Klaas

Onkundig

Hun klantenservice is zeer onkundig, zowel via social als telefoon. Je lacht je werkelijk kapot dat ze die mensen daar hebben zitten. Totaal geen verstand van verbindingen. Als het werkt is het goed maar als er iets mis gaan hebben ze geen idee. Ik zou hier ver van weg blijven.

DIEFSTAL

Na jaren tevreden klant te zijn geweest ben ik op 7 augustus gebeld met de vraag of ik mijn particuliere abonnement om wilde zetten in een zakelijk abonnement aangezien ik een eigen bedrijf heb.

Voordelen zouden zijn: minder betalen, 3 maanden gratis ziggo sport totaal en snellere dienstverlening. Achteraf bleek dat er 30 euro meer wordt afgeschreven per maand.

Na telefonisch contact bleek het abonnement wat ziggo heeft omgezet niet meer terug gezet kan worden. Ze bellen notabene zelf op om zogenaamd mee te denken met de klant om vervolgens meer geld te verdienen. Helaas heb je 1 dag de tijd om een afschrijving aan te vechten. Niks aan te doen en dus mijn probleem.

Mourrad van de klantenservice kijkt gelukkig elke dag op zijn rekening en dus is het mijn eigen schuld.

WAARDELOOS ZIGGO!

Martine

Ziggo bellen? Zinloos!

De mediabox werkt weer eens niet. Niet terugkijken, niet on demand. Gebeld dus. Krijg een meisje aan de lijn dat er nul verstand van heeft, verder dan ‘heeft u hem al eens aan en uit gezet’ kwam ze niet. Maar ‘ze zal er een case van maken’ . Mijn vraag: wat houdt dat in?’ Nou, dat ik opschrijf dat u dit probleem heeft en dat doorstuur naar iemand anders.’

O, fijn, en dan? ‘Nou, ik denk dat u dan wel gebeld wordt.’

Je denkt? En wanneer gaat dat dan gebeuren? ‘Ja, dat weet ik ook niet’.

Mohamed
17-11-2020

Jaarcontract aangesmeerd aan vaste klant

Ben al 4 jaar vaste klant bij ziggo en toch ben ik genaaid door ze. Ik kreeg in juli uit het niet een telefoontje van ziggo met de vraag of ik nog tevreden was. Ik zei ja maar me internet benende is heel slecht dus toen gaf ze als oplossing aan dan kan ik gratis voor 1 maand jou de internet upgraden. Nou ik dacht prima. Maar war blijkt stiekem een mail gehad met dat me contract is verlengd met 1 jaar door een bestelling. Tering boeven heb niks besteld jullie boden met gratis internet en nu zit ik er nog langer aan vast. Normaal

Krijg je korting voor 6 maanden die kan ik dus vergeten. Ik ga evht weg bij ze betaal bijna 70 euro voor 1 tv en daarnaast heb ik nog Vodafone abbonoment van 60 euro. En dan nog proberen ze je te naaien. Ongelofelijk na 4 jaar neem ik afscheid van ziggo en Vodafone!

Miranda
17-11-2020

Helemaal niks

Had Ziggo Next besteld nadat mijn Mediabox XL steeds trager ging werken. Kreeg een mailtje zodra ik mijn installatie pakket binnen was ik gelijk kon installeren. Nou het was er met 2 dagen ?. Ik de Next box aansluiten en kijk welke verdere stappen ik moest doen. Dan de vraag over internet . hier liep ik dus op vast omdat het modem bleek er niet bij zat. Dus kon niet verder installeren. Maar is blijkt wel mn Mediabox XL gedeactiveerd ?. Ik bellen over de modem geven ze aan met 5 werkdagen wordt deze apart toegestuurd . bizar. Maar nu weten ze ineens helemaal niet wanneer deze wordt gestuurd door een storing daar ofzo .vage problemen! Dus zit al ruim een weer zonder tv, internet, wifi. Kan niet werken . helemaal niks! Krijg alleen maar vage reacties waar ik niks mee kan, als ik uberhaupt al reactie krijg! Denk dat ik maar overstap naar KPN . duurt ook 7 dgn maar dan heb ik in ieder geval een datum! Waardeloos dit van Ziggo . was jaren vaste klant.

Gene
16-11-2020

Belachelijk slecht

Klant krijgt altijd de schuld, klantenservice onbeschoft en onkundig, totaal geen technisch inzicht, veel te duur, slechte wifi 2 tot 6 keer uitval internet EN televisie. Fouten van monteurs bij verhuizing mbt activering in de kast nabij nieuwe woning ESAS monteurs, daardoor 2 weken geen internet gehad, een simpele patch omzetten, en ik kreeg de schuld dat ik niet op tijd gebeld zou hebben ect ect ect. Daar ga ik mijn geld niet voor verdienen meer. Ik kijk uit naar een provider die het WEL kan , Vodafoon/ziggo sorry maar jullie zijn bijzonder slecht in dienstverleningen.

OJD
16-11-2020

Zeer trage mediabox (horizon)

De ontzettend trage, slome Horizon mediabox van Ziggo een een terugkerende bron van ergernis waarvoor Ziggo geen andere oplossing biedt dan een dure verbeterde mediabox bij hun aan te schaffen. Toevallig bij vrienden naar KPN gekeken en dat is een wereld van verschil!

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij Ziggo en geef ze nog een keer een kans om het probleem op te lossen. Lukt dat niet dan stap ik over op KPN.

Harry
15-11-2020

Update mislukking

Verplichte update ziggomediabox.

Daarna een drama elke keer opnieuw opstarten bij aanzetten (ook in zogenaamd snelle opstartmodus).

Mediabox maakt ook een geluid alsof de harde schijf gaat opstijgen.

Ziggo bereiken is een utopie, antwoord krijgen nog meer.

Patricia
13-11-2020

Geen internet

We hebben sinds een week, nadat er een monteur geweest is, geen internet meer. We hebben bijna elke dag gebeld maar worden niet verder geholpen. We krijgen alleen te horen "het ligt bij de juiste afdeling, ze zijn ermee bezig". Totaal onacceptabel

Harry
12-11-2020

Waardeloze service en incompetentie

Ik wil bij deze een officiële klacht publiceren omdat ik er moedeloos van wordt om door volslagen incompetentie van Ziggo medewerkers telkens weer telefonisch het bos in te worden gestuurd.

Ik heb bij Ziggo een zakelijk abonnement onder klantnummer 11065749, dit omvat een totaalpakket van internet, radio/televisie en twee telefoonlijnen. In mijn onschuld heb ik aan dit zakelijke abonnement een aantal weken geleden FOX toe willen voegen. Daarmee begon alle ellende want de een of andere minkukel heeft deze instructie niet opgevolgd maar een ander (particulier) abonnement in het leven geroepen. Deze fout had gevolgen want men vond het op de een of andere manier tevens nodig om op eigen initiatief een van de telefoonnummers af te sluiten. Ik was me daar in eerste instantie niet van bewust omdat ik uitgaand nog wel kon bellen. Ik kwam er pas achter toen mensen mij begonnen te vertellen dat ik onder dit nummer niet meer bereikbaar was.

Vervolgens begon het spel om Ziggo telefonisch aan het verstand te brengen dat dit scheef zat en dat ik dit telefoonnummer gereactiveerd wenste te hebben onder het zakelijke abonnement. Inmiddels had “het systeem” mij ook al een hele set met spullen gestuurd waar ik helemaal niet om had gevraagd. Daar moest ik weer de moeite voor nemen om dit (ongebruikt uiteraard) terug te sturen. Daar heb ik een ontvangstbevestiging voor ontvangen. Over moeite doen gesproken, ik heb eindeloze telefoongesprekken met Ziggo gevoerd en kreeg steeds allerlei toezeggingen dat de fout hersteld zou worden. Dit dagelijks contact resulteerde in een e-mail die ik van Ziggo kreeg; het bezorgde mij zowat een hartverzakking dat ik in die mail las dat men weer een geheel nieuw telefoonnummer had toegekend ……

Ik wordt hier moedeloos van en hoop langs deze weg twee gerichte vragen te kunnen stellen aan iemand die wél over de competentie beschikt om daar een zinnig antwoord op te geven:

A) De case is volgens mij zo simpel als wat; ik wil mijn originele telefoonnummer terug binnen mijn zakelijk abonnement, dus terug naar de oude situatie. Geen uitstel meer, maar direct! Dit mag toch geen rocket science zijn, hoop ik.

B) Hoe denkt Ziggo mij te gaan compenseren voor alle overlast, het feit dat ik al wekenlang onbereikbaar ben op dat nummer en alle effort die ik er in heb moeten steken om deze zaak opgelost te krijgen?

Het spijt me maar ik heb nu het punt bereikt dat ik dit helemaal zat ben; kijk het aangemaakte log er maar op na om te zien hoe ik tot dit punt ben gekomen. Mijn geduld is op, indien deze zaak niet direct wordt opgelost zal ik stappen ondernemen om mijn volledige zakelijke abonnement per omgaande op te zeggen.

Tot op de dag van vandaag geen reactie .

Marjan
10-11-2020

Drama drama en nog eens drama

Hier ook ingetrap door een leuke aktie .helaas werkt niet alles ong ander halve week verder en 16 verschillende medewerkers nog steeds geen oplossing .laten ook niets meer van hun horen .als ik onder het contract kon deed ik het onmiddelijk .

Guus

Ziggogo waardeloos

Ziggogo werd met de nieuwste app plotseling een stuk beter. Nog steeds aan het begin van elk programma 2 tot soms wel 12 minuten van het vorige programma zonder doorspoelmogelijkheid, maar als het programma dan begon lukte het redelijk. Je moet het niet op pauze zetten en even gaan koffie zetten, dan ben je bij terugkomst er uit gegooid en kun je van voren af beginnen. En een film van 3 uur die je afbreekt om de volgende dag verder te kijken lukt soms wel, maar heel vaak moet je weer van voren af beginnen.

Tot 26 oktober liep een programma tot het eind door en kwam zelfs nog wat van het volgende programma. Maar toen stond bij Ziggo een groot licht op en programmeerde elk programma zo dat je er 2 tot 5 minuten voor het einde er uit wordt gegooid. Na opstarten van het volgende programma mis je dan 2 minuten en krijgt dan de rest te zien, maar helaas is het volgende programma soms ook geblokkeerd. Eerst kijken of het volgende programma werkt, voordat je iets gaat afkijken, anders mis het de ontknoping!

Eind oktober gebeld. Meneer, ik kijk hier zelf nooit naar en kan dit niet beoordelen. Maar ik maak een aantekening en als er dan genoeg klachten binnenkomen dat gaan we het doorgeven! Dus u doet nu niets? Nee meneer, alleen bij voldoende klachten.

Een paar dagen later een mailtje van Ziggo: En, hebben wij u goed geholpen meneer?

Daarop heb ik ongezouten mijn mening gegeven, maar geen enkele reactie! We zijn nu bijna 2 weken verder, en er is niets veranderd.

Ook een officieel klachtenformulier ingestuurd.

De klachten bereiken dus duidelijk niet de juiste mensen. De directie van Ziggo moet nodig eens "Undercover" om te ontdekken wat voor een klote organisatie ze hebben opgezet.

Dolf

Dramatische service

Wat een dramatische service! Een week lang bezig geweest om mijn internetsnelheid omhoog te krijgen. Dat is na 1 dag gelukt maar de tv deed het niet meer. Uiteindelijk een week verder (zonder TV) en een keer of 7 contact gehad (waarvan ik 5 keer echt onvriendelijk te woord werd gestaan) met als uiteindelijk resultaat dat de internet snelheid weer terug is naar de oude trage waarde maar de tv het wel weer doet. Ik zou een gratis upgrade voor een half jaar krijgen voor de ellende maar helaas, de gevraagde bevestiging hiervan per mail is nooit gekomen en er is geen upgrade. Maar weer opnieuw contact gezocht en nu blijkt het opeens niet mogelijk (terwijl ze echt hebben bewezen dat het wel kan want de snelheid is een paar dagen hoog geweest). Ik ga nu alles opzeggen bij deze partij!

Michael
09-11-2020

GEEN service

Probeerde via de telefoon contact op te nemen over waarom mijn factuur 3x zo duur is. kon ik niet eens iemand spreken hierover. ik werd verwezen naar de website waar niks staat over dit probleem. Daarna probeerde ik het via de live chat na 45minuten nog geen antwoord en heb ik de chat beëindigd

alleen maar geld binnen halen en nooit meer van je laten horen

07-11-2020

Hoe kan dit bedrijf nog bestaan?

Liegen, bedriegen, slechte service, noem het maar op, het is allemaal van toepassing op ZIGGO. Duizenden klachten en nooit leveren wat je beloofd en waar je de klant wel voor laat betalen. Hoe kan het zo zijn dat deze media maffia gewoon haar praktijken in Nederland voort kan blijven zetten, en er geen enkele toezichthouder optreed. Continu een fors lagere internet snelheid dan waar je voor betaald, nooit of te nimmer storingvrije ziggo go ( je moet al blij zijn als het je 5 min, storingvrij kunt kijken). Wees gewaarschuwd voor je in hun mooi praatjes trapt, ga niet over naar ziggo, het kost je klauwen met geld, en bergen ergernis!

Wanprestatie!

Al weken geen internet en telefoon. Twee setjes nextboxen en modems en nog steeds geen goed werkende internet. In corona tijd thuiswerken, maar dit werkt niet. Zooooooo slecht! Allemaal beloften en geen actie. Verschrikkelijk

Annemarie
06-11-2020

Ziggo film - werkt vaker niet dan wel

Geluid valt weg, beeld wordt gescrambled, al jaren

06-11-2020

Internetverbinding valt regelmatig weg.

Als Ziggo-klant hebt ik toegang tot het internet, wanneer ik dat wil.

Dat is echter steeds vaker niet het geval.

Het treedt vooral na acht uur, en dan is de telefonische helpdesk niet meer bereikbaar.

Soms valt het weg om negen uur, dan weer om twee uur 's nachts.

Dit gebeurt al heel wat weken.

Ik probeer nu de helpdesk te bereiken, maar telkens als ik het nummer toets, en de nummers van het menu (3 voor instellingsproblemen, etc etc.) gebeurt helemaal niks. Telefoon gaat niet over, er wordt niets opgenomen. Waardeloos! Blijkbaar zagen ze de bui al hangen.

TRAP NIET IN DE ACTIES VAN ZIGGO

2 september heb ik online mijn abonnement gewijzigd tijdens de actie hier gratis 3 smart wifiboosters bij te ontvangen. Dit is ook in de gewijzigde overeenkomst vermeld. Nu twee maanden later, vele uren telefoontjes en chatcontacten, later nog steeds deze wifi boosters niet ontvangen. Zeer triest voor een bedrijf waar je al jaren klant van bent.

Marielle
06-11-2020

Geen internet, tv en telefoon

Mijn schoonmoeder heeft al een week lang geen tv, geen internet en geen telefoon. Ze kan helemaal NIKS! We hebben al een aantal keren gebeld met Ziggo. en ze kunnen er niks aan doen en we moeten “gewoon” wachten tot het voorbij is! Ze zouden het voor vandaag opgelost hebben en nu wordt het 10 november pas opgelost! Echt schandalig! Dus mijn schoonmoeder zit dan al 1,5 week zonder alles! Ze kan NIKS! Dit kan toch niet waar zijn dat Ziggo dit op deze manier aanpakt! Het is van te voren ook niet gemeld en sluiten je af voor 1,5 week! Te triest voor woorden!