Wilma
04-05-2019

Slechte internet

Ik vind de laaste tijden heel slecht bij ziggo zit laat nog op internet ik betaald voor 400 mb de bestaande klanten krijgen 500MB elke keer val internet weg ik word af en toe ziek van jullie komen niet afspraken na waarom moet ik constant bellen krijg je weer zo.n coolcentrumaan de lijn niet 1 van ziggo een medewerker van nu krikg brief binnen ol 6 mei tot 7 mei kan ik geen tv kijken en niet op internet wat is dit? Had dat 26 april gedaan word dan ook vergoed 2 dagen jullie veranderd veel te vaak analoog naar digitale , En mask eens keer de kasten buiten erns onderhoud dat word nooit gedaan 1x is dat gebeurt en verder ook niet kijk eens keer naar dat keer goed word gedaan dan dat keer eens goed word opgelost dat ook als je beld dat je mederwerker aan de foon krikg geen callcentrum aan de lijn kunnen niks geven ook niks door il ben spuugzat worden!

Grant

Niet doen

Mediabox met movies en series. problem naar problem . klantendienst stuured je naar een leeg kantoor naar 20 minuten hangen aan de line en gesproken met een waardeloos jongeman . netflixs geen problemen van daag 1 . aanraden 100%

HBO series van ziggo aanraden 3%

Clare
03-05-2019

Absolutely zero customer service skills

I have no idea where this company finds their employees. After paying a fortune per month for a service which does not work, I expressed my concerns to a customer service representative via Ziggo chat. I was treated poorly and rudely by this person. I asked to be connected to a supervisor to attempt to resolve the issue, however, he continuously refused. In the end, he was happy for me to disconnect my service with Ziggo, rather than put me in touch with a supervisor to try and resolve the issue. Unbelievable!

Verschrikkelijk gewoon

Titel en alle andere ervaringen spreken voor zich

Lesley

Veel uitval

Veel uitval van het netwerk (internet) betaald er teveel voor, voor wat je krijgt. Erg teleurstellend!

Ko

Moet maar wachten

Veel problemen met connetbox

Drie uur aan de telefoon

Nog geen oplossing

Stuur wel monteur over een week hebben het zeer druk.

Harold

Monteur komt toch niet na 6 uur wachten

Vanmiddag tussen 12.00 uur en 18.00 uur zou monteur komen. 18.05 telefoon. Monteur komt niet. Wordt een nieuwe afspraak. Een spoed. Over ZES dagen. Ik vroeg of ze wel goed wijs zijn.

Nadine

WAARDELOZE KLANTENSERVICE

Vervolgens 15 min in de wacht gestaan om uberhaupt iemand aan de lijn te krijgen. Vervolgens zeg je je klacht (omdat alles mis is gegaan) krijg je ook nog een misselijke meneer aan de lijn die boos doet en vervolgens de lijn op gooit. Kun je weer opnieuw bellen. BELACHELIJK! Word totaal niet geholpen!

Anthony
01-05-2019

Ziggo Slechte Provider niet mee in zee gaan je krijg spijt van

O mensen niet met

Ziggo in zee gaan je gaat duur betalen en slechte service.

Ed

Tv geblokkeerd

Wat een k.t bedrijf. na eerst een proefabonnement internet zakelijk te hebben geprobeerd vandaag wegens geen meerwaarde opgezegd. Dan gooien ze je gelijk in prive ook maar van de betaalde tv af. storingsdienst gebeld en alles moet opnieuw geactiveerd worden. Alle tv kaart nummers en moduulnummers doorgegeven. Proces duurt 3 dagen. sorry onze fout. Mooi Ajax Tottenham kijken. dus niet. Drama

Ine

ZEER SLECHT

Al 2 jaar zit er een breuk in de kabel die onder de weg ligt. Ziggo doet NIKS. We worden van het kastje naar de muur gestuurd! Maar we moeten wel betalen. SCHANDALIG! Eigenlijk zou dit bedrijf moeten worden aangeklaagd! Want geld rekenen voor iets dat niet werkt is gewoon diefstal!

Stefan

Ongelovenlijk slecht

Wat een scam bedrijf is dit zeg, ongelooflijk. Het is niet alleen de service die bijzonder vaak niet werkt maar ook de klantenservice die je altijd erg onvriendelijk en op de meest slechte manier te woord staan. Ze laten niet weten wanner je abonnement verloopt, daardoor hebben wij de laatste maand €115 betaald! Absurt. Ze hebben daarnaast alle diensten een dat van tevoren stop gezet terwijl we aan hadden gegeven dat we die dag nog diensten nodig hadden (en hiervoor een erg hoog bedrag voor betaald hadden) en geven daarna ons de schuld.

Alles wat Ziggo doet en levert is triest en slecht. Daarnaast is Ziggo ook niet goedkoper dan de rest. Ik raad iedereen aan om een andere provider te kiezen die een normale klantenservice heeft, goede diensten leveren en zich aan hun afspraken houden.

Ziggo NOOIT MEER!

Denis

Geldklopperij!

Wil je genaaid worden in elk denkbaar standje?

Neem dan Ziggo!

Bijzonder slechte service

Bijzonder slechte service bij Ziggo, duurt gemiddeld 10 minuten voordat je een medewerker aan de lijn krijgt, waar je vervolgens geen woord van verstaat en die je constant in de wacht zet. Slechte TV, trage internet, gauw bij weggegaan

28-04-2019

Ziggo-account onbruikbaar door fusie Vodafone

Al jaren bij Ziggo. Ineens kon ik niet meer inloggen, mijn Ziggo-account overruled en was gekoppeld aan het Vodafone-account van een medebewoner.

Account verdwenen zonder een melding naar mijn mailadres, of goedkeuring via een linkje.

Ruim een uur aan de lijn gehangen bij Ziggo, men kon mij niet helpen, pas na het weekend.

Kortom geen vertrouwen meer in de wijze waarop zij klantgegevens bewaren.

Gerrit
26-04-2019

Ziggo komt zijn verplichtingen niet na wel betalen niet leveren

Ziggo lever zeer slechte kwaliteit televisie en radio geluid.

Televisie blokjes beeld en radio knarst en kraakt.

Nu al twee keer een monteur gehad een had nergens verstand van , tweede kwam heel goed over maar probleem blijft .

Na drie dagen weer gebeld tot op heden niets meer terug gehoord .

Mensen denk goed na op met ziggo in zee tegaan.

Nienke
26-04-2019

In mei 2018 hebben wij ziggo gekregen. Het heeft 3 weken geduurt voordat het geïnstalleerd was. Wij kregen het niet aan de praat. Toen we belde kwam 3 dagen later een monteur. Deze kwam binnen en wist in 5 min dat het probleem buiten het huis lag. Dus er moest iemand anders komen. 1,5 week later kwam er iemand anders en die gaf aan dat het probleem in de kabels lag 30m van ons huis af. Maar ook hij kon niks doen verder. Toen kwam 1 week later een ander team die 4 kuilen moesten graven om het probleem te vinden. Met de uiteindelijke conclusie dat alle kabels ook nog is door elkaar heen lagen. Na de kabels vervangen/gemaakt te hebben en alle problemen opgelost te hebben waren wij 3 weken verder. Geen internet of tv gehad in die tijd. Als je hoog zwanger alleen thuis zit van 7:00 tot 18:45 dan is dat geen pretje.

Nu is het 25-4-2019. Inmiddels een zoontje van bijna 11 maanden rijker en weer is tv en internet er mee gekapt. Je krijgt mensen aan de telefoon die het niks interesseert en zelfs van het internet kan ik nuttigere tips vinden. Ze weten niks bij de klanten service. Nu kunnen wij weer een week wachten en vermoed dat het dan weer niet is opgelost. Wij stappen in mei over.

Gaat je niks aan
25-04-2019

Ziggo een kl#te bedrijf. Je wordt er helemaal tipsy van.

Download gedaan voor internet tv. Moet gebr.naam en ww. invullen: klopt het niet. Je kunt chatten. Gegevens ingevuld. Moet tijdje wachten voor persoon Ziggo. Vraag je wat voor gebr.naam je nodig hebt. Zou van mijn Ziggo moeten zijn. Steeds een tijd wachten als je iets ingevuld hebt, want zij is bezig met diverse chatters tegelijk ;-( . Net alsof Ziggo niet genoeg klanten heeft dat ze er meer medewerkers kunnen neerzetten.

Ik moet van het ene naar het andere scherm hoppen en raak de draad kwijt. Ik houd het voor gezien.

Als er ergens iets mankeert aan internet =, tv, of tel. ligt het altijd aan jouw spullen, maar niet heus meestal

En inderdaad: sommige weten van de hoed noch de rand.

Mesi
25-04-2019

Callcenter klantenservice zit in suriname

Slechte service! Ze weten niks aan de lijn.je wordt voor alles in de wacht gezet kortom.VRESELIJK!

Jacqueline

Wachten op monteur

Afspraak voor monteur vergeten in te plannen.dan bericht dat er een monteur tussen 12:00 en 18:00 uur komt.

Die komt niet opdagen!

Om 20:55 uur bericht dat monteur onderweg is , daarop volgend een telefoontje vannde monteur dat hij niet meer komt.

Conclusie: zo snel mogelijk van dit abonnement af!