Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Patrick
29-09-2023

Een 1 omdat lager niet mogelijk is. Wat een zeldzaam slecht bedrijf is dit. Komen tijdens contact niet verder dan het constateren van een probleem. Maar dat hadden wij zelf al geconstateerd , anders hadden we geen contact met ze gezocht. Een oud en afhankelijk vrouwtje van 87 jaar ruim een week zonder vaste telefonie laten zitten (en nee, ze heeft geen mobiele telefoon op haar leeftijd). Dus niet bereikbaar voor familie etc en vooral, zelf niet in de gelegenheid om bv arts, regiotaxi, kinds, kleinkinderen oid te contacten. Schande, shame on you Ziggo+

Annemieke
27-09-2023

Zeer ontevreden over de manier waarop Ziggo met hun klanten omgaat. Ziggo gaat het systeem upgraden en zou er volgens hun verkoopmedewerker voor zorgen dat er op tijd een nieuwe modem en mediabox geleverd wordt. De apparatuur wordt te laat geleverd, waardoor we ruim een week zonder internet zitten. Daarna is het een opeenstapeling van problemen. Door de ene medewerker worden dingen gezegd die volgens de andere medewerker niet kunnen, afspraken worden niet nagekomen, ineens blijken we twee contracten te hebben (dus dubbele maandlasten), en als één van de contracten uiteindelijk beëindigd wordt, blijkt dat we de wifiboosters terug moeten sturen, terwijl we gewoon klant zouden blijven bij Ziggo! De klantenservice houdt vast aan allerlei regeltjes, men kan en wil niets. Na al het gedoe ben ik er klaar mee, en ga ik op zoek naar een nieuwe provider! Jammer dat er zo met trouwe klanten (al meer dan 20 jaar) wordt omgegaan.

Bartje
25-09-2023

Abonement aangepast niks van wat ik besteld hebt klopt monteur afspraken worden door hen automatisch geanuleerd spullen worden niet geleverd waneer je ze belt wordt je weg gedrukt of doorverbonden wat telkens 20 min duurt bel je zakelijk wordt je weer naar partucelier doorgestuurd ik heb zowat een maagbloeding van dit bedrijf ik sta hier zo versteld van dat dit allemaal maar kan!

Layla
25-09-2023

Super ontevreden met de klantenservice. Er worden geen contactmomenten aangemaakt en alle klachten worden ook niet behandeld.

Andreas
22-09-2023

Telemarketeers respecteren recht op verzet niet.

Irma
21-09-2023

Al 4 weken geen internet meer en sinds kort ook geen televisie meer. Al 11x gebeld ondertussen, 3x in de wacht gezet waar de verbinding vervolgens verbroken wordt en oneindige irritaties verder. 3x zou iets besteld worden, werd het geannuleerd zonder melding naar de klant. En nu is het niet op voorraad. Dus nog steeds niet opgelost…. Waardeloos

Carol
20-09-2023

Probeer meer al bijna twee weken en zeker 9 telefoontjes later om Ziggo Sport Totaal aangesloten te krijgen. Niemand kan mijn helpen! Slechte klantenservice! Ik moet maar wachten voor backoffice en klantenservice hebt geen idee hoe lang dit gaan duren. Hoe moeilijk is dit?

Maichel
19-09-2023

Trage upload

Beloofde download niet halen

Prijs en dienstverlening ver van eerlijk

Lastig vallen om je weer jaar contract aan te smeren

Daarom ga ik naar delta fiber

Je Moeder
16-09-2023

Goed, al kleine 2 jaar klant bij Ziggo,

Ik heb toen ook tv bij moeten nemen omdat toen F1 erbij zat.

Ik heb in die tussentijd een aantal maanden korting gehad. Dus moest dan nog een jaar aan vastzitten. geen probleem. Nu komt het. In deze gehele periode kon ik geen tv opzeggen omdat het “NIET KOn”

Dus maar volgehouden en na dit jaar kunnen opzeggen. Hier deden ze al moeilijk. Dus nu lekker met dikke korting opnieuw aangemeld en alleen INTERNET. Dus wie licht jullie op? Kk apen.

Vincent
15-09-2023

Mijn winkel is 9 maanden geleden verhuisd. Toch moet ik nog 9 maanden 102 euro per maand door betalen. Het contract is eindelijk, af maar toch wordt er voor de 10e maand voor niets 102 euro afgeschreven

Ruud
15-09-2023

Ik ben op vakantie en word gebeld door een 043 nummer. Omdat ik op vakantie ben, neem ik niet op. Twee dagen later werd ik weer gebeld door dat 043 nummer. Nu nam ik wel op. Was het blijkbaar ziggo die korting wilde aanbieden om te verlengen. Ik geef aan dat ik hoop snel glasvezel te krijgen en dus niet wil verlengen. Hij zegt 'oh u wacht op glasvezel' ik zeg 'ja dus jullie hoeven niet meer te bellen'. Boem hangt ie meteen de telefoon op!

Technisch is het al niet zo stabiel, maar klantenservice is nog veel erger.

Wesley
14-09-2023

Ongelooflijk wat er zij Ziggo gebeurd en wat daar voor personeel werkt. Wil je van pakket wisselen en echt alles gaat fout waardoor nu storing. Wat voor een malloten werken daar. Snappen en werkelijke niks van en je word behandeld als dat jij als klant fout zit. Niet te geloven. Wij zitten te denken om over te stappen. Ben er echt helaas klaar mee.

Thomas
12-09-2023

Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.

Petros
04-09-2023

Dit is echt om moedeloos van te worden. Opnieuw zijn we getroffen door een storing van Ziggo, en dit lijkt een terugkerend probleem te zijn in onze wijk. Het ergste is nog dat wanneer we contact opnemen met Ziggo, ze ons geen enkele alternatieve oplossing bieden, en dat lijkt te komen doordat ze weten dat we aan dat vaste contract vastzitten. We werken allebei vanuit huis, dus deze storing is een regelrechte nachtmerrie voor ons. Het lijkt wel alsof Ziggo geen enkel begrip heeft voor de ellende die ze ons aandoen.

Marco
28-08-2023

Slechte provider die er bestaat. Laten je als zakelijke gebruiker gewoon een week zonder internet zitten met een gewone verhuizing. Er is bij ziggo iets fout gegaan en niemand kan je vertellen wat er aan de hand is met als antwoord dat je maar gewoon moet afwachten tot het werkt.

Echt schandalig

Leke
16-08-2023

Zo verschrikkelijk slecht. Schrijven veel te veel af zeggen het de volgende keer te compenseren schrijven vervolgens weer te veel af en zo gaat het maar door. Zeggen dan dat het verrekend is met 2 maanden achterstand van 2 maanden dat ik al geen klant meer was. Als ik dan de klantenservice probeer te bellen laten ze me anderhalf uur staan en dan verbreken ze de verbinding en ook dit is meerdere malen gebeurd. Nu na 7 maanden niks meer van ZIGGO gehoord. Dit is diefstal en een wel heel erg lage streek gewoon CRIMINEEL! Mensen denk aub goed na voor u voor ZIGGO kiest.

Miranda
14-08-2023

Na ruim 25 jaar een contract te hebben ook eens geprobeerd om een korting te krijgen. Dat is gelukt. Nu begint de ellende. Film 1 wat we al jaren gratis hebben word in eerste instantie een jaar gratis en daarna? Bellen, want dat is niet de bedoeling. 3x na min 10 minuten in de wacht word de verbinding gewoon verbroken. Dan krijg je medewerkers aan de lijn die IK niet kan verstaan door het gebrekkig Nederlands dat zij spreken en als ik dan eindelijk wijs kan uit het gesprek snappen zij niet wat ik bedoel. Uiteindelijk komt de factuur. gewoon het normale bedrag zonder de korting, maar wederom de melding dat film 1 opgezegd is. Na zeker 10 telefoontjes gepleegd te hebben waar de telefonist(e) genoeg had aan postcode huisnr en geboorte datum krijg je ineens iemand die mij niet mag helpen omdat ik mijn klantnr niet kan vertellen. En omdat mijn man de contracttant is en niet kan bevestigen dat ik met zijn medeweten belt. Drama drama.

Jeannette
10-08-2023

Ik kan geen 0 geven maar wat een bedrijf.proberen onze moeder al dagen over te zetten ivm verhuizing conclusie we zouden worden terug gebeld dat is dus een no Go! Je wordt nl niet terug gebeld conclusie: mijn bejaarde moeder zit op haar nieuwe adres zonder telefoon en zonder televisie. Wij kunnen haar niet bereiken en zij ons niet! Wat een desillusie dit bedrijf!

Dirk Jan
08-08-2023

Voor diegene die mijn eerdere review gelezen heeft over het bestellen van de WIFIPODS. De soap continues. Reactie van ziggo was het bericht (de review dus) via messenger naar ziggo te sturen. Het zou direct opgelost worden. En dit direct gedaan. Ik dacht ik geef ze nog een kans. Na verloop van tijd werd er gereageerd en na vele berichten over en weer zou het opgelost worden. Nu na weer bijna 2 weken gaat de bel en daar werd een ziggo pakket afgeleverd. Ik zeer verheugd natuurlijk ik denk klaar zand er over. Maar wat schetst mijn verbazing ze sturen gewoon de eerder door teruggestuurde boosters dood leuk wdoen we nog allemaal bij eer terug naar mijn. oftewel we zijn gewoon weer bij af. Echt beste mensen wat doen we allemaal nog bij deze club. ze houden ons allemaal voor de gek. en je kunt niks doen dan alleen maar hard wegrennen. niemand neemt je serieus. ik ben blij dat ik maar een klein probleem heb maar wat als er echt iets aan de hand is. het lijkt erop dat ze er echt lol in hebben

Henk
07-08-2023

Tarief ineens verhoogd, heb het contract meteen opgezegd, er is mij beloofd dat ik zonder extra kosten mocht opzeggen echter moet ik nu het hele contract afmaken tegen hoger tarief. Sinds ik bij Ziggo zit (nu 11 maanden, godzijdank bijna verlost!) Heb ik alleen maar last van storingen, telkens als dit gebeurt zie ik dat er veel klachten zijn van andere klanten van Ziggo met dezelfde problemen. Ziggo heeft zijn zaakjes niet op orde en verdient het dus om veel klanten te verkiezen. Gefeliciteerd!