Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Florian
13-11-2016

De ziggo box is een waardeloos blok

Een paar maanden geleden hadden we nog een mooie 4k smart-tv maar toen kregen we een zakelijk abonnement met ziggo box, het leuke van een smart-tv is dat deze superveel kan zoals netflix kijken, internetten, via je smartphone of tablet of pc een vet nummer opzetten en op de tv afspelen etcetera, en dat vind ik superleuk. dit kan de ziggo box niet. de ziggo box kan niets, behalve tv kijken met slechte kwaliteit, terugspoelen en opnemen. veel minder dan de smart-tv (die ook kan opnemen en zo), en de ziggo box is traag ik moet twee seconden wachten voordat dat ding reageert op waar ik op klik, twee seconden langer dan de smart-tv. als je een 4k smart-tv hebt NEEM DEZE BOX NIET! deze box is alleen geschikt voor mensen met een goedkope televisie uit 2003 dus als je een goedkope jaren tachtig tv hebt, veel plezier! maar anders zou ik hier ver vandaan blijven.

Egbert
11-11-2016

Horizon box is stap terug

Jarenlang tevreden over Ziggo. Beetje duur, maar dan heb je ook wat. Ziggo bood aan om mijn abonnement om te zetten. Want wat zou je toch veel moeten kunnen met de Horizon Mediabox. Dat had ik dus nooit moeten doen. 1 grote doffe ellende. Tijdens kijken stokt het beeld regelmatig en gaat na een paar seconden weer verder. Opgenomen programma's verdwijnen opeens (worden maar een paar minuten i.p.v. de repeterend ingestelde tijd). En je zou een gemist programma alsnog moeten kunnen kijken. Meestal werkt dat niet. Alleen veel hangers in beeld met uiteindelijk de melding dat het niet lukt. Tenslotte hangt het beest zich regelmatig op en helpt alleen de schakelaar aan de achterkant (gevolgd door lang wachten).

Call Center (sorry, het zijn echt geen Ziggo mensen) geeft de ene keer aan dat ik op 4 v/d 6 decoders een te zwak signaal had. Zou aan mijn huisinstallatie liggen. Week later krijg ik te horen dat op 5 v/d 6 decoders een te sterk signaal te zien was. Ik heb intussen niets aangepast.

Ik kijk op 4 TV's digitaal. De andere 3 gaan uitstekend (2 x Humax decoder en 1 x CI). Ligt dus echt aan de Horizon box.

Ze willen alleen maar een monteur langs laten komen. Dat wil ik niet. Zijn ooit 2 geweest en dat waren echt eersteklas prutsers. Simpele vraag: stuur een nieuwe of andere Horizon Box? Dat kan men niet doen (?).

Men wil het abonnement wel veranderen. Krijg ik een basisabonnement (enige zonder Horizon Box) aangevuld met alle extra's die ik nu ook heb. Ben ik in de maand meer kwijt dan nu.

Internet en bellen gaan goed, anders had ik een 1 moeten geven.

Binnenkort komt hier glasvezel in de straat. Ik zeg Ziggo dan vaarwel en zal de Horizon Box ritueel inpakken.

Carola
11-11-2016

Slechte telefonische bereikbaarheid

Ik probeer nu al de hele dag ziggo klantenservice te bereiken. Dit lukt niet, je moet minimaal 15 minuten wachten. Zowel via gratis nummer als betaald nummer. Dit ben ik niet gewend van Ziggo, hun service was altijd goed. Als dit zo blijft ga ik weer overstappen op KPN

Sander
11-11-2016

Prutsers 1e klas

Met lood in mijn schoenen noodgedwongen naar Ziggo gemoeten. KPN kon mij geen 100% dekking garanderen in mijn nieuwbouw huis en verwezen met, incl excuses, door naar Ziggo.

Alles geregeld, dacht ik, na 40 min aan de telefoon. Abbonement van 109,00 euro. Niet erg, want ik wil alle zender en voetbal. Bij KPN was ik 95 kwijt en had ik sneller Inet 100Mbit tegenover 60 bij Ziggo.

Na 2 weken, nog niks gehoord. Weer bellen, bezet. wachtrijen van 20 minuten en langer. Eindelijk te pakken gekregen, bestelling spoorloos. Ze zouden wel even een nieuwe bestelling plaatsen. Heb ze de vinken****** gewenst en heb weer KPN gebeld. De dekking was inmiddels top. Ik werd opnieuw verwelkomd als klant met de excuses voor het ongemak dat ik naar Ziggo moest bellen.

Ziggo, als het niet moet, begin er NIET AAN. Betaal liever een paar euro extra en ga naar KPN. Geloof me. Het is het niet waard. Ziggo is een waardeloos prutsbedrijf,

Annette
11-11-2016

Spijt. een jaar ziggo is lang als het niet goed werkt

Telefonisch onbereikbaar, maakt niet uit welk tijdstip of dag je belt. Contacformulier met 3 vragen/opmerkingen ingevuld. 1 opmerking wordt behandeld, met als antwoord: laat uw computer nakijken' dit had ik gedaan en aangegeven. Werken met dongel of andere wifiplekken buitenshuis levert geen problemen. Ziggo doet niet eens de moeite mij als klant te helpen. Opnieuw contactformulier ingevuld, krijg geen antwoord.

In hoeverre is het contractbreuk als bijv internet niet naar behoren werkt? Ik krijg niet de indruk dat Ziggo het erg vind als ik wegga (na een jaar) Misschien omdat zij dit weten geen moeite meer doen? Maar ja. contract loopt nog tot 1/2 mei 2017.

Ari
10-11-2016

Wat een slechte service

Ben overgestapt van kpn naar ziggo, veel problemen met tv ontvangst , slechte internet . Nu sinds 1 dag helemaal geen internet, over 5 dagen komt er een monteur langs , vind dit heel slechte service

Gerard Freriks
10-11-2016

Klachtenservice niet of slecht bereikbaar

Elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en ook in het weekeinde zijn er wachttijden van 15-30 minuten.

Drie weken en Twee Routers (ConnectBoxen) verder en twee maal een monteur hebben mijn klachten: Geen internet en haperende telefoon verbinding bij bellen en niet gebeld kunnen worden.

Rob
09-11-2016

Activeren van kaart voor internetkastje

Heb gisteren gebeld voor activering van de digitale box voor de tweede aansluiting, kreeg een vriendelijk dame aan de lijn, probleem voorgelegd, goed meneer binnen 4 uur is uw kaart geactiveerd. Niet gebeurt, volgende belpoging, vriendelijke meneer, probleem weer verteld, kaart moet op uw naam, vraag hoelang duurt dat, 72 uur, maar u kunt toch wel nederland 1,2, 3 en andere ontvangen, maar niet de digitale. Nu maar wachten wanneer het gebeurd.

Bert
08-11-2016

Redelijk positief, er is overal wel eens een storing

Ik ben al jaren een redelijk tevreden gebruiker. Eerst UPC, later dus Ziggo. Tuurlijk, er gaat wel eens wat mis, en er zijn zaken die ronduit irritant zijn. Zo heb ik op de slaapkamer een tv met een CI+ module. Alleen heb ik al twee keer gehad dat deze het ineens niet meer deed. Na contact met Ziggo was dan het probleem binnen 3 minuten opgelost doordat men een puls ? stuurde waardoor de module weer werd geactiveerd. Volgens mij deactiveren ze de module als hij een xx tijd niet wordt gebruikt. En dat vindt ik dus onzin want ik betaal ervoor. Mijn vrouw ergert zich aan het haperende geluid via de horizonbox maar dat schijnt een bekend fenomeen te zijn als dit via hdmi loopt. En natuurlijk komt het uit en aanzetten van de box gemiddeld 1 keer in de maand voor. Ach je went eraan. Overigens prima en snel internet en prima wifi op de 2.4 en 5 GHz band. De enigste reden om over te stappen naar galsvezel is een vast ip-adres aangezien Ziggo in de afgelopen maand al 2 keer een ander WAN-ip heeft gegeven waardoor ik niet meer met vpn bij mijn spullen op mijn werk kan. Da's uitermate vervelend.

Yuzel
08-11-2016

Heel slecht

Al 3 dagen geen TV, klantenservice telefonisch niet bereikbaar - ben helemaal teleurgesteld.

Jan
08-11-2016

Service niet bekend bij bedrijf?

Telefonisch niet bereikbaar. Online niks aan te passen, enkel errors. Dus weer "gedwongen" te bellen.

Ed
07-11-2016

Internet en tv zeer slecht seeeds blokken en traag internet

Trieste zaak , tv stoort als een tierlier , en internet heel triesi

Ali
06-11-2016

Nooit doen.

Slechte bereik. Slechte router. 30 keer gebeld alsnog geen oplossing!

Patje
06-11-2016

Ziggo apps klappen er heel de tijd uit bvb youtube

Schijt en schijt ziek word ik van die flikkers bij ziggo ik zeg massaal overstappen met iedereen want ziggo is nog geen halve euro waard en heb ik het nog niet eens over de klanten servies gehad zwaar bagger

Amir
04-11-2016

Wat een aanfluiting

Niet eens een dienst van ze kunnen afnemen. De installatie moneteurs waren tot 3 keer toe niet bevoegd of niet in staat om de connectie werkend te krijgen. Een monteur had zelfs geen kabels bij zich om een verbinding te maken.

Theo
04-11-2016

Problemen horizon box

Na 2 maanden trammelant door een door ziggo veroorzaakt probleem met de horion box, is het probleem na 6 monteurs en 30 telefoontje, nu eindelijk opgelost Monteur Said Pester is de man die verstand van zaken had en het probleem in een uur oploste. Waarom dit zolang moest duren is mij een raadsel. Aan de comunicatie en directe lijntjes mag Ziggo wel eens werken. Zou een hoop frustratie schelen. Uiteindelijk wel keurig gecompenseerd voor gemaakte kosten en niet geleverde diensten. En nogmaals een dikke pluim voor monteur Saïd Pester. Al met al ZIGGO:BEDANKT

Hans
04-11-2016

Nooit meer Ziggo!

Duur zakelijk pakket voor telefoon en internet. Al 2 dagen verstoken van telefoon en internet. Bellen heeft geen zin. Steeds een andere en steeds onaardige dame aan de lijn (met mobiel uiteraard). Als je vertelt wat er aan de hand is voelen zij zich direct aangevallen en gaan in de verdediging: "Ik kan er ook niets aan doen". Verder komen ze niet. Als je aangeeft dat je schade lijdt omdat jouw bedrijf niet bereikbaar is, dan wordt geadviseerd te wachten dat alles weer werkt. Zo kan ik het ook. Als je over terugbetaling van kosten begint wordt verwezen naar en contactformulier op de site. Nog meer drempels opwerpen, daar zijn ze goed in bij Ziggo. Ziggo is een schandalig slechte club. Echt nooit masr dan ook nooit aan beginnen!

Lizzy
03-11-2016

Over gestapt naar een andere provider en de ellende begint

Ik ga in dec over naar een andere provider en ze belde me zojuist op. Ze zeiden alleen maar negatieve dingen en wilde me met van alles blij maken. Naar een gesprek van 25 min ja was ik het zat en verbrak de verbinding met netjes te hebben gezegd er geen interesse meer in te hebben. Ik probeer al 10 jaar om alleen tv en internet te krijgen maar dat kon zogenaamd niet en nu kon het wel om me maar als klant te behouden. Bij de andere provider ga ik 20.00 minder betalen en nu kon ik opeens ook 20.00 euro minder gaan betalen maar wel voor een half jaar want nadat halve jaar ga je de gewone kosten van 49.95 weer betalen. Kom op mensen moeten we nu ook gaan betalen voor die mensen die daar werken? En vorige week alleen maar storingen was dit zeker omdat ik ga overstappen. Iets klopt er niet. En vriendelijkheid .

Ed
03-11-2016

TROEP

Wat ben ik blij dat ik thuis XS4all heb en dat ik alleen op de zaak ben veroordeeld tot die Ziggo troep.

Bianca
03-11-2016

3 mb ontvangen, 120 mb betalen. Afzetters!

Ja echt waar. Al sinds de fusie van upc met ziggo is het 1 en al ellende. En ziggo is nooit in de fout, nee, het ligt altijd bij jou of een ander. Je kan bellen wat je wilt maar je krijgt altijd hetzelfde riedeltje te horen. Smoesjes. De WiFi is constant eruit. Je kan nooit iets normaal streamen. Gelukkig kijken wij nooit tv, maar als we dat doen dan is 't de formule 1 die we live willen volgen. En als dan de tv ook steeds blokken geeft en hapert begin je echt te koken. Ik raad iedereen af om bij ziggo te gaan. Het is het niet waard. Laat je niet lokken met een tablet of korting. Betaal een paar euro meer voor kwaliteit bij een ander. Klantenservice is vreselijk. Via Facebook reageren ze niet, alleen op positieve berichten. En telefonisch sta je tergend lang in de wacht. Echt mensen. Denk na. Doe het niet.