Milou
13-04-2019

Slechts provider van de eeuw.

Probleem met internet elke keer als ik bel volgens medewerker verbinding met modem is perfect moet signale gecontroleerd worden door monteur en daar voor moet ik afspraak maken.en waneer monteur komt volgens hem hem signale is uitstekend.maar ik zit met zelfde probleem elke twee weken heb ik probleem ik kan niet eens mijn mail laden heb mijn alle apparaten geprobeerd maar zelfde verhaal terwijl dat ik heb zakelijke abonnement met 250mb internet.ik heb vaak speed test gedaan en kom ik uit op gemiddeld 60 mb maar ik betaal voor 250mb.ik raad zelfs mijn vijanden om niet Ziggo te nemen.

Rene

Internet traag modem moet ieder uur worden gerest

Internet traag modem moet ieder uur worden gerest

Monteur komt tot 2 keer toe niet opdagen!

13-04-2019

Wifi en internet waardeloos, moet om de haverklap resetten

Sinds een aantal weken is Internet van Ziggo weer zeer traag. Kunnen vaak niet thuis werken.

Een drama.

Reinoud
12-04-2019

Zeer slechte klantenservice. Het voorbeeld voor elk bedrijf hoe het niet moet.

Ben eigenlijk veel te lang klant bij Ziggo geweest. Met mij waarschijnlijk nog veel meer mensen. Het internet van Ziggo is instabiel en wanneer je ze probeert te bereiken dan start pas de echte frustratie.

Ze reageren niet of zeer laar (dagen later) via Twitter. Als je de helpdesk belt dan wordt je simpelweg aan de kant gezet met een standaard verhaal.

Ondanks dat de techniek (als het werkt) een mooi product is, is de service het slechtste wat ik heb meegemaakt.

Ziggo is een goed voorbeeld voor elk bedrijf hoe het niet moet.

Nico
12-04-2019

Ziggo syndroom

Gebeld met een kabelbreuk, door werkzaamheden in de straat. Wordt niet goed geluisterd door klantenservice , dus de monteur komt na 3 dagen! met de verkeerde informatie. Dus komt er na 2 dagen een andere monteur, die helaas niet mag graven. Dan wordt de aannemer ingeschakeld (BAM) en deze kan niet verder graven vanwege grondwater ( geen pomp)Echter legt deze Na 7 dagen!) een nood voorziening aan. 7 dagen geen internet, telefoon televisie radio. Geen enkel excuus van Ziggo. Boze brief geschreven aan Robin Clements, het opperhoofd van deze wanorde. Die reageert ook niet. Na 14 dagen is de kabel hersteld door de aannemer. Hopen, dat het goed is gedaan.

Ik wacht nu op een compensatie van dit slechte bedrijf. Gelukkig is er glasvezel aangelegd, dus zal ik binnenkort waarschijnlijk overstappen.

N.Roodnat Nieuw-Lekkerland.

Atab
11-04-2019

Heel slecht bedrijf. niet doen!

Telefoon na 30 minuten ophangen. geen oplossing. af tellen tot contract word beëindigd.

11-04-2019

Troep

Er is elk jaar minimaal een probleem met de installatie . Natuurlijk klantenservice bellen als het weer zover is en dan krijg je het hele protocol wat ik inmiddels geheel uit mijn hoofd weet!

Op mijn knieen in een hoek waar kabel binnen komt kijken of ik de juiste kabels heb . (zijn in de loop der tijd weet niet hoeveel keer vervangen door Ziggo monteurs .) Kabels toesturen en weer op de knieen de kabels aansluiten waarbij ik uit ervaring weet dat dit niet helpt . Dan sturen ze weer een monteur met de mededeling dat als het het probleem binnenshuis is dat ik die zelf moet betalen . Als ik alle monteurs heb moeten betalen die bij mij over de vloer zijn geweest dan had ik misschien wel €800 kwijt geweest in der loop van afgelopen 5 jaar . Maar altijd die vervelende melding dat je moet betalen! Ik betaal al €76 per maand .

In mijn installatie heb al een signaal versterker en een splitter op mijn wanddoos en een gerepareerde buitenkabel waar een stuk aan gezet is en nog meer troep . Is ook al een paar keer vervangen omdat volgens de laatste monteur de vorige monteur er een zooitje van hadden gemaakt!

En mijn probleem is nu dat mijn gehaatte Horizonbox xl al een tijdje veel problemen geeft zoals stilstaand beeld , geen geluid alleen bij opgenomen progamma's . Dus niet bij normaal tv kijken! Vaak onder tv kijken valt beeld weg en krijg ik blokjes in mijn display die niet meer weggaan en dan de box moet uit- en aanschakelen . Afstand bediening stopt er spontaan mee en werkt weer als ik de box aan-en uitschakelt . En dan willen ze weer een kabeltje opsturen wat tussen inkomend signaal doos naar modem moet vervangen . Ben een leek maar volgens mij heeft mijn probleem et de box niets te maken met het modem . Box is niet eens verbonden met het modem . Niet bekabeld en ook niet via wifi

Ben er helemaal klaar mee en ga kijken in de hoop een andere goede provider te vinden .

Klantenservice een groot drama .

Lisanne
10-04-2019

Waardeloze klantenservice

Wij zijn nu 2 maanden klant bij ziggo en nog geen week gehad dat alles goed werkt. Telefonisch worden we van de kast naar de muur gestuurd. 6 keer bellen helpt niet want het personeel daar zegt allemaal iets anders. We hebben al nieuwe kabels en een hele nieuwe modum gekregen. Als ziggo zo doorblijft gaan houden ze geen klanten meer over. Want de revieuws die ik heer lees zijn ook al niet al te best

Wesley
08-04-2019

Slechste voor internet

Altijd problemen gehad met ziggo. Vooral wifi is een probleem geweest. Al wil je iets downloaden heb je 6mb per seconde. Maar ook games of zelf op internet gaan is een moeilijk iets. Maar ook met de tv zenders die zijn dan ineens weg. Ook hadden we een nieuw kastje gekregen maar die funtioneert ook niet goed.

Vincent
08-04-2019

Kijk uit met automatische incasso ziggo

Al jaren heeft ziggo onterecht geld van mijn rekening afgeschreven,in plaats van een excuus van ziggo en een correcte afhandeling word ik van het kastje naar de muur gestuurd,kortom een drama dat ziggo!

Jip
07-04-2019

Dure provider, vaak slecht beeld. Een keer een monteur erbij gehad, dat geintje heeft nog eens €50,- gekost.

Rodney
07-04-2019

Perfect gewoon en beter beeld met de media Next

Echt al jaren perfect beeld en perfecte internet verbinding.de mensen die klachten hebben zouden is hun eigen bekabeling na moeten kijken.ik ken iemand die tv kabels totaal verkeerd deed aansluiten en kabels kocht bij Ali en maar klagen over ziggo.

Ik heb 150 meter internetkabels liggen in huis en mijn netwerk, werkt uitmuntend.

Ralph

Ziggo is prima

Nauwelijks problemen mee. Werkt bijna altijd goed. Wat een zeikers hier

Waardeloos! Gewoon troep

Grootste spijt van mn leven: mijn overstap naar Ziggo! Ik ben de dagen aan het tellen dat ik van ze af kan. Van de drie maanden dat ik Ziggo heb, heb ik maar 1 maand werkend internet gehad. De telefonische helpdesk is vaardig, maar kan de nutteloze hardware niet compenseren en de praat krijgen. Nu kan ik dus naast 80€ per maand bestolen worden ook even een dagje vrijnemen voor de derde monteur die in een tijdsbestek van drie maanden komt. Prutsers!

06-04-2019

Prutsers

Ik vraag Ziggo op mijn nieuwe adres een zakelijke aansluiting te activeren.

Wat doe deze ongelovelijke PRUTSERS, mijn Internet kabel wordt verwijderd en vervangen door een telefoonkabel.

Ik weet niet in welk tijdperk Ziggo leeft maar heb inmiddels meerdere zeer negatieve ervaringen met

deze onkundige club

Si

Steeds storing

Midden in een serie worden we eruit gegooid. Zonder aanleiding. Slecht beeld, met alleen pixels.

GRUWELIJK

Ruzie op de bank

Alex

Valse voorwaarden

Aangezien wij geen winkel meer hebben ben ik met Ziggo gaan bellen om mijn contract van zakelijk om te zetten naar prive. Aangezien wij geen btw meer kunnen afdragen zijn wij met zakelijk een stuk duurder uit. Vervolgens is mij opnieuw een zakelijk contract aangepraat waarbij ik minder zou gaan betalen dan prive met als gevolg dat ik nu een jaar vast zit aan een zakelijk contract dat incl. btw ruim 20 euro duurder uitkomt terwijl het meisje van de zakelijke klantenservice wist te vertellen dat wij goedkoper uit zijn dan een prive contract. De prijzen die werden genoemd waren exclusief btw terwijl dit niet benadrukt is tijdens het gesprek. Schandalig!

05-04-2019

Steeds storing ! Op internet!

Steeds uitval , met betrouwbaar!

04-04-2019

Bij Ziggo is klant is geen koning

Ik ben al bijna 20 jaar klant van eerder @Home en sinds paar jaar Ziggo. Helaas zijn mijn ervaringen met het bedrijf de laatste anderhalf jaar zeer beroerd. Nadat ik ongeveer anderhalf jaar geleden na een telefoonnummer wijziging ook ongewenst een pakketwijziging kreeg, heb ik afgelopen november Ziggo gebeld met de Black Friday deals. Echter hadden ze voor vaste klanten geen leuke actie, maar kon ik -na enig aandringen- wel een jaar lang een pakketupgrade krijgen tegen het huidige tarief. Hier begon dus de ellende, had ik ze maar nooit gebeld, want tot op heden is er nog niks goed geregeld. Ik krijg onjuiste facturen en heb hier al 9x achteraan gebeld -elk een gesprek van ongeveer 30 minuten-. Elke keer krijg ik te horen van de desbetreffende medewerker dat ze het nu goed administratief gaan verwerken. Maar helaas. Nee, dat lukt maar niet. Het facturatieproces is dusdanig slecht en onflexibel ingericht dat alles is gericht op het zoveel mogelijk binnen harken van geld, om zodoende voetbalclubs en de Formule 1 te kunnen sponsoren. Jammergenoeg is er in het gebied waar ik woon weinig keus qua internetprovider, anders was ik al lang vertrokken. Ik hoop dat Ziggo en diens eigenaren Liberty Global en Vodafone eindelijk een keer klantbelang voorop gaan stellen ipv winstmaximalisatie. Klant is namelijk geen koning bij dit bedrijf!

Per
04-04-2019

Terugkerende ellende en slechte service

31 maart gebeld voor de zoveelste keer problemen met mediabox. Alles doorgenomen met medewerker en afspraak gemaakt voor monteur op 3 april. SMS ontvangen om 14.27uur, monteur is onderweg. Om 16.30 uur gebeld waar hij bleef? Zou onderweg zijn en zou eventueel wat oponthoud gehad kunnen hebben maar hij kwam eraan! 17.17 uur mail van Ziggo gehad: monteur heeft voor de deur gestaan en er zou niemand thuis zijn geweest, kosten hiervan zijn 35 euro en die worden in rekening gebracht!

Ik ben al weken ivm ziekte niet instaat het huis te verlaten dus dit is keihard gelogen! Ziggo direct gebeld hierover en m’n beklag proberen te doen. Beloofd werd dat de rekening gecrediteerd zou worden. Echter 4 april een mail ontvangen waarin een bedrag van 25 euro vermeld staat als creditering. Wederom gebeld en men zou nog eens 10 euro crediteren. Heb herhaaldelijk mijn ongenoegen geuit over het feit dat ik als leugenaar neergezet ben. Echter moet ik zelf een klacht gaan indienen, want zij kunnen slechts een notitie maken van het voorval. Inmiddels is de afspraak voor een andere monteur gemaakt maar deze is pas dinsdag 9 april. Wat inhoudt dat ik dus 10 dagen met slecht beeld zit. Wat zeker niet de eerste keer is. Wij hebben een abb van ‘ slechts’ 95 euro per maand! Verder nog de bemerking dat diverse monteurs geweest zijn en men allemaal aangeven dat hun voorganger iets niet juist heeft gedaan. als voorbeeld: monteur A zegt versterker eraf, monteur B zegt versterker er weer op. Ik zou vanuit mijn archief eenboekwerk kunnen schrijven over Ziggo maar ik laat het hier maar even bij. Wordt denk ik wel vervolgd.