Cor
22-10-2019

Problemen met mediabox

Gebeld ivm problemen mediabox. Kan ik ook een next box krijgen. Jazeker: maar dan met een max abo.

Wel een keuze maar een gedwongen verhoging van je abo. Mogen dit soort praktijken: dwingen dat mensen iets afnemen en extra moeten betalen?

21-10-2019

Zing facturen overzicht etc. belachelijk

Ziggo blijft zich maar verschuilen achter: het kan een maand overschrijden, bla bla bal mutaties, bla bla vorige maand bij de incasso bla bal

echt serieus. Ziggo , ik heb jullie NODIG! anders heb uit geen internet, geen televisie, geen telefoon maar wat een maffia praktijken houden jullie er op na. ik hoop oprecht dat er zo snel mogelijk een alternatief komt!

Giannis

Storing na storing !

Storing na storing na storing. En ook nog gegarandeerd slechte Wifi. En dan reclame maken " overal in huis waar u ook bent Ziggo bereik" maar u raadt het wel. Wat een RAMP. Had ik dit maar nooit gedaan.!

Roy

Wat een ellende!

Eenmaal Ziggo aanschaft omdat je er mee dood gegooid op de tv, nu al spijt dat ik Ziggo heb gekozen.ik ben zelf redelijk handig als het om technische dingen gaat. maar ik kwam al niet verder bij stap 1, eenmaal gebeld hun konden ook niks vinden. na 3 keer bellen kwam ik er achter dat me coax geen signaal gaf. de monteur kreeg na dat ik signaal had hem om ook niet aan de praat en zei tegen mij. als je het over een half uur nog een keer probeert doet die het gegarandeerd. nou niet dus. het enige wat achter bleef in me huis was een vreselijk stank en een Ziggo kastje wat nog steeds niet werkt. en een halve opgenomen dag de prullenbak in. maar weer gebeld wat het probleem is er wordt weer een monteur gestuurd zeiden. ik maar weer een halve dag opnemen. de monteur paar dingetjes geprobeerd en deze monteur kreeg hem ook niet aan de praat want hij zei dat het bij Ziggo zelf lag. nou ik weer 50 min aan de telefoon. en wat denk je. ja hoor we sturen weer een monteur. daar zijn ze wel goed in maar het probleem vinden hooo maar. kelere wat zit ik op hete kolen. zo groot bedrijf en zulke slechte services ZIGGO schaam je. oja en als kers op de taart na 50 min te hebben gewacht krijg ik iemand aan de lijn en die hing midden in me verhaal op.

Jacky
18-10-2019

Duur, maar wel goed.

Ben al meer dan 20 jaar klant bij Ziggo, en ja, we hebben samen onze ups en downs gehad. We zijn altijd goed geholpen en netjes te woord gestaan. Het enige wat ik jammer vind, is dat Ziggo zenders uit het pakket haalt waar ik altijd naar kijk(bv. BBC four en CBBC Chanel voor de kleine) Ik heb gekeken bij andere providers die deze wel in het zenderpakket hebben, maar schrok me wild van de negatieve berichten. Dus zo slecht zitten wij eigenlijk niet, dus wij blijven gewoon bij Ziggo.en als er iets niet goed werkt, dan lossen zei het prima op.

Ziggo Please GO!

Waardeloos bedrijf met zeer ondeskundige personeel.Kastje naar de muur mentaliteit.Geven elkaar de schuld, Monteurs die lijken of ze uit het Polen komen enz enz ben nu al drie maanden zoe baten en smeken omtrent mijn klacht (super zeer slecht tv beeld) overgestapt naar KPN en alles daat super snel en snel deskundig advies waar dien nodig.Dus Ziggo GO! Welkom KPN!

17-10-2019

ZIGGO ZAKELIJK: EEN RAMP!

Sinds mei 2019 heb ik een zakelijk abonnement afgesloten bij Ziggo. Inmiddels heb ik vier maal een monteur op bezoek gehad omdat mijn internet "er uit werd gegooid". De 4e monteur bleek een monteur met verstand van zaken en nu werkt het internet naar behoren, maar bij elke reset van het Modem krijg ik een nieuw IP adres. Mijn printer en scanner staan ingesteld op het voormalige IP adres met als gevolg dat ik inmiddels 4x 2 uur (fantastische) helpdesk ondersteuning heb ontvangen van Lexmark. Op mijn verzoek om een vast IP adres geeft Ziggo dat dat mij €20 per maand extra kost en dat ik had kunnen weten dat ik als kleine zakelijke klant een "dynamisch" IP adres zou krijgen. Maar dit staat nergens op de site vermeld. Nu ontvang ik mijn mails met een vertraging van 3 uur en de oplossing is het modum resetten met als gevolg een nieuw IP adres en dus weer 2 uur hulp van Lexmark. Zakelijk internet van Ziggo: begin er niet aan! Mijn ervaring met Ziggo is echt heel erg slecht!

Anton

15 jaar klant nooit gehoord

Ziggo wat een slecht bedrijf toch ik heb als er een update komt alles weer niet werkt,ik kom niet door de service desk heen nu ga ik overstappen op kpn,waarom zet ik dit op de info ik zit 50 jaar in de electronica wat een rotzooi verkoopt ziggo en altijd maar zeggen het ligt niet aan ons maar bij u.

bij kpn nemen netjes te woord zo juist de modem binnen gekregen dan is ziggo maar plastic troep die je ook bij de action kan kopen voor 3 euro en oh stap over op kpn gewoon goed en directeur klanten service ROBIN CLEMENTS uw raakt 100 mensen die over stappen naar kpn,net als de nederlandse boeren op dit moment u mag er even goed over nadenken wat service groetjes anton

Fred
17-10-2019

In augustus voor mijn moeder ziggo aangevraagd, heel veel gebeld lang gewacht ,nu oktober ,in die tussen tijd hebben ze alles 6 keer naar een verkeerd adres gestuurd,en nog mij een email sturen of ik de volgende keer het goede adres wil doorgeven ,de brutaliteit die ze nog hebben!,personeel wie daar werkt is absoluut niet geschikt hiervoor, ondertussen heeft mijn moeder geen telefoon meer en geen tv ,omdat ziggo dat al had opgezegd ,dus ben bezig omdat allemaal weer terug te draaien ,wat niet makkelijk gaat ,ziggo,ziggo help jou niet mee met dit terwijl zij! dit hebben veroorzaakt ,en al geld van haar bankrekening gehaald terwijl ze niks heeft, fijn bedrijf dat ziggo!

16-10-2019

En,ele dagen geen TV

Kennelijk moest Ziggo kabels vernieuwen of zo en dan heb je dus gewoon een paar dagen geen TV

Gebeld met Ziggo die het kennelijk heel gewoon vinden: “Hoe zouden we anders de kabels moeten vernieuwen?” Ben ik nu plots de vraagbaak voor de Ziggo organisatie?

Doe je huiswerk, bereid je goed voor en regel het gewoon. De NS, de politie, de Shell en noem maar op kan ook niet zeggen “ja, inderdaad drie dagen geen Trein, geen politie, geen benzine” hoe moeten we anders onze systemen vernieuwen?

Zooooo ongelooflijk vreemde rectie en slechte manier van doen. Schaam je Ziggo!

Rudolf
15-10-2019

Wat een drama!

Ben bij Ziggo geen klant meer na 25 jaar trouwe klant te zijn geweest, moest 48+ uur wachten voordat ze een mijn tv konden activeren.Ben nu klant van T-mobiel.Ben ik nog goedkoper ook.Dag! Ziggo!

Elsbeth

Spijt van de overstap

Bij de Mediamarkt omgekocht met valse voorwendselen om over te stappen naar Ziggo. Beloften worden niet waargemaakt, het enige dat men aan de telefoon zegt is dat ze dit meer gehoord hebben. Ik noem dat gewoon 'beduvelen'. Vervolgens allemaal gezeur met de overstap, nummerbehoud werkt niet enz. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Kortom waardeloos bedrijf!

Lisette
14-10-2019

Jaren goed. Maar doet me nu de nek om

Ik heb al meerdere jaren internet via ziggo. Had tot aan het eind van vorig jaar eigenlijk geen problemen.

Tot op het moment van schrijven hen ik 3 nieuwe modems. Een nieuwe buitenkabel en twee nieuwe coax kabels gehad. En ongeveer 10 monteurs

Ik schrijf dit op het internet van mijn buren. Bij mij valt het nog continue weg. Vandaag was er een storing. Opgelost tegen half 3 en sinds dat moment heb ik geen internet meer

Saied

Drama!

Al weken geen tv of internel. Arrogante mensen aan de lijn die je niet verder kunnen helpen. Zeggen we bellen je steeds terug maar doen dat niet, terwijl je gewoon wel 60 euro per maand betaald.

Patricia
13-10-2019

Elke keer storing

Ik heb internet en tv van Ziggo en daar heb ik zo veel spijt van elke keer heb ik storing van me tv zenders elke keer zoeken ze naar een oplossing alleen blijft het probleem elke keer maar weer dus wordt het gewoon niet opgelost ik zal het jullie echt afraden ik ben klaar met Ziggo in stap eerdaags over

Bootsy
12-10-2019

Ziggo TV app is ruk

Ik kijk van ellende alleen maar TV op de PC via de TV app (Ziggo-Go), want die mediabox is trager dan een Commodore 64 uit 1980. Nu is die TV app van hun ook al compleet ruk. Al maanden lang constant buffer problemen, blokkerig beeld en geen replay voor veel programma's.

Ik had een UPC abonnement voordat ze gingen fuseren met Ziggo en ik was altijd tevreden met UPC. Ik betaal nu 15 Euro meer per maand voor Ziggo terwijl de kwaliteit is achteruit gehold in die laatste jaren.

En het is ook niet zo dat er in Nederland vele aanbieders waar ik naar kan overstappen dus ze hebben min of meer een monopolie positie in mijn regio. Ik voel me enigszins genaaid dat ik iedere maand 63 Euro betaal voor zulke slechte service.

Laar
12-10-2019

Slechter kan het niet

Ik heb Ziggo aangevraagd als nieuwe provider. De grootste fout ooit.

Product kon niet aangesloten worden. Je vraagt om een monteur, dat is allemaal moeilijk. Blijkt dat die zonder mijn weten voor een bepaalde dag ingepland is.

Doordat het product niet aan te sluiten is, gebeld voor annulering. Ik krijg de opmerking dat ze eerst moeten activeren om dit te wijzigen. Ik zeg nog zo doe dat niet en ja hoor mijn oude abonnement ligt er hierdoor uit.

Vervolgens spullen teruggestuurd en dan krijg je de melding dat maar 1 product retour is.

Daarnaast worden er ook kosten in rekening gebracht voor niks.

kortom, kies niet voor ziggo. Klantenservice is zo slecht als je ze nodig hebt.

Gewoon matig

In de app functie replay tv laat vaak programma’s zien die niet terug gekeken kunnen worden. Het komt regelmatig op diverse kanalen voor.

Daarnaast is de analoge tv verdwenen, hiervoor in de plaats kon je, als je TV daarvoor geschikt was, digitaal instellen. Dat is in eerste instantie gelukt, helaas krijg ik Inmiddels bij ieder kanaal de melding van m’n TV dat het signaal te zwak is. Kortom doet het niet meer. De abonnementsprijs gaat steeds omhoog maar de kwaliteit laat te wensen over.

Lj

Kut

Slecht internet valt steeds uit ben nu op zoek naar een nieuwe provider.Iemand een idee welke?

Sonja

Slecht!

Ze helpen klanten totaal niet goed! Zijn arrogant aan de telefoon en laten je als vaste klant altijd veel betalen!