Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Remco
18-04-2017

Klachtenbrief aan Ziggo

Geachte heer/mevrouw,

Er moet me iets van het hart. Ik ben al jaren klant van Ziggo, ik heb televisie, internet en bellen van u. Enkele maanden geleden wilde ik mijn internetsnelheid verhogen en nam ik contact op met u. Toen bleek dat het modem wat ik destijds had daar niet geschikt voor was. Dus werd er een nieuw modem opgestuurd. Tevens maakte ik van de gelegenheid gebruik om maar meteen een Horizon box te nemen voor in de woonkamer. Beide apparaten werden afgeleverd en het grote installeren kon beginnen. Alle gebruiksaanwijzingen zijn erg duidelijk dus het zou een fluitje van een cent moeten zijn. Echter, dit bleek niet zo. Moet gezegd worden dat de Horizon box wel meteen werkte. Het modem daarentegen niet. Er kon geen verbinding worden gemaakt. En aangezien het modem dus niet werkte en ik hulp van de Helpdesk nodig had, moest mijn mobiele telefoon van pas komen. Na een uur (!) in de “wacht” te hebben gestaan kreeg ik persoonlijk contact met een medewerker van ZIggo. Na ruim een half uur werd duidelijk dat er van afstand geen hulp geboden kon worden en er moest een monteur worden ingeschakeld. De afspraak werd gemaakt en ik werd uiteraard gedwongen om vrij te nemen van het werk, want het was niet mogelijk dat de monteur in de avonduren of in het weekend kon komen. De monteur kwam en binnen no time was het euvel met het modem verholpen. Wat bleek, het modem was niet geactiveerd en dit kon alleen door een monteur gedaan worden omdat hij de juiste software op zijn laptop heeft. De klant heeft uiteraard deze software niet, dus volgens mij moet er ALTIJD een monteur komen bij klanten die een nieuw modem bestellen. ( slimme marketingtruc!) Vorige week zat ik op de slaapkamer televisie te kijken en toen bleek dat mijn extra zenderpakket “Ziggo Sport” op die tv niet meer kon worden vertoond. Op de slaapkamer staat een Humax box met smartcard, die destijds in de woonkamer stond. De melding die op mijn televisie verscheen was dat de mediabox niet geschikt was voor die zenders. Dat vind ik raar, dat iets waarvoor je betaalt, gewoon wordt afgesloten zonder dat ik daarvan op de hoogte ben gesteld. Er had op zijn minst een e-mail verstuurd kunnen worden met deze mededeling. Dan had ik uiteraard de vraag gesteld hoe jullie van Ziggo dit dan voor mij gingen oplossen. Maar helaas, geen e-mail, helemaal niks. Ik word gewoon afgesloten. Ik heb uw klantenservice maar weer gebeld en mij werd geadviseerd om een Extra Horizon box te bestellen. Aldus geschiedde. PostNL kwam het pakketje bezorgen en weer kon het grote installeren beginnen. U raad het al…weer liep ik tegen een probleem aan. De afstandsbediening weigerde dienst. Wederom de klantenservice gebeld en na diverse reset-pogingen kwam uw medewerker tot de conclusie dat de komst van een monteur gewenst was. En wederom word ik gedwongen om een vrije dag te nemen! De monteur is langs geweest en heeft het euvel binnen een uur verholpen. Nu blijkt dat we op de Extra Horizonbox geen Netflix kunnen kijken en dat we het volume van de tv niet met de afstandsbediening van de Extra Horizonbox kunnen regelen omdat de tv "verouderd" is. Wat een ellende! In feite ga ik er alleen maar op achteruit. Ik verwacht ECHT van u een behoorlijke compensatie!

Mijn vragen aan u zijn de volgende, U bent één van de grootste spelers op de markt, waarom kunt u geen degelijke spullen leveren? Nu heb ik al meerdere kosten moeten maken (mobiele telefoon gebruik, vrije dagen opnemen), welke compensatie kunt u me hiervoor bieden? U bent erg druk op het commerciële vlak, u bent hoofdsponsor van Ajax en u heeft uw naam gegeven aan een muziekschuur nabij de Amsterdam Arena. Is het misschien niet verstandig om eerst tevreden klanten te verwerven alvorens u zich op die vlakken begeeft zodat u kunt aantonen dat u als bedrijf een goed product levert en dat uw klanten, die meer dan genoeg voor uw diensten betalen, met trots kunnen vertellen dat ze bij u klant zijn? Ik zal bovenstaande ook op diverse sociale forums plaatsen, zodat anderen hier ook in de toekomst op kunnen letten.

Ik hoop dat u mijn scepsis kunt verminderen en dat u bereid bent om op bovenstaande te reageren en mij, tegemoet te komen en te compenseren.

Met vriendelijke groet,

Remco K.

Wessel
18-04-2017

Van top bedrijf naar bagger bedrijf

Echt onvoorstelbaar hoe dit bedrijf achteruit is gegaan in de afgelopen jaren. Was voorheen een zeer tevreden klant bij dit bedrijf maar vanwege recentelijke incidenten heeft dit bedrijf bij mij totaal het vertrouwen verloren. Nadat ik ben verhuisd naar een andere woning liep ik tegen het probleem aan dat er geen binnenkomende kabel aanwezig was in de meterkast. Ik vervolgens naar Ziggo bellen (eerste keer was op 7 maart 2017) en toen gaven ze aan dat ik een andere aannemer moest benaderen die de service voor het aanleggen van een binnenkomende kabel zou regelen. Na contact opgenomen te hebben met verschillende bedrijven kreeg ik uiteindelijk te horen dat het toch via Ziggo zou moeten gaan. Vervolgens heb ik nogmaals vier keer contact op moeten nemen met Ziggo voor de aanvraag voor een offerte voor een binnenkomende kabel. Tijdens het vier keer contact heb ik alle vier de keren mijn contact en adresgegevens door moeten geven omdat die gegevens in die tussentijd al verloren waren gegaan ("vanwege een wissel van systeem"). Uiteindelijk kwam ik een medewerker te woord die mij het advies gaf om klant te worden omdat anders mijn aanvraag niet werd doorgevoerd. Uiteindelijk heb ik deze keuze dus gemaakt zodat ik de mogelijkheid kreeg aangeboden om een gratis monteur langs te kunnen laten komen. Ik heb deze monteur haarfijn het probleem uitgelegd en die heeft vervolgens mijn probleem verder bij Ziggo neergelegd (deze ticket was aangemaakt op 30 maart 2017). Uiteindelijk heb ik ook nog besloten om langs te gaan bij een Ziggo klantinformatiepunt (in de MediaMarkt te Breda). Hier hadden zij met mij de belofte gemaakt dat ik uiterlijk 13 april een offerte doorgestuurd zou krijgen. Op 18 april was deze offerte nog niet binnen dus ik besloot te bellen met het telefoonnummer dat de dame van Ziggo in de MediaMarkt mij had meegegeven in het geval dat de offerte voor 13 april nog niet binnen was gekomen. Toen ik dit nummer belde kreeg ik te horen dat er een probleem was met de aannemer en dat ik maar "geduld" moest hebben. Ook konden zij mij geen verdere informatie bieden hoe lang het ongeveer zou duren voordat die offerte naar mij toegezonden zou worden. Echt te belachelijk hoe een bedrijf op deze manier met zijn klanten om gaat. Ik ben daarom het vertrouwen volledig verloren in dit bedrijf. Het resultaat is nu een hoge mobiele telefoonrekening (vanwege het vele malen bellen) en daarnaast ben ik nog steeds helemaal niks opgeschoten.

Mirjam
17-04-2017

Onstabiel internet en niet werkende tv app

We hebben sinds ruim een jaar alles in 1 van Ziggo. In het begin gebruikten we voor het tv kijken voornamelijk de Horizon box, dat ging redelijk. Sinds een paar maanden kijken we vooral tv via de ziggo go (eerst horizon go) app en dat is ronduit een drama. Terugkijken is niet te doen, het beeld bevriest soms om de paar tellen. Zet je hem even op pauze dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen met het programma en vooruit spoelen kan niet. Na wekenlange frustraties met naast deze ellende ook nog onstabiel internet zijn we er helemaal klaar mee. Volgens Ziggo is het probleem vast het modem, ook al zie je op internet een piek in storingsklachten in onze regio met de app op het moment dat wij ook problemen ervaren. Heeft niets te maken met het modem dus. We hebben nu uiteindelijk maar weer voor een andere provider gekozen, nog 10 dagen Ziggo-ellende en dan zijn we er gelukkig vanaf!

Sarah
17-04-2017

Ziggo is verschrikkelijk !

Ik wil graag hierbij iedereen adviseren en afraden om klant te worden van Ziggo. Internet valt steeds weg, te veel storingen en onvriendelijk personeel!

Ik had een betalingsachterstand bij de ziggo, en heb een brief ontvangen waarin werd aangegeven dat ik voor 13 april de betaling moest voldoen. Op 11 april heb ik de betaling overgemaakt en alsnog heeft ziggo mijn internet en telefonie afgesloten en geblokkeerd. Heb hierover contact opgenomen met de Ziggo en het personeel was erg onvriendelijk. Ze gaven aan dat het een foutje was, maar dat er nu een storing is opgetreden waardoor mijn internet en telefonie netwerk niet meer kan worden aangesloten. Uiteindelijk heb ik een week zonder internet en telefonie gezeten. Meerdere malen heb ik hierover in die week contact opgenomen met Ziggo, en ik kreeg steeds te horen dat ik niet meer moest bellen omdat ze toch niks voor mij konden doen.

VERSCHRIKKELIJK.

Jeanette
17-04-2017

Storing etc

OM gek van te worden. Storing op storing. Bv 4 dgn weer geen tv! Ramp als voetbaladdict! Geen verbinding internet. Fijn als je een pokerspeelster bent. Laatste 3 weken tijdens een toernooi op pokerstars. Geen verbinding! Nee fout licht niet bij Stars. Maar bij Ziggo. Nu ook sinds vrijdag storing. Monteur komt tuurlijk pas na pasen. Dus van ellende vanmiddag maar FEYENOORD in de kroeg gekeken. Wel toprekening. Ben er klaar mee

Hugo
16-04-2017

Slechte internet verbinding valt steeds weg

Nare en onprettige ervaring wegvallen internet in beveiligde gedeelte van mijn website

Tina
14-04-2017

WiFi iedere jaar zwakker

Zit 2 jaar bij Ziggo, en de WiFi wordt steeds erger. Volgens mij doen ze bij Ziggo met opzet zodat de klanten "verplicht"voelen om een hogere snelheid Abo te nemen. Ik haat Ziggo

Fam.
14-04-2017

2 weken geen tv internet en telefoon, en ziggo blijft zeggen dat ik moet wachten

Nadat de horizonbox het had begeven hebben we na 3 dagen een nieuwe ontvangen. Helaas was ziggo vergeten de box te activeren. Nu 2 weken verder nog steeds niet opgelost! Meerdere keren gebeld, maar de klantenservice is erop getraind om geen enkele verwachting af te geven. Hoe lang dit nog gaat duren? Ziggo weet het gewoon niet en zegt dat ik nog maar even.langer moet wachten. Als klant wordt je gewoon niet geholpen als je een storing hebt. Dit heeft geen prioriteit bij ziggo.

Lucas
13-04-2017

Dubbele rekening sturen en dan ook nog per direct afgesloten worden.

Vandaag zijn wij plotseling afgesloten omdat wij onze rekening zo gezegd niet betaald hadden. net even de administratie doorgespit en alles was netjes op orde, gewoon betaald dus. klantenservice is behoorlijk asociaal. 1ste keer dat ik belde werd er zonder pardon opgehangen. en de 2de keer had ik maar na een half uur wachten opgehangen. pas na 4 keer bellen waren we weer online. en moesten we een betalingsregeling treffen van 6 termijnen. denk het niet, morgen weer bellen en even rechtzetten dat de rekening gewoon betaald is.

Jaco
13-04-2017

Geen dienst

Ik ben nu al twee weken aan het wachten voor een internet verbinding thuis. Moet telkens een nieuwe monteur langs kom, die niet snapt waarom de verbinding dit niet doen, en dan een ander monteur afspraak moeten regelen. Volgende week de derde monteur.

Romy
13-04-2017

Internet

Al meerdere keren dit jaar geen internet gehad, gek word je ervan! Pas na de Pasen kan er iemand langs komen wat een goede service zeg?!

Bahar
13-04-2017

Ziggo komt niet zijn beloftes na

Ik raad iedereen af bij de ziggo! omg ze hadden actie voor tablet ik heb 6 maanden lang moeten bellen en nog steeds heb ik mijn tablet niet! ze komen hun beloftes niet na en je word ook niet eens geholpen aan de lijn. internet is heel erg traag altijd storing ik kom nooit meer bij ziggo dus mensen zoek een andere aub!

Marion
13-04-2017

Traag internet

Internet is nu al een hele tijd traag, binnenhalen van mail duurt lang. Ik ben webdesigner en het kost mij allemaal heel veel extra tijd.

Bianca
12-04-2017

Horizon box

De horizon box is een frustrerend ding waar je op zijn zachts gezegd moordneigingen van krijgt. Buiten het feit dat mijn dressoir Door de hitte van de box gespleten is wordt ik gek van het afbreken van uitgestelde programma's kijken. Dan zit je een deel te kijken en plots sluit het af en zie je zwart beeld. Gekakeld als je dan al 3 keer probeerde het hele programma te kijken!

Gerard
12-04-2017

Service niet Beschikbaar.

Sinds 3 dagen krijgen wij op de meeste kanalen van de kabel TV, een zwart beeld met de tekst Service is niet beschikbaar. Mooi pech dat ik deze dagen het voetballen mis. Ook volgens de Ziggo website is er een storing waar aan gewerkt wordt. Het verwachtte einde van de storing ligt volgens ziggo al weer 2 dagen in het verleden. Kennelijk is de eerste verwachting niet uitgekomen. Dus dat belooft nog wat. Ik overweeg dan ook naar een andere provider (internet) te switchen.

Wil
12-04-2017

Landelijk probleem probeert Ziggo in huis op te lossen

Het landelijk probleem van Ziggo proberen zij in huis op te lossen met behulp van een monteur of nieuw modem. Ziggo geeft niet toe dat er structureel netwerk/capaciteitsproblemen zijn. Sinds een jaar klant en 2 modems en 2 monteur bezoekjes verder. Ik stap waarschijnlijk over naar ADSL 10mb(max helaas) want dit was stabiel en sneller dan het Ziggo 40mb Internet pakket.

Erik
12-04-2017

Geen radio geen ondemand geluid valt weg stilstaand beeld?

Als ik op radio druk blijft hij maar zoeken zonder reseltaat, ondemand doet het ook 9 van de 10 keer niet soms moet ik wel 3 of 4 keer het ziggo kastje aan en uit doen en dan wil hij en af en toe dan ineens wel doen! Ook elke keer is het geluid een minuut weg en komt dan weer terug? En af en toe blijft het beeld stil staan,ook als ik zapp blijven sommige zenders zwart als ik dan verder en weer terug zapp pakt hij hem wel ik heb nog een oud kastje met de kaart aan de zijkant ik heb nu een humax kastje met kaart aan de voorkant op de kop weten te tikken maar deze kan helemaal geen zenders vinden? Ik heb al een paar keer gevraagd om een nieuw kastje of oplossing maar dit ook tot op heden zonder reseltaat?alles is perfect aan gesloten met goede kwaliteit kabeltjes ect ook de centrale antenne zit goed maar ik ben zelf elektromonteur en plaats elke dag groepenkasten bij onze klanten en heb al een keer of 5 van klanten dezelfde klachten gehoord eentje moest zelf betalen voor een nieuw model kastje? Ik vind het echt niet goed te praten zeker omdat ze naar mijn mening donders goed weten wat er mis is? Ik betaal altijd al meer dan 10 jaar van af upc tijd nooit onenigheid gehad maar nu ik al een jaar dit orobleem heb is de oplossing ver te zoeken? Wie weet wat ik doen kan en had ook dit zelfde probleem en heeft het wel op kunnen lossen? Of als u dit ook ervaar laat dat dan ook even weten want samen staan we veel sterker! Toch? Bvd groetjes en alvast een hele fijne pasen groetjes erik h te rotterdam

Loet
10-04-2017

Hoge kosten

Ziggo hebben veel te hoge prijzen voor internet bellen en tv, daarbij heb ik ook een mobiel abonnement gehad bij ziggo, en direct afgezegd nadat ik erachter kwam hoe hoog deze prijzen liggen vergeleken met andere bedrijven. Erg teleurstellend.

Alwin
10-04-2017

Ellende begonnen in 2017

3 horizon tv's verder en tv werkt gelukkig weer. Nu de 2e ziggo commect box en het blijft maar wegvallen dat internet. Sta op het punt om verder te gaan kijken. Zit er eigenlijk niet op te wachten, maar dit is niets

Sjoerd
10-04-2017

Abonnement opgezegd

Na jaren lang tevreden lid te zijn geweest werd ik de afgelopen jaren elk jaar getrakteerd op een flinke prijs-stijging. Nu kan ik daar mee leven als de service mee zou groeien. Niets is minder waar. Voorbeelden De Guide. de online gids met info is na de samenvoeging met UPC veel minder compleet. Info is gewoon weg. en wat er nu staat is vaak onzin. De Zenders. eens per 2 maanden kon ik mijn TV opnieuw instellen omdat het zender pakket weer gewijzigd was. Bellen, dit was gratis naar andere Ziggo nummers maar is nu weer betaald. Snelheid internet: afgelopen jaren is dat steeds verder ingezakt ookal krijg je de melding dat het sneller werd. Zeker als het prime time is. rond 8 uur dat meerdere mensen in de wijk tv of internet open hebben zakt de wifi snelheid naar minder dan 8mbs. Met al deze dingen had ik maar een conclusie. wegwezen. Ik ben nu tevreden lid van NLE. met meer snelheid op wifi (98mbs) en een veel vriendelijkere tv interface. kortom. ik ben blij dat ik weg ben.!