Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Nikki
15-05-2017

Nauwelijks internet

Ik woon sinds 1,5 maand in een studenten container woning en vorige week is er een internet overstap gemaakt naar Ziggo. Dit liep totaal niet vlekkeloos, maar dat is nog te overzien. Het probleem is eerder dat Ziggo totaal geen verantwoordelijkheid neemt en ons alleen maar doorstuurt naar onze woningcorporatie.

Ondertussen zit ik met een router die ik niet meer kan aansluiten, is niemands computer veilig aangezien het internet ineens een gedeeld netwerk is geworden en heeft iedereen een download snelheid van een slak.

TOP!

Henriette
15-05-2017

Van het (router)kastje naar de muur

Al bijna een week ervaren alle bewoners van de NDSM werf in Amsterdam grote problemen met het netwerk van Ziggo. Aan de telefoon met Ziggo worden we ook niet verder geholpen en telkens van het kastje naar de muur gestuurd.

Naast de onklantvriendelijke houding van Ziggo is het ronduit belachelijk dat de serieuze internetklachten keer op keer niet serieus worden genomen/er niks aan wordt gedaan.

Ik zou iedereen afraden een abonnement af te sluiten bij Ziggo.

Willem
15-05-2017

Belachelijke prijsverhoging

Krijg ik net een mailtje van Ziggo met de volgende tekst.

Vanaf 1 juli 2017 betaalt u € 2,55 per maand meer voor uw abonnement.

We hebben net op 1 januari een verhoging gekregen van 2 euro voor HBO wat ze doorgeven op een andere manier, en nu nog eens € 2.55! Zijn ze helemaal gek geworden? verhoging van € 4.55 binnen een half jaar. En als je iets anders wil, dan ga je er alleen maar op achteruit. Geen wonder dat steeds meer mensen over gaan op een andere leverancier. Ze prijzen zichzelf de markt uit. ik moet straks €87.50 gaan betalen

Sam
15-05-2017

"Wij kunnen geen storingen vinden"

Vorige week was ik door de verhuurder verplicht om over te stappen van Lijbrandt Telecom naar Ziggo. Ik woon op de NDSM-werf en ongeveer 300-400 mensen hebben deze overstap noodzakelijkerwijs gemaakt. Sindsdien is het storing na storing en zitten wij met onwaarschijnlijk traag internet opgescheept. Iedere helpdesk (Ziggo, Ittdesk) refereert aan de ander en ons wordt verteld dat er simpelweg geen storingen te vinden zijn op het adres.

Het is belachelijk dat ik niemand hier serieus wordt genomen en dat de klachten worden afgehandeld als iets wat we ons inbeelden. Intussen is de downloadsnelheid rond de 25 kb/s en heeft niemand hier de mogelijkheid voor een andere provider te kiezen.

Jan
15-05-2017

Modem defect wordt pas na 15 dagen verholpen

Modem defect, Ziggo klantenservice reageert ,"resetten". Ja dat weet ik. Maar 10 x resetten helpt niks. Stuur een monteur over 7 dagen. Dus geen telefoon, internet, betalingen, post en ga zo maar door. Sorry is het enige antwoord. Door omstandigheden heeft het 15 dagen geduurd en inderdaad modem stuk. Zelf afhalen in Alkmaar kan niet. In UPC gebied kan het wel. Begrijp er niks van. Ook de domme opmerkingen bij de klantenservice heeft U geen beetje internet. Bij de buren moeten bellen met 1200. Ga zo maar door. Zeer slechte service, eigenlijk geen service

Gerad
14-05-2017

Extra betalen voor ongevraagde content?/

Krijg ik een e-mail van ze met een aankondiging van een maandelijkse verhoging van 2,5 euro. Omdat ze nu ook films, sport, series en zo aanbieden op hun kabel. Maar daar heb ik helemaal niet om gevraagd ik kijk er niet raar en wil het ook niet. Volgens mij is het wettelijk verboden als een leverancier ongevraagd producten toezend en daar de rekening voor presenteert. Althans, die rekening hoef je niet te betalen. Maar hier heb je gewoon geen keuze. Opstappen dan maar? Waarheen? Ziggo overtreedt de wet en maakt misbruik van zijn monopolie. Schandalig!

Auke
14-05-2017

Wat een kutbedrijf

"Supersnel internet en televisie" Nou, het internet hapert alleen maar en valt regelmatig gewoon uit, en de tv doet het sinds aankoop al niet. We hebben een speciaal kastje moeten kopen om tv te kunnen kijken. Afgeraden.

Robert
14-05-2017

Ziggo mediabox XL

Waardeloos.

Bestel je een Horizon box is niet eens alles compleet. Maar met Ziggo bellen om het opgelost te krijgen. Kunnen ze pas over een week een monteur sturen. Had dat pakket compleet verstuurd dan had k dat zelf wel kunnen installeren, maar nee dus. Men weet ervan dat de pakketten niet compleet zijn, en toch doen ze er niets aan.

"Dan moet u maar even een week rechtstreeks de antennekabel in uw tv doen" krijg je als antwoord. Lekker makkelijk dus.

Zit eraan te denken om maar een dreambox aan te schaffen, dan stuur ik alles terug en zeg m'n televisie abonnement op.

Neem maar een ander in de maling!

Flo
14-05-2017

Weer duurder weer niks voor terug

Ieder jaar pompt Sucko de prijs op! En dat terwijl kwaliteit ook afneemt! Allemaal onder de noemer we moeten ons netwerk onderhouden? Kom toch ook niet bij mijn bakker voor een halfje wit, dat is dan 27.50 meneer! Ik.wat, gister was het nog 1,50. Bakker.ja ik moet mijn oven onderhouden. Nog 1 keer prijs omhoog en we gaan fijn verder kijken.

Theo
13-05-2017

Bijkomende slechte afhandeling na alle ellende die je al gehad hebt.

Kut bedrijf.blij dat ik er weg ben.zit nu bij kpn

ben nu al 5 maanden bezig om een een openstaand restant factuurbedrag terug te krijgen.

Krijg steeds ultra domme mensen aan de lijn. en volgens gebeurt er niks.

ben er zoooo klaar mee!

Mark
13-05-2017

Onstabiel en traag internet

Internet van Ziggo is al maandenlang af en aan onstabiel en traag, tot wel 25 keer trager dan normaal. Dit duurt dat een paar dagen of zelfs een week voordat de snelheid weer zoals behoren is. Onmogelijk om ook maar iets te kunnen doen met dit waardeloze internet

Matthijs
11-05-2017

Ziggo bagger

Al drie weken bezig met een verhuizing te regelen. Nog steeds geen tv en internet.gelukkig komt er een monteur langs. Niet dus.halve dag vrij genomen. Geen monteur te bekennen.de kosten van bellen met Ziggo blijven oplopen. Internetbundel al lang op natuurlijk dus kosten internet blijven ook oplopen. Een pluim voor Ziggo.

Johnny
10-05-2017

Hele slechte service en niet klantvriendelijk

Al jaren lang klant van Ziggo ( altijd goed bevallen nooit een klacht gehad) en bel vanmiddag om aan te geven dat onze woning is verkocht, krijg ik te horen dat ik niet van het contract afkan en deze doorloopt tenzij ik een bewijs stuur dat ik op een camping woon waar ze niet kunnen leveren. Helaas, maar was voornemens dat wanneer ik een andere woning heb, mij opnieuw aan te melden bij Ziggo. Door deze slechte service zal ik mij nooit weer aanbieden bij Ziggo.

Als je maar eenmaal binnen bent.

Johannes
09-05-2017

Ervaring

Ik heb geen problemen en het werkt goed

Jos
08-05-2017

Slechter kan niet

Nadat ik meer dan 20 jaar klant was bij UPC kwam de fusie met Ziggo. Dit was goed te merken. Meteen storing internet mail televisie. Dagen zonder . Na een jaar werd het iets beter. Maar nog niet je van het. Ik zag op tegen het openen van een nieuw mail adres maar hun laatste actie heeft mij hier over heen geholpen. Ik kreeg een mail dat ik als klant van zowel vodafone als ziggo recht had op een gratis tv zender pakket ter waarde van €.14,95. Ik wisat al dat er problemen zouden komen om dit ook echt te kunnen krijgen want ik had deze al in mijn pakket zitten. De problemen die ik had om in aanmerking te kunnen komen zijn niet te beschrijven. Maar feitelijk komt het er op neer dat. Ik als trouwe en ook grotere klant niet beloond kan worden met een gratis zender pakket tenzij ik een aantal zenders waar ik graag naar kijk wil inleveren. Ik wil niets meer maar dan ook helemaal niets met Ziggo te maken hebben en ga ook overwegen mijn mobiel bij vodafone weg te halen. Wat een ongehoord slecht bedrijf is Ziggo werkelijk ongelooflijk

Roberto
08-05-2017

Ziggo: afspraak is een afspraak?

Vorige week Connect play complete pakket besteld met extra"s. Prijs overeengekomen. Bij levering staan er andere tarieven als afgesproken. Diverse telefoontjes gepleegd. Erkennen dat de afspraken zijn gemaakt, maar willen niet leveren volgens de gemaakte afspraak.

De telefoontjes plegen naar Ziggo zijn tijdrovend en wisselend van karakter, ene keer wordt je netjes te woord gestaan. Andere keer proberen je te ontmoedigen door je lang in de wacht te zetten, en de verbinding express te verbreken.

Nu 2e klacht ingediend met het klachtenformulier.

Wordt vervolgd!

Richard
06-05-2017

Prima provider, levert wat er belooft wordt.

Nooit problemen en als die er al zijn wordt het snel opgelost. Je ziet ook vaak mensen die problemen hebben en het via de helpdesk niet opgelost krijgen, dat klopt. Maar Ziggo heeft ook een webcare team, die zitten op diverse forums, waaronder het eigen Ziggo forum waar ook monteurs aanwezig zijn. Ook zijn deze via Facebook en Twitter bereikbaar en ze kunnen meer dan de gewone helpdesk kan. Onoplosbare problemen (door de Helpdesk) worden in 9/10 gevallen door webcare dan wel opgelost naar ieders tevredenheid. Bij elke provider is wel wat, maar bij deze is uitstekende service en anders helpt webcare wel, een prima initiatief!

Peter
06-05-2017

Waardeloos bedrijf

Ik heb nog nooit in mijn leven zo waardeloos bedrijf mee gemaakt als Ziggo, wat is dat een waardeloos bedrijf, ik ben nu al een half jaar aan het bellen met ze, en nog is het niet geregeld. Wat ik wel heb is een eethoek tafel vol met producten die ze sturen, als ik dan weer bel gaan ze aan mij vragen waarom ik het allemaal krijg, hallo Ziggo ik wil geen vragen maar antwoorden, het begon met een stuken CI+ module, die retour ging, vervolgen laten ze me dubbel betalen, en trekken ze mijn pakket uitelkaar naar losse diensten als je vraagt waarom weten die stumpers het niet, waar ze je ook weer €4,50 per maand extra laten betalen, na 12 uur telefoneren met Ziggo weet niemand het meer, als je dan boos woord, hangen ze gewoon op, als je vraagt om een leidinggevende aan de telefoon krijg je als antwoord dat, dat niet kan of mag, nee ze weten dat het een bende is bij Ziggo, en laten het liever over aan de onder gekwalificeerde medewerkers die alles van een schermpje moeten lezen, volgende stap is alles in een doos, naar het postkantoor, verzend bewijs vragen en overstappen naar andere aanbieder. Als er een prijs bestaat voor het slechtste bedrijf in Nederland, gaat mijn stem naar Ziggo

Hennie
05-05-2017

Langdurig slecht werkende horizon en slechte service

Al sinds meer dan een jaar moeilijkheden opnemen TV programma's. Of niet of half en soms lukt opnemen wel, weet je nooit van te voren. Na aandringen iemand van Ziggo langs geweest. Niet opgelost. Wel gewoon rekeningen moeten betalen. Internet eruit en niet thuis kunnen werken gedurende 6 uur, kan ik financiele compensatie krijgen 2.50, bedrag naar boven afgerond. We hebben abonnement opgezegd. Zouden we korting krijgen als we zouden blijven. Blijkt het te gaan om slechts een deel van het complete pakket/alles in een pakket, in plaats van het totaalbedrag en ze zeggen dat het veel korting is, maar het lijkt korting, maar is het niet. Er zou nog een nieuw voorstel komen en er zou worden teruggebeld. Nou dat moeten ze nog doen. We gaan over naar de KPN.

Bas
04-05-2017

Slechte service bij storing

Waardeloos bedrijf, bij een blunder die ziggo maakt krijg je 1 euro vergoeding. Door een fout bij Ziggo een mooie voetbalwedstrijd moeten missen. De reactie is: u heeft gelijk, we begrijpen dat u er van baalt maar wij komen u tegemoet met een korting van 1,-. Wanneer je heel netje zegt dat je dit niet acceptabel vindt, wordt er gezegd dit moet u accepteren en verbreken ze de verbinding. Ga nu snel op zoek naar een andere aanbieder.