Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Kees
10-10-2019

Doen niets voor trouwe klanten

Ben al jarenlang klant van Ziggo en loop sinds de komst van de mediabox al te kloten met dat ding en dit supertech apparaat is ook nog eens supertraag. Sowieso al schandalig dat Ziggo dit product op de markt heeft durven brengen. Maar goed, bij gebrek aan beter doen we het er maar mee. Dus ik dacht ik ga even contact opnemen met Ziggo dat ik graag de nieuwe Mediabox (Next) wil. Maar wat schetst mijn verbazing: Deze kan ik alleen krijgen wanneer ik een duurder abonnement af ga nemen. Want het is zo een succes dat de voorraad op begint te raken. Onzin, want wanneer ik een duurder abbo afneem kan deze opeens wel geleverd worden. Ze willen gewoon dat je meer gaat betalen. Maar meneer kon mij wel blij maken met het feit dat er binnenkort een update komt op de oude mediabox die dezelfde functionaliteit gaat bieden als de nieuwe box. Maar daarbij had hij wel zijn twijfels in hoeverre dit gaat lukken. Tsjonge tsjonge wat een bedrijf. Trouwe klanten mogen wel elke maand hun factuurtjes betalen maar verder kunnen ze stikken.

Joost
09-10-2019

Klantenservice groot drama, monteur top!

Vorige week een nieuwe TV gekocht. Na uren geklooi bleek dat niet alle zenders gevonden konden worden en dat de Ziggo kanalen lijst niet aangehouden werd door de TV.

Vier keer met de klantenservice gebeld, wat een drama zijn die mensen, de meest onbenullige adviezen kreeg ik. Onbegrijpelijk dat de klantenservice van Ziggo zo slecht is!

Uiteindelijk kwam monteur Johan langs en dat was een uitkomst! Uiterst vriendelijk en rustig vertelde hij wat wat de werkzaamheden zouden worden. Binnen 2 uur waren de problemen opgelost en ook nog de modem direct vervangen. Top monteur, daar moet Ziggo zuinig op zijn. Hoop dat de klantenservice ooit zo vakkundig wordt als Johan op zijn gebied is!

Wout
09-10-2019

Ziggo kan oplossing bieden maar wil niet.

Ik heb enkele maanden geleden een nieuwe modem gekregen de Connectbox van Arris. Sinds dan kan ik onmogelijk een online spel spelen met mijn PS4 ook moet ik Netflix 20 x opnieuw starten voor ik kan kijken (meestal na x aantal pogingen al opgegeven). Gebeld en gevraagd om mijn oude modem (Technicolor 7219) weer naar mij toe te sturen maar dat kan niet of een andere modem dat kon ook niet alleen als er een monteur zou komen. Dus afspraak gemaakt met monteur en die komt zonder modem maar mijn al jaren goed werkende bekabeling was aan vervanging toe en dat heeft hij gedaan, toen een speed test gedaan (Waarom weet ik niet want het probleem is natuurlijk de hoge latency en packet los.) Afijn probleem niet opgelost en maar weer gebeld en toen moest er maar weer een monteur langs komen (Dit keer een meer technische) Deze heeft de modem getest kwam op 75% pakketverlies maar dit kon niet worden opgelost met het vervangen van de modem en er werd een nieuwe modem getest zodra die door de test was zou ik er direct 1 krijgen. Monteur was nog niet in zijn auto toen ik al een mail kreeg dat ik 50 euro moest betalen voor het vervangen van kabels, dit was niet gebeurd en heb direct Ziggo gebeld en dit is direct hersteld (Goed zo Ziggo(vandaar de 2)) maar hierdoor kwam ik er achter dat er helemaal niets over een modem stond geregistreerd. Toen maar een via een klachten formulier de toestand duidelijk gemaakt met screenshots van de modem, dit resulteerde dat er een nieuwe Connectbox werd opgestuurd ditmaal van het merk Compal. De enigste verbetering was de packetloss maar de latency bleef (Lees packet niet verloren maar werd een halve seconde later gestuurd of toen ik dood was stuurde ze de zuurstoffles) Dus spelen via de PS4 blijft onmogelijk en Netflix starten werkt soms. Dit kan eenvoudig worden opgelost door me mijn oude TC7210 modem terug te sturen en te activeren. De connectbox is gebaseerd op de Intel Puma 6 chipset waarvan de processor simpel het werk niet aankan en daardoor deze problemen veroorzaakt. Dit is terug te vinden overal op het internet maar Ziggo komt met heb je het wel bekabelt aangesloten? Van mijn buurvrouw mag ik gebruik maken van haar wifi van een verbinding 40/10 van NLE of zo en daarmee kan ik perfect spelen met mijn PS4. Ik betaal 1200+ euro per jaar aan Ziggo en zij kunnen geen stabiel internet leveren door vast te houden aan deze rommel van een modems.

Ivo
08-10-2019

Valse beloftes en zeker niet aan te raden voor zakelijke klanten

Beste lezer,

Ik ben al tijden een klant bij ziggo met een televisieabonnement. Nu kwam er meer dan een jaar geleden iemand van ziggo zakelijk langs om mij een zakelijk abonnement te verkopen. Alles aangenomen en het zou geregeld worden.

Er is nooit iets geregeld en ben er toen na 2 maanden ongeveer achteraan gegaan. Niks was bekend bij hen, maar op een of andere manier stond mijn bedrijfsnaam wel als de naam van het abonnement. Helaas waren het internet en andere afspraken die ik bij het abonnement kreeg niet geleverd.

Na een tijdje belde ik opnieuw en toen zeiden ze dat ze opnieuw geen gegevens van me hadden. Alles opnieuw geregeld na, natuurlijk, eerst weer 20 minuten aan de lijn te hangen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik zou teruggebeld worden door de werknemer die ik eerder ook gesproken had de dag erna.

Niet teruggebeld natuurlijk, dus ik die dag maar zelf gebeld naar die werknemer. Hij had blijkbaar geen belafspraak staan en ik kreeg toen te horen dat alles in werking zou worden gezet en dat een monteur me de week erna zou bellen.

Opnieuw niet gebeurd dus ik weer gebeld, was er weer niks gedocumenteerd en toen heb ik de handdoek in de ring gegooid.

Mijn advies: sluit je abonnement af bij een andere provider als je geen gezeik wilt.

Patrick
08-10-2019

100% tevreden klant over Ziggo

Met enige verbazing lees ik hier al die negatieve ervaringen over Ziggo, maar ik heb zelf nooit ergens echt last van. Ik krijg altijd keurig een mailtje met een aankondiging als men ergens onderhoud pleegt en dan heb je midden in de nacht even geen internet, maar de volgende dag werkt het gewoon weer. Internet uitval is echt sporadisch. De WiFi verbinding van de witte mediabox die ik heb is prima en reikt aardig ver. Nu ben ik alleenstaand en heb geen hele familie op de lijn, maar zelfs dan nog. Internetsnelheden zijn altijd keurig stabiel ongeacht de tijd. Misschien komt het ook wel omdat ik in een dunbevolkt gebied woon. In steden zullen ongetwijfeld meer storingen voor komen. Ik woon in noord-oost Groningen, maar hier zelden problemen met Ziggo. Dus wil je vooral stabiel en stel internet, dan kun je het beste in Groningen komen wonen.

Jo
08-10-2019

Problemen met xbox

Ben al maanden bezig dat mijn x box niet goed beveiligd is en stuur de mailtjes naar abuse en krijg steeds antwoorden terug van de klanten service die komen steeds met lul verhalen van het is spam of een apparaat in huis dat wifi gebruikt .Ik heb alles bekabeld en gebruik geen wifi toch blijven ze volhouden het is pishing.

je krijg altijd standaard mailtjes van de dames.

\heb foto's opgestuurd van dat er vreemde no op de xbox zaten geen commentaar er op.

Snap zeker dat je graag wil weten waar dat ip-adres vandaan komt!

Ik heb er geen verklaring voor. Het kan zijn dat het misschien verlichting is die op wifi zit, een speaker, slimme meter of noem het maar op. Zoveel apparaten hebben tegenwoordig internet nodig waardoor je soms niet meer weet wat wel en niet verbonden is. Als je het echt niet vertrouwd en er echt vanaf wil, dan wil ik je aanraden om je wachtwoord te wijzigen of om het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Met vriendelijke groet,

Wina

Medewerker Klantenservice

Groetjes,

Carlien van Ziggo

Gera
07-10-2019

Regelen niets voor hun klanten

Elke dag vliegt internet eruit! Gebeld en men weet waar de storing zit, nl verderop in de straat bij een van de buren. Maar zo lang die de storing niet melden, wordt er niets aan gedaan. Wij vragen op welk huisnr de storing dan zit, wij hebben er nl last van, dan nemen wij zelf even contact op met die buren. NEE, dat mogen ze ons niet doorgeven. GRRRRRR, service is een onbekend woord bij ZIGGO

Hugh
07-10-2019

Slechte service, internet knikkert er ELKE week uit

Elke week knikkert het internet eruit, dan bel ik en krijg ik een uit de hoogte gevallen sukkel aan de lijn die mij voor de duizendste manier gaat vertellen welke knoppen ik om moet zetten en welk draadje ik moet proberen. Fuck ziggo en al hun medewerkers!

Pierre
05-10-2019

Storing

Wij hebben een zogeheten blokstoring.

Als wij nu de klantenservice van Ziggo bellen kunnen ze ons niet helpen, omdat ze allen bij individuele storingen behulpzaam kunnen zijn.

Ze kunnen er alleen een case van maken en deze doorsturen naar Ziggo zelf!

Ziggo pakt dit dan op zijn vroegst maandag op, omdat ze in het weekend niet aanwezig zijn.

Heeft iemand dezelfde ervaring en mogelijk een oplossing dat wij toch in het weekend geholpen worden?

Dennis
04-10-2019

Betalen voor monteur terwijl Ziggo hem stuurt

We hadden problemen met internet, wat ze telefonisch niet opgelost kregen. De dame aan de telefoon heeft toen besloten om een monteur te sturen.

Een week later toen de monteur aankwam bleek alles in een keer in orde te zijn, heel raar, waardoor wij € 50 moesten betalen omdat de monteur voor niets was gekomen.

2 Maanden later internet problemen bij mijn ouders 24 uur geen internet terwijl er geen storing was. Ik weer aan de telefoon gehangen met een dame van Ziggo. Ook dit kon niet opgelost worden via de telefoon waardoor ze een monteur langs wilde sturen.

Ik wilde dit niet en heb gevraagd om een nieuw modem om het zelf om te vervangen.

Rara 2 uur laten sprong het kapotte modem weer aan.…

Hebben meerdere mensen ervaringen met monteurs die voor niets komen en waarbij je dan een rekening krijgt?

Mike
04-10-2019

Kies alles behalve Ziggo

Bedroevende service, 20jaar lid en geen leuke deal te sluiten!

Wilde overstappen op de nieuwe media box maar door schaarste van deze box zijn de regels aangepast, het wordt dus een probleem van de klant ipv dat het hun probleem is dat er niet genoeg zijn.

Meteen wordt je doorverwezen naar een pagina met nieuwe abbonementen, lolbroeken.

Service staat daar op het laagste niveau!

Robbert
04-10-2019

Hans van klantenservice

Moet een andere baan zoeken. klantenservice is het laatste wat hij klanten biedt.

Ellen
03-10-2019

Wachten op monteur

Ervaring over telefoon en aan de deur.slecht krijgen om 17u sms, monteur is onderweg 3 uur later.nop@@@

Jan
03-10-2019

Verkeerde rekening

Ruim 2 maanden geleden duurste abonnement afgesloten met korting en geen activatiekosten.Nu 2 rekeningen gehad en niks aangepast.Paar keer gebeld en het wordt opgelost meneer.Diverse keren wordt telefoongesprek gewoon afgebroken maar nu wel dreigen met deurwaarder omdat ik eerst goede rekening wil en dus niet betaal.Wat een service bij Ziggo

Jelke
02-10-2019

Ziggo next

Helaas al 1 jaar aan het wachten op de oplossing van onze problemen met Ziggo. Monteurs doen hun best, chapeau maar Ziggo klantenservice mag en kan niks. Na belofte te wachten op Ziggo next, blijkt nu dat deze enkel te krijgen is bij.een ziggo Max pakket (87,50), effe 20 euro per maand meer betalen. Vanwege succes niet bij Ziggo compleet te krijgen (68 euro per maand).

Hoezo we lossen uw problemen als trouwe klant op.

Péter
02-10-2019

Over gestapt van xl naar next.

Fantastiche mediabox next.

Denise
02-10-2019

Te veel betaald, geen oplossing geboden.

Telefonisch een abonnement afgesloten voor 12 maanden 29,95 vorig jaar voor internet en tv. De desbetreffende medewerker blijkt een fout te hebben gemaakt in de administratie. Als dat aan het licht komt kan het niet meer hersteld worden en moet ik betalen voor een abonnement waar ik niet akkoord mee ben gegaan. Geen enkele coulance, 0 tegemoetkoming, niks. Ik moet dokken voor iets waar ik niet mee akkoord ben gegaan. Ik ben naar aanleiding van dit voorval weggegaan bij ziggo en zal hier ook niet meer terugkeren.

Robert
01-10-2019

Ziggo erg goed

Op uw site word gezegd dat ziggo zo slecht is maar klopt niets van.er staat Duidelijke beschrijvingen op internet als je problemen ondervind en toen ik er niet uitkwam opgebeld met ziggo .netjes te woord gestaan en duidelijk monteur kwam op afgesproken dag en heeft alles tip top ingesteld alles werkt zeer goed.snap niet dat mensen een 1 kunnen geven zegt wel iets over hun zelf als je ontevreden bent zorg je toch dat je het met ziggo oplost als je zelf niet reageert dan kan ziggo ook niets doen ik vind ze erg goed.

Monique
30-09-2019

Teveel geincasseerd bedrag, veel te laat terugbetalen!

Ruim 300,- geincasseerd. Na bellen naar Ziggo krijg je een vriendelijke medewerker aan de lijn die je het idee geven dat ze iets voor jou als klant doen. Helaas is het gewoon zoet houden en duurt het zeker een maand voordat je je eigen geld terug gestort krijgt. Althans dat hoop ik!

Asociaal is het.

Henk
29-09-2019

Internet slecht.

Steeds uitval. TV prima,internet slecht.