Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Christian
25-04-2018

Verhuizing: pluim voor Ziggo

Ik zit al jaren bij Ziggo (daarvoor bij @Home en dáárvoor bij Casema). In al die jaren heb ik eigenlijk weinig klachten. Ja, de wachttijden bij Klantenservice zijn soms tenenkrommend. Alsof daar twee personen werken?!?!

Hoe dan ook, in de maand april 2018 stond een verhuizing op de planning. Via de site van Ziggo doorgegeven. Direct een bevestiging ontvangen. Verhuisdatum: 23-04-2018. Na ontvangst van de sleutels van ons nieuwe huis werkte Ziggo direct. Alles aansluiten, even wachten op verbinding en ja hoor, perfect beeld.

Geen storing. Geen gezeik. Geen haperend beeld.

Het enige - waar ik me wel aan erger - is de streaming van Netflix. Sommige series vertonen haperend beeld. Ik heb echt ALLES gedaan om de kwaliteit van internet te verbeteren (twee routers in het huis), Wifi-versterker, andere kabels). Helaas, pindakaas. In het oude huis had je boven een matige wifi verbinding. Buiten was hilarisch.

Ik hoop dat dit euvel in het nieuwe huis niet voorkomt. Anders schakel ik de Ziggo Power Promise in.

Cees
24-04-2018

Geen internet en bellen

Meer dan 12 jaar hebben we klachten over Ziggo. Weer geen internet en kunnen bellen. Ben klaar met deze onprofessionele provider, Geen luisterde oor, en zeker geen professionele hulp via de telefoon. Oja Ziggo ik ben niet vatbaar voor omkoping, dus geen 6 maanden gratis fimnet, steek dat maar in waar de zon niet schijnt. Donderdag kom voor de zoveelste keer weer een monteur, wanneer het dan niet werk dan stap ik over en ben er klaar mee.

Pierre

Helen
23-04-2018

LUISTEREN NAAR MELDINGEN VAN KLANTEN

Ik wil eerlijk blijven, ik vind de klantenservice altijd uitstekend werken, altijd behulpzaam, vriendelijk, en proberen je te helpen met het probleem. Zij krijgen van binnenuit een opleiding neem ik aan, maar wordt er niet geluisterd naar de klachten van de klanten. Uiteindelijk zou ziggo hier misschien nog iets van kunnen opsteken. Uiteraard heb ook ik een probleem, mij is al jaren opgevallen, dat het kastje bij weersomstandigheden opeens slechter gaat werken. Soms gaat zelfs het rode lichtje uit, als de tv uit staan, e zie je de 4 streepjes, dan gaat het na een tijdje opeens weer aan. Maar het ergste is, dat er geen enkele zender is die je naar behoren kan bekijken. Bovendien heb ik al jaren zo n kastje, maar heel veel zenders kan ik niet ontvangen, zoals belangrijk ned. 1,2.3 en cnn, die bekijk ik via de analoge tv. Als ik mij meld, wordt er gezegd, dat het aan mijn kabel ligt, ben zeer geduldig door uit te leggen, dat ik wel gewoon analoge tv kan kijken, via deze zelfde verbinding, dus mijn kabel kan het niet zijn. Dan willen ze mij een ander kastje aanbieden, heb ze uitgelegd, dat ik telkens een ander kastje kan krijgen, maar dat zij eens moeten gaan kijken, naar wat ik vertel, dat bij weersveranderingen het kastje niet goed werkt. zoals nu van regen/onweer, naar extreme warmte, het gevolg is dat ik al sedert donderdag geen tv kan kijken, en dit oplost door naar het analoge net te gaan. Nu is er aan de rtl/sbs zenders niet veel aan te missen, vanwege de reclames van 15minuten, en je wordt dood gegooid met de celeberty's op spel programma's. Maar er zijn genoeg andere zenders waar ik wel naar wil kijken, maar dit kan niet doordat het kastje niet naar behoren werkt. Een kennis in Amsterdam heeft exact het zelfde probleem, haar uitgelegd gebruik te gaan maken van de analoge tv zenders. Dan heeft ze in ieder geval wel iets, ter vervanging.Nu wordt ook de analoge kabel opgeheven, door Ziggo, en dat vind ik heel vervelend, omdat het meerdere malen per jaar voorkomt, dat ik geen tv zender kan ontvangen, wel ontvangen maar een ontzettend slecht beeld waar je misselijk van wordt. Bij de laatste confrontatie werd gezegd, dat de kabels van zigo waarschijnlijk vochtig zijn, maar dat is het probleem niet, bovendien kan ik wel naar analoog kijken, prachtig beeld. Dus dat vocht is gewoon onzin, en ik wil ook niet telkens een nieuw kastje, het is toch beter dat ziggo de werking van de kastjes oplost. dan zouden klanten ook minder ergernis bij klanten opleveren. Beter een blije klant. Ik ga ervan uit dat Ziggo heel goed weet, dat de kastjes niet goed werken, ze strooien met deze apparaten, maar dat is niet de oplossing. Ik hoor dat klanten zeggen slechte ervaringen te hebben met de service van ziggo, dat heb ik nimmer zo ervaren, we zouden als klanten wat vriendelijker moeten reageren naar deze help-desken. Zij proberen je te helpen, maar als je dan als klant loopt te schreeuwen en te tieren. Ik vind het ook vervelend dat ik al sedert donderdag geen tv zenders kan ontvangen, (wel via analoog), maar dat is geen reden om mij te misdragen. Ik kan niet anders zeggen, dat ziggo altijd klaar staat met hulp, dat deze niet altijd werkt, dat kan gebeuren. Ik hoop dat Ziggo nu eens werkelijk naar mijn klacht kijkt, dat de kastjes niet goed werken. En dat daar verandering in moet komen, ik kan elk jaar een nieuw kastje krijgen, maar daar zit ik niet op te wachten, ik wil gewoon dat ik de zenders kan ontvangen, op een kastje wat gewoon jarenlang zijn werk kan doen. Het is vandaag 23 april 2018

Theo
21-04-2018

Schandalige afhandeling

19-4-2018 komt er een monteur om ziggo te installeren deze man heeft keurig zijn werk gedaan heeft 4 keer moeten bellen met ziggo om dat het niet lukte hij kreeg van ieder persoon een ander antwoord echter het zou 4 uur duren dus wachten dan maar, 6 uur later nog geen beeld dan maar even bellen oeps er is storing bij ziggo 2 dagen aan het bellen geweest maar de storing blijft volgens een bandje,, op 21-4-2018 een ander menu gekozen en warempel we krijgen iemand aan de telefoon wat schetst mijn verbazing er is geen storing en niet geweest ook. Hoe wordt je besodermieterd bij ziggo

Met vriendelijke groet meneer ziggo Theo van dijk

Hj
21-04-2018

Sinds casemanager is over genomen door Ziggo is al

Is alles achteruit gegaan en voor al de service naar de klant als je belt omdat je probleem hebt dan wordt je behandeld als of je een of andere boeren lul ben die geen verstand heeft want het probleem licht altijd bij hou niet bij Ziggo ook als een paar honderd euro heeft betaald voor het aanleggen van al jekabels en dan sturen ze monteur die het helemaal verloor met zij reden dat het helemaal verkeerd in nee hoor nadat hij weg is maar weer. Bellen en weer wachten tot soms een uur en daarna weer de schuld krijgen ik ben de helemaal klaar mee met Ziggo weg ermee

Lars
19-04-2018

Incompetentie

Mate van kennis technische afdeling dramatisch. Sociale omgangswijze Ziggo klantrnservice via Facebook schrikbarend onbetrouwbaar en onverantwoordelijk. Lijken praatpoppen die de klant niet serieus nemen en geen zelfkritiek lijken te beschikken

Franz Krampf
19-04-2018

Service

Ik heb ook een aantal slechte ervaringen met Ziggo. Maar alles is tot mijn tevredenheid opgelost. Er waren wel in een week 5 verschillende monteurs voor nodig, die gezamenlijk uiteindelijk mijn hele installatie kosteloos hebben vernieuwd. En dat allemaal voorde aansluiting van een tweede media box in de slaapkamer die 5 euro per maand kost. Absoluut geen onwil of chaos bij Ziggo, alleen een beetje pech op een adres. En overstappen.? Het gras is bij een ander altijd groener. Klant nr: 15270269

Charlie
18-04-2018

Zeer ontevreden

Overgestapt omdat KPN geen HBO meer in het pakket had en omdat ik met mijn mobiele telefonie ging overstappen naar Vodafone. Heel erg spijt van. Wist nooit hoe tevreden ik was met KPN, totdat ik overstapte naar Ziggo en vind het zeer spijtig dat ik een éénjarig contract heb dat ik moet uitzitten. Voor een paar euro minder kon ik bij KPN (inclusief KPN mobiele telefonie) live tv pauzeren, zo'n beetje elk programma tot 10 dagen terug terugkijken en op elk moment van de dag (24 uur per dag) de klantenservice bellen. Ook reageert de Ziggo box erg traag. Het duurt bijvoorbeeld ruim 5 seconden voordat ik de tv gids te zien krijg nadat ik die opgevraagd heb. Ook mis ik de mogelijkheid om met verschillende zenderlijsten te werken, wat bij KPN wel kan. Tot slot ben ik ook niet blij met de coaxkabel die langs de muur loopt, wat bij KPN eveneens niet het geval is omdat tv daar via de internetverbinding loopt en niet via de kabel. Zodra het weer kan, ga ik terug naar KPN.

Jacob
17-04-2018

Nuance

Wij zijn al jarenlang klant van Ziggo en hebben -dus- de nodige ervaring met de service. Die is wisselend. De ver doorgevoerde automatisering van de processen (zoals producten bestellen, monteursafspraken, leveringen) sluiten niet altijd goed aan op de (toezeggingen van de) medewerkers van de klantenservice. Gemiddeld schiet de kennis, het beheersen van de Nederlandse taal (!), en het vermogen om adequaat in te spelen op het verhaal van de klant, bij de medewerkers van de klantenservice, tekort. De monteurs zijn door de bank genomen het meest klantgericht en vakbekwaam. En ten slotte nog een waarschuwing: de mediabox van Ziggo zoemt bij voortduring. Ik heb spijt van de vervanging, maar heb geen zin in het “gedoe” dat ongetwijfeld optreedt bij het terug draaien van deze vervanging, die ook overigens geen verbetering is.

Ziggo is duidelijk meer dan een 2,5 waard, vind ik. De reacties zijn zó eenzijdig zwart. Het is een gemiddeld bedrijf met sterke en zwakke kanten en mensen.

Remy
16-04-2018

Waardeloos

Ziggo is rond uit waardeloos! Klantenservice,.te triest voor woorden. Eerst krijg ik te horen dat na 2 jaar mijn coax kabels niet meer deugen en ik deze moet vervangen als ik de extra media box wil blijven gebruiken. Dus deze opgezegd en extra ci module besteld. Bij in gebruik nemen krijg ik een foutmelding. Bel hier wederom voor met klantenservice. Deze vertellen mij een aantal dagen te wachten dan zou de module wel werken. Dag erna gebeld krijg ik te horen dat de nieuw toegezonden module waarschijnlijk defect is. Krijg een nieuwe toegezonden, dit kan wel weer 5 werkdagen duren. Al en met al meer als maand zonder goed tv signaal. Maar wel de volle pond betalen-> oplichters en botte boeren bij de klantenservice. Blijf er aub bij ziggo vandaan. Ziggo sucks

Anneke
15-04-2018

Waardeloos

Al week geen tv iedere keer als ik bel krijg ik een andere reden waarom ik geen tv heb. Maar oplossen ho maar. vandaag een afspraak gepland gekregen voor een monteur as donderdag ik blij .Krijg ik per sms te horen dat de afspraak niet door gaat omdat het een landelijke storing is terwijl bij 3 telefoontjes weed gezegd dat dat absoluut niet het geval is . Ik moet afwachten tot de tv het weer gaat doen tot Sint juttemis denk ik .ik kan dan wel weer bellen om compensatie te krijgen .ik stap morgen over naar een andere provider .

Mike
11-04-2018

Dramatisch

Al 4 weken bezig om een ziggo pakket te ontvangen. Wordt continu voorgelogen, krijg elke keer dat ik bel een ander verhaal, en aantal medewerkers adviseerde om naar een andere provider te gaan vanwege de wanprestaties van ziggo!

AVL
09-04-2018

Waarom een 1?

Het wordt alleen maar duurder duurder duurder, als ik op dit moment een internet abbo will aanschaffen zonder telefonie en die TV onzin ben ik 60 euro per maand kwijt. WTF dikke monopolie Een 1 dus

Jma
05-04-2018

Gratis tel nummer bij storing

Snel geholpen maar media box maakt veel lawaai.

Peter
03-04-2018

Netwerk steeds onbetrouwbaarder

Naast het steeds wegvallen van het wifi signaal,wat dus betekent dat ik de modem moet resetten zijn er ook steeds vaker problemen met de mailserver.Afgelopen zondag herkende de server mijn vast ingestelde wachtwoord niet meer, tot twee keer toe gechat met de Ziggo helpdesk. Op aanraden van hen een nieuw wachtwoord ingesteld, maar zonder resultaat, daarna opeens storing voorbij maar nu kreeg ik testmails via andere accounts niet binnen. Opnieuw gechat, waarna bleek dat ze wel degelijk op de hoogte waren van een mailserver storing. Uiteindelijk na 3 uur werkte alles weer.Maar ik heb zo mijn twijfels over de betrouwbaarheid.Misschien toch maar overstappen.

Gert
03-04-2018

Installatie tv digitaal

Monteur langs geweest,duidelijke uitleg en snelle installatie, bedankt.

R. L
03-04-2018

Leugens en slechte service

Ik ben recent verhuisd en ben er toen achter gekomen dat we veelte veel betaalde voor ons internet; namelijk 47 euro voor een snelheid van 50 bits/sec. Ook was het internet zeer slecht en hadden we bijna nergens bereik. Toen we de klachten service melde kregen we te horen dat ze niks voor ons konden doen en als we het wilde oplossen we op onze eigen rekening een monteur moesten laten komen.

Toen we besloten om over te stappen vlogen de deals ons om de oren. Maar alle deals waren minder dan de deal die we nu hebben met een andere internetprovider. Waar mijn frustratie begon was dat we opeens te horen kregen dat ons modem zeer veroudert is en we zouden onmiddellijk een andere krijgen. Ons werd verteld dat we het nieuwste modem hadden (leugen 1)

Een van de deals was dat we een router zouden krijgen, verwarden van 1000euro. ik heb de kosten voor een router opgezocht, die zijn 10 euro. één , verkeert geplaatst. (leugen 2)

Toen kregen we te horen dat Ziggo het beste internet levert en het meest geavanceerd is. Terwijl we blijkbaar verbonden waren met het oudst mogelijke internet verbinding (leugen 3)

Toen ik expliciet had gebeld om te vragen of we eindelijk het konden afsluiten, en ze hadden gezegd dat ze ons zouden afsluiten, wilde ze dit niet doen. waardoor we nog 1 maand extra kosten hebben terwijl we al een maand zijn overgestapt, dus een dubbele rekening (leugen 4)

Conclusie: Veel leugens en slechte service.

Lex-Jelly
02-04-2018

Verhuizing

Begin Januari 2018 telefonisch verhuizing vanuit Sneek naar Harlingen doorgegeven. De medewerker vertelde mij dat ik een nieuw telefoonnummer zou krijgen ivm met andere gemeente. Ik zou op 26 Februari 2018 terug worden door de zelfde medewerker van Ziggo omdat zij dienst had op die dag. Half Januari wed ik gebeld door de heer Goemans-Borgesius met het verhaal dat ik een “3” had gegeven bij een contact formulier van ziggo. Ik had dit formulier niet ingevuld en daar was de genoemde heer blij mee. Hij vertelde mij dat hij op 26 Februari 2018 om 17:00 uur zou bellen om alles even na te lopen over mijn verhuizing zoals mijn monteurs afspraak op 23 Maart 2018. Maar op genoemde datum geen telefoon gehad van beide medewerkers. Opnieuw gebeld met Ziggo. De medewerker vertelde mij dat ik geen klant was en dat ik geen klant was van Ziggo. Na een nieuwe afspraak te hebben gemaakt op 23 Maart 2018 kwam er een monteur. Deze had zijn laatste werkdag bij Ziggo en ik was zijn laatste klant. Dat heb ik geweten. De monteur heeft alles verkeerd aangesloten in mijn meterkast. Kon ook niet controleren omdat er een stroomstoring was in het appartementen complex in Harlingen. Dus geen Tv Internet en Telefoon. Opnieuw een afspraak gemaakt met Ziggo voor een monteur. Kreeg als bevestiging op donderdag 29 Maart in de vorm van een mail op mijn oude adres in Sneek. Weer gebeld met Ziggo en de medewerker vertelde mij dat er een storing was. Zij konden mij persoonsgegevens daardoor niet in hun systeem zetten. Op donderdag 29 Maart om 15:00 uur een berichtje van de Ziggo monteur dat hij ieder moment voor mijn woning zou verschijnen. Wat ik al vreesde weer bewaarheid. De monteur was op mijn oude adres in Sneek langs geweest en natuurlijk niemand aangetroffen omdat de bewoner was verhuisd naar Harlingen. Ik kreeg een boete in de vorm van € 35 Euro wegens het niet thuis zijn van de bewoner. Weer gebeld met Ziggo om te vertellen dat ik in Harlingen woon en niet in Sneek. Opnieuw contact met Ziggo voor een nieuwe afspraak. Kreeg opnieuw een bevestiging mail op het oude adres in Sneek. Weer gebeld met Ziggo en de medewerker beloofde dat de monteur op vrijdag 30 Maart langs zou komen in onze nieuwe in Harlingen. Gelukkig kwam de monteur van het jaari in 2017 zijn afspraak na. De monteur heeft alles perfect aangelegd. Hij vertelde mij dat er nog een Router moet worden aangelegd ivm slechte internet verbindingen. Tevens heeft gebeld met de Technische dienst van Ziggo om mijn telefoon met mijn nieuwe te aktiveren. De medewerker vertelde dat dit in gang was gezet en dat dit zou mogelijk zou werken. Nog steeds krijg ik bevestigings mail van Ziggo met mijn oude adres van Sneek. Resumerend heb ik na 10 dagen geen Tv een slechte internet verbinding en 13 dagen geen Telefoon. Ik kan niet bellen en gebeld worden. Ik betaal € 71.40 Euro voor diensten die niet worden geleverd. Ziggo zorgt wel dat deze kosten automatisch worden afgesloten. Als op Dinsdag 03 April de Router niet wordt aangesloten en mijn telefoon niet in werking wordt gesteld dan kan Ziggo mij als klant afschrijven. Tevens zal ik dit verslag op de site van Facebook zetten zodat heel Nederland kennis kan nemen van deze praktijken.

Mvg:

A.P.M.Souverein Harlingen.

Sara
27-03-2018

Waardeloos

Heel slecht internet, zit 2 meter van de modem en heb niet 4 streepjes wifi, daarnaast valt de wifi 2-3 keer per dag gewoon helemaal weg. Ik heb het interactieve tv kastje ook al 3 keer moeten resetten omdat ziggo on demand het niet meer deed (2 maanden klant). Sowieso lopen ziggo on demand en de Ziggo go App niet synchroon, als je iets op de één hebt gezien staat dat niet vermeld op de ander. Het is dat ik gratis HBO kan kijken maar als ik alles heb gezien ga ik per direct weg bij ziggo!

Jellie
26-03-2018

Storing

Ik zit nu 10 dagen zonder internet en telefoon. Na 8 x gebeld , een monteur en een nieuw modem nog steeds geen oplossing. Kunnen schijnbaar niet activeren omdat het ergens blijft hangen? Iedere medewerker klantenservice? heeft een ander verhaal en er geen verstand van. Zeggen dat ze terug bellen maar niet dus. Vanmorgen gevraagd of het ook wel 3 maanden kon duren, ja dus. Ben dus heel erg boos op ziggo. je staat totaal machteloos!