Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Vodahoax
12-01-2018

Simpele verhuizing doorgeven een drama

Al 2 maand bezig om een alles-in-1 pakket naar een ander adres te verhuizen. Callcenter zegt telkens met een oplossing te komen en over 2 dagen zou nu alles goed werken. Toezeggingen worden niet nagekomen en je bent al gauw een uur kwijt per telefoontje omdat de systemen bij Ziggo callcenter niet werken of traag zijn, medewerkers geen autorisatie hebben, je doorverbinden en als je geluk hebt het hele verhaal weer voor jan doedel kan oplepelen als zij de verbinding niet " per ongeluk" verbreken. Wel 10 brieven ontvangen op zowel uode als nieuwe adres met wijzegingen die ik nooit heb doorgegeven. Na 200 euro aan beltegoed te hebben verspild naar de Mediamarkt gestuurd want daar zou een Ziggo steunpunt zijn. Alleen aanmelding nieuwe klanten en advies verkoop dus. Einde Ziggo voor mij

Toos
09-01-2018

Al sinds sept 2017 heb ik problemen.

Ze proberen alles maar niks helpt.

Max
08-01-2018

Overstap rampzalig

Net overgestapt naar Ziggo wegens verhuizing. De reclame geeft aan; wij *beloven* verbinding door het hele huis en de monteur gaat pas weg als alles werkt.

Tijdens aansluiting: monteur zet beneden een kastje neer, maakt aansluiting naar de TV met Mediabox XL. Deze schijnt vervolgens niet te werken, monteur zegt dat de Mediabox gereset moet worden en dat het een halfuur kan duren. Hij had geen zin om daarop te wachten en is weggegaan. Later bleek dat Ziggo onze Mediabox op de verkeerde postcode had staan, deze is (inmiddels meer dan 5x) 'goedgezet'. De postcode staat volgens Ziggo nu goed, dus het enige wat ze kunnen bedenken is dat het aan de HDMI ligt. Zeg je dan over de telefoon dat het daar niet aan ligt omdat je wel gewoon beeld hebt, mag je alsnog 5 werkdagen wachten op die kabel want ze kunnen niets beters verzinnen.

Dat is alleen het TV-verhaal. Ondertussen hebben wij een enkele router gekregen en is boven op de eerste en tweede verdieping geen verbinding. Op de begane grond is de verbinding zo idioot langzaam dat Youtube filmpjes streamen niet werkt.

Geen enkele belofte die ze in de reclame maken kunnen ze waarmaken. Jammer.

Johan
07-01-2018

Top

Na een verbouwing hadden wij een wifi probleem. Gebeld met klantenservice en uitstekend geholpen. Binnen een paar dagen, zonder extra kosten, een extra router ontvangen. Al jaren tevreden klant. Geen noemenswaardige problemen.

Willemijn
07-01-2018

Bedroevend slecht

Super slechte wifi (als ie t al doet) , internet valt steeds uit. We hebben het nu een week maar meer ellende dan in afgelopen 5 jaar.

Lisa
06-01-2018

VRESELIJK BEDRIJF!

Ziggo bewijst maar weer dat reclame's op tv niet te vertrouwen zijn. Geza Weis heerlijk koppie heb je maar wat teleurstellend dat je mee doet aan deze leugen. Ziggo is oprecht het slechtste bedrijf ever. Wij zijn sinds kort over gestapt naar Ziggo en hebben sindsdien alleen maar klachten. Eerst hadden wij heel veel problemen met Netflix. na dat dat probleem eindelijk was opgelost kregen wij steeds problemen met de Media box. De zenders 1 2 en 3 deden het wel maar derest van de zenders niet. Ons werd verteld dat je dan de mediabox aan en uit moet zetten, niet heel fijn omdat elke keer te moeten doen. Nou prima na een tijd was dat ook opgelost, kunnen we nu geen programma's meer terugkijken of bekijken welke programma's op tv komen de aankomende week. Bloedirritant dus aangezien we genoeg betalen. Oplossing: Ziggo even bellen? daar zijn we eigenlijk een beetje klaar mee, de boel moet gewoon goed functioneren. Twijfel je om over te stappen naar Ziggo? Laat je niet gek maken door die vreselijke reclame's! Ik heb alleen nog tv bij Ziggo maar mensen die ook internet bij Ziggo hebben zijn helemaal de pineut. Wij zullen gauw overstappen.

Mario
30-12-2017

Slechter kan niet

Dacht over te stappen van KPN naar Ziggo . Omdat ik ook Vodafone heb. Zelfs in de 14 dagen bedenktijd werkt niks. Direct geannuleerd. Wat een waardeloos bedrijf. Dat dit nog bestaat .

Max
27-12-2017

Onbetrouwbaar

Totaale oplichting veel geld weinig service producten werken niet, Ziggo arogant vies bedrijf. om bij de helpdesk te werken moet je minimaal sociale werkplaats hebben gedaan.

Hein
27-12-2017

Waardeloze service en slechte producten, monteurs klussen bij in baas z’n tijd

Inmiddels 18 maanden bezig met fatsoenlijk internet. 5 ziggo zzp vrije jongens ( nooit vrouw) monteurs over de vloer gehad. Lezen eerdere klachten niet en steeds andere diagnose en uiteindelijk werkt het weer niet tot nauwelijks. Daarnaast bieden zij hun eigen services aan tegen betaling en laten 06 nr achter met hun eigen bedrijfje. Echt schandalig dat wij hiervoor zo een hoog abonnementsprijs betalen. schaam je ogen uit je kop, ziggo!

Eric
24-12-2017

Een brief van Ziggo is meestal de start van ellende

Je kent ze wel, de brief dat er binnenkort onderhoud aan het netwerk is. Meestal de start van ellende. Vanaf dat moment werkt mijn Horizon niet naar behoren. Van het 1 op andere moment valt het signaal weg. Herstarten werk meestal maar erg vervelend als je zit te kijken. Ziggo maar weer eens gebeld ( begin dit jaar is er een Ziggo monteur gekomen en die heeft alles nagelopen en kabelverbindingen aangepast). Na 10 minute in de wacht (waarom zou het altijd zo druk zijn bij Ziggo?) een medewerker aan de lijn die uiteraard weer begint over de bekabeling. Ik geef aan dat die prima is. Hij geeft aan dat ik een kabel moet plaatsen tussen de Horizon en de plek waar het signaal binnenkomt. Als ik aangeef dat dit 18 meter is en ik het raar vind om zoveel kabel te moeten kopen voor een test geeft hij aan dat dit de enige manier is om te bepalen of het aan mijn bekabeling ligt. Zucht. Vraag waneer mijn overeenkomst verlopen is. Gelukkig blijkt dit het geval. Ga op zoek naar een andere provider. Ik wordt zo doodziek van ZIGGO.

R.
23-12-2017

Helpdesk onvakkundig. Apparatuur waardeloos.

Helpdesk is een loterij. 7 Keer bellen over hetzelfde internetmodemprobleem, 7 keer lange wachttijd bij doorverbinden met als resultaat een ondeskundig antwoord wat het niet oplost. 8e Keer iemand getroffen met kennis en had het probleem al opgelost voordat ik mijn uitleg had afgerond (binnen 30 seconden. hij las de info van m'n eerdere telefoontjes).

De leenapparatuur is werkelijk de allergoedkoopste troep die gemaakt wordt. Modems met hele oude achterhaalde chipsets. Onveilige firmware omdat kwetsbaarheden verschrikkelijk laat, of helemaal nooit, gepatched worden. Aangepaste firmware waarin opties opzettelijk onbruikbaar zijn gemaakt om er geen support op te hoeven geven (router-IP, DNS -servers, bridge-mode, IP4IP6, etc.).

Zeeeer vaak "onderhoud" aan het netwerk waarbij de verbinding "kan" wegvallen, wat doorgaans ook gebeurt maar de modems komen pas na een handmatige reset weer online.

Veel router-modems zijn zo gelimiteerd dat ze niet meer in deze tijd passen. Lopen vast met veel internetverkeer (gamen, torrents, streaming, etc.)

Modems zijn zo goedkoop dat het Ziggo's eerste oplossing is voor ieder probleem. Wegvallen? Slechte Wifi? Wordt erg warm? Stroomadapter stuk? We sturen wel een nieuwe modem. Heb er intussen 6 verschillende liggen waarvan 5 met router die allemaal niet deugen en 1 (de oudste) zonder router die nog steeds draait, op de stroomadapter van een van die nieuwere.

Zelfde verhaal met mediaboxen. Smartcard te lang niet gebruikt en blijkt dan te verlopen. Nieuwe kaart wordt niet verstrekt. Wel compleet nieuwe mediabox waar kaart bij zit. Activatieprobleem door adreswijziging. Andere kaart nodig. Sturen dan maar weer een box met kaart zodat ik intussen 3 mediaboxen heb waarvan 1 met normaal werkende kaart en 2 extra kaartjes die "onbruikbaar" zijn, omdat verlopen, maar die door de juiste helpdeskmedewerker gewoon zonder probleem geactiveerd konden worden. Dus nu 3 boxen en maar 1 TV.

Om allerlei andere problemen te compenseren kreeg ik 1 maand, gratis, extra TV zenders. Nu kijk ik maar zelden TV maar ja, ze bieden het aan. De hele maand geen TV gezien, maar goed, het kost me toch niks. Althans, nog niet. De maand was om en er wordt prompt 11 euro-nog-wat in rekening gebracht omdat het automatisch verlengt wordt.

Waarom dan nog steeds Ziggo? Bij gebrek aan een telefoonlijn en glasvezel niet leverbaar blijft er weinig anders over. Gelukkig staat er een verhuizing in de planning en is de beschikbaarheid van providers een argument om ergens wel of niet te gaan wonen want Ziggo gaat het echt niet meer worden.

Mark
23-12-2017

Overstap met telefoon nummer behoud gaat erg moeizaam

Zakelijk overgestapt naar ziggo. telefonisch afgesproken full service geen omkijken naar. NIET DUS>>>>> kabel moest nog gelegd worden ok netjes gebeurd sneller als verwacht werd. top. monteur komt langs hangt alleen modem op. dus reclame van radio dat monteur pas weggaat als alles functioneert is een leugen. nummerbehoud 1 groot drama. al anderhalve maand mee bezig. het meest waardeloze vind ik nog dat je niet geinformeerd word. moet telkens maar weer bellen om te vragen of alles nog goed gaat en dan word er pas weer actie ondernomen word heel veel beloofd maar niks nagekomen. Als ik alles van te voren had geweten was ik niet overgestapt.

Ziggosucks
22-12-2017

Mediabox kapot, slechte service

Onze mediabox is net voor de kerstdagen/ de dag voor de schoolvakantie kapot gegaan. Vrijdag met ziggo gebeld, de nieuwe komt op z'n vroegst volgende week donderdag. Geen tv, geen Netflix, kids kijken bijna nooit behalve in de vakantie tv en hadden zich er extra op verheugd nu rondom de kerstdagen. En heel toevallig, lijkt bijna met opzet aangezien ik van nog iemand in onze straat weet die hetzelfde probleem heeft. Wij gaan overstappen!

Trien
22-12-2017

Altijd problemen met wifi.

Neem nooit Ziggo want je zult geen internet hebben. 2 min af, 2 min aan. Terwijl ik dit typ heb ik al 2 keer zonder verbinding gezeten. Van alles geprobeerd maar niets mocht baten. Ziggo ook al tig keer gebeld en elke keer schijnt het opgelost te zijn, maar dat duurt nooit lang. Dus wil je gewoon internet, kies geen ziggo!

Er
22-12-2017

Ziggo wifi powerpromise misleidend

Het is gegarandeerd wifi - onder voorwaarden! De monteur geeft u een advies hoe u wifi storingsvrij zou kunnen aanleggen. (Alles bekabelen door betonnen vloer heen en 2 Unifi accespoints op 1 gang voor de zolderverdieping. Ziggo doet niet dat bekabelen uitvoeren.) Doen al moeilijk over extra powerline extenders omdat dat niet gratis kan. Dat was ook niet onze vraag, onze vraag was goed wifi aanleggen ongeacht extra kosten.

Oleksandra
21-12-2017

Slecht klantenservice

De medewerker heeft gewoon opgehangen terwijl ik stap voor stap wou weten wat ik met te hoge factuur verder moet doen. Heel onvriendelijk! Het gebeurd gewoon met elke keer bellen met Ziggo. Heb zelf in een callcenter gewerkt en weet zeker dat wat ze daar doen is geen service!

Manu
20-12-2017

Grootste grap en leugenaar van internet providers

Verschrikkelijke verbining, ping hoger dan de mount everest. Maken beloftes van glasvezel om vervolgens een maand later te zeggen dat dat niet nodig is omdat "Ons internet het beste van nederland is" Hier zit ik dan met kabelinternet en een gemmidelde ping van 1500, toekijkend hoe elke actie dat ik onderneem een seconde later pas geregistreerd wordt. Waardeloos Bedrijf, ik raad aan om iets te zoeken met een minimale respect tegenover zijn klanten

Wis
20-12-2017

Overstap gaat niet vlekkeloos

Let op! Vraag alles zwart op wit! Wat aan de telefoon gezegd wordt, wordt niet nagestreefd. Overstap wordt niet geregeld en termijn bedragen kloppen niet. Goed opletten dus!

Elisabeth
19-12-2017

Klantonvriendelijk, waardeloos bedrijf

Zitten va 12 uur op monteur te wachten, paar keer gebeld,moest de hond uitlaten, aan de overkant, ze zouden sms en bellen dus ff snel lopen, binnen 5 minuten terug. Zie busje wegrijden en er ligt briefje in de bus, kassa 35 euro betalen omdat er niemand thuis was, niet gebeld of sms. Auto staat er alle verlichting brand, wat een hufter. Gebeld, jammer nieuwe afspraak maken, ze kunner er niets aan doendeze mensen brengen het slechtste in je boven. En de tv doet het al maanden slecht, valt uit, hd niet te ontvangen, etc.wij gaan uiteraard Zigge opzeggen en klacht indienen, waar ze vast ook niks mee doen. Ik raad iederen afmet Ziggo in zee te gaan

Rene
19-12-2017

Waardeloos

Ik wil graag mijn ervaringen delen van Ziggo om andere mensen frustraties te besparen die ze bij ziggo ondervinden als ze daar mee in zee gaan. Mijn internet valt regelmatig weg en is 10 keer per dag waanzinnig traag . Heb meer dan 20 keer contact gehad met Ziggo en steeds alleen maar mooie praatjes en beloftes dat ze het gaan oplossen en tot op heden word het alleen maar erger. Drie keer is er een monteur langs geweest en kan er niets aan doen. Ik sta met mijn rug tegen de muur want omdat ik in een schuldsanering zit kan ik niet overstappen naar een andere provider en moet ik nog twee jaar bij ziggo blijven tot grote frustratie want dit is waardeloos. Het heeft mij ook al meer dan 1000 euro gekost door oa een nieuwe laptop te kopen om te kijken of het daar aan zou liggen, 1 keer een particulier bedrijf ingeschakeld , allemaal tevergeefs. Ik gebruik geen wiffie maar alleen via de kabel. Alles kabels en kastjes zijn vernieuwd en ben radeloos en machteloos.