verzoeken met Ziggo contact op te nemen?". Alsof dat nog niet gebeurd was. Lees de klachtenmail eens goed. Dus dat als nog gedaan en weer kreeg ik te horen, na 3 kwartier aan te telefoon gehangen te hebben, dat er geen medewerkers zijn die dit probleem kunnen oplossen.

Het verbaast mij ten zeerste dat zo een simpele vraag zoveel moeite bij hun lijkt te kosten. Het lijkt wel alsof ik de enige klant ben met een "extra horizon mediabox". Het verbaast mij ook ten zeerste dat tegen een klant wordt gezegd dat het probleem een onbekende oplostijd heeft en dat ik maar niet weer moet bellen!

R. De leeuw
09-06-2015

Sinds januari problemen met tv en internet

Zeer slecht ben al overgestapt naar kpn

Rob
08-06-2015

In tegenstelling tot andere ervaringen,top.

I.v.m. de kosten serieus van plan geweest naar Vodaphone te gaan. Echter toch bij (UPC) Ziggo een nieuw complete abonnement afgesloten. Telefonisch keurig te woord gestaan, met de mededeling dat de box zo spoedig mogelijk zou worden verstuurd. Gekozen voor de nieuwste box van Samsung met intern modem. Binnen 2 dagen was hij binnen, en binnen uurtje deed alles het weer.

Dit systeem blinkt uit door z'n eenvoudige bediening, ook het opnemen is een fluitje van een cent.

Ondanks de vele negatieve reactie's ben ik 100% tevreden.

Kouk
08-06-2015

Jammer !

Het was best goed bij Ziggo vele jaren wat mij betreft, de laatste weken niet meer. Zowel TV als wifi.

Wifi valt bij voortduring uit. Ben benieuwd wat Ziggo er mee gaat doen.

Waar naar toe als het niet bevalt bij Ziggo ?

Ben jaren terug bij KPN weggegaan vanwege slechte service.

Wat heb je nog meer. En je zit zomaar bij een dochter van KPN of Ziggo,

denk ik.

Linda
07-06-2015

In een woord: slecht!

Sinds de fusie ligt mijn internet er constant uit. Het bereik haalt niet eens het hele (kleine) huis. Dat wordt overstappen voor 1 juli. Compliment aan Ziggo dat ze nog melden dat dit gratis kan voor 1 juli...

De tv zenders doen het (nog) wel. Daarom 2 sterren

Van der ploeg
07-06-2015

Hopeloos

Het blijft een geklungel .sinds gisteren weer paar zenders weg.signaal valt ook constant uit .hopeloos bedrijf .

Riy
06-06-2015

WiFi pure prut

Tv redelijk, maar de WiFi is het slechtste wat mij ooit is overkomen, doet het soms maar hapert continu en ik heb het gevoel dat het straalberijk echt rond de 3 meter ligt service is ook pure prut kortom niet naar ziggo!

Clemence
06-06-2015

Heel slechte ontvangst.

Gisteren geen tv Internet en telefoon bij schoonmoeder . Was door de hitte zeiden ze. Heeft geduurd tot vanmiddag. Vandaag hadden wij hele dag slechte wifi tot nu toe moet ik op mijn bundel op het Internet. En als het zo doorgaat zeg ik mijn abonnement op . Het is te gek voor woorden èèn dag warm weer en de boel ligt plat. Ziggo doe wat aan je slechte reputatie. Ik lees hier alleen maar narigheid.

Anne-Marie
06-06-2015

Waardeloos en snel overstappen maar!

Jarenlang UPC klant, problemen nog niet op één hand te tellen! Sinds het Ziggo mag heten één brok ellende. Elke dat valt de TV meerdere malen uit.

Wat en K.U.T. bedrijf. Jullie zijn binnenkort in ieder geval weer een klant minder rijk, maar denk dat er heel veel gaan volgen. STELLETJE LOSERS! Oooh en dat cijfer is veelste te hoog gegrepen hoor!

E. Pruis
06-06-2015

Trage en verbroken internet

Heel vaal ligt het internet er uit en ook is het verschrikkelijk traag. Een waardeloos bedrijf die Ziggo en tijd voor een andere provider

M. Wolters
03-06-2015

Communicatie waardeloos

Bel je een nummer wat op een factuur staat, krijg je alleen een bandje waar ik niets maar ook helemaal niets mee kan. Probeer een factuur te betalen maar het bedrag komt steeds terug. Net 3 kwartier aan de lijn gezeten en wordt van het kaste naar de muur gestuurd. Ben na 1 uur nog niet verder gekomen. Zonde van mijn tijd. Zeer zeer zeer zeer slecht!

Marianne
03-06-2015

Slecht

Na samengaan van UPC naar Ziggo één en al problemen. Soms geen telefoon of slechte verbinding . Internet vaak niet of traag. Tv storingen steeds/ Mensen ga aub naar andere provider.. Hele verkeerde beslissing dit slechte servive en ook kwalitatief duur! Met ons allen overstappen en dan gebeurd er iets.. Ook Radar ingeschakeld,maar met iedereen die problemen heeft DOEN! Dan staan we sterk!

Caroline
02-06-2015

3 zenders minder

Heel jammer dat wij uit de media moesten vernemen dat er per 1 juni 3 zenders zouden verdwijnen bij ex-UPC klanten.

Nog meer jammer is dat we wel meer per maand mogen gaan betalen ipv een compenstie voor de gemiste zenders, die ik ook echt mis.

Ray
02-06-2015

Gruwel

Nog steeds geen gebruikersnaam en wachtwoord op "Mijn Ziggo mobiel HotSpots" te vinden. Meerdere malen gebeld als antwoord : we maken een case aan. Ik wacht al 3 weken en kan dus niet inloggen op de Wifi Spots.

Tot overmaat van ramp een paar dagen geleden een brief in de bus met als tekst: wij zijn uw bankrekeningnummer kwijt, wilt u deze weer doorgeven voor automatische incasso.

Hoezo een ballentent.