Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

06-12-2020

Duidelijke site

De site is duidelijk, waardoor overstappen gemakkelijk ging.

Sandra
06-12-2020

Snel gemakkelijk en duidelijk

Was snel geregeld, duidelijk en overzichtelijk.

Murat

Top

Autoverzekering afsluiten. Ging erg soepel en. Snel

Prima geregeld!

Snel en gemakkelijk geregeld.

Marian
05-12-2020

Verantwoord beheer van mijn geld

Onlangs ben ik overgestapt naar de ditzo zorgverzekering. Voor mij is het ideële het belangrijkste argument. Een verzekering die maatschappelijk zo goed mogelijk probeert te investeren en functioneren vind ik van fundamenteel belang. Verzekeraars verdienen en beheren veel geld en daar moet verantwoord mee omgegaan worden.

Enige ervaring heb ik nog niet maar dat zal wel goed gaan.

Edwin

Jan met de pet

Dir is eindelijk een verzekering die voor jan met de pet betaalbaar is en nog goed ook ????????

BSN

Ik kan niet inloggen , mijn BSN is niet bekend en heb geen code ontvangen.

Käthy

Aanmelden zorgverzekering

Aanmelden ging perfect.

De informatie en het filmpje daaromtrent

is gewoon perfect.

Dus wat dat bertreft is het al een aanrader.

Ervaring in de toekomst met deze zorgverzekering

gaat in de toekomst blijken, maar gezien de goede recenties die wij gelezen hebben,

zal dit ook perfect gaan verlopen.

Joost
05-12-2020

Het afsluiten van een rechtsbijstandsverzekering is even zoeken

Bij het afsluiten van een rechtsbijstandsverzekering moet je vier vragen beantwoorden. Helaas kan je achteraf niet meer inzien wat je geantwoord hebt. Dat vindt ik niet fijn, want het is wel belangrijk.

De vierde vraag gaat over of je weleens een beroep op een schadeverzekering gedaan hebt. Ik heb elders op moeten zoeken of een inboedel-/opstalverzekering daar wel of niet onder viel (ja). Dat is vast heel logisch als je in de materie zit, maar ik wist het niet zeker genoeg. En je wil hier geen gedonder mee, het is van belang voor de beoordeling voor acceptatie.

Raymond

Duidelijke site

Voorwaarden duidelijk vindbaar en begrijpelijk.

Ruben

Overstappen in 10 minuten, zonder gedoe

Ik wilde overstappen van friesland zorgverzekering naar ditzo. Dit heb ik gedaan door een nieuwe zorgverzekering af te sluiten bij ditzo. Ditzo zegt de oude zelf op! heel gemakkelijk.

Verder ben ik heel content met de prijs van de zorgverzekering en de korting die je ontvangt als je meerder verzekeringen hebt lopen bij ditzo.

Al met al gewoon geweldig!

Zeer overzichtelijk

Tot nu toe alles volgens plan.

We hebben zelfs de pasjes al binnen.

Prima geregeld

Prima geregeld, overzichtelijke website.

Claudia

Overzichtelijk

Makkelijk en snel je premie berekenen en jullie komen voor mij als goedkoopste uit. Chapeau!

Wilfred
05-12-2020

Eenvoudig en snel af te sluiten

Enig nadeel dat ik heb ondervonden, heb telefoon gebruikt, als je naar voorgaande pagina terug wil, moet je steeds opnieuw beginnen

Arif

Duidelijk

Ging heel makkelijk

Elly

Prima verzekering!

Snel af te sluiten, veel goedkoper, dan mijn vorige

Sj

Handig en informatief

Vandaag online overgestapt naar de zorgverzekering van Ditzo. Heel prettig dat je steeds de mogelijkheid hebt om meer informatie te lezen. Het kiezen van de juiste dekking en het invullen van alle gegevens is heel eenvoudig. Duidelijk en overzichtelijk.

Jack

Probleemloze overstap

Mijn nieuwe zorgverzekering in no time geregeld. uitstekend telefonisch geholpen en keurige mails met nadere info en nieuw polisblad.

Overzichtelijk en makkelijk

Site was duidelijk en je wordt makkelijk door de keuze velden geleid. Kosten zijn duidelijk weergegeven in de kolom naast de keuze velden.

Controle van de gegevens was duidelijk en de terugkoppeling vanuit Ditzo ook .